Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Природний газ
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2019-11-07-003487-b ● 88f35cac9cfc432490f2ba993b0929db
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Чернівецький геріатричний пансіонат" |
Код ЄДРПОУ: | 21432258 |
Місцезнаходження: | 58025, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул.Івана Підкови 13 |
Контактна особа: |
Максим Володимирович Поповиченко +30993624248 yoz.prozoro@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2019 23:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2019 01:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2019 01:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2019 11:44 |
Очікувана вартість: | 220 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24074 метр кубічний
Природний газ (джерело фінансування закупівлі - кошти загального фонду місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58025, Україна, Чернівецька область, м.чернівці, Івана підкови,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунковий період за Договором становить один календарний місяць. Оплата газу за Договором здійснюється Споживачем виключно за рахунок бюджетних коштів у національній валюті України – гривні в наступному порядку: - Оплата природного газу Постачальнику здійснюється Споживачем на підставі акту приймання-передачі природного газу та рахунку. - Остаточний розрахунок по оплаті місячної вартості газу здійснюється протягом 20 календарних днів місяця, наступного за місяцем постачання газу. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2019 20:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2019 20:12 |
Тендерна документація ГАЗ зі змінами.pdf | |
13 листопада 2019 20:12 |
Перелік змін до ТД.docx |
13 листопада 2019 20:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 листопада 2019 20:12 |
Тендерна документація ГАЗ зі змінами.pdf
|
|||
13 листопада 2019 20:12 |
Перелік змін до ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення щодо обсягу
Дата подання: 12 листопада 2019 15:15
Дата відповіді: 13 листопада 2019 20:08
Добрий день
Шановний Замовник.
На сторінці 11 тендерної документації зазначено: «Для підтвердження можливості постачання гарантованого обсягу природного газу, учасник торгів повинен надати:
- Копію договору з газовидобувальним підприємством або трейдером, або підприємством-імпортером на поставку природного газу у 2019 році в обсязі не менше ніж 24074 тис. м. куб. (якщо учасник має статус трейдера);
або
Документальне підтвердження запланованих обсягів видобутку газовидобувальним підприємством природного газу в обсязі не менше ніж 24074 тис. м. куб. (якщо учасник має статус газовидобувального підприємства)».
З цього випливає, що необхідно підтвердити обсяг не менше 24 074 000 м. куб., хоча в тендерній документації та на електронних майданчиках обсяг поставки товару зазначений вами дорівнює 24 074 м.куб.
Просимо привести тендерну документацію у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатом Вашого звернення внесені відповідні зміни до Тендерної документації . Повідомляємо - загальна кількість предмету закупівлі складає 24074 м.куб. , таким чином учасникам необхідно надати підтвердження вищезазначеного обсягу.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-07-003487-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІВЦІГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39584988
Дата подання: 04 грудня 2019 11:32
Дата подання: 04 грудня 2019 11:32
СКАРГА на рішення Замовника
КУ «Чернівецький геріатричний пансіонат» (далі – Замовник) оголосив відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 09123000-7 природний газ), (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-10-25-003282-b), (далі – Процедура закупівлі). Очікувана вартість - 220 000,00грн. з ПДВ. Кінцева дата подання пропозицій – 23-11-2019р.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЧЕРНІВЦІГАЗ ЗБУТ» (далі – Скаржник) виявило бажання прийняти участь у тендері. Крім Скаржника, в тендері прийняла участь ще одна організація, ПП "ОККО КОНТРАКТ", яка за результатами проведеного аукціону подала найбільш економічно вигідну пропозицію (122 777,40 грн.).
Відповідно до протоколу № 1 від 29.11.2019 р., що опублікований в системі Prozorro 29.11.2019 року, переможцем відкритих торгів на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 09123000-7 Природний газ (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-10-25-003282-b) визначено ПП "ОККО КОНТРАКТ", з яким Замовник має намір укласти договір.
Проте, Замовник не звернув увагу на ряд порушень, допущених ПП "ОККО КОНТРАКТ" при підготовці тендерної пропозиції, а саме:
Відповідно до ч.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД), тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником) та завантаженням файлів з:
інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток № 2).
Відповідно до п.3.1 Додатку №2 ТД, учасник надає довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (а значить, інформація має надаватися як мінімум про два аналогічні договори) за наведеним в цьому додатку прикладом у формі таблиці.
В складі тендерної пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ" така довідка була не заповнена належним чином, а саме не були внесені дані по всім виконаним аналогічним договорам, поданим ПП "ОККО КОНТРАКТ" в складі тендерної пропозиції, як це вимагалось в п 3.1 Додатку № 2. Учасник, вказав в таблиці інформацію лише про один виконаний договір, що свідчить про неналежне виконання вимог тендерної документації.
№ п/п Замовник (назва, юр.адреса, телефон, ПІБ керівника) Предмет договору Сума договору (грн.) Рік вик ня
1 Відділ освіти , культури , молоді та спорту Вапнярської селищної ради обєднаноїтериторіальної громади, ЄДРПОУ 41497423, тел 04350, Вінницька область, Томаппільський район, смт. Вапнярка, вул. Незалежності, 140, ДК 021:2015: 09120000- 6 Газове паливо 514 404,00 грн з
пдв 2019-2019
Рузяк Т.В.
Враховуючи вищевикладене, пропозиція ПП "ОККО КОНТРАКТ" не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена
Крім цього, на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» учасник повинен надати в складі пропозиції (лист в довільній формі) згоду на обробку персональних даних відносно кожної особи, персональні дані якої вказані в документах тендерної пропозиції учасника, із їх зазначенням (прізвище, ім’я та по батькові особи, дата народження, паспорт: серія, №, дата видачі) в т.ч. збирання, зберігання і поширення.
Учасник, ПП «ОККО КОНТРАКТ», подав такий лист, але не вказав дані всіх осіб, а саме: Буцерко Наталія Йосифівна (головний бухгалтер), Сподарик Оксана Федорівна (Менеджер (управитель) із збуту (тендерні процеси), персональні дані яких вказані в документах тендерної пропозиції (із їх зазначенням прізвище, ім’я та по батькові особи, дата народження, паспорт: серія, №, дата видачі).
Враховуючи вищевикладене, пропозиція ПП "ОККО КОНТРАКТ" не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена
Згідно п.4 тендерної документації, учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлі у разі перемоги в торгах.
В складі тендерної пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ", такий документ відсутній.
Враховуючи вищевикладене, пропозиція ПП "ОККО КОНТРАКТ" не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена.
Враховуючи вищевикладене, Замовник визнавши ПП "ОККО КОНТРАКТ" переможцем тендеру, порушив один з головних принципів публічних закупівель, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Оскільки розгляд тендерної пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ" був здійснений необ’єктивно та упереджено, вбачаємо в цьому порушення наших прав та загрозу нашим інтересам, як учасника процедури закупівлі.
Частиною 9 ст.8 Закону України «Про публічні Закупівлі» встановлено, що за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови, привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визнання переможцем закупівлі ПП "ОККО КОНТРАКТ".
4. Зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі у встановленому Законом порядку.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Прийнято до розгляду: 09 грудня 2019 11:43
рішення від 06.12.2019 №18100+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2019 11:43
інформація про перенесення розгляду скарги від 04.12.2019 №UA-2019-11-07-003487-b.a1.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2019 00:05
інформація про перенесення розгляду скарги від 04.12.2019 №UA-2019-11-07-003487-b.a1.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2019 19:08
інформація про резолютивну частину рішення від 23.12.2019 №19168.pdf
Дата публікації: 24 грудня 2019 14:44
рішення від 23.12.3019 №19168.pdf
Дата публікації: 27 грудня 2019 16:46
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
122 777,40
UAH з ПДВ
|
122 777,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІВЦІГАЗ ЗБУТ" |
156 481,00
UAH з ПДВ
|
156 481,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
122 777,40
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2019 09:28
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 21 грудня 2019 19:26 |
Коментар щодо відміни: | керуючись положенням ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Документи:
21 грудня 2019 19:26
|
Електронний підпис |
21 грудня 2019 19:26
|
Протокол відміни торгів.pdf |