Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
контейнери для сміття
Очікувана вартість
561 000,00 UAH
UA-2019-11-08-000135-c ● 26417ac465034c8aa1ea0e4c53fdbaec
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Теребовлянська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04058456 |
Місцезнаходження: | 48100, Україна , Тернопільська обл., Теребовля, вул.Шевченка, 8 |
Контактна особа: |
Вітківський Тарас Анатолійович +380355121462 miska_rada_terebovlya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2019 10:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2019 13:59 |
Очікувана вартість: | 561 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 805,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів ємністю 120 л
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
748 шт
контейнери для сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
48100, Україна, Тернопільська область, Теребовля, Шевченка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2019 16:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2019 16:01 |
Зміни 18.11.docx | |
18 листопада 2019 16:01 |
ТД konteyner 2019 зміни.docx | |
18 листопада 2019 16:01 |
додаток 4 новий.docx | |
18 листопада 2019 16:01 |
1 ст 16 зміни.doc | |
08 листопада 2019 10:13 |
ДОДАТОК 5 договір.docx | |
08 листопада 2019 10:13 |
9 заход довк.docx | |
08 листопада 2019 10:13 |
8 згода.docx | |
08 листопада 2019 10:13 |
7 лист.docx | |
08 листопада 2019 10:13 |
6 документи.docx | |
08 листопада 2019 10:13 |
3 Тенде пропоз 3.docx | |
08 листопада 2019 10:13 |
2 ст 17.docx |
18 листопада 2019 16:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 листопада 2019 16:01 |
Зміни 18.11.docx
|
|||
18 листопада 2019 16:01 |
ТД konteyner 2019 зміни.docx
|
|||
18 листопада 2019 16:01 |
додаток 4 новий.docx
|
|||
18 листопада 2019 16:01 |
1 ст 16 зміни.doc
|
|||
08 листопада 2019 10:13 |
ДОДАТОК 5 договір.docx
|
|||
08 листопада 2019 10:13 |
9 заход довк.docx
|
|||
08 листопада 2019 10:13 |
8 згода.docx
|
|||
08 листопада 2019 10:13 |
7 лист.docx
|
|||
08 листопада 2019 10:13 |
6 документи.docx
|
|||
08 листопада 2019 10:13 |
3 Тенде пропоз 3.docx
|
|||
08 листопада 2019 10:13 |
2 ст 17.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога не стосується предмету закупівлі.
Дата подання: 08 листопада 2019 15:58
Дата відповіді: 18 листопада 2019 16:11
Вимога передбачена у Додатку № 1 (3.4. Документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю) - Є необґрунтованою оскільки предметом закупівлі є не роботи, а товар. З огляду на зазначене просимо внести зміни до зазначеного пункту.
Відповідь: Тендерним комітетом Теребовлянської міської ради розглянуто запитання від 08 листопада 2019 15:58 щодо вимоги передбаченої у Додатку № 1.
Повідомляємо, що рішенням тендерного комітету Теребовлянської міської ради від 18.11.2019 року № 7 внесено зміни до тендерної документації в частині Додатку 1 до ТД вилучено пункт 3.4, котрий в новій редакції не вимагається.
Повідомляємо, що рішенням тендерного комітету Теребовлянської міської ради від 18.11.2019 року № 7 внесено зміни до тендерної документації в частині Додатку 1 до ТД вилучено пункт 3.4, котрий в новій редакції не вимагається.
Щодо габаритних розмірів.
Дата подання: 13 листопада 2019 19:30
Дата відповіді: 18 листопада 2019 16:22
Вимога щодо габаритів Не менше ніж 545х930х480 мм» є такою, що обмежує конкуренцію між учасниками. Замовник у даному додатку (Додаток 4 ТД) зазначає, що контейнери повинні відповідати стандарту EN 840. Проте даний стандарт встановлює допустимі розміри в межах яких може бути виготовлений контейнер: Довжина 430 мін. 670 мак. мм; загальна висота - 1005 мм максимально. ширина 480 ± 5 мм. Замовник зазначивши власні розміри і, таким чином, обмежує у поданні пропозиції тих Учасників які виготовляють контейнери згідно стандарту проте з розмірами іншими ніж зазначає Замовник. З метою не допущення порушення норм законодавства та з метою допуску якомога більше Учасників які можуть запропонувати якісні контейнери просимо встановити розмір можливого допуску у габаритних розмірах. Це необхідно для того, щоб не порушувати норми ч. 3 ст.5, ч.4 ст.22 ЗУ про публічні закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Теребовлянської міської ради розглянуто запитання від 13 листопада 2019 19:30 щодо вимоги «Щодо габаритних розмірів.» передбачених у Додатку № 4.
Повідомляємо, що рішенням тендерного комітету Теребовлянської міської ради від 18.11.2019 року № 7 внесено зміни до тендерної документації в частині Додатку 4 до ТД та змінено розміри контейнерів (довжина, висота та ширина), що вимагаються. Нові розміри повинні бути не менше ніж 525 х 905 х 455, а також вилучено вимогу пункту 15 Додатку 4 до ТД на відповідність європейському стандарту EN 840.
Повідомляємо, що рішенням тендерного комітету Теребовлянської міської ради від 18.11.2019 року № 7 внесено зміни до тендерної документації в частині Додатку 4 до ТД та змінено розміри контейнерів (довжина, висота та ширина), що вимагаються. Нові розміри повинні бути не менше ніж 525 х 905 х 455, а також вилучено вимогу пункту 15 Додатку 4 до ТД на відповідність європейському стандарту EN 840.
Технічні характеристики
Дата подання: 14 листопада 2019 16:55
Дата відповіді: 18 листопада 2019 16:34
В додатку №4 до ТД"Технічне завдання щодо закупівлі" вказано що Товщина стінки - не менше 3,5мм; товщина кришки - не менше 2,5мм. Вважаємо ці умови дискримінаційними, адже згідно стандарту EN 840 такі технічні характеристики даний стандарт не передбачає. З огляду на зазначене просимо внести зміни до зазначених пунктів.
Відповідь: Тендерним комітетом Теребовлянської міської ради розглянуто запитання від 14 листопада 2019 16:55 щодо вимоги «Технічні характеристики» передбачених у Додатку № 4.
Повідомляємо, що рішенням тендерного комітету Теребовлянської міської ради від 18.11.2019 року № 7 внесено зміни до тендерної документації в частині Додатку 4 до ТД та змінено розміри контейнерів, а саме вилучено пункт 4 «Товщина стінки», та вилучено пункт 6 «Товщина кришки»
Повідомляємо, що рішенням тендерного комітету Теребовлянської міської ради від 18.11.2019 року № 7 внесено зміни до тендерної документації в частині Додатку 4 до ТД та змінено розміри контейнерів, а саме вилучено пункт 4 «Товщина стінки», та вилучено пункт 6 «Товщина кришки»
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-08-000135-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 12 грудня 2019 09:44
Дата подання: 12 грудня 2019 09:44
Щодо порушення Замовником процедури закупівлі та прийняття незаконного рішення в процесі проведення закупівлі UA-2019-11-08-000135-c
На підставі наведених фактів у вкладеній Скарзі про порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель та ЗУ «Про публічні закупівлі»
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «РЕНТОК ГРУП» з причин наведених у пункті 1,2,3 даної скарги.
3. Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію ТОВ «РЕНТОК ГРУП» з підстав передбачених п.4 ч.1 ст.30 ЗУ Про публічні закупівлі.
Додатки:
1.Платіжне доручення № 1477 від 09.12.2019.
2.Копія Рішення АМКУ від 30.01.2018 № 812.
3.Копія Рішення АМКУ від 12.11.2018 № 248.
4.Довідка щодо досвіду виконання аналогічного договору ТОВ «РЕНТОК ГРУП»
5.Аналогічний договір з додатками (СКПКПО) ТОВ «РЕНТОК ГРУП».
6.Відгук СКПКПО ТОВ «РЕНТОК ГРУП».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 грудня 2019 20:09
Рішення вді 16.12.2019 №18610+лист Замонвику.pdf
Дата публікації: 16 грудня 2019 20:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.01.2020 №168.pdf
Дата публікації: 08 січня 2020 17:40
рішенння від 03.01.2019 № 168.pdf
Дата публікації: 10 січня 2020 20:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" |
445 060,00
UAH з ПДВ
|
421 123,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" |
480 964,00
UAH з ПДВ
|
421 124,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ" |
508 640,00
UAH з ПДВ
|
425 612,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ" |
501 160,00
UAH з ПДВ
|
426 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКО-Львів" |
465 069,00
UAH з ПДВ
|
434 587,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Літпол-Україна" |
548 882,40
UAH з ПДВ
|
435 336,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЕАНА" |
493 680,00
UAH з ПДВ
|
464 508,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Елкопласт Україна |
520 608,00
UAH з ПДВ
|
475 728,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасні вантажівки" |
477 972,00
UAH з ПДВ
|
477 972,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
560 274,44
UAH з ПДВ
|
548 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НВП "Укрресурс" |
561 000,00
UAH з ПДВ
|
561 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" #42403886 |
Переможець |
421 123,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 17:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2021 09:28
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2020 15:12
|
Додаток до договору | зміни до договору |
28 лютого 2020 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2020 22:43
|
Договір | укладений |
11 січня 2020 22:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |