Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Секції архівних стелажів
Очікувана вартість
82 000,00 UAH
UA-2019-11-08-000334-c 5e70e0e55faa481faaeb3b0ed5f336b9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербина Світлана Володимирівна

+380445409100 05_ruszn@dnipr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397200
Місцезнаходження: 02152, Україна , Київська обл., місто Київ, Курнатовського 7-А
Контактна особа: Щербина Світлана Володимирівна
+380445409100
05_ruszn@dnipr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 11:39
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2019 11:44
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 11:44
Очікувана вартість: 82 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 410,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Розміром 3000х1500х460 мм - 21 (двадцять одна) шт.; розміром 3000х1050х460 мм - 4 (чотири) шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
Секції архівних стелажів (розміром 3000х1500х460 мм - 21 (двадцять одна) шт.; розміром 3000х1050х460 мм - 4 (чотири) шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02206, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Миропільська, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39131100-0 — Архівні стелажі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару На підставі накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 11:40
ПРОЕКТ Договору.docx
08 листопада 2019 11:40
Технічні вимоги.PDF
08 листопада 2019 11:40
Тендерна документація.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 листопада 2019 11:23
Дата відповіді: 11 листопада 2019 12:24
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) В тендерній документації управління не зазначено жодних торгових марок або моделей секцій архівних стелажів, тому тендерним комітетом управління будуть розглядатися всі надані тендерні пропозиції, якщо технічні характеристики запропонованого товару не нижчі, ніж вказані у тендерній документації управління;
2) відповідно до тендерної документації Управління, цінова пропозиція учасника повинна обов'язково містити загальну вартість предмету закупівлі, яка відповідає ціновій пропозиції замовника. Інша інформація є необов'язковою для зазначення у ціновій пропозиції, оскільки зазначається в іншій тендерній документації (сертифікати якості на предмет закупівлі та ін.);
3) пропозиція ціни учасника, який не є платником ПДВ, буде прирівнюватись до пропозицій цін учасників – платників ПДВ за виключенням цього податку.
Теххарактеристики
Дата подання: 11 листопада 2019 12:44
Дата відповіді: 12 листопада 2019 09:50
Добрый день. Возможно ли использовать? полка 1200х500 Полка 1000х500 Стойка 3100 Материал полки: металлические.
Відповідь: Добрий день. Розміри секцій архівних стелажів чітко вказані у технічних вимогах до закупівлі. Вказані розміри були виміряні та розраховані, з урахуванням габаритів приміщення, у якому будуть встановлюватися стелажі, тому відступ від зазначених у технічному завданні розмірів не допускається. Секції архівних стелажів повинні чітко відповідати всім пунктам технічних вимог до цієї закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "КИЇВСЬКЕ УЧБОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО №4 УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА СЛІПИХ" 82 000,00
UAH з ПДВ
82 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 12:19
SWScan00120.bmp
15 листопада 2019 12:19
SWScan00119.bmp
15 листопада 2019 12:19
SWScan00118.bmp
15 листопада 2019 12:19
SWScan00116.bmp
15 листопада 2019 12:19
SWScan00115.bmp
15 листопада 2019 12:19
SWScan00114.bmp
15 листопада 2019 12:19
SWScan00113.bmp
15 листопада 2019 12:19
SWScan00112.bmp
15 листопада 2019 12:19
SWScan00112.bmp
15 листопада 2019 12:19
SWScan00111.bmp
15 листопада 2019 12:19
SWScan00110.bmp
15 листопада 2019 12:19
SWScan00109.bmp
15 листопада 2019 12:19
SWScan00076.bmp
15 листопада 2019 12:19
SWScan00077.bmp
15 листопада 2019 12:19
SWScan00075.bmp
15 листопада 2019 12:19
SWScan00074.bmp
15 листопада 2019 12:19
SWScan00033.bmp
15 листопада 2019 12:19
SWScan00032.bmp
15 листопада 2019 12:19
SWScan00031.bmp
15 листопада 2019 12:19
SWScan00030.bmp
15 листопада 2019 12:19
SWScan00029.bmp
15 листопада 2019 12:19
SWScan00028.bmp
15 листопада 2019 12:19
Призначення директора.pdf
15 листопада 2019 12:19
SWScan00027.bmp
15 листопада 2019 12:19
SWScan00026.bmp
15 листопада 2019 12:19
SWScan00025.bmp
15 листопада 2019 12:19
SWScan00024.bmp
15 листопада 2019 12:19
SWScan00023.bmp

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "КИЇВСЬКЕ УЧБОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО №4 УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА СЛІПИХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "КИЇВСЬКЕ УЧБОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО №4 УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА СЛІПИХ"
#05417986
Переможець 82 000,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 15:57

Документи

18 листопада 2019 15:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2019 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "КИЇВСЬКЕ УЧБОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО №4 УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА СЛІПИХ"
#05417986
82 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 листопада 2019 15:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 12:06
Договір про закупівлю укладений
02 грудня 2019 12:06