Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2019-11-07-002973-b ffe1cdaedb02424b8d9dedff1d7c5c09
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сергій Молошний

+380567457480
+380677443697
+380567450735
s.moloshnyi@dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНІПРОВСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 26510514
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Сергій Молошний
+380567457480,+380677443697,+380567450735
s.moloshnyi@dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 15 листопада 2019 11:02
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


системні блоки, ноутбуки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Системний блок Dell OptiPlex 3060 MFF, Win 10 Pro MS Office 2016 (кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
3 штука
Ноутбук Dell Vostro 15 3568 (кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після отримання Товару на підставі видаткової накладної, за умови своєчасного бюджетного фінансування Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 листопада 2019 11:44
Дата відповіді: 08 листопада 2019 15:45
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На закупівлю можуть бути подані пропозиції товарів, торгова марка або модель яких точно відповідає технічним (якісним) вимогам предмета закупівлі, що заявлені в Додатку №3 документації до закупівлі. Як видно з оголошення та Технічних (якісних) вимог, Замовник вимагає від учасників при поданні пропозиції та таблиці порівняння технічних (якісних) вимог обов'язково зазначати торгівельну марку та модель пропонованої техніки. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" 186 000,00
UAH з ПДВ
186 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 194 970,00
UAH з ПДВ
194 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 15:26
Електронний підпис
15 листопада 2019 15:24
Пропозиція остаточна.pdf
15 листопада 2019 15:24
Гарантійний лист.pdf
13 листопада 2019 17:57
Електронний підпис
13 листопада 2019 17:45
Технічні характерстики.pdf
13 листопада 2019 17:45
Статут.pdf
13 листопада 2019 17:45
Сертифікати.pdf
13 листопада 2019 17:45
Протоколи засновників.pdf
13 листопада 2019 17:45
Пропозиція.pdf
13 листопада 2019 17:45
Проект договору.pdf
13 листопада 2019 17:45
Паспорт Нефедова.pdf
13 листопада 2019 17:45
Наказ на призначення.pdf
13 листопада 2019 17:45
Кваліфікаційні довідки.pdf
13 листопада 2019 17:45
ЄДРПОУ.pdf
13 листопада 2019 17:45
Витяг ПДВ.pdf
13 листопада 2019 17:45
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

14 листопада 2019 16:24
Документы Компаком 2000_1.rar
14 листопада 2019 16:24
Пропозиція.pdf
14 листопада 2019 16:24
Гарантійний лист.pdf
14 листопада 2019 16:24
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"
#40954000
Переможець 186 000,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 15:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" #40954000

№ рішення у справі

72/76-р/к

Дата рішення у справі

03.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

18 листопада 2019 15:39
Протокол № 47 від 18.11.2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2019 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"
#40954000
186 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 листопада 2019 15:39
Протокол № 47 від 18.11.2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 3 від 27.11.2019.pdf укладений
27 листопада 2019 14:59