Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Закупівля додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі»
Очікувана вартість
5 896 138,74 UAH
UA-2019-11-07-002854-b ● c01f64c2da4549a7853b1774879944fa
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 33239981 |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б |
Контактна особа: |
Сидоренко Олександр Валерійович 380442340250 inzhcentr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
27.08.2018 було оголошено відкриті торги на закупівлю будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» (UA-2018-08-27-000818-c).
З переможцем процедури товариством з обмеженою відповідальністю «НВО УКРСОВПРОЕКТ» (Надалі – ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ»), був укладений Договір Підряду № 172/18-199 від 08.10.2018 на суму 24 098 114, 16 грн. з ПДВ.
Строк дії договору до 31 грудня 2019 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань Сторін за цим Договором.
За результатами коригування проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» отримано позитивний експертний звіт ТОВ «ПРОЕКСП» від 21 червня 2019 року № V-0188-19/ПРОЕКСП.
Відповідно до скоригованої проєктної документації передбачено виконання додаткових обсягів робіт, що не були передбачені раніше затвердженою проєктною документацією, а саме:
- відкориговано об’єми з оздоблення приміщень приймального відділення;
- відкориговано об’єми виконання робіт із влаштування сходів в осях "А-Б" "10-9"; плити перекриття на відм. - 0.0800 в осях "А-Б" "10-9"; влаштування монолітних ділянок в плиті перекриття ;
- уточнено вогнезахист металевих конструкцій; виготовлення захисних решіток;
- враховано роботи із влаштування та оздоблення ганків № 1 - № 6; демонтажні роботи конструкцій тамбуру стаціонару та навісу;
- враховано роботи із влаштування отворів; влаштування перегородок з газобетонних блоків; влаштування підлог з керамограніту в коридорах у підвалі; опоряджувальні роботи у підвалі;
- враховано роботи в боксі для автомобілів ШМД - опорядження ганку пандуса; влаштування фундаментів;
- уточнені об’єми із влаштування внутрішніх електричних мереж, розподільчих щитів та ін.;
- відкориговано об’єми із влаштування освітлювальної арматури;
- уточнено об’єми із влаштування внутрішніх мереж вентиляції та опалення;
- уточнені об’єми із влаштування мереж автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматизація клапанів протипожежних;
- уточнено об’єми з влаштування пусконалагоджувальних робіт систем вентиляції;
- враховано зміни у обсягах виконання робіт внутрішніх мереж водопроводу та каналізації;
- враховано зміни в обсягах виконання робіт зовнішніх мереж водопроводу та каналізації;
- враховано зміни в об’ємах виконання робіт з влаштування асфальтобетонного покриття доріг, проїздів та тротуарів.
Враховуючи, що додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором, укладеним з ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ», тому, доцільно в якості виконавця додаткових робіт, обрати саме ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ», що дозволить:
- Забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені додаткові роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який здійснював основні обсяги робіт);
- Дотриматись якості виконаних робіт в цілому;
- Підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт.
Враховуючи вищезазначене, є правові підстави для застосування переговорної процедури закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» з ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ» у відповідності до пункту 6 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
Необхідність проведення закупівлі додаткових робіт підтверджується наступними документами:
1. Зведений кошторисний розрахунок.
2. Копія позитивного експертного висновку ТОВ «ПРОЕКСП» 21 червня 2019 року № V-0188-19/ПРОЕКСП.
3. Договір Підряду № 172/18-199 від 08.10.2018 по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі».
4. Доповідна записка заступника директора Лисиченка В.В.
З огляду на викладені обставини, голова тендерного комітету Тарнавський А.Ф. запропонував застосувати переговорну процедуру закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» Секретар тендерного комітету Сидоренко О.В. повідомив, що застосувати переговорну процедуру закупівлі можливо після проведення з учасником переговорів та запропонував надіслати ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ» запрошення щодо участі у переговорах стосовно закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі».
З переможцем процедури товариством з обмеженою відповідальністю «НВО УКРСОВПРОЕКТ» (Надалі – ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ»), був укладений Договір Підряду № 172/18-199 від 08.10.2018 на суму 24 098 114, 16 грн. з ПДВ.
Строк дії договору до 31 грудня 2019 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань Сторін за цим Договором.
За результатами коригування проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» отримано позитивний експертний звіт ТОВ «ПРОЕКСП» від 21 червня 2019 року № V-0188-19/ПРОЕКСП.
Відповідно до скоригованої проєктної документації передбачено виконання додаткових обсягів робіт, що не були передбачені раніше затвердженою проєктною документацією, а саме:
- відкориговано об’єми з оздоблення приміщень приймального відділення;
- відкориговано об’єми виконання робіт із влаштування сходів в осях "А-Б" "10-9"; плити перекриття на відм. - 0.0800 в осях "А-Б" "10-9"; влаштування монолітних ділянок в плиті перекриття ;
- уточнено вогнезахист металевих конструкцій; виготовлення захисних решіток;
- враховано роботи із влаштування та оздоблення ганків № 1 - № 6; демонтажні роботи конструкцій тамбуру стаціонару та навісу;
- враховано роботи із влаштування отворів; влаштування перегородок з газобетонних блоків; влаштування підлог з керамограніту в коридорах у підвалі; опоряджувальні роботи у підвалі;
- враховано роботи в боксі для автомобілів ШМД - опорядження ганку пандуса; влаштування фундаментів;
- уточнені об’єми із влаштування внутрішніх електричних мереж, розподільчих щитів та ін.;
- відкориговано об’єми із влаштування освітлювальної арматури;
- уточнено об’єми із влаштування внутрішніх мереж вентиляції та опалення;
- уточнені об’єми із влаштування мереж автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматизація клапанів протипожежних;
- уточнено об’єми з влаштування пусконалагоджувальних робіт систем вентиляції;
- враховано зміни у обсягах виконання робіт внутрішніх мереж водопроводу та каналізації;
- враховано зміни в обсягах виконання робіт зовнішніх мереж водопроводу та каналізації;
- враховано зміни в об’ємах виконання робіт з влаштування асфальтобетонного покриття доріг, проїздів та тротуарів.
Враховуючи, що додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором, укладеним з ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ», тому, доцільно в якості виконавця додаткових робіт, обрати саме ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ», що дозволить:
- Забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені додаткові роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який здійснював основні обсяги робіт);
- Дотриматись якості виконаних робіт в цілому;
- Підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт.
Враховуючи вищезазначене, є правові підстави для застосування переговорної процедури закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» з ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ» у відповідності до пункту 6 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
Необхідність проведення закупівлі додаткових робіт підтверджується наступними документами:
1. Зведений кошторисний розрахунок.
2. Копія позитивного експертного висновку ТОВ «ПРОЕКСП» 21 червня 2019 року № V-0188-19/ПРОЕКСП.
3. Договір Підряду № 172/18-199 від 08.10.2018 по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі».
4. Доповідна записка заступника директора Лисиченка В.В.
З огляду на викладені обставини, голова тендерного комітету Тарнавський А.Ф. запропонував застосувати переговорну процедуру закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» Секретар тендерного комітету Сидоренко О.В. повідомив, що застосувати переговорну процедуру закупівлі можливо після проведення з учасником переговорів та запропонував надіслати ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ» запрошення щодо участі у переговорах стосовно закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 11:25 |
Оскарження наміру укласти договір: | 23 листопада 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Закупівля додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, місто Київ, Київ, вул. Петра Запорожця, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Аванс | 15 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
07 листопада 2019 16:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «НВО УКРСОВПРОЕКТ» #31281366 |
Переможець |
5 896 138,74
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2019 11:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 13:11
|
ДУ №1 до дог 172-19-362.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 13:10
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2019 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2019 15:44
|
пісд від рес.pdf | укладений |
27 листопада 2019 15:43
|
Лок ч3.pdf | укладений |
27 листопада 2019 15:42
|
Лок ч2.pdf | укладений |
27 листопада 2019 15:41
|
Лок ч1.pdf | укладений |
27 листопада 2019 15:39
|
Дог №172-19-362 (Дод роботи П. Запорожця, 26 (приймальне)).pdf | укладений |
27 листопада 2019 15:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 172/19-362 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |