Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісні меблі код ДК 021:2015-39130000-2 (шафи-картотеки для зберігання документів)
Очікувана вартість
155 000,00 UAH
UA-2019-11-07-003151-b ● a9e1d07b51dc4bce8e8370773f11b047
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 37308812 |
Вебсайт: | http://golos.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський, 42 |
Контактна особа: |
Подсадна Дарія Сергіївна 380442816668,380442816667 gosp_golos@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2019 17:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2019 12:01 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2019 11:25 |
Очікувана вартість: | 155 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Офісні меблі код ДК 021:2015-39130000-2 (шафи-картотеки для зберігання документів). Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, місто Київ, Київ, проспект Голосіївський, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2019 15:27 |
Документація із змінами.docx |
08 листопада 2019 09:19 |
Договір.docx |
12 листопада 2019 15:27 |
Документація із змінами.docx
|
||||||
08 листопада 2019 09:19 |
Договір.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 листопада 2019 11:39
Дата відповіді: 08 листопада 2019 18:03
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо Вам за Ваше звернення! По суті порушених Вами питань повідомляємо наступне:
1) Запропонований учасником товар повинен відповідати всім технічним (якісним) та кількісним вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Документації електронних торгів на закупівлю Офісних меблів, код ДК 021:2015-39130000-2(шафи-картотеки для зберігання документів), (далі – Документація). Документацією передбачено, що випадку якщо у тексті Документації та її Додатках, зокрема технічних вимогах до предмету закупівлі, специфікаціях тощо містяться посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасникам закупівлі слід мати на увазі, що окрім приведеного, у своїх пропозиціях учасники мають право пропонувати відповідні еквіваленти.
Враховуючи Ваше звернення, та для запобігання в подальшому непорозумінь з боку учасників, а токож з метою забезпечення дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», Замовником було прийняте ріщення додатково внести в Документацію необхідні уточнення стосовно вказання конкретної торгової марки чи моделі в своїх цінових пропозиціях.
2) Під час проведення закупівель пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи, незалежно від організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування. Оцінка пропозицій учасників здійснюється автоматично електронною системою закупівель. Пропозиції будуть розглядатися у порядку, визначеному системою - від найнижчої до найвищої запропонованої учасниками ціни, незалежно від вмісту ПДВ.
1) Запропонований учасником товар повинен відповідати всім технічним (якісним) та кількісним вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Документації електронних торгів на закупівлю Офісних меблів, код ДК 021:2015-39130000-2(шафи-картотеки для зберігання документів), (далі – Документація). Документацією передбачено, що випадку якщо у тексті Документації та її Додатках, зокрема технічних вимогах до предмету закупівлі, специфікаціях тощо містяться посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасникам закупівлі слід мати на увазі, що окрім приведеного, у своїх пропозиціях учасники мають право пропонувати відповідні еквіваленти.
Враховуючи Ваше звернення, та для запобігання в подальшому непорозумінь з боку учасників, а токож з метою забезпечення дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», Замовником було прийняте ріщення додатково внести в Документацію необхідні уточнення стосовно вказання конкретної торгової марки чи моделі в своїх цінових пропозиціях.
2) Під час проведення закупівель пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи, незалежно від організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування. Оцінка пропозицій учасників здійснюється автоматично електронною системою закупівель. Пропозиції будуть розглядатися у порядку, визначеному системою - від найнижчої до найвищої запропонованої учасниками ціни, незалежно від вмісту ПДВ.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Літпол-Україна" #32134535 |
Відхилено |
121 534,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2019 13:45
|
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш" #14311749 |
Переможець |
121 536,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2019 13:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
124 Дог 124 ПрАТ УХЛ-МАШ (шафи).pdf | укладений |
02 грудня 2019 17:37
|