Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 3865000-6 Фотографічне обладнання (Комплект: проектор + екран для проектора) для інклюзивних та спеціальних класів.
Очікувана вартість
47 992,00 UAH
UA-2019-11-08-000182-b df7e023f003e4d6697811e96f6908dcd
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Миколайович Анцупов

+380505593800
+380645223322
+380645223081
tender36@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Сєвєродонецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141973
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ВІЛЄСОВА, будинок 10
Контактна особа: Володимир Миколайович Анцупов
+380505593800,+380645223322,+380645223081
tender36@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 09:14
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2019 11:00
Очікувана вартість: 47 992,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 239,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 комплект
ДК 021:2015 – 3865000-6 Фотографічне обладнання (Комплект: проектор + екран для проектора) для інклюзивних та спеціальних класів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості поставленого Товару здійснюється Покупцем протягом 15 (п'ятнадцять) банківських днів у розмірі 100% , з моменту передачі Постачальником Товару Покупцю у власність на підставі рахунку та підписаної Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кількості обладнання
Дата подання: 08 листопада 2019 11:31
Дата відповіді: 08 листопада 2019 14:35
Шановний Замовнику, уточніть, будь ласка, предметом закупівлі є 8 комплектів (у складі 8 проекторів + 8 екранів) чи все ж таки 4 комплекти (у складі 4 проектори + 4 екрани = 8 одиниць)? Питання пов'язане з тим, що жоден із Постачальників не зможе запропонувати Вам 8 комплектів (у складі 8 проекторів + 8 екранів), оскільки бюджет закупівлі дуже малий.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Предметом закупівлі є 8 комплектів (у складі 8 проекторів + 8 екранів). Ціна закупівлі закладена з урахуванням наданого бюджету. Дякуємо за запитання!
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 листопада 2019 11:38
Дата відповіді: 11 листопада 2019 11:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Так допускається. Тендерні вимоги складені відповідно до ч.1.п.3.ст 22 закону України "Про публічні закупівлі" . Якщо є посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, вираз "або єквівалент" є необхідним. Таким чином, ви маєте право у своїй тендерні пропозиції запропонувати інший вид засобу який не відрізняється , за технічною специфікацією, від умов Замовника. До участі до закупівлі допускаються усі учасники. Єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна з урахуванням ПДВ(без ПДВ у разі коли суб'єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством). Питома вага цінового критерію 100%. Під час подання тендерних пропозицій в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, учасник зазначає ціну з урахуванням податку на додану вартість. Якщо учасник не є платником ПВД, або якщо предмет закупівлі не облагається ПДВ, то він зазначає ціну без ПДВ. Зазначена цінова пропозиція буде розглядатись як остаточна. Дякуємо за запитання.

Інформація про відміну

Дата відміни
23 листопада 2019 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій