Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо свинини задня частина м’якиш; печінка свинна; тушки курячі (бройлера) охолоджені; філе куряче охолоджене; окорок курячий свіжоморожений
Очікувана вартість
2 064 000,00 UAH
UA-2019-11-07-002907-b 9054c1e107a241c3997e6bfcf37e9703
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Ілляшенко

+380990553568 voms_misto@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Гадяцької міської ради Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 40212371
Вебсайт: http://hadiach-voms.at.ua
Місцезнаходження: 37300, Україна , Полтавська обл., м. Гадяч, вул. Драгоманова, 4, пр. 2
Контактна особа: Вікторія Ілляшенко
+380990553568
voms_misto@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2019 16:29
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2019 16:29
Початок аукціону: 25 листопада 2019 11:19
Очікувана вартість: 2 064 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 640,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8678.97 кілограм
м’ясо свинини задня частина м’якиш
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1912.16 кілограм
печінка свинна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
4661 кілограм
тушки курячі (бройлера) охолоджені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
3605.5 кілограм
філе куряче охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
3383.5 кілограм
окорок курячий свіжоморожений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 13:58
Додаток 4 Проект договору зміни2.docx
15 листопада 2019 13:58
Зображення.PDF
15 листопада 2019 13:58
Зображення0002.PDF
15 листопада 2019 13:58
Тендерна документація мясо зміни2.doc
15 листопада 2019 13:58
Зображення0001.PDF
12 листопада 2019 13:46
Протокол внесення змін1 (2).PDF
12 листопада 2019 13:46
Тендерна документація мясо зміни.doc
12 листопада 2019 13:46
Додаток 2 Документи від Учасника зміни.docx
12 листопада 2019 13:46
Додаток 4 Проект договору зміни.docx
12 листопада 2019 13:45
Протокол внесення змін1.PDF
12 листопада 2019 13:45
Протокол внесення змін1 (3).PDF
12 листопада 2019 13:45
Додаток 3 Технічні вимоги зміни.docx
07 листопада 2019 16:51
Додаток 2 Документи від Учасника.docx
07 листопада 2019 16:51
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
07 листопада 2019 16:51
Додаток 4 Проект договору.docx
07 листопада 2019 16:51
Тендерна документація мясо.doc
07 листопада 2019 16:51
Додаток 1 Форма ТП.docx
07 листопада 2019 16:51
Додаток 5 Лист-згода.docx
15 листопада 2019 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 13:58
Додаток 4 Проект договору зміни2.docx
15 листопада 2019 13:58
Зображення.PDF
15 листопада 2019 13:58
Зображення0002.PDF
15 листопада 2019 13:58
Тендерна документація мясо зміни2.doc
15 листопада 2019 13:58
Зображення0001.PDF
12 листопада 2019 13:46
Протокол внесення змін1 (2).PDF
12 листопада 2019 13:46
Тендерна документація мясо зміни.doc
12 листопада 2019 13:46
Додаток 2 Документи від Учасника зміни.docx
12 листопада 2019 13:46
Додаток 4 Проект договору зміни.docx
12 листопада 2019 13:45
Протокол внесення змін1.PDF
12 листопада 2019 13:45
Протокол внесення змін1 (3).PDF
12 листопада 2019 13:45
Додаток 3 Технічні вимоги зміни.docx
07 листопада 2019 16:51
Додаток 2 Документи від Учасника.docx
07 листопада 2019 16:51
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
07 листопада 2019 16:51
Додаток 4 Проект договору.docx
07 листопада 2019 16:51
Тендерна документація мясо.doc
07 листопада 2019 16:51
Додаток 1 Форма ТП.docx
07 листопада 2019 16:51
Додаток 5 Лист-згода.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-07-002907-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 08 листопада 2019 12:49
незаконна вимога
Замовник вимагає надати у складі пропозиції- копії документів, завірені належним чином, що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених транспортних засобів, а саме санітарний паспорт чинний на дату розкриття тендерних пропозицій.

Відповідно до Постанови КМУ від 29 березня № 348, Кабінет Міністрів України постановив:
1. Відмінити рішення про реорганізацію Державної санітарно-епідеміологічної служби шляхом її приєднання до Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
2. Ліквідувати Державну санітарно-епідеміологічну службу.
3. Покласти на Державну службу з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів завдання і функції з реалізації державної політики у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення та із здійснення контролю (нагляду) за дотриманням вимог санітарного законодавства (крім функцій з реалізації державної політики у сфері епідеміологічного нагляду (спостереження) та у сфері гігієни праці та функцій із здійснення дозиметричного контролю робочих місць і доз опромінення працівників).
Також повідомляємо, що на автотранспорт, призначеного для транспортування харчових продуктів, відносини між органами влади, операторами ринку харчових продуктів та їх споживачами регулює Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». У розділі VII цього Закону встановлені загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами. Статтею 44 визначені гігієнічні вимоги до транспортних засобів. Оскільки вимоги щодо наявності санітарного паспорту на автотранспорт, призначений для транспортування харчових продуктів, цим Законом не передбачено.
Отже замовник вимагає надання документа який не передбачений чинним законодавством та який не видається уповноваженими органими.
Просимо внести зміни
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 листопада 2019 13:58
Надаємо відповідь на вимогу, стосовно документів, які вимагаються від Учасника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам замовника, а саме санітарного паспорта. Протокольним рішенням Уповноваженої особи № 229 від 11.11.2019 р. було внесено зміни до Додатків 2, 3 та 4 до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-11-07-002907-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП", Код ЄДРПОУ:39525189
Дата подання: 29 листопада 2019 09:38
Неправомірне визначення переможця
Відділом освіти, молоді та спорту Гадяцької міської ради Полтавської області за результатами проведення процедури закупівлі UA-2019-11-07-002907-b переможцем торгів згідно рішення уповноваженої особи розгляду тендерних пропозицій від 27.11.19 № 262 було визначено ФОП Мазаратій Н.І.
Разом з тим, ознайомившись з тендерною пропозицією ФОП Мазаратій Н.І., що розміщена в електронній системі закупівель, враховуючи всі документи, що входять до її складу, було встановлено, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам, визначеним у тендерній документації (надалі – ТД) та підлягає відхиленню. Тому, вважаємо рішення уповноваженої особи розгляду тендерних пропозицій від 27.11.19 № 262 таким, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного.

1. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» на виконання положень статтей 16, 17 Закону Учасники закупівлі повинні у складі тендерної пропозиції надати документи в обсязі, визначеному у Додатку 2 до тендерної документації. Згідно підпункту 2.1.1 пункту 2.1 розділу 2 додатку 2 до ТД учасники повинні надати відомості щодо обладнання та матеріально-технічної бази в частині наявності складських приміщень у відповідності до запропонованої замовником таблиці. Зокрема, в одному зі стовпчиків запропонованої таблиці учасники повинні зазначити групу товару, що може зберігатися в складських приміщеннях (потужностях).
ФОП Мазаратій Н.І. у складі своєї тендерної пропозиції надала таблицю «Технічні дані складських приміщень» від 21.11.19 № б/н, в якій зазначила у стовпчику «Група товару, що може зберігатися в складських приміщеннях (потужностях)» харчовий продукт тваринного походження, тобто не зазначила конкретну групу товарів, що може зберігатись в складських приміщеннях учасника торгів. Адже, група товарів — це сукупність товарів, що задовольняють більш специфічні групи потреб, що обумовлено особливостями сировини. В свою чергу, до груп товарів відносять, зокрема молочні (кисломолочні вироби - молоко, сметана, сир, вершки, масло, сири та ін), м'ясні (м'ясо різних тварин і птахів і продукти їх переробки (ковбасні вироби, м'ясокопченості, м'ясні консерви, напівфабрикати і кулінарні вироби), рибні (риба свіжа, солона, в'ялена, копчена, сушена, консерви, рибна ікра), яйця і яйцепродукти (яйця птиці та продукти їх переробки (меланж, яєчний порошок), тощо.
Таким чином, «харчовий продукт тваринного походження» не відноситься до поняття групи товарів, а відтак ФОП Мазаратій Н.І. порушила умови розділу 2 додатку 2 до ТД, зазначивши інформацію у таблиці «Технічні дані складських приміщень» не у відповідності до вимог ТД.

2. Додаток 3 до ТД містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Згідно пункту 3.9 розділу 3 додатку 3 до ТД для підтвердження відповідності Товару вимогам даної документації Учасник надає у складі пропозиції чинні на момент подання пропозиції копії сертифікатів та/або посвідчень та/або паспортів якості тощо на кожний запропонований товар, що є предметом закупівлі, завірені Учасником.
На виконання даної вимоги ТД ФОП Мазаратій Н.І. у складі тендерної пропозиції надала, зокрема, копію декларації виробника № 6609 від 22.11.19 на продукцію, а саме м'ясо свин. великокускове (тазостегнова частина), м'ясо свин. великокускове (лопаткова частина), печінка свиняча, окорок курячий. Разом з тим, відповідно до розділу 1 додатку 3 до ТД (Характеристики товару) предметом закупівлі є, зокрема, м’ясо свинини задня частина м’якуш – м'якуш свинини з тазостегнової і лопаткової частини туші. Тобто, у наданій ФОП Мазаратій Н.І. копії декларації виробника № 6609 від 22.11.19 на продукцію відсутнє підтвердження, що запропоноване м'ясо свинини є саме м'якушем свинини з тазостегнової і лопаткової частини туші як того вимагають умови ТД. Таким чином, в порушення пункту 6 розділу ІІІ ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у ФОП Мазаратій Н.І. відсутнє документальне підтвердження відповідності її пропозиції всім вимогам, викладеним в додатку 3 до ТД.

Враховуючи все вищезазначене, тендерна пропозиція ФОП Мазаратій Н.І. не відповідає вимогам замовника, викладеним у ТД.
Згідно пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо остання не відповідає умовам тендерної документації. Тобто, Ви як замовник повинні були відхилити пропозицію ФОП Мазаратій Н.І. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, а не обирати її в якості переможця процедури закупівлі.
Тому, вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи розгляду тендерних пропозицій від 27.11.19 № 262 щодо визнання переможцем процедури закупівлі ФОП Мазаратій Н.І. та відхилити пропозицію даного учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. В іншому випадку, будемо змушені звернутись до відповідних контролюючих органів зі скаргою на Ваші дії як замовника процедури закупівлі, які порушують норми пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині невідхилення пропозиції учасника, яка не відповідала умовам тендерної документації та визнання такого учасника переможцем торгів.








Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2019 11:57
Розглянувши вашу вимогу повідомляємо:
Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» на виконання положень статей 16, 17 Закону Учасники закупівлі повинні у складі тендерної пропозиції надати документи в обсязі, визначеному у Додатку 2 до тендерної документації. Згідно підпункту 2.1.1 пункту 2.1 розділу 2 додатку 2 до ТД учасники повинні надати відомості щодо обладнання та матеріально-технічної бази в частині наявності складських приміщень у відповідності до запропонованої замовником таблиці. Зокрема, в одному зі стовпчиків запропонованої таблиці учасники повинні зазначити групу товару, що може зберігатися в складських приміщеннях (потужностях).
Повідомляємо, що на підтвердження даної вимоги, учасник у складі пропозиції надає файл назва якого: «14. довідка про склад», який містить таблицю «Технічні дані складських приміщень».
Стосовно того, що в стовпчику «Група товару, що може зберігатися в складських приміщеннях (потужностях)» не зазначено конкретна група товарів, що може зберігатись в складських приміщеннях учасника торгів, то у тендерній документації не було встановлено вимоги щодо конкретного зазначення групи товарів. Також учасник посилається на ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», який містить визначення «харчовий продукт тваринного походження - молоко, м’ясо, риба, молюски і ракоподібні, у тому числі свіжі, охолоджені або заморожені, яйця, мед, їх похідні та інші продукти, виготовлені з частин тварин, окремих їх органів та/або тканин, призначені для споживання людиною».
Отже, учасник повністю виконує вимогу замовника.
Додаток 3 до ТД містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Згідно пункту 3.9 розділу 3 додатку 3 до ТД для підтвердження відповідності Товару вимогам даної документації Учасник надає у складі пропозиції чинні на момент подання пропозиції копії сертифікатів та/або посвідчень та/або паспортів якості тощо на кожний запропонований товар, що є предметом закупівлі, завірені Учасником.
На виконання даної вимоги ТД ФОП Мазаратій Н.І. у складі тендерної пропозиції надала, зокрема, копію декларації виробника № 6609 від 22.11.19 на продукцію.
Надана декларація виробника містить інформацію, що м'ясо свин. великокускове (тазостегнова частина), м'ясо свин. великокускове (лопаткова частина) виготовлене за технологічною інструкцією з дотриманням ветеринарно-санітарних правил і відповідає відповідні нормативній документації ДСТУ 4590:2006.
За даним ДСТУ 4590:2006 передбачено, що м’якуш поділяється та такі види: отримана з тазостегнової і лопаткової частин туші з видаленою сполучною тканиною, отримана від корейки видовженої форми та від шийно-підлопаткової частини туші.
Отже, м’ясо, яке виготовлене за технологічною інструкцією за ДСТУ 4590:2006 - це уже м’якуш. А тому учасник надає інформацію, що м'ясо свин. великокускове (тазостегнова частина), м'ясо свин. великокускове (лопаткова частина) відповідає ДСТУ 4590:2006 та отримане із тазостегнової частини та лопаткової частини як вид м’якушу за даним ДСТУ .
Тому учасник повністю виконав вимогу Замовника та відповідає всім технічним характеристикам.

Документи

12 листопада 2019 13:58
Протокол внесення змін1 (2).PDF
12 листопада 2019 13:58
Протокол внесення змін1 (3).PDF
12 листопада 2019 13:58
Протокол внесення змін1.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 1 630 207,61
UAH з ПДВ
1 630 207,61
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП" 1 719 568,70
UAH з ПДВ
1 661 751,85
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 1 755 051,27
UAH з ПДВ
1 663 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 12:50
Мясо.pdf
28 листопада 2019 12:50
Довідка.zip
22 листопада 2019 12:30
Електронний підпис
22 листопада 2019 12:30
доки.part4.rar
22 листопада 2019 12:30
доки.part3.rar
22 листопада 2019 12:30
доки.part2.rar
22 листопада 2019 12:30
доки.part1.rar

Публічні документи

22 листопада 2019 16:22
Електронний підпис
22 листопада 2019 16:05
транспорт форвард 2020.PDF
22 листопада 2019 16:05
склад Форвард 2020.PDF
22 листопада 2019 16:05
рахунок.PDF
22 листопада 2019 16:05
Протокол.PDF
22 листопада 2019 16:05
Орлов медкнижка нова.PDF
22 листопада 2019 16:05
оригинал счет банк.PDF
22 листопада 2019 16:05
омк ерошенко оі.pdf
22 листопада 2019 16:05
омк ерошенко оі (2).pdf
22 листопада 2019 16:05
омк драний св.PDF
22 листопада 2019 16:05
обр трансп.PDF
22 листопада 2019 16:05
обр склад.PDF
22 листопада 2019 16:05
Наказ.PDF
22 листопада 2019 16:05
наказ Орлов прийняття.PDF
22 листопада 2019 16:05
наказ на вантажника.pdf
22 листопада 2019 16:05
наказ Ерошенко ОІ.PDF
22 листопада 2019 16:05
наказ Драний СВ.PDF
22 листопада 2019 16:05
наказ Драний С. прийняття.PDF
22 листопада 2019 16:05
меддовідка водій.PDF
22 листопада 2019 16:05
меддов орлов придатність.PDF
22 листопада 2019 16:05
кібальник мясо свин відгук.pdf
22 листопада 2019 16:05
Драний наказ виконання.PDF
22 листопада 2019 16:05
доки.pdf
22 листопада 2019 16:05
договор тз ФВ.PDF
22 листопада 2019 16:05
дог обробка 2020.PDF
22 листопада 2019 16:05
дог обр транс 2020.PDF
22 листопада 2019 16:05
декл якість.PDF
22 листопада 2019 16:05
вн свинина.PDF
22 листопада 2019 16:05
Витяг ПДВ.PDF
22 листопада 2019 16:05
витяг 2019.pdf
22 листопада 2019 16:05
виписка Форвард 2019.PDF

Публічні документи

22 листопада 2019 15:57
Електронний підпис
22 листопада 2019 15:50
Випущенко 2.pdf
22 листопада 2019 15:50
згода працівники.pdf
22 листопада 2019 15:50
технічка.pdf
22 листопада 2019 15:50
29.проект 2.pdf
22 листопада 2019 15:50
технічна специфікація.pdf
22 листопада 2019 15:50
Випущенко 1.pdf
22 листопада 2019 15:50
28.проект1.pdf
22 листопада 2019 15:50
ЦІНОВА МЯСО.pdf
22 листопада 2019 15:49
вантажник та комірник.pdf
22 листопада 2019 15:49
завірений договір.pdf
22 листопада 2019 15:49
про ставку податку.pdf
22 листопада 2019 15:49
декларація мясо.pdf
22 листопада 2019 15:49
лист згода працівнкии.pdf
22 листопада 2019 15:49
26.Накладні завірені.pdf
22 листопада 2019 15:49
12.вантажник та комірник.pdf
22 листопада 2019 15:49
19.тех паспорта.pdf
22 листопада 2019 15:49
2.лист згода.pdf
22 листопада 2019 15:49
7.гарантійний лист додаток 3.pdf
22 листопада 2019 15:49
3.відсутнійсть підстав ст 17.pdf
22 листопада 2019 15:48
22.акти санітарної обробки.pdf
22 листопада 2019 15:48
11.водії.pdf
22 листопада 2019 15:47
15.договір сан обробки склад.pdf
22 листопада 2019 15:47
16.акт обробки складу.pdf
22 листопада 2019 15:47
13. довідка склад.pdf
22 листопада 2019 15:47
6.гарантіний лист санкції.pdf
22 листопада 2019 15:47
10.довідка працівники.pdf
22 листопада 2019 15:47
9.довкілля гарантійний лист.pdf
22 листопада 2019 15:47
4.відсутність підстав ст 17.1.pdf
22 листопада 2019 15:47
5.гарантійний лист довкілля.pdf
22 листопада 2019 15:47
лист згода працівнкии.pdf
22 листопада 2019 15:47
19.тех паспорта.pdf
22 листопада 2019 15:47
22.акти санітарної обробки.pdf
22 листопада 2019 15:47
ЦІНОВА МЯСО.pdf
22 листопада 2019 15:47
16.акт обробки складу.pdf
22 листопада 2019 15:47
2.лист згода.pdf
22 листопада 2019 15:47
про ставку податку.pdf
22 листопада 2019 15:47
згода працівники.pdf
22 листопада 2019 15:47
10.довідка працівники.pdf
22 листопада 2019 15:47
6.гарантіний лист санкції.pdf
22 листопада 2019 15:47
9.довкілля гарантійний лист.pdf
22 листопада 2019 15:46
4.відсутність підстав ст 17.1.pdf
22 листопада 2019 15:46
13. довідка склад.pdf
22 листопада 2019 15:46
3.відсутнійсть підстав ст 17.pdf
22 листопада 2019 15:46
5.гарантійний лист довкілля.pdf
22 листопада 2019 15:46
7.гарантійний лист додаток 3.pdf
22 листопада 2019 15:46
Випущенко 2.pdf
22 листопада 2019 15:46
Випущенко 1.pdf
22 листопада 2019 15:46
завірений договір.pdf
22 листопада 2019 15:46
вантажник та комірник.pdf
22 листопада 2019 15:46
12.вантажник та комірник.pdf
22 листопада 2019 15:46
1. установчі документи.pdf
22 листопада 2019 15:46
11.водії.pdf
22 листопада 2019 15:46
26.Накладні завірені.pdf
22 листопада 2019 15:46
28.проект1.pdf
22 листопада 2019 15:46
29.проект 2.pdf
22 листопада 2019 15:46
декларація мясо.pdf
22 листопада 2019 15:46
технічка.pdf
22 листопада 2019 15:46
технічна специфікація.pdf
22 листопада 2019 15:46
15.договір сан обробки склад.pdf
22 листопада 2019 15:46
лист згода працівнкии.pdf
22 листопада 2019 15:46
19.тех паспорта.pdf
22 листопада 2019 15:46
22.акти санітарної обробки.pdf
22 листопада 2019 15:46
цінова мясо.pdf
22 листопада 2019 15:46
16.акт обробки складу.pdf
22 листопада 2019 15:46
згода працівники.pdf
22 листопада 2019 15:46
про ставку податку.pdf
22 листопада 2019 15:46
10.довідка працівники.pdf
22 листопада 2019 15:45
6.гарантіний лист санкції.pdf
22 листопада 2019 15:45
13. довідка склад.pdf
22 листопада 2019 15:45
2.лист згода.pdf
22 листопада 2019 15:45
9.довкілля гарантійний лист.pdf
22 листопада 2019 15:45
7.гарантійний лист додаток 3.pdf
22 листопада 2019 15:45
4.відсутність підстав ст 17.1.pdf
22 листопада 2019 15:45
5.гарантійний лист довкілля.pdf
22 листопада 2019 15:45
3.відсутнійсть підстав ст 17.pdf
22 листопада 2019 15:45
Випущенко 2.pdf
22 листопада 2019 15:45
Випущенко 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП"

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Переможець 1 630 207,61
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 10:14
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 10:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
1 630 207,61
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 16:59
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 14:49
ДУ №05 до Дог №724-Т.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:45
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 09:20
ДУ04 до дог724-Т.PDF зміни до договору
25 серпня 2020 09:16
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2020 14:22
ДУ мясо 03.PDF зміни до договору
02 червня 2020 14:20
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2020 10:10
ДУ м'ясо.PDF зміни до договору
20 лютого 2020 10:07
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 11:23
Зображення0011.PDF укладений
18 грудня 2019 11:18
Зображення0012.PDF укладений
18 грудня 2019 11:18
Зображення0013.PDF укладений
18 грудня 2019 11:18
Зображення0014.PDF укладений
18 грудня 2019 11:18
Зображення0015.PDF укладений
18 грудня 2019 11:18
Зображення0016.PDF укладений
18 грудня 2019 11:18
Зображення0017.PDF укладений
18 грудня 2019 11:18
Зображення0018.PDF укладений
18 грудня 2019 11:18
Зображення0019.PDF укладений
18 грудня 2019 11:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі збільшенням ціни за одиницю товару на м"ясо свинини задня частина м"якиш не більше ніж на 10%, обсяг закупівлі становить: м"ясо свинини задня частина м"якиш - 7959,355 кг; печінка свинна - 1912,16 кг; тушки курячі (бройлера) охолодженні - 4661,00 кг; філе куряче охолоджене - 3605,50 кг; окорок курячий свіжоморожений - 3383,50 кг. (на підставі листа-повідомлення про підвищення ціни від ФОП Мазаратій Н.І. та довідки з Полтавської Торгово-Промислової Палати, що підтверджує підвищення ціни).
Номер договору про закупівлю: 724-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі збільшенням ціни за одиницю товару на м"ясо свинини задня частина м"якиш не більше ніж на 10%, обсяг закупівлі становить: м"ясо свинини задня частина м"якиш - 7542,05 кг; печінка свинна - 1912,16 кг; тушки курячі (бройлера) охолодженні - 4661,00 кг; філе куряче охолоджене - 3605,50 кг; окорок курячий свіжоморожений - 3383,50 кг. (на підставі листа-повідомлення про підвищення ціни від ФОП Мазаратій Н.І. та довідки з Головного управління статистики у Полтавській області)
Номер договору про закупівлю: 724-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору № 724-Т від 17 грудня 2019 року, шляхом зменшення обсягів закупівлі м’яса свинини задня частина м’якишна 1816,20кг, печінки свинної на 422,70 кг, тушок курячих (бройлера) охолоджених на 658,50 кг, філе курячого охолодженого на 699,60 кг, окорока курячого свіжомороженого на 291 кг та суми Договору на 332504,84 грн., в зв’язку з чим: 1.1 Пункт 1.2. Договору викласти в наступній редакції: «1.2. Обсяг закупівлі становить: м’ясо свинини задня частина м’якиш –5725,85 кг; печінка свинна –1489,46 кг; тушки курячі (бройлера) охолоджені –4002,50 кг; філе куряче охолоджене –2905,90 кг; окорок курячий свіжоморожений–3092,50 кг. 1.2 Пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції : «3.1. Сума Договору становить: 1 297 702,77 грн.
Номер договору про закупівлю: 724-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони, відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди внести зміни до Договору № 724-Т від 17 грудня 2019 року про закупівлю товарів, шляхом зменшення обсягів закупівлі м’яса свинини задня частина м’якиш на 1778,569 кг, печінки свинної на 953,280, тушки курячі охолоджені на 1895,140, філе куряче охолоджене на 1873,765, окорок курячий свіжоморожений на 2589,360 кг та суми Договору на 612003,78 грн. (шістсот дванадцять тисяч три грн., 78 коп.) з ПДВ, в зв’язку з чим: Пункт 1.2. Договору викласти в наступній редакції: «1.2. Обсяг закупівлі становить: м'ясо свинини задня частина м’якиш – 3947,281 кг печінка свинна – 536,18 кг тушки курячі (бройлера) охолоджені – 2107,36 кг філе куряче охолоджене – 1032,135 кг окорок курячий свіжоморожений – 503,14 кг». 2. Пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції: «Сума Договору становить: 685 698,99 грн. (шістсот вісімдесят п’ять тисяч шістсот дев’яносто вісім гривень, 99 копійок) в тому числі ПДВ 114283,17 грн (сто чотирнадцять тисяч двісті вісімдесят три грн, 17 коп.).
Номер договору про закупівлю: 724-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 685 698,99
UAH (в тому числі ПДВ 114 283,16 UAH)