Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання офісних приміщень
Очікувана вартість
2 403 032,40 UAH
UA-2019-11-07-003352-b f5cdabfb424b4abc98e7fd13f78c0826
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козак Богдан Степанович

+380432505098 gu@vn.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 13322403
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Контактна особа: Козак Богдан Степанович
+380432505098
gu@vn.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 19:00
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 19:04
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2019 19:04
Початок аукціону: 25 листопада 2019 12:12
Очікувана вартість: 2 403 032,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 015,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Послуги з прибирання офісних приміщень. Джерело фінансування закупівлі. Кошти Пенсійного фонду України.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, м. Вінниця та районні центри Вінницької області, згідно Додатку №1 до Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг На підставі рахунків та Актів здачі-приймання наданих послуг протягом п’яти банківських днів з моменту підписання акта в межах затверджених кошторисних призначень на відповідний період. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 19:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 19:00
Оголошення.pdf
07 листопада 2019 19:00
ТД ГУ ПФУ прибирання на 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-07-003352-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "АМАДЕЯ", Код ЄДРПОУ:41748151
Дата подання: 05 грудня 2019 20:11
Просимо скасувати Рішення засідання тендерного комітету Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області щодо визнання Товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю «Вiнницясоцсервiс» переможцем в процедурi вiдкритих торгiв UA-2019-11-07-003352-b за предметом закупiвлi: Послуги з прибирання офiсних примiщень (90910000-9 Послyги з прибирання) з тендерною пропозицiєю 1 657 000,00 грн. з ПДВ як помилкове.
Просимо скасувати Рішення засідання тендерного комітету Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області щодо визнання Товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю «Вiнницясоцсервiс» переможцем в процедурi вiдкритих торгiв UA-2019-11-07-003352-b за предметом закупiвлi: Послуги з прибирання офiсних примiщень (90910000-9 Послyги з прибирання) з тендерною пропозицiєю 1 657 000,00 грн. з ПДВ
як помилкове.

Виходячи з наданої Довідки №5 тендерної документації ТОВ «Вінницясоцсервіс» розрахунок потрібної чисельності працівників на виконання умов Договору з прибирання, з урахуванням кількості об’єктів, загальної площі, графіку роботи,
складає мінімально 35 чол. (26 ставок прибиральників службових приміщень).
Навіть виходячи з чисельності 26 чол. фонд заробітної плати повинен складати за 12 місяців:
26 чол.*4723,00 грн. (мін. ЗП)*12 місяців=1 473 576,00 грн.

Також потрібно враховувати витрати на ЄСВ 22% кожному працівникові до мінімального гарантійного внеску, що становить 1039,06 грн., виходячи з реальної чисельності працівників, а саме: 26*1039,06*12 = 324 186,72 грн.

Отже, на фонд оплати праці потрібно 1 473 576,00 + 324 186,72 = 1 797 762,72 грн., не враховуючи інших витрат на забезпечення працівників інвентарем, обладнанням, необхідними матеріалами та миючими засобами для прибирання та спецодягом (згідно розрахунків).

Цінова пропозиція ТОВ «Вінницясоцсервіс» становить 1 657 000,00 грн., що не забезпечує навіть мінімальну заробітну плату згідно чинного законодавства.

Також ТОВ «Вінницясоцсервіс» не виконала вимоги Замовника щодо підготовки Тендерної пропозиції, а саме:
Розділ III: «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»,
підрозділ 5: «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону»,
абзац 3: «- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (на підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає копію договору (договорів) щодо предмету закупівлі та копію акту (актів) про їх виконання.»

Учасник не надав по жодному з аналогічних Договорів актів виконаних робіт за весь період їх дії, що не може бути підтвердженням їх виконання в повному обсязі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 09 грудня 2019 14:20
Причина: За непотрібністю.
Номер вимоги: UA-2019-11-07-003352-b.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ", Код ЄДРПОУ:41612233
Дата подання: 06 грудня 2019 10:31
Скасування рішення про визначення переможця.
Протоколом засідання тендерного комітету головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області №220 від 02 грудня 2019 р. було визнано переможцем тендеру - ТОВ "Вінницясоцсервіс".
Але пропозиція компанії ТОВ "Вінницясоцсервіс" не відповідає умовам тендерної документації та квалiфiкацiйним критерiям (стаття 16 Закону Украiни про пyблiчнi закупiвлi) (даллi - Закон), вимогам cтатi 17 Закону.
Замовником вимагалось надання аналогічного договору (договорів) та підтвердження повного виконання аналогічного договору(договорів) з послуг з прибирання. У визначені сроки приймання пропозицій - компанією ТОВ "Вінницясоцсервіс" - вищезазначенні договори та акти до них не були наданні, а були завантаженні вже після визнання ії переможцями, що є грубин порушенням Закону про публічні закупівлі. Пропозиція Учасника ТОВ "Вінницясоцсервіс"не відповідає встановленним вимогам Замовник. Замість цього, всупереч умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про визнання переможця.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип об’єктивної та неупередженої оцінки.
Разом з тим, у випадку ігнорування нашої вимоги ТОВ «Проект Лайт Консалтинг» буде змушена звернутись до Антимонопольного Комітету України за захистом порушеного права.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-11-07-003352-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю"Вінницясоцсервіс", Код ЄДРПОУ:37836681
Дата подання: 09 грудня 2019 14:48
Оскарження Дискваліфікацїї
Оскарження

ТОВ «Вінницясоцсервіс» не згідно з відхиленням нашої пропозиції на підставі ненадання довідки про те , що службова (посадова) особа учасника , яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів , судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку та довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів.
Довідки були розміщені на стадії кваліфікації переможця і відповідали інформації щодо відсутності підстав , визначених пунктами 2.3.5.6. і 8 частини першої та частини другої ст.17 закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-V111.



Директор
ТОВ “Вінницясоцсервіс” Задоянний М.Г.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 грудня 2019 14:17
У зв’язку із надходженням вимоги на підставі частини 3 статті 30 Закону України від 25.12.2015 №922 «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), тендерний комітет головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області повідомляє наступне.
Відповідно до частини 6 статті 28 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. За результатами розгляду та оцінки поданої Учасником пропозиції, 02.12.2019 тендерним комітетом Учасника визначено переможцем в процедурі відкритих торгів UA-2019-11-07-003352-b за предметом: Послуги з прибирання офісних приміщень (90910000-9 Послуги з прибирання) та прийнято рішення про намір укласти договір. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 02.12.2019. Частиною 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» Розділу IIІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника, затвердженої Рішенням тендерного комітету від 07.11.2019 року №191, «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надає в електронному та паперовому вигляді документально підтверджену інформацію щодо відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону, а саме:
- довідка, видана уповноваженим органом, про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, не більше місячної давнини відносно дати подачі учасником тендерної пропозиції;
- довідка, видана уповноваженим органом, про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, не більше місячної давнини відносно дати подачі учасником тендерної пропозиції;
- довідка, видана уповноваженим органом, про те, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) не більше місячної давнини відносно дати подачі учасником тендерної пропозиції.
Переможець у 5-денний строк з дати оприлюднення повідомлення про намір (з 02.12.2019 по 07.12.2019) не надав інформацію на підтвердження відповідності ст. 17 Закону.
Згідно ч. 3 ст. 32 Закону, у разі, зокрема, ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.

Тому, кожен учасник після обрання його переможцем торгів, повинен надати інформацію на підтвердження відповідності ст. 17 Закону, незалежно від факту завантаження таких документів на інших етапах закупівлі.

Документи подані скаржником

09 грудня 2019 14:47
Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю"Вінницясоцсервіс" 2 160 000,00
UAH з ПДВ
1 657 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕНІКОМ" 2 111 464,47
UAH з ПДВ
1 789 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ" 1 802 275,00
UAH з ПДВ
1 802 275,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Поляркш КірілПетрович 2 230 000,00
UAH з ПДВ
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛІНІНГ ПРО СЕРВІС" 2 330 941,43
UAH з ПДВ
2 330 941,43
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМАДЕЯ" 2 370 000,00
UAH з ПДВ
2 370 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШТИМПУРА ЛЕСЯ ВОЛОДИМИРІВНА" 2 376 100,00
UAH з ПДВ
2 376 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 09:48
Договір, Акти
28 листопада 2019 10:35
Довідка
28 листопада 2019 10:35
Розрахунок вартості послуг
20 листопада 2019 10:22
Електронний підпис
20 листопада 2019 10:20
Документ_ЄДР_1005951939.zip
20 листопада 2019 10:20
Тендер документи.zip
20 листопада 2019 10:20
довідка ДФС.pdf
20 листопада 2019 10:20
сертифікати.pdf
20 листопада 2019 10:20
лист-погодження.pdf
20 листопада 2019 10:20
довідка 6.pdf
20 листопада 2019 10:20
довідка 5.pdf
20 листопада 2019 10:20
Довідка 4.pdf
20 листопада 2019 10:20
довідка 3.pdf
20 листопада 2019 10:20
довідка 2.pdf
20 листопада 2019 10:20
довідка 1.pdf
20 листопада 2019 10:20
пропозиція.pdf

Публічні документи

17 грудня 2019 12:21
Електронний підпис
17 грудня 2019 12:18
Dovidka_19336587930710357519.pdf.p7s
17 грудня 2019 12:18
Dovidka_19336587930710357519.pdf
17 грудня 2019 12:18
Банкрутство.pdf
17 грудня 2019 12:18
Довідка.pdf.p7s
17 грудня 2019 12:18
Довідка.pdf
17 грудня 2019 12:18
Довiдка.pdf.p7s
17 грудня 2019 12:18
Довiдка.pdf
23 листопада 2019 18:00
Висновки СЕС.pdf
23 листопада 2019 18:00
Відповідність_тех.вимогам.PDF
23 листопада 2019 18:00
Лист-гарантія_санкції.PDF
23 листопада 2019 18:00
Відповідність_до_ст._17.PDF
23 листопада 2019 18:00
Витяг єд.податок.pdf
23 листопада 2019 18:00
Відомості ЄДРПОУ.pdf
23 листопада 2019 18:00
Витяг ЄДР.pdf
23 листопада 2019 18:00
Наказ.pdf
23 листопада 2019 18:00
Протокол .pdf
23 листопада 2019 18:00
Статут.pdf
23 листопада 2019 18:00
Тендерна_пропозиція.PDF

Публічні документи

24 листопада 2019 17:56
Електронний підпис
24 листопада 2019 17:56
Рішення.pdf
24 листопада 2019 17:56
Наказ.pdf
24 листопада 2019 17:56
Витяг ПДВ.pdf
24 листопада 2019 17:56
ВИПИСКА з ЄДР.pdf
24 листопада 2019 17:56
Рекомендаційний лист.pdf
24 листопада 2019 17:56
Договір СТИЛЬ Д.pdf
24 листопада 2019 17:56
Довідка ст. 17 ЗУ.pdf
24 листопада 2019 17:56
Довідка працівники.pdf
24 листопада 2019 17:56
Довідка мат.база.pdf
24 листопада 2019 17:56
Довідка договора.pdf
24 листопада 2019 17:56
Акт.pdf
24 листопада 2019 17:56
Довідка технічні вимоги.pdf
24 листопада 2019 17:56
Довідка субпідряд.pdf
24 листопада 2019 17:56
Довідка помилки.pdf
24 листопада 2019 17:56
Довідка особа.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 12:19
Електронний підпис
21 листопада 2019 12:15
Аналог договір.pdf
21 листопада 2019 12:15
Аналогічний договір.pdf
21 листопада 2019 12:15
Без статуту.pdf
21 листопада 2019 12:15
Виписка.pdf
21 листопада 2019 12:15
Витяг з єдиного податку.pdf
21 листопада 2019 12:15
Відповідність тех. пропоз..pdf
21 листопада 2019 12:15
Мат база.pdf
21 листопада 2019 12:15
Паспорт.pdf
21 листопада 2019 12:15
Повноваження підпису.pdf
21 листопада 2019 12:15
погодження іст умов.pdf
21 листопада 2019 12:15
Працівники.pdf
21 листопада 2019 12:15
Проект договору.pdf
21 листопада 2019 12:15
санкції.pdf
21 листопада 2019 12:15
Ст 17.pdf
21 листопада 2019 12:15
субпідрядник.pdf
21 листопада 2019 12:15
Тех вимоги.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 17:35
8_сертифікати.pdf
22 листопада 2019 17:32
тендерна пропозиція.pdf
22 листопада 2019 17:32
повноваження_КПС.pdf
22 листопада 2019 17:32
тех. х-ки.pdf
22 листопада 2019 17:32
проект договору.pdf
22 листопада 2019 17:32
довідка субпідрядники.pdf
22 листопада 2019 17:32
довідка працівники.pdf
22 листопада 2019 17:32
відповідність ст. 17 Закону.pdf
22 листопада 2019 17:32
Витяг_ЄП_Клінінг_Про_Сервіс.pdf
22 листопада 2019 17:32
Cтатут_Клінінг_Про_Сервіс_.pdf

Публічні документи

24 листопада 2019 12:58
Електронний підпис
24 листопада 2019 12:56
Сертифікати.pdf
24 листопада 2019 12:56
Аналогічний договір.pdf
24 листопада 2019 12:56
Довідки.pdf
24 листопада 2019 12:56
Уставні документи.pdf
24 листопада 2019 12:56
Проект договору.pdf
24 листопада 2019 12:56
Додаток 1.pdf
24 листопада 2019 12:56
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 18:07
Електронний підпис
22 листопада 2019 17:59
Тендерн пропозиц ПФ.pdf
22 листопада 2019 17:59
Довідки ФОП Штимпура.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю"Вінницясоцсервіс"

ТОВ "ДЕНІКОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ"

ФОП Поляруш

ТОВ "КЛІНІНГ ПРО СЕРВІС"

ТОВ "АМАДЕЯ"

ФОП "ШТИМПУРА ЛЕСЯ ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю"Вінницясоцсервіс"
#37836681
Рішення скасоване 1 657 000,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 12:20
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю"Вінницясоцсервіс"
#37836681
Відхилено 1 657 000,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 12:34
ТОВ "ДЕНІКОМ"
#40091554
Переможець 1 789 998,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 16:37

Документи

09 грудня 2019 12:34
Електронний підпис
09 грудня 2019 12:33
Відхилення ТОВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДЕНІКОМ"
#40091554
1 789 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 10:36
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 16:00
Договір укладений
28 грудня 2019 15:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 789 998,00
UAH