Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
132 660,00 UAH
UA-2019-11-07-002936-b ● 036a08a10982464cb27567682c492f5a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108599 |
Вебсайт: | http://hk.npu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Жон Мироносиць, буд. 5 |
Контактна особа: |
Діна Вітохіна +380577059446 tender209@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2019 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2019 19:00 |
Очікувана вартість: | 132 660,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 663,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
921 штука
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Молочна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2019
—
05 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2019 16:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2019 16:53 |
Документація до закупівлі (комп.обладнання).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 листопада 2019 11:45
Дата відповіді: 11 листопада 2019 11:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. До розгляду приймається товар зазначений у Додатку 2 до Закупівлі з відповідними технічними характеристиками. Аналоги не розглядаються. 2.Документація містить вимогу щодо обов язковості вказувати торгову марку, виробника предмету закупівлі. 3.До участі в Аукціоні допускаються всі учасники ( в т.ч. фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ), незалежно від системи оподаткування. 3. Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Ціна розглядається як остаточна при дотриманні всіх вимог Закупівлі.
Запитання
Дата подання: 11 листопада 2019 15:48
Дата відповіді: 11 листопада 2019 16:34
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно вимог наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019, учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозиції учасників, визначеного замовником.У своїй пропозиції, учасник обов язково повинен зазначити виробника, марку , артикул тощо товару, який запропоновано у пропозиції. Внесення додаткової інформації, після закінчення етапу подання пропозиції та по завершенню аукціону не передбачено законодавством.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
128 390,40
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2019 16:13
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2019 12:32
|
721.pdf | укладений |
29 листопада 2019 12:30
|