Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4
Очікувана вартість
2 299 553,28 UAH
UA-2019-11-07-003258-b a17a188a82b149fd8b5442c347431d56
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Віра Леонідівна

+380639022020 v.shevchenko@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Контактна особа: Шевченко Віра Леонідівна
+380639022020
v.shevchenko@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 18:09
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2019 20:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 14:34
Очікувана вартість: 2 299 553,28 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 995,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29664 пач
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2019 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 15:46
Зміни до тендеру папір А4 (нова редакція).doc
12 грудня 2019 15:46
Папір А4 ТД.docx
07 листопада 2019 18:06
Додаток №9 до ТД.docx
07 листопада 2019 18:06
Папір А4 ТД.docx
12 грудня 2019 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 15:46
Зміни до тендеру папір А4 (нова редакція).doc
12 грудня 2019 15:46
Папір А4 ТД.docx
07 листопада 2019 18:06
Додаток №9 до ТД.docx
07 листопада 2019 18:06
Папір А4 ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 листопада 2019 10:27
Дата відповіді: 12 листопада 2019 15:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником визначено предмет закупівлі виходячи з потреб Замовника та його технічні характеристики у відповідності з нормами ст. 22 Закону . При цьому Замовником дотримано принципи публічних закупівель в частині недискримінації учасників та можливості запропонувати папір, характеристики якого не повинні бути гірше зазначених у Додатку № 1 до Тендерної документації вимогам
офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 11 листопада 2019 09:24
Дата відповіді: 12 листопада 2019 15:41
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу: - формат А4 - щільність аркушів у пачці-500 - щільність ISO 536 - 67-83гр/м2 - білизна ISO 11475 – від 161% - непрозорість ISO 2471 від 92% Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2. В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2. Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії. При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози. Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником визначено предмет закупівлі виходячи з потреб Замовника та його технічні характеристики у відповідності з нормами ст. 22 Закону . При цьому Замовником дотримано принципи публічних закупівель в частині недискримінації учасників та можливості запропонувати папір, характеристики якого не повинні бути гірше зазначених у Додатку № 1 до Тендерної документації вимогам

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-07-003258-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 11 листопада 2019 16:38
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-11-07-003258-b на закупівлю «Папір А4» де Замовником виступає Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця".
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-11-07-003258-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу А4 щільн. 80 г/м2 (упак-500 аркушів) були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: яскравість, %, ISO 2470 - ≥110±1,5; жорсткість MD, mN, ISO 2493 - ≥125±15; жорсткість MD, mN, ISO 2493 - ≥60±10. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри до до паперу А4 щільн. 80 г/м2 (упак-500 аркушів) і викласти їх в наступній редакції: яскравість, %, ISO 2470 – не менше 97; жорсткість MD, mN/mN.m, ISO 2493/5629 - ≥125±15/≥0,47; жорсткість MD, mN/mN.m, ISO 2493/5629 - ≥60±10//≥0,18 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 листопада 2019 16:29
відхилення вимоги потенційного учасника торгів

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-07-003258-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 15 листопада 2019 17:33
Скарга до АМКУ
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 15.11.2019 № 264/юр/19.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 листопада 2019 11:57
рішення від 19.11.2019 № 16871 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 11:57
рішення від 04.12..2019 № 17986.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2019 17:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: за результатом розгляду скарги були внесені зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 23 грудня 2019 09:39

Документи подані скаржником

15 листопада 2019 17:33
Скарга 15.11.19.pdf
15 листопада 2019 17:33
IQ ECONOMY+.pdf
15 листопада 2019 17:33
Maestro special _SCP.pdf
15 листопада 2019 17:33
Xerox bussines.PDF
15 листопада 2019 17:33
Xerox premier.pdf
15 листопада 2019 17:33
Платіжне доручення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Дворжецька Майя Анатоліївна 2 044 146,24
UAH з ПДВ
1 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 2 098 431,36
UAH з ПДВ
1 852 813,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕС.ДЖІ.СІ." 1 854 000,00
UAH з ПДВ
1 854 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БЕРІЛ" 2 107 330,56
UAH з ПДВ
1 977 402,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ" 2 100 211,20
UAH з ПДВ
1 992 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2019 12:01
Електронний підпис
20 грудня 2019 11:48
Xerox premier.pdf
20 грудня 2019 11:48
Висновок СЕС.pdf
20 грудня 2019 11:48
Паспорт.pdf
20 грудня 2019 11:48
Довідка згідно Ст.17.pdf
20 грудня 2019 11:48
Витяг новий 3 група.pdf
20 грудня 2019 11:48
Виписка.pdf
20 грудня 2019 11:48
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
19 листопада 2019 15:55
Електронний підпис
19 листопада 2019 15:21
Техн.характеристики.pdf
19 листопада 2019 15:21
СЕС.pdf
19 листопада 2019 15:21
Паспорт.pdf
19 листопада 2019 15:21
Кваліфікаційні документи.pdf
19 листопада 2019 15:21
Витяг новий.pdf
19 листопада 2019 15:21
Виписка.pdf
19 листопада 2019 15:21
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

20 грудня 2019 11:28
Електронний підпис
20 грудня 2019 11:28
Документи.rar

Публічні документи

20 грудня 2019 15:37
Електронний підпис
20 грудня 2019 15:32
Пропозиція.PDF

Публічні документи

19 грудня 2019 15:11
Електронний підпис
19 грудня 2019 15:03
Цінова пропозиція.pdf
19 грудня 2019 15:03
Технічна частина.pdf
19 грудня 2019 15:03
Сертифікат Xerox premier.pdf
19 грудня 2019 15:03
Протокол засновників.pdf
19 грудня 2019 15:03
Опис до Статуту.pdf
19 грудня 2019 15:03
Витяг ПДВ.pdf
19 грудня 2019 15:03
Висновок СЕС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Дворжецька Майя Анатоліївна

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ЕС.ДЖІ.СІ."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БЕРІЛ"

ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Дворжецька Майя Анатоліївна
#2568820086
Відхилено 1 750 000,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 15:47
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 1 852 813,44
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 15:48
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ЕС.ДЖІ.СІ."
#42909913
Переможець 1 854 000,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 15:55

Документи

28 грудня 2019 15:47
Електронний підпис
23 грудня 2019 15:14
Звіт з ЄДР (припинено)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

28 грудня 2019 15:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2019 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕС.ДЖІ.СІ."
#42909913
1 854 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 14:01
ДУ №1 до договору Ф_ЦН-Т-2_20 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:01
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2020 14:41
Електронний підпис укладений
09 січня 2020 15:51
Договір з ТОВ Ес Джі Сі Папір А4 2_20.pdf укладений
09 січня 2020 15:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: Ф/ЦН-Т-2
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Плеамбулу тексту Договору викласти у новій редакції. Керуючись положеннями п. 4, п. 8 ч. 5 та ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пп.1.1, 12.1, 12.2 Договору, сторони дійшли взаємної згоди, продовжити строк дії Договору до 31 березня 2021 року та збільшити суму Договору в обсязі, що не перевищує 20% від суми, визначеної Договором, а саме на 370 800,00 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: Ф/ЦН-Т-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML