Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення атестації робочих місць
Очікувана вартість
24 800,00 UAH
UA-2019-11-08-000255-a f07bde92923b4566ba70a8d151e2a0a2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лукіних Т.С.

048 7272768 ntvi1@odz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081200
Місцезнаходження: Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
Контактна особа: Лукіних Т.С.
048 7272768
ntvi1@odz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 11:28
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 28 листопада 2019 15:05
Очікувана вартість: 24 800,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 124,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 од.
Послуги з проведення атестації робочих місць (Джерело фінансування - власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 13:05
ЗТД_Зміни №1.docx
20 листопада 2019 13:05
Проект договору.doc
20 листопада 2019 13:05
ТД_Зміни №1.doc
20 листопада 2019 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 13:05
ЗТД_Зміни №1.docx
20 листопада 2019 13:05
Проект договору.doc
08 листопада 2019 11:25
Проект договору.doc
20 листопада 2019 13:05
ТД_Зміни №1.doc
08 листопада 2019 11:25
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строк надання послуг, внесення змін до Проекту Договору
Дата подання: 14 листопада 2019 16:14
Дата відповіді: 18 листопада 2019 13:37
Пунктом 3.1. Проекту Договору (Додаток № 3 Тендерної документації на закупівлю послуг з проведення атестації робочих місць) визначено, що надання послуг здійснюється на протязі всього терміну дії даного Договору, а саме до 24.12.2019 та проводиться згідно рознарядки, що підписана особами, визначеними у п.4.1. Договору. Одночасно п.5.2.2. Проекту Договору визначено зобов’язання «Виконавця» надати послуги протягом 60 днів з моменту отримання рознарядки, встановленої пунктом 4.1. Щоб визначити фактичну кількість днів, яка, згідно вищеперерахованих пунктів Проекту Договору, залишиться «Виконавцю» на надання послуг, слід врахувати наступні терміни: 1. Аукціон на закупівлю послуг по проведенню атестації робочих місць відбудеться 26.11.2019р.; 2. Договір на закупівлю не може бути укладений раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (п.2 розділу 6 Тендерної документації); 3. Надання послуг проводиться протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки Замовника, яка вважається дозволом на надання послуг та є підтвердженням готовності Замовника до приймання послуг (п.4.1 Проекту Договору). Отже, укладення Договору із переможцем торгів може відбутись, орієнтовно, в період з 06.12.2019р. по 26.12.2019р. При цьому, момент початку надання послуг «Виконавцем» відтерміновується до моменту отримання «Виконавцем» письмової рознарядки Замовника на виконання послуг (п.4.1. Проекту Договору). Одночасно у п.8.1. Проекту Договору, визначено строк дії Договору: «Строк дії цього Договору встановлюється «Сторонами» з моменту його підписання до 31.12.2019, а в частині виконання обов’язків щодо розрахунків по Договору – до закінчення місяця, наступного за місяцем, у якому закінчується строк реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН за операціями із цього Договору.». Таким чином, строк дії договору пролонгується лише в частині розрахунків, а в частині виконання зобов'язань Виконавцем з причин, які від нього не залежать, наприклад, ненадання рознарядки на протязі тривалого терміну, не передбачено. Просимо надати роз’яснення на наступні запитання: 1. Який строк, із зазначених у п.3.1, п.5.2.2. та у п.8.1. Проекту Договору про надання послуг з проведення атестації робочих місць, слід вважати строком надання послуг? 2. Враховуючи строки дії Договору про надання послуг з проведення атестації робочих місць (п.5.2.2. та у п.8.1. Проекту Договору), яким чином «Виконавець» зможе скористатись строком надання послуг - протягом 60 днів з моменту отримання рознарядки (п.5.2.2. Проекту Договору), з врахуванням того, що Договір може бути укладено відповідно до строків, передбачених ч.2 ст.32 ЗУ №922-VIII від 25.12.2015р. "Про публічні закупівлі» із змінами та доповненнями та Тендерною документацією, з 06.12.2019р., а строк надання послуг відповідно до п.3.1 проекту договору - до 24.12.2019 р., тобто фактично з моменту укладення договору до настання терміну надання послуг спливає 18 днів? 3. Чому Замовником не передбачена пролонгація Договору та строки надання рознарядки? Адже до її отримання Виконавець не може приступити до надання послуг (п.4.1. Проекту Договору)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
Замовником будуть переглянуті строки надання послуг з проведення атестації робочих місць та за результатами перегляду будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації та Проекту договору.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-08-000255-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОДЕСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД ", Код ЄДРПОУ:00165698
Дата подання: 14 листопада 2019 16:03
строк надання послуг та строк дії договору
Пунктом 3.1. Проекту Договору (Додаток № 3 Тендерної документації на закупівлю послуг з проведення атестації робочих місць) визначено, що надання послуг здійснюється на протязі всього терміну дії даного Договору, а саме до 24.12.2019 та проводиться згідно рознарядки, що підписана особами, визначеними у п.4.1. Договору.
Одночасно п.5.2.2. Проекту Договору визначено зобов’язання «Виконавця» надати послуги протягом 60 днів з моменту отримання рознарядки, встановленої пунктом 4.1.
Щоб визначити фактичну кількість днів, яка, згідно вищеперерахованих пунктів Проекту Договору, залишиться «Виконавцю» на надання послуг, слід врахувати наступні терміни:
1. Аукціон на закупівлю послуг по проведенню атестації робочих місць відбудеться 26.11.2019р.;
2. Договір на закупівлю не може бути укладений раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (п.2 розділу 6 Тендерної документації);
3. Надання послуг проводиться протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки Замовника, яка вважається дозволом на надання послуг та є підтвердженням готовності Замовника до приймання послуг (п.4.1 Проекту Договору).
Отже, укладення Договору із переможцем торгів може відбутись, орієнтовно, в період з 06.12.2019р. по 26.12.2019р. При цьому, момент початку надання послуг «Виконавцем» відтерміновується до моменту отримання «Виконавцем» письмової рознарядки Замовника на виконання послуг (п.4.1. Проекту Договору).
Одночасно у п.8.1. Проекту Договору, визначено строк дії Договору: «Строк дії цього Договору встановлюється «Сторонами» з моменту його підписання до 31.12.2019, а в частині виконання обов’язків щодо розрахунків по Договору – до закінчення місяця, наступного за місяцем, у якому закінчується строк реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН за операціями із цього Договору.». Таким чином, строк дії договору пролонгується лише в частині розрахунків, а в частині виконання зобов'язань Виконавцем з причин, які від нього не залежать, наприклад, ненадання рознарядки на протязі тривалого терміну, не передбачено.
Дані розбіжності в Проекті Договору та Тендерній документації допускають неоднозначне трактування умов закупівлі, що прямо заборонено ЗУ №922-VIII від 25.12.2015р. "Про публічні закупівлі» із змінами та доповненнями, а саме:
1. Який строк, із зазначених у п.3.1, п.5.2.2. та у п.8.1. Проекту Договору про надання послуг з проведення атестації робочих місць, слід вважати строком надання послуг?
2.2. Враховуючи строки дії Договору про надання послуг з проведення атестації робочих місць (п.5.2.2. та у п.8.1. Проекту Договору), яким чином «Виконавець» зможе скористатись строком надання послуг - протягом 60 днів з моменту отримання рознарядки (п.5.2.2. Проекту Договору), з врахуванням того, що Договір може бути укладено відповідно до строків, передбачених ч.2 ст.32 ЗУ №922-VIII від 25.12.2015р. "Про публічні закупівлі» із змінами та доповненнями та Тендерною документацією, з 06.12.2019р., а строк надання послуг відповідно до п.3.1 проекту договору - до 24.12.2019 р., тобто фактично з моменту укладення договору до настання терміну надання послуг спливає 18 днів?
3.3. Чому Замовником не передбачена пролонгація Договору та строки надання рознарядки? Адже до її отримання Виконавець не може приступити до надання послуг (п.4.1. Проекту Договору)?
У зв’язку з вищевикладеним просимо внести зміни до Тендерної документації та Проекту Договору в частині:
строків виконання робіт з метою визначення реальних умов договору, які Виконавець може виконати, а саме визначити в Проекті Договору та Тендерній документації
строк надання послуг 60 календарних днів або 40 робочих днів;строку дії Договору – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків за Договором.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 листопада 2019 14:45
Відповідь на вимогу № UA-2019-11-08-000255-a.b1 до тендерної процедури №4723962 «Послуги з проведення атестації робочих місць»:
1. Замовником будуть переглянуті строки надання послуг з проведення атестації робочих місць та за результатами перегляду внесені відповідні зміни до Тендерної документації та Проекту Договору (Додаток №3 Тендерної документації на закупівлю послуг з проведення атестації робочих місць).
2. Згідно розділу 1 «Загальні положення» Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Вартість предмета закупівлі та строки її проведення Замовником були передбачені у річному плані закупівель на 2019 рік, тому, на підставі ст. 4 Закону, закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Номер вимоги: UA-2019-11-08-000255-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОДЕСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД ", Код ЄДРПОУ:00165698
Дата подання: 14 листопада 2019 16:08
Строк надання послуг та строк дії договору
Пунктом 3.1. Проекту Договору (Додаток № 3 Тендерної документації на закупівлю послуг з проведення атестації робочих місць) визначено, що надання послуг здійснюється на протязі всього терміну дії даного Договору, а саме до 24.12.2019 та проводиться згідно рознарядки, що підписана особами, визначеними у п.4.1. Договору. Одночасно п.5.2.2. Проекту Договору визначено зобов’язання «Виконавця» надати послуги протягом 60 днів з моменту отримання рознарядки, встановленої пунктом 4.1. Щоб визначити фактичну кількість днів, яка, згідно вищеперерахованих пунктів Проекту Договору, залишиться «Виконавцю» на надання послуг, слід врахувати наступні терміни: 1. Аукціон на закупівлю послуг по проведенню атестації робочих місць відбудеться 26.11.2019р.; 2. Договір на закупівлю не може бути укладений раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (п.2 розділу 6 Тендерної документації); 3. Надання послуг проводиться протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки Замовника, яка вважається дозволом на надання послуг та є підтвердженням готовності Замовника до приймання послуг (п.4.1 Проекту Договору). Отже, укладення Договору із переможцем торгів може відбутись, орієнтовно, в період з 06.12.2019р. по 26.12.2019р. При цьому, момент початку надання послуг «Виконавцем» відтерміновується до моменту отримання «Виконавцем» письмової рознарядки Замовника на виконання послуг (п.4.1. Проекту Договору). Одночасно у п.8.1. Проекту Договору, визначено строк дії Договору: «Строк дії цього Договору встановлюється «Сторонами» з моменту його підписання до 31.12.2019, а в частині виконання обов’язків щодо розрахунків по Договору – до закінчення місяця, наступного за місяцем, у якому закінчується строк реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН за операціями із цього Договору.». Таким чином, строк дії договору пролонгується лише в частині розрахунків, а в частині виконання зобов'язань Виконавцем з причин, які від нього не залежать, наприклад, ненадання рознарядки на протязі тривалого терміну, не передбачено. Дані розбіжності в Проекті Договору та Тендерній документації допускають неоднозначне трактування умов закупівлі, що прямо заборонено ЗУ №922-VIII від 25.12.2015р. "Про публічні закупівлі» із змінами та доповненнями, а саме: 1. Який строк, із зазначених у п.3.1, п.5.2.2. та у п.8.1. Проекту Договору про надання послуг з проведення атестації робочих місць, слід вважати строком надання послуг? 2.2. Враховуючи строки дії Договору про надання послуг з проведення атестації робочих місць (п.5.2.2. та у п.8.1. Проекту Договору), яким чином «Виконавець» зможе скористатись строком надання послуг - протягом 60 днів з моменту отримання рознарядки (п.5.2.2. Проекту Договору), з врахуванням того, що Договір може бути укладено відповідно до строків, передбачених ч.2 ст.32 ЗУ №922-VIII від 25.12.2015р. "Про публічні закупівлі» із змінами та доповненнями та Тендерною документацією, з 06.12.2019р., а строк надання послуг відповідно до п.3.1 проекту договору - до 24.12.2019 р., тобто фактично з моменту укладення договору до настання терміну надання послуг спливає 18 днів? 3.3. Чому Замовником не передбачена пролонгація Договору та строки надання рознарядки? Адже до її отримання Виконавець не може приступити до надання послуг (п.4.1. Проекту Договору)? У зв’язку з вищевикладеним просимо внести зміни до Тендерної документації та Проекту Договору в частині: строків виконання робіт з метою визначення реальних умов договору, які Виконавець може виконати, а саме визначити в Проекті Договору та Тендерній документації строк надання послуг 60 календарних днів або 40 робочих днів;строку дії Договору – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків за Договором.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 листопада 2019 14:47
Відповідь на вимогу № UA-2019-11-08-000255-a.c2 до тендерної процедури №4723962 «Послуги з проведення атестації робочих місць»:
1. Замовником будуть переглянуті строки надання послуг з проведення атестації робочих місць та за результатами перегляду внесені відповідні зміни до Тендерної документації та Проекту Договору (Додаток №3 Тендерної документації на закупівлю послуг з проведення атестації робочих місць).
2. Згідно розділу 1 «Загальні положення» Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Вартість предмета закупівлі та строки її проведення Замовником були передбачені у річному плані закупівель на 2019 рік, тому, на підставі ст. 4 Закону, закупівля здійснюється відповідно до річного плану.

Документи

Документи подані скаржником

14 листопада 2019 16:08
SKMBT_28319111417120.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОДЕСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД " 22 350,00
UAH
22 350,00
UAH
Документи
ТОВ Регіональний учбово-консультативний центр" 23 000,00
UAH
23 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 14:06
Кваліфікаційна частина_2.pdf
27 листопада 2019 09:44
Устав_подписанный.pdf
27 листопада 2019 09:44
Форма 1ДФ.pdf
27 листопада 2019 09:44
Кваліфікаційна частина.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 15:44
Електронний підпис
26 листопада 2019 15:38
Технічні вимоги.pdf
26 листопада 2019 15:38
Статут 08.09.2017.pdf
26 листопада 2019 15:38
Свідоцтво ISO Лабораторія 2019.pdf
26 листопада 2019 15:38
Розрахунок вартості послуг.pdf
26 листопада 2019 15:38
Проект договору.pdf
26 листопада 2019 15:38
Калькуляції.pdf
26 листопада 2019 15:38
Довідка щодо обладнання.pdf
26 листопада 2019 15:38
Антикорупційна програма.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОДЕСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "

ТОВ Регіональний учбово-консультативний центр"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОДЕСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "
#00165698
Відхилено 22 350,00
UAH
05 грудня 2019 13:52
ТОВ Регіональний учбово-консультативний центр"
#19061139
Переможець 23 000,00
UAH
05 грудня 2019 13:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 13:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Регіональний учбово-консультативний центр"
#19061139
23 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 09:34
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 16:12
Договір ОД-ДН-5-19-946НЮ від 17.12.2019.pdf укладений
18 грудня 2019 16:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 23 000,00
UAH