Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини даху СЗШ№20 на вул.Скиданій,18 у м.Львові"
Очікувана вартість
2 388 738,00 UAH
UA-2019-11-08-000333-c 8cff1ec346ce4a0ea5b6e05f7ca17523
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербай Марія Петрівна

+380982516953 Lviv_school20@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 м.Львова
Код ЄДРПОУ: 23888531
Місцезнаходження: 79019, Україна , Львівська обл., місто Львів, вулиця Скидана 18
Контактна особа: Щербай Марія Петрівна
+380982516953
Lviv_school20@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 11:43
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2019 11:43
Початок аукціону: 25 листопада 2019 15:03
Очікувана вартість: 2 388 738,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 943,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт частини даху СЗШ№20 на вул.Скиданій,18 у м.Львові"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79019, Україна, Львівська область, Львів, вул.Скидана,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Кошти місцевого бюджету м.Львова Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 11:42
Зображення (81).jpg
08 листопада 2019 11:39
ТД дах (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог у Тендерній документації
Дата подання: 11 листопада 2019 15:28
Дата відповіді: 12 листопада 2019 15:52
Доброго дня! Шановний Замовнику, у п.24 розділу "Інші документи, які зобов’язаний надати учасник для підтвердження кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника" Додатку 4 Тендерної документації, Ви зазначаєте наступну вимогу: "Довідка складена у довільній формі (завірена печаткою Учасника у разі її використання і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) із зазначенням замовника(ів), їх контактної інформації (адреса, телефон) з якими укладались договори на капітальний ремонт або реконструкцію, дати виконання договорів та предметів закупівлі, завірена підписом уповноваженої особи Учасника. Учасник повинен надати не менше трьох копій виконаних договорів на капітальний ремонт або реконструкцію, а також оригінал позитивного(х) листа(ів) – відгуку(ів) виконання договорів поданих в складі пропозиції. Лист(и)-відгук(и) повинен(ні) бути належним чином оформлений з вихідним номером та датою видачі – 2019 р. з зазначенням виконання договору в повному обсязі, суми договору та номера договору. Додавання додатків до договорів поданих учасником в складі пропозиції не є обов’язковим". Проте, своєю вимогою щодо надання не менше трьох копій виконаних договорів на капітальний ремонт або реконструкцію, Ви порушуєте:ч. 3 ст. 5, ст. 3, ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Адже для підтвердження кваліфікаційного критерію достатньо подати 1 аналогічний договір, тому що такою вимогою Ви створюєте дискримінаційні умови для потенційних учасників даних торгів! Отож просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації і привести її у відповідність до чинного законодавства України! Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до відповіді Департаменту регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України на запит №111/2017 «Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.»
Отже, враховуючи наведене замовником не порушено норми чинного законодавства
Захист комерційної таємниці Учасника
Дата подання: 11 листопада 2019 15:34
Дата відповіді: 12 листопада 2019 15:53
У п. 17 Додатку 4 до Тендерної документації, ви вказуєте наступну вимогу: "Копія звіту 1ДФ (з підтверджуючим документом про прийняття даного звіту відповідним органом (ДФС) (Н-д. копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді).) за останній звітній період". Просимо замовника забезпечити схоронність комерційної таємниці учасників. а саме: доповнити тендерну документацію інформацією про те, що копія звіту 1-ДФ за останній звітній період подається з заштрихуванням інформації, що становить комерційну таємницю. Адже вказані документи містять конфіденційну інформацію як контрагентів учасника, так і його працівників, а тому не можуть бути оприлюднені в системі Prozorro без їхньої письмової згоди. Крім того оприлюднення деяких даних цих документів ставить під загрозу учасників, адже дозволяє шахраям незаконно використовувати конфіденційні дані. З огляду на вищезазначене, для того, щоб не створювати потенційним Учасникам даної закупівлі дискримінаційних вимог, що порушує ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" та забезпечити добросовісну конкуренцію, просимо внести зміни щодо відповідності тендерної документації чинному законодавству України!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вам , що замовник дотримується норм законодавства щодо захисту персональних даних. Роботодавець сам несе відповідальність за захист персональних даних своїх працівників.У звязку з цим , персональні дані працівників можуть бути вами заштриховані - це не буде підставою для відхилення вашої пропозиції.
Додатково повідомляємо,що керівник /особа ,яка підписуватиме пропозицію та договір дає згоду на обробку персональних даних.
Щодо проекту договору
Дата подання: 12 листопада 2019 14:30
Дата відповіді: 14 листопада 2019 12:14
Доброго дня. У Додатку 2 до Тендерної документації вами прикріплено Проект договору про закупівлю. Також у самому проекті договору вами зазначено, що додатком до договору є Календарний план виконання робіт. Проте він відсутній. Також вами не долучено план фінансування робіт. Відсутність вищезазначених документів порушує п. 17, п. 83, п. 85 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду у капітальному будівництві. Повідомляємо вас, що ви, як Замовник, зобов'язані вказувати строки виконання робіт, та скласти і долучити до Проекту договору проекти невід'ємних додатків: календарний графік виконання робіт, у якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів робіт, передбачених договором підряду та план фінансування робіт, узгоджений з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів та підрядником). Просимо внести відповідні зміни!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що відповідно до вимог документації учасник в складі пропозиції подає лінійний календарний графік виконання робіт, який буде додатком до договору.
Умовами Договору передбачено фінансування робіт: п.4.9. Фінансування виконаних робіт здійснюється в межах фактичних надходжень відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України (розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання за спеціальним фондом бюджету виключно в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету). Бюджетні зобов’язання за договором виникають після надходження коштів на рахунок Замовника та оплачуються протягом 30 днів. П. 4.3. Після одержання повідомлення Виконавця про готовність до передачі закінчених робіт Замовник зобов’язаний негайно розпочати їх приймання. Передача виконаних робіт Виконавцем і приймання їх Замовником оформлюються актом приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в. П.4.4. Виконавець може надати Замовнику до оплати проміжний акт приймання виконаних будівельних робіт, в якому відображено виконання окремого етапу будівництва.
Стоки виконання робіт зазначені як в тендерній документації, так і в оголошенні про проведення відкритих торгів – 2019 - 31.12.2020рр.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-05-000147 ● 9f053f6fb4b74e68b90dbedcc3cf49ce
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2019 19:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.12.2019 № 220

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 13.12.2019 № 220

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-08-000333-c 08.11.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

.

2019-12-24 15:38:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "АМІРА Т.Ч.Ч.К." 1 843 833,00
UAH з ПДВ
1 749 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "НОВОСАД-БУД" 2 043 884,98
UAH з ПДВ
1 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Львівська філія приватного підприємства "АрхІміджБуд" 1 997 797,20
UAH з ПДВ
1 809 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Сян" 2 246 438,40
UAH з ПДВ
1 815 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОКСІС ГРУП" 2 124 528,00
UAH з ПДВ
2 099 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 12:00
Довідка МВС_19327416450930325318.pdf
23 листопада 2019 23:46
Технічні вимоги.pdf
23 листопада 2019 23:46
Копія ліцензії з додатком.pdf
23 листопада 2019 23:46
Копії виконаних договорів.pdf
23 листопада 2019 23:46
Копія виписки з ЄДР.pdf
23 листопада 2019 23:46
Копія наказу на керівника.pdf
23 листопада 2019 23:46
Копія звіту 1ДФ.pdf
23 листопада 2019 23:46
Проект договору.pdf
23 листопада 2019 23:46
Локальний кошторис.pdf
23 листопада 2019 23:45
Розрахунок прибутку.pdf
23 листопада 2019 23:45
Лист - відгук.pdf
23 листопада 2019 23:45
Договірна ціна.pdf
23 листопада 2019 23:45
Тендерна пропозиція.pdf
23 листопада 2019 23:45
Копія паспорта.pdf

Публічні документи

24 листопада 2019 11:19
Електронний підпис
24 листопада 2019 11:16
7. Проект договору (1).pdf
24 листопада 2019 11:02
3. Договір на оренду авто.pdf
24 листопада 2019 11:02
3. Наявність обладнання.pdf
24 листопада 2019 10:33
Статут ПП (копія).pdf
24 листопада 2019 10:33
Рішення про створення ПП.pdf
24 листопада 2019 10:33
Ліцензія ДАБІ (копія).pdf
24 листопада 2019 10:33
Кошторис СШ Львів.pdf
24 листопада 2019 10:33
Копія паспорта та ін кода.pdf
24 листопада 2019 10:33
Дозвіл ДЕРЖПРАЦЯ (копія).pdf
24 листопада 2019 10:33
Відомості ЄДРПОУ(копія).pdf
24 листопада 2019 10:33
13. Аналогічні договори .pdf
24 листопада 2019 10:33
12. Захист довкілля.pdf
24 листопада 2019 10:33
11. Технічні вимоги.pdf
24 листопада 2019 10:33
10. Цінова пропозиція.pdf
24 листопада 2019 10:33
8. Субпідрядники.pdf
24 листопада 2019 10:33
7. Проект договору.pdf
24 листопада 2019 10:33
6. Про право підпису.pdf
24 листопада 2019 10:33
5. Про відсутність підстав.pdf
24 листопада 2019 10:33
4. Наявність працівників.pdf
24 листопада 2019 10:33
3. Наявність обладнання.pdf
24 листопада 2019 10:33
1ДФ.pdf
24 листопада 2019 10:33
1. Загальні відомості.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 18:40
Електронний підпис
22 листопада 2019 18:34
44. Виписка ПП.pdf
22 листопада 2019 18:34
43. Кошториси.pdf
22 листопада 2019 18:34
41. Наказ ПП.pdf
22 листопада 2019 18:34
40.Протокл 1.pdf
22 листопада 2019 18:34
39.1. копія довіреності.pdf
22 листопада 2019 18:34
Document_USR_1005948500.rtf
22 листопада 2019 18:34
35. Виписка Філія.pdf
22 листопада 2019 18:34
34.копія витяг з ДФІ ПП.pdf
22 листопада 2019 18:34
33.копіяСвідоцтво ПДВ.pdf
22 листопада 2019 18:34
32. ПоложенняФілія.pdf
22 листопада 2019 18:34
31. Статут ПП.pdf
22 листопада 2019 18:34
30.1. Копія відгуку13.15.18..pdf
22 листопада 2019 18:34
30. Відгук..pdf
22 листопада 2019 18:34
26. Довідка МТБ ПП.pdf
22 листопада 2019 18:34
25. Довідка працівники ПП.pdf
22 листопада 2019 18:34
24. Дозвіл.pdf
22 листопада 2019 18:34
23..Ліцензія.pdf
22 листопада 2019 18:34
22. Копія 1-ДФ ПП (2).pdf
22 листопада 2019 18:34
21.копія Звіт 1 -ДФ _квитанція.pdf
22 листопада 2019 18:34
19-20.Паспорт _ІПН.pdf
22 листопада 2019 18:34
16. Лист-пояснення.pdf
22 листопада 2019 18:34
14. Довідка про супідрядника.pdf
22 листопада 2019 18:34
10. Довідка по ст. 17 Закону.pdf
22 листопада 2019 18:34
9. Довідка про санкції.pdf
22 листопада 2019 18:34
8. Довідка досвід.pdf
22 листопада 2019 18:34
7. Довідка про МТБ.pdf
22 листопада 2019 18:34
5. Довідка про працівників.pdf
22 листопада 2019 18:34
3. Проект договору.pdf
22 листопада 2019 18:34
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 13:41
Електронний підпис
21 листопада 2019 13:39
статут.pdf
21 листопада 2019 13:39
розрахунок прибутку.pdf
21 листопада 2019 13:39
пропозиція.pdf
21 листопада 2019 13:39
проект договору.pdf
21 листопада 2019 13:39
паспорт директора.pdf
21 листопада 2019 13:39
наявність працівників.pdf
21 листопада 2019 13:39
локальний кошторис.pdf
21 листопада 2019 13:39
ліцензія.pdf
21 листопада 2019 13:39
лист про санкції.pdf
21 листопада 2019 13:39
лист відгук міська рада.pdf
21 листопада 2019 13:39
лист відгук галицька.pdf
21 листопада 2019 13:39
лист відгук відділ освіти.pdf
21 листопада 2019 13:39
зведений кошторис.pdf
21 листопада 2019 13:39
договірна ціна.pdf
21 листопада 2019 13:39
дефектний акт.pdf
21 листопада 2019 13:39
відомості про учасника.pdf
21 листопада 2019 13:39
відомості з ЄДРПОУ.pdf
21 листопада 2019 13:39
витяг.pdf
21 листопада 2019 13:39
аналогічний договір сянки.pdf
21 листопада 2019 13:39
1-дф+квитанція.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 16:36
Тендерна пропозиція.PDF
22 листопада 2019 16:36
Розрахунки до ДЦ.PDF
22 листопада 2019 16:36
Проект Договору.PDF
22 листопада 2019 16:36
План фінансування робіт.PDF
22 листопада 2019 16:36
Опис документів.PDF
22 листопада 2019 16:36
Локольний кошторис.PDF
22 листопада 2019 16:36
Копія паспорта Коваль О.М..PDF
22 листопада 2019 16:36
Копія звіту 1 ДФ 3кв..PDF
22 листопада 2019 16:36
Копія Виписки з ЄДРПОУ.PDF
22 листопада 2019 16:36
Згода на обробку перс.даних.PDF
22 листопада 2019 16:36
Зведений коштор.розрахунок.PDF
22 листопада 2019 16:36
Дозвіл РОКСІС ГРУП.PDF
22 листопада 2019 16:36
Договірна ціна.PDF
22 листопада 2019 16:36
Договір Школа радості.PDF
22 листопада 2019 16:36
Договір Остроградських 18.PDF
22 листопада 2019 16:36
Договір Кульпарківська 129.PDF
22 листопада 2019 16:36
Довіреність.PDF
22 листопада 2019 16:36
Довідка про уповнов.осіб.PDF
22 листопада 2019 16:36
Довідка про субпідрядників.PDF
22 листопада 2019 16:36
Довідка про санкції.PDF
22 листопада 2019 16:36
Відомість ресурсів.PDF
22 листопада 2019 16:36
Відомість обсягів робіт.PDF
22 листопада 2019 16:36
Відгук Школа радості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Аміра"

ПП "НОВОСАД-БУД"

Львівська філія приватного підприємства "АрхІміджБуд"

ПП "Сян"

ТОВ "РОКСІС ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "АМІРА Т.Ч.Ч.К."
#34166836
Переможець 1 749 990,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 13:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 13:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "АМІРА Т.Ч.Ч.К."
#34166836
1 749 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 11:57
1 (9).pdf зміни до договору
30 березня 2021 11:55
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:05
Зображення (358).jpg зміни до договору
31 грудня 2020 12:03
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:10
Зображення (384).jpg зміни до договору
27 липня 2020 11:56
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 11:50
Додатки до контракту зміни до договору
03 квітня 2020 11:00
Графіки та етапи зміни до договору
03 квітня 2020 11:00
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 18:07
Додатки до контракту укладений
17 грудня 2019 17:50
Додатки до контракту укладений
17 грудня 2019 17:50
Графіки та етапи укладений
17 грудня 2019 17:50
Підписаний контракт укладений
17 грудня 2019 17:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Кошторисні призначення
Номер договору про закупівлю: 19-123
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 19-123
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору
Номер договору про закупівлю: 19-123
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору
Номер договору про закупівлю: 19-123
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML