Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд по об"єкту :"Капітальний ремонт фасаду та покрівлі з утепленням будівлі патологоанатомічного відділення комунального некомерційного підприємства "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради", за адресою:Донецька обл.,м.Костянтинівка, вул.Інженерна,23"В"".
Очікувана вартість
29 160,00 UAH
UA-2019-11-08-000333-b fbe91eac84d044e08c968f48bcabbcaa
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордюшина Оксана Ігорівна

380950654850 gordyshuna_oks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01990756
Місцезнаходження: 85113, Україна , Донецька обл., Костянтинівка, проспект Ломоносова, будинок 101
Контактна особа: Гордюшина Оксана Ігорівна
380950654850
gordyshuna_oks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд по об"єкту :"Капітальний ремонт фасаду та покрівлі з утепленням будівлі патологоанатомічного відділення комунального некомерційного підприємства "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради", за адресою:Донецька обл.,м.Костянтинівка, вул.Інженерна,23"В"".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85100, Україна, Донецька область, Костянтинівка, вул.Інженерна, буд.23 "В"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

08 листопада 2019 09:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Відділ капітального будівництва Костянтинівського міськвиконкому
#04011851
Переможець 29 160,00
UAH
08 листопада 2019 09:45

Документи

08 листопада 2019 09:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 09:18
CCI24122019.jpg зміни до договору
24 грудня 2019 09:16
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 09:51
CCI08112019.jpg укладений
08 листопада 2019 09:50
CCI08112019_0001.jpg укладений
08 листопада 2019 09:50
CCI08112019_0002.jpg укладений
08 листопада 2019 09:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору за взаємною згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 256/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML