Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі»
Очікувана вартість
5 896 138,74 UAH
UA-2019-11-07-002854-b c01f64c2da4549a7853b1774879944fa
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олександр Валерійович

380442340250 inzhcentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 33239981
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б
Контактна особа: Сидоренко Олександр Валерійович
380442340250
inzhcentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
27.08.2018 було оголошено відкриті торги на закупівлю будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» (UA-2018-08-27-000818-c).
З переможцем процедури товариством з обмеженою відповідальністю «НВО УКРСОВПРОЕКТ» (Надалі – ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ»), був укладений Договір Підряду № 172/18-199 від 08.10.2018 на суму 24 098 114, 16 грн. з ПДВ.
Строк дії договору до 31 грудня 2019 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань Сторін за цим Договором.
За результатами коригування проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» отримано позитивний експертний звіт ТОВ «ПРОЕКСП» від 21 червня 2019 року № V-0188-19/ПРОЕКСП.
Відповідно до скоригованої проєктної документації передбачено виконання додаткових обсягів робіт, що не були передбачені раніше затвердженою проєктною документацією, а саме:
- відкориговано об’єми з оздоблення приміщень приймального відділення;
- відкориговано об’єми виконання робіт із влаштування сходів в осях "А-Б" "10-9"; плити перекриття на відм. - 0.0800 в осях "А-Б" "10-9"; влаштування монолітних ділянок в плиті перекриття ;
- уточнено вогнезахист металевих конструкцій; виготовлення захисних решіток;
- враховано роботи із влаштування та оздоблення ганків № 1 - № 6; демонтажні роботи конструкцій тамбуру стаціонару та навісу;
- враховано роботи із влаштування отворів; влаштування перегородок з газобетонних блоків; влаштування підлог з керамограніту в коридорах у підвалі; опоряджувальні роботи у підвалі;
- враховано роботи в боксі для автомобілів ШМД - опорядження ганку пандуса; влаштування фундаментів;
- уточнені об’єми із влаштування внутрішніх електричних мереж, розподільчих щитів та ін.;
- відкориговано об’єми із влаштування освітлювальної арматури;
- уточнено об’єми із влаштування внутрішніх мереж вентиляції та опалення;
- уточнені об’єми із влаштування мереж автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматизація клапанів протипожежних;
- уточнено об’єми з влаштування пусконалагоджувальних робіт систем вентиляції;
- враховано зміни у обсягах виконання робіт внутрішніх мереж водопроводу та каналізації;
- враховано зміни в обсягах виконання робіт зовнішніх мереж водопроводу та каналізації;
- враховано зміни в об’ємах виконання робіт з влаштування асфальтобетонного покриття доріг, проїздів та тротуарів.
Враховуючи, що додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором, укладеним з ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ», тому, доцільно в якості виконавця додаткових робіт, обрати саме ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ», що дозволить:
- Забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені додаткові роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який здійснював основні обсяги робіт);
- Дотриматись якості виконаних робіт в цілому;
- Підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт.
Враховуючи вищезазначене, є правові підстави для застосування переговорної процедури закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» з ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ» у відповідності до пункту 6 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
Необхідність проведення закупівлі додаткових робіт підтверджується наступними документами:
1. Зведений кошторисний розрахунок.
2. Копія позитивного експертного висновку ТОВ «ПРОЕКСП» 21 червня 2019 року № V-0188-19/ПРОЕКСП.
3. Договір Підряду № 172/18-199 від 08.10.2018 по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі».
4. Доповідна записка заступника директора Лисиченка В.В.
З огляду на викладені обставини, голова тендерного комітету Тарнавський А.Ф. запропонував застосувати переговорну процедуру закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» Секретар тендерного комітету Сидоренко О.В. повідомив, що застосувати переговорну процедуру закупівлі можливо після проведення з учасником переговорів та запропонував надіслати ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ» запрошення щодо участі у переговорах стосовно закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 11:25
Оскарження наміру укласти договір: 23 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Закупівля додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, вул. Петра Запорожця, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Аванс 15 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

07 листопада 2019 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «НВО УКРСОВПРОЕКТ»
#31281366
Переможець 5 896 138,74
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 11:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2019 11:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «НВО УКРСОВПРОЕКТ»
#31281366
5 896 138,74
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 13:11
ДУ №1 до дог 172-19-362.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:10
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 15:46
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 15:44
пісд від рес.pdf укладений
27 листопада 2019 15:43
Лок ч3.pdf укладений
27 листопада 2019 15:42
Лок ч2.pdf укладений
27 листопада 2019 15:41
Лок ч1.pdf укладений
27 листопада 2019 15:39
Дог №172-19-362 (Дод роботи П. Запорожця, 26 (приймальне)).pdf укладений
27 листопада 2019 15:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 172/19-362
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 956 324,26
UAH (в тому числі ПДВ 826 054,04 UAH)