Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивні комплекси, інтерактивні дошки, проектори, телевізори, документ камери) 32320000-2 ДК 021:2015
Очікувана вартість
877 930,00 UAH
UA-2019-11-07-003198-b 2747405ce92648d2a55651b48f51fc7d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Сергійович Богданов

+380512374169
+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145010
Вебсайт: http://osvita-mk.org.ua
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3
Контактна особа: Іван Сергійович Богданов
+380512374169,+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 17:44
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2019 20:00
Початок аукціону: 25 листопада 2019 14:39
Очікувана вартість: 877 930,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 779,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
Інтерактивні комплекси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
2 штука
Інтерактивні дошки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
13 штука
Проектори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
21 штука
Телевізори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
2 штука
Документ камери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 17:06
Додаток 2 - 2.pdf
15 листопада 2019 17:06
Додаток 3 - 2.pdf
15 листопада 2019 17:06
Додаток 4 - 2.pdf
15 листопада 2019 17:06
ТД - 2.pdf
15 листопада 2019 17:06
ЗТД.pdf
15 листопада 2019 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 17:06
Додаток 2 - 2.pdf
07 листопада 2019 17:44
Додаток 2.pdf
15 листопада 2019 17:06
Додаток 3 - 2.pdf
07 листопада 2019 17:44
Додаток 3.pdf
15 листопада 2019 17:06
Додаток 4 - 2.pdf
07 листопада 2019 17:44
Додаток 4.pdf
15 листопада 2019 17:06
ТД - 2.pdf
07 листопада 2019 17:44
ТД.pdf
15 листопада 2019 17:06
ЗТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-07-003198-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 11 листопада 2019 12:51
Про документи в форматі ПДФ
Доброго дня, шановний замовнику. Ви виклали свої вимоги до учасників в форматі ПДФ, що значно ускладнює обробку документації та заповнення обовʼязкових форм. До того ж, скан дуже не якісний, треба придивлятися до кожної літери, щоб правильно прочитати написане. Як Ви знаєте, одними з принципів публічних закупівель є недискримінація учасників, рівна конкуренція, максимальна економія та ефективність. Ви зараз порушуєте всі ці принципи. Будь ласка, викладіть документацію у форматі Word, щоб всі бажаючі смогли прийняти участь у закупівлі, не витрачаючи дуже багато часу на передруківку. Давайте будемо дотримуватись законодавства, не звужувати навмисно коло учасників, надаючи перевагу одному та перешкоджаючи іншим. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 листопада 2019 17:36
Уважно розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. Відповідно до частини 1 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Замовником дотримано усіх вимог Закону під час оголошення закупівлі UA-2019-11-07-003198-b Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивні комплекси, інтерактивні дошки, проектори, телевізори, документ камери) 32320000-2 ДК 021:2015 та оприлюднено тендерну документацію відповідно до вимог Закону для всіх бажаючих взяти участь у закупівлі, що виключає дискримінацію учасників.
Номер вимоги: UA-2019-11-07-003198-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 13 листопада 2019 16:33
Обгрунтування конкретної моделі обладнання у вимогах
Шановний Замовнику, в Додатку 3 тендерної документації, в таблиці “Технічні вимоги” Вами вказані конкретні моделі обладнання, що планується до закупівлі. Ви хочете, щоб для Муніципального колегіуму ДНЗ № 52 учасники запропонували дошку Smart Board SBM680V з програмним забезпеченням та короткофокусний проектор InFocus IBM30; для ЗОШ № 51 — короткофокусний проектор InFocus IBM30.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Тобто, саме слово «еквівалент», не дає право вказувати у вимогах конкретну модель чи торгову марку обладнання та не звільняє замовників від необхідності обгрунтувати свій вибір на користь товару конкретного виробника.
Враховуючи вище вказане, вимагаємо надати обгрунтоване пояснення, чому саме Ви надаєте перевагу дошці Smart Board SBM680V та короткофокусному проектору InFocus IBM30, та взяли їх за основу при складанні вимог тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 листопада 2019 14:57
Уважно розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. Замовником розроблено, затверджено та оприлюднено тендерну документацію щодо закупівлі UA-2019-11-07-003198-b Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивні комплекси, інтерактивні дошки, проектори, телевізори, документ камери) 32320000-2 ДК 021:2015 у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
В тендерній документації зазначено, що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вислів «або еквівалент».
Разом з тим, з метою уникнення неоднозначного тлумачення (розуміння) технічних вимог визначених Додатком 3 тендерної документації Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації щодо закупівлі UA-2019-11-07-003198-b Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивні комплекси, інтерактивні дошки, проектори, телевізори, документ камери) 32320000-2 ДК 021:2015.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 800 004,00
UAH з ПДВ
800 004,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САНОР" 870 000,00
UAH з ПДВ
861 220,00
UAH з ПДВ
Документи
Дочірнє підприємство "Квант" Приватного акціонерного товариства "Електровимірювач" 877 930,00
UAH з ПДВ
862 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 15:27
лист-відгук
25 листопада 2019 15:27
довідка МВС
25 листопада 2019 15:27
Довідка з податкової
25 листопада 2019 15:27
ОНОВЛЕНА тендерна пропозиція
23 листопада 2019 15:40
Електронний підпис
23 листопада 2019 15:37
35.1 Декларація Інфокус.pdf
23 листопада 2019 15:37
33. КРЕО довідка про рахунок.pdf
23 листопада 2019 15:37
32. КРЕО кредит.pdf
23 листопада 2019 15:37
31. Порівняльна таблиця.pdf
23 листопада 2019 15:37
27. Довідка досвід.pdf
23 листопада 2019 15:37
27.4 Аналогічний договір 2.pdf
23 листопада 2019 15:37
27.2 аналогічний договір 2.pdf
23 листопада 2019 15:37
Реєстр наданих документів.pdf
23 листопада 2019 15:37
43. Довідка про банк Капітал.pdf
23 листопада 2019 15:37
42. Довідка про персонал.pdf
23 листопада 2019 15:37
41. Тендерна пропозиція.pdf
23 листопада 2019 15:37
39. Довідка про товар.pdf
23 листопада 2019 15:37
37. Авторизація проектор.PDF
23 листопада 2019 15:37
35.СЕРТИФІКАТИ ПРОЕКТОР INFOCUS.pdf
23 листопада 2019 15:37
35.2 Декларація Інфокус.pdf
23 листопада 2019 15:36
23. Довідка про ціну.pdf
23 листопада 2019 15:36
18. СЕС на дошки.pdf
23 листопада 2019 15:36
17. Сертифікати дошки.pdf
23 листопада 2019 15:36
14. СЕС документ-камера.pdf
23 листопада 2019 15:36
12. Відомості про учасника.pdf
23 листопада 2019 15:36
10.1 Проект договір.pdf
23 листопада 2019 15:36
1.6 СТАТУТ.pdf
23 листопада 2019 15:36
1.4 НАКАЗ.pdf
23 листопада 2019 15:36
1.3 ПАСПОРТ ТА КОД ДИРЕКТОРА.pdf
23 листопада 2019 15:36
Гарантія_КРЕО СІНЕРЖІ_22.11.2019.7z

Публічні документи

24 листопада 2019 17:49
Електронний підпис
24 листопада 2019 17:48
Лист згода.pdf
24 листопада 2019 15:58
Електронний підпис
24 листопада 2019 15:52
СЕС.pdf
24 листопада 2019 15:52
Реєстр.pdf
24 листопада 2019 15:52
Листи авторизації.pdf
24 листопада 2019 15:52
Документи.pdf
24 листопада 2019 15:52
Довідки.pdf
24 листопада 2019 15:52
9.ЕБГ САНОР UA-2019-11-07-003198-b.zip

Публічні документи

21 листопада 2019 17:44
Технічна специфікація.PDF
21 листопада 2019 17:44
Статут ДП зав.pdf
21 листопада 2019 17:44
Ст. 17.pdf
21 листопада 2019 17:44
Пропозиція.pdf
21 листопада 2019 17:44
Паспорт код Старовойтов.PDF
21 листопада 2019 17:44
Лист щодо сертифікації.pdf
21 листопада 2019 17:44
Згода на обробку даних.pdf
21 листопада 2019 17:44
Довідка щодо ліцензії.pdf
21 листопада 2019 17:44
Довідка мтб.pdf
21 листопада 2019 17:44
Гарантійний екологія.pdf
21 листопада 2019 17:44
Відомості з ЄДР ДП зав.pdf
21 листопада 2019 17:44
Витяг Квант.PDF
21 листопада 2019 17:44
Виписка ЄДР ДП зав.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ТОВ "САНОР"

Дочірнє підприємство "Квант" Приватного акціонерного товариства "Електровимірювач"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Відхилено 800 004,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 15:03
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "САНОР"
#31192638
Переможець 861 220,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 16:12

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

28 листопада 2019 15:03
Електронний підпис
28 листопада 2019 15:00
Протокол №67.4.pdf
25 листопада 2019 15:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САНОР"
#31192638
861 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:58
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 17:34
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 17:33
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 14:43
Договір №6-35.pdf укладений
10 грудня 2019 14:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п.5 ч.4. ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити ціну одиниці Телевізор Тип 3 ERGO 49DU6510 на 1000,00 грн. без ПДВ після зменшення ціна одиниці Телевізор Тип 3 ERGO 49DU6510 складає 10000,00 грн. без ПДВ; зменшити ціну одиниці Телевізор Тип 4 ERGO 55DU6510 на 555,83 грн. без ПДВ після зменшення ціна одиниці Телевізор Тип 4 ERGO 55DU6510 складає 13325,00 грн. без ПДВ; 2. Зменшити суму договору на 13870,00 грн. з ПДВ, загальна сума договору після зменшення складає 847350,00 грн. (вісімсот сорок сім тисяч триста п’ятдесят гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ – 141225,00 грн. 3. Специфікацію наведену у Додатку №1 до договору викласти в наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 6-35
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 847 350,00
UAH (в тому числі ПДВ 141 225,00 UAH)