Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Ремонт (реставраційний) системи опалення в Львівському академічному драматичному театрі ім. Лесі Українки на вул. Городоцькій, 36, 38» у м. Львові
Очікувана вартість
5 292 452,40 UAH
UA-2019-11-07-003219-b e948c91a5cc44be69c3435fb43555521
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Калиш Юлія Ярославівна

380322333185 lv.teatr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський академічний драматичний театр імені Лесі Українки
Код ЄДРПОУ: 35664399
Місцезнаходження: 79016, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Городоцька, 36
Контактна особа: Калиш Юлія Ярославівна
380322333185
lv.teatr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 19:00
Початок аукціону: 25 листопада 2019 11:30
Очікувана вартість: 5 292 452,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 292,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Ремонт (реставраційний) системи опалення в Львівському академічному драматичному театрі ім. Лесі Українки на вул. Городоцькій, 36, 38» у м. Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79016, Україна, Львівська область, Львів, вek. Городоцька, 36,38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 50 календарних днів з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 17:52
Технічне завдання.pdf
07 листопада 2019 17:51
проект договору.docx
07 листопада 2019 17:51
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ліцензія
Дата подання: 08 листопада 2019 12:14
Дата відповіді: 11 листопада 2019 10:13
Доброго дня. Прошу уточнити, чи необхідно мати для учасника тендеру мати дозвіл чи ліцензію на виконання ремонтно-реставраційних робіт чи достатньо звичайної будівельної ліцензії класу наслідків СС2, СС3?
Відповідь: Так, потрібно ліцензію на виконання ремонтно-реставраційних робіт.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" 4 465 032,00
UAH з ПДВ
4 465 032,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Галіо" 4 664 898,00
UAH з ПДВ
4 664 898,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 15:45
Електронний підпис
29 листопада 2019 15:44
Довідки_ст.17.rar
22 листопада 2019 18:35
Електронний підпис
22 листопада 2019 18:28
1.Кваліфікаційні критерії.rar
22 листопада 2019 18:26
5.Аналогічний_договір_№2.rar
22 листопада 2019 18:26
12.Кошторисна документація.rar
22 листопада 2019 18:26
Технічне завдання.pdf
22 листопада 2019 18:26
Цінова пропозиція.pdf
22 листопада 2019 18:26
9.Інші документи.rar
22 листопада 2019 18:26
7.Гарантійні листи Учасника.rar
22 листопада 2019 18:26
10.Банківська гарантія.rar
22 листопада 2019 18:26
Реєстр наданих документів.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 14:52
Тендерна пропозиція.pdf
22 листопада 2019 14:52
531_ДЦ_СВР.rtf
22 листопада 2019 14:52
531_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
22 листопада 2019 14:52
531_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
22 листопада 2019 14:52
531_ДЦ_ОПР.rtf
22 листопада 2019 14:52
531_ДЦ_ДЦ.rtf
22 листопада 2019 14:52
Технічні характеристики.pdf
22 листопада 2019 14:52
Проект договору.pdf
22 листопада 2019 14:52
Відомості ЄДРПОУ.pdf
22 листопада 2019 14:52
Довідки зі статистики.pdf
22 листопада 2019 14:52
Сканкопія ліцензії.pdf
22 листопада 2019 14:52
Копія виписки з ЄДР.pdf
22 листопада 2019 14:52
Копії дозволів.pdf
22 листопада 2019 14:52
Свідоцтво про реєстрацію.pdf
22 листопада 2019 14:52
протокол загальних зборів.pdf
22 листопада 2019 14:52
Виписка з ЄДР.pdf
22 листопада 2019 14:52
Наказ про призначення.pdf
22 листопада 2019 14:51
Акт РСП Шувар.pdf
22 листопада 2019 14:51
Штатний розпис.pdf
22 листопада 2019 14:51
Відгук.pdf
22 листопада 2019 14:51
Фінзвітність + баланс.pdf
22 листопада 2019 14:51
Довідка про обіги.pdf
22 листопада 2019 14:51
Довідка з орану статистики.pdf
22 листопада 2019 14:51
Довідка ст 50.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Галіо"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
#37801512
Переможець 4 465 032,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 16:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2019 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
#37801512
4 465 032,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 10:20
IMG_0001.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 10:19
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 12:37
IMG_0001.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 12:37
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 12:32
IMG_0001.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 12:29
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 15:12
IMG_0005.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 15:11
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2020 14:40
IMG_0002.pdf зміни до договору
05 лютого 2020 14:38
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 14:15
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2020 14:00
IMG_0002.pdf зміни до договору
05 лютого 2020 13:55
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 10:59
IMG_0001.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 10:59
IMG_0001.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 10:48
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 16:08
Додаток 2 до Договору 511-к.PDF укладений
09 грудня 2019 16:06
Додаток 1 до Договору 511-к.PDF укладений
09 грудня 2019 16:06
Договір підряду 511-к.PDF укладений
09 грудня 2019 16:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до збільшення бюджетних призначень згідно ухвали сесії Львівської міської ради від 12.12.19 №5990 та рішення МВК ЛМР №1160 від 19.12.19 на фінансування у 2019р робіт по Договору №511-к від 09.12.19 внести зміни в п. 3.2 договору та викласти іх у такій педакціїї: "3.2. Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2019рік збільшується на 670 272.49 грн. ( шістост сімдесят тисяч двісті дві грн.49коп), в тому числи ПДВ 20% -111 712,08 грн. і становить 2 486 073.00 грн (два мільйони чотириста вісімдесят шість тисяч сімдесят три грн. 00 коп.) , в тому числі ПДВ 20% -414 345,50 грн. Залишкова вартість робіт по договору в сумі 1 978 959,00 грн.(один мільйон дев'ятсот сімдесят вісім тисяч дев'яносто п'ятдесят дев'ять грн. 00 коп)з ПДВ переноситься на наступний бюджетний період 2020 року. Коригування твердої ціни відбувається лише у випадкахз передбачених законодавством що регулює сферу державних закупівель, Постановою КМУ від 01.08.2005р №668 та Правил визначення вартості бідівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України віл 05 липня 2013 року №293, чинним законодавством України та цим Договором."
Номер договору про закупівлю: 511-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість виконаних робіт по даному Договору в 2019році склала 2486 073,00грн(два мільйони чотириста вісімдесят шість тисяч сімдесят три грн. 00коп.), в тому числі ПДВ 20%-414345,50 грн. Вартість робіт згідно договірної ціни (додаток №3) по даному Договору в межах бюджетних призначень на 202 рік становить 969 689,70 грн. в тому числі ПДВ 20% 166149,50грн. Завершення фінансування робіт по Договору на залишкову вартість в сумі 1009269,30 грн. з ПДВ .
Номер договору про закупівлю: 511-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість робіт згідно договірної ціни (додаток№3)по даному Договору в межах бюджетних призначень на 2020 рік становить 1642207,97 грн.
Номер договору про закупівлю: 511-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): артість робіт згідно договірної ціни (додаток№3)по даному Договору в межах бюджетних призначень на 2020 рік становить 1642207,97 грн.
Номер договору про закупівлю: 511-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з завершенням робіт згідно Договору в повному обсязі та уточненням фактичних обсягів робіт, на підставі п.5 ч,4 ст,36 Закону України "Про публічні закупівлі ", Замовник і Виконавець дійшли до згоди про зміну загальної вартості робіт по Договору підряду №511-к від 09 грудня 2019року, про внести відповідні зміни до Договору, а саме: 1. Внести зміни в п. 3.1.Договору.
Номер договору про закупівлю: 511-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 128 751,03
UAH (в тому числі ПДВ 688 046,83 UAH)