Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Монтажні роботи по влаштуванню "Сноутюбінгової гірки» на площі Соборній м.Чернівці
Очікувана вартість
197 800,00 UAH
UA-2019-11-07-003402-b ● b3b069f23e8d4c4db80cfa07cf61a0b9
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління культури Чернівецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02231560 |
Вебсайт: | http://chernivtsy.eu/portal/ |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, ПЛОЩА ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Людмила Драгомарецька +0372522450 555mila555@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2019 20:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2019 09:57 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2019 19:58 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2019 15:52 |
Очікувана вартість: | 197 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 989,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45340000-2: Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Монтажні роботи по влаштуванню "Сноутюбінгової гірки» на площі Соборній м.Чернівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, Центральна площа,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 грудня 2019
—
13 грудня 2019
ДК 021:2015: 45340000-2 — Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2019 06:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2019 17:22 |
проект Договору-1.doc | |
11 листопада 2019 17:22 |
Чернівці оголошення.doc-сноут.гірка (1).doc | |
11 листопада 2019 17:22 |
CD945CA2-B38D-4824-BE6D-92E73E764F4E (1).jpeg |
12 листопада 2019 06:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
11 листопада 2019 17:22 |
проект Договору-1.doc
|
|||||||||
11 листопада 2019 17:22 |
Чернівці оголошення.doc-сноут.гірка (1).doc
|
|||||||||
11 листопада 2019 17:22 |
CD945CA2-B38D-4824-BE6D-92E73E764F4E (1).jpeg
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-07-003402-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПАВЛЮК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3259519119
Дата подання: 21 листопада 2019 15:19
Оскарження рішення дискваліфікації
Фізична особа підприємець, Павлюк Олександр Миколайович – Учасник торгів, який запропонував кращу цінову пропозицію за учасника ФОП "МОСКАЛЮК ВОЛОДИМИР СВЯТОСЛАВОВИЧ ", уважно розглянув ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі від 13.11.2019р., Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата ФОП Павлюка Олександра Миколайовича від 21.11.2019р. Ми оскаржуємо рішення засідання комітету Замовника про відхилення кандидата ФОП Павлюка Олександра Миколайовича та просимо Комітет розглянути наші зауваження та докази, що викладені нижче.
По перше:
Починаючи з 19.07.2017 р. печатка не належить до обов’язкових реквізитів первинного документа.
Нещодавно Парламент у межах остаточного виведення печатки з переліку обов’язкових реквізитів прийняв Закон № 1982 , яким було подовжено курс Закону № 1206, та виключено із законодавства вимоги про обов’язкове використання печаток.Однак у п. 2.5 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну від 24.05.1995 р. № 88 (далі — Положення № 88), прописана така норма:
«Документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою».
Тобто можливість використання печатки прямо передбачена Положенням № 88. Однак після 19.07.2017 р. норма ч.ч. 1 та 3 ст. 581 ГКУ абсолютно чітко вказує: навіть за наявності печатки суб’єкт господарювання не зобов’язаний її застосовувати. Якщо є сумніви у підписанні договору,прошу прямо набрати орендодавця Костенко С.П. тел.096-633-55-23,аби остаточно переконатися у достовірності інформації ! Якщо буде виявлено факт підробки підпису і не укладення договору з моєї сторони ,прошу надати клопотання у відповідні органи з метою виявлення правопорушення у державних закупівлях.
По друге:
1 ДФ за перший квартал відсутній ,тому що у першому кварталі не було укладено трудових договорів з працівниками ,оскільки не було роботию
По третє;
Писати те, що автомобіль Volkswagen T5 ,не являється вантажним ,виглядає трохи смішно і не компетентно з вашої сторони ,тому що я і сам знаю ,що він не вантажний, поскільки володію ним вже більше року і надав у довідці тех паспорт автомобіля ,але дякую що уточнили ), і що металевий каркас для сноутюбінгової гірки або будиночок казкаря ,я цим транспортним засобом не перевезу ,тому і уклав договір оренди МАНІПУЛЯТОРА з Костенко С.П. А в довідці чітко вказав ,що Volkswagen T5 для перевезення інструментів ,тощо.
Враховуючи вище наведні обгрунтування та докази, просимо Комітет Замовника відмінити рішення про дискваліфікацію учасника ФОП Павлюка Олександра Миколайовича. та визнати наше підприємство переможцем,при тому ,що в нашій пропозиції присутні всі довідки та пояснення щодо неподання довідок стосовно тендерної документації ,на відміну від інших учасників закупівлі. У разі негативного рішення (оскільки це вже не вперше )ми залишаємо за собою право оскарження рішення у відповідних органах, вимагання перевірок дотримання діючого законодавства, тощо. З повагою керівник ФОП О.М.Павлюк.
Розгорнути
Згорнути
По перше:
Починаючи з 19.07.2017 р. печатка не належить до обов’язкових реквізитів первинного документа.
Нещодавно Парламент у межах остаточного виведення печатки з переліку обов’язкових реквізитів прийняв Закон № 1982 , яким було подовжено курс Закону № 1206, та виключено із законодавства вимоги про обов’язкове використання печаток.Однак у п. 2.5 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну від 24.05.1995 р. № 88 (далі — Положення № 88), прописана така норма:
«Документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою».
Тобто можливість використання печатки прямо передбачена Положенням № 88. Однак після 19.07.2017 р. норма ч.ч. 1 та 3 ст. 581 ГКУ абсолютно чітко вказує: навіть за наявності печатки суб’єкт господарювання не зобов’язаний її застосовувати. Якщо є сумніви у підписанні договору,прошу прямо набрати орендодавця Костенко С.П. тел.096-633-55-23,аби остаточно переконатися у достовірності інформації ! Якщо буде виявлено факт підробки підпису і не укладення договору з моєї сторони ,прошу надати клопотання у відповідні органи з метою виявлення правопорушення у державних закупівлях.
По друге:
1 ДФ за перший квартал відсутній ,тому що у першому кварталі не було укладено трудових договорів з працівниками ,оскільки не було роботию
По третє;
Писати те, що автомобіль Volkswagen T5 ,не являється вантажним ,виглядає трохи смішно і не компетентно з вашої сторони ,тому що я і сам знаю ,що він не вантажний, поскільки володію ним вже більше року і надав у довідці тех паспорт автомобіля ,але дякую що уточнили ), і що металевий каркас для сноутюбінгової гірки або будиночок казкаря ,я цим транспортним засобом не перевезу ,тому і уклав договір оренди МАНІПУЛЯТОРА з Костенко С.П. А в довідці чітко вказав ,що Volkswagen T5 для перевезення інструментів ,тощо.
Враховуючи вище наведні обгрунтування та докази, просимо Комітет Замовника відмінити рішення про дискваліфікацію учасника ФОП Павлюка Олександра Миколайовича. та визнати наше підприємство переможцем,при тому ,що в нашій пропозиції присутні всі довідки та пояснення щодо неподання довідок стосовно тендерної документації ,на відміну від інших учасників закупівлі. У разі негативного рішення (оскільки це вже не вперше )ми залишаємо за собою право оскарження рішення у відповідних органах, вимагання перевірок дотримання діючого законодавства, тощо. З повагою керівник ФОП О.М.Павлюк.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2019 09:39
У зв"язку із неподанням повної інформації: по 1 DF - у разі відсутної декларації прописується довідка в довільній формі про її відсутність;
Якщо документ підписується та не скріплюється печаткою, то пишеться власноруч б.п. і підпис (Прізвище, ім"я по-батькові).
Якщо документ підписується та не скріплюється печаткою, то пишеться власноруч б.п. і підпис (Прізвище, ім"я по-батькові).
Номер вимоги: UA-2019-11-07-003402-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПАВЛЮК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3259519119
Дата подання: 27 листопада 2019 10:11
Оскарження рішення про визначення переможця
Фізична особа підприємець, Павлюк Олександр Миколайович – Учасник торгів, який запропонував кращу цінову пропозицію за учасника ФОП "МОСКАЛЮК ВОЛОДИМИР СВЯТОСЛАВОВИЧ ", уважно розглянув ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі від 13.11.2019р., Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення переможця Кандидата ФОП "МОСКАЛЮК ВОЛОДИМИР СВЯТОСЛАВОВИЧ "від 26.11.2019р. Ми оскаржуємо рішення засідання комітету Замовника про визначення переможцем кандидата ФОП "МОСКАЛЮК ВОЛОДИМИР СВЯТОСЛАВОВИЧ "та просимо Комітет розглянути наші зауваження та докази, що викладені нижче. По перше: Укандидата на переможця ФОП "МОСКАЛЮК ВОЛОДИМИР СВЯТОСЛАВОВИЧ " 1.В кошторис не включені витрати на технічний нагляд,які повинні бути включені у зведений кошторисний розрахунок відповідно до положення про технагляд та ст.ст.1,4,11 закону України "Про архітектурну діяльність". 2.У проекті договору не вказані дати закінчення робіт,що є не менш важливим ,і про що свідчить позиція у оголошенні про проведення закупівлі №4 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження,а саме строки виконання робіт ,- Довідка огляд об»єкту ( в довільній формі затвердженою підписом та печаткою) про погодження в термін проведення робіт. 3.Лист гарантія про передачу документів за 23.09.2019. 4.Не належним чином заповнена форма пропозиції .а саме: -відсутні П.І.Б керівника; -не прописана коротка довідка про діяльність; -не вказана фактична адреса ; -і знову ж таки не вказані строки поставки обладнання та проведення монтажних робіт . Враховуючи вище наведні обгрунтування та докази, просимо Комітет Замовника відмінити рішення про преможця учасника ФОП "МОСКАЛЮК ВОЛОДИМИР СВЯТОСЛАВОВИЧ ".У разі негативного рішення ми залишаємо за собою право оскарження рішення у відповідних органах, вимагання перевірок дотримання діючого законодавства, тощо. З повагою керівник ФОП О.М.Павлюк
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 листопада 2019 15:15
Розглянувши скаргу ФОП Павлюка Олександра Миколайовича про рішення, щодо не визнання переможцем торгів кандидата ФОП Москалюка Володимира Святославовича встановила наступне:
- Згідно із технічним завданням на торги не було вказано про технічний нагляд. У даному випадку зведений кошторисний розрахунок не включає витрати коштів на залучення технічного нагляду. Оскільки Управління культури Чернівецької міської ради залучає до прийняття робіт «Експертно-технічний нагляд» за заявою, погодженням та укладанням договору.
- У документах, які надав ФОП Москалюк Володимир Святославович вказано термін виконання робіт, у формі пропозиції внесено доповнення, щодо керівника, адреси підприємства та термінів виконання робіт, зміни дозволені у зв’язку з тим, що у ФОП Москалюка Володимира Святославовича згідно технічного завдання була довідка, яка містить відомості про підприємство.
І якщо ця інформація знаходиться в іншому документі, то необов»язково її прописувати кругом.
- Згідно із технічним завданням на торги не було вказано про технічний нагляд. У даному випадку зведений кошторисний розрахунок не включає витрати коштів на залучення технічного нагляду. Оскільки Управління культури Чернівецької міської ради залучає до прийняття робіт «Експертно-технічний нагляд» за заявою, погодженням та укладанням договору.
- У документах, які надав ФОП Москалюк Володимир Святославович вказано термін виконання робіт, у формі пропозиції внесено доповнення, щодо керівника, адреси підприємства та термінів виконання робіт, зміни дозволені у зв’язку з тим, що у ФОП Москалюка Володимира Святославовича згідно технічного завдання була довідка, яка містить відомості про підприємство.
І якщо ця інформація знаходиться в іншому документі, то необов»язково її прописувати кругом.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 16:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ПАВЛЮК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" |
192 874,67
UAH з ПДВ
|
185 439,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МОСКАЛЮК ВОЛОДИМИР СВЯТОСЛАВОВИЧ " |
196 382,00
UAH з ПДВ
|
185 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПАВЛЮК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" #3259519119 |
Відхилено |
185 439,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2019 09:48
|
ФОП "МОСКАЛЮК ВОЛОДИМИР СВЯТОСЛАВОВИЧ " #2980813639 |
Переможець |
185 440,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2019 14:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2019 17:41
|
untitled (6).zip | укладений |
02 грудня 2019 17:37
|