Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
460 000,00 UAH
UA-2019-11-07-002810-b bfda62b344d2440a96c44213d3a2d31c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Пономарьова

+30963068086 ekonom1154@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька міська лікарня №11" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01986345
Місцезнаходження: 50026, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривой Рог, вул. Добролюбова, буд. 6
Контактна особа: Олена Пономарьова
+30963068086
ekonom1154@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 11:19
Очікувана вартість: 460 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


23-штуки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 штука
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Крнивий Ріг, вул. Добролюбова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2019 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 16:38
Реєстр змін.docx
22 листопада 2019 16:38
ТД ком-зі змінами.doc
22 листопада 2019 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 16:38
Реєстр змін.docx
22 листопада 2019 16:38
ТД ком-зі змінами.doc
07 листопада 2019 16:39
ТД ком.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 листопада 2019 11:49
Дата відповіді: 08 листопада 2019 15:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Товар повинен відповідати вимогам технічно-якісним характеристикам вказаним в додатку № 2 до тендерної документації.
2. Згідно ст.1 п. 35 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р. № 922 - VIII "учасник процедури закупівлі (далі -учасник) - фізична особа, у тому числі особа - підприємиць, юридична особа (резидент - або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію, або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі". В розділі V тендерної документації "Оцінка тендерних пропозицій ", чітко зазначено як проводиться оцінка пропозиції, в додатку № 1 до тендерної документації подана таблиця з вказанням ціни за одиницю без ПДВ/з ПДВ. Всі пропозиції будуть розглядатись як остаточні.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-07-002810-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Муха Віталій Анатолійович, Код ЄДРПОУ:3001419294
Дата подання: 06 грудня 2019 15:11
До уваги замовника!
Я, ФО-П Муха В.А., подавав до участі у тендерній закупівлі свою пропозицію, яку було відхилено неправомірно, а саме:
1) Замовник вимагав авторизаційний лист від офіційного дистриб'ютора компанії Microsoft в Україні.
АЛЕ: згідно статті 3 Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» вимагати авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб'ютора компанії Microsoft в Україні є дискримінаційною та неправомірною дією, про що ФО-П Муха В.А. надав відповідну довідку «Щодо відсутності партнерства з компанією Microsoft», з посиланням на відповідний Закон України.
А також, незважаючи на вищевикладене, ФО-П Муха В.А. надав договір з постачальником ТОВ «Мікротрон», та його авторизаційний лист від компанії ТОВ «ЕЛКО УКРАЇНА» про партнерство з Microsoft.
2) Згідно додатку 2 до тендерної документації замовник вимагав маніпулятор оптичний миша: вказавши конкретну модель миші DX-125 – дротову, замовник також вказав, що бажає бездротову мишу. Зважаючи на невідповідність у технічній документації та на примітку від замовника, що можна надати ЕКВІВАЛЕНТ, нами було прийняте рішення запропонувати саме ту модель миші, яку запросив замовник DX-125, що не є помилкою!
3) Згідно додатку 2 до тендерної документації замовник вимагав монітор з розміром пікселів не менше 0,293х0,293, ми запропонували кращий за своїми характеристиками монітор з розміром пікселів 0,248х0,248. Тому що чим менший розмір пікселя, тим краще зображення!
Вважаю, що мою тендерну пропозицію було відхилено неправомірно, та прошу перегляду!
Шановний Замовнику! Ви визнали переможцем учасника ТОВ "ЮДІТРЕЙД". В нас до Вас запитання: чому ТОВ "ЮДІТРЕЙД" не є прямим партнером компанії Microsoft, та на цей пункт ви не звернули уваги, а також ТОВ "ЮДІТРЕЙД" запропонував модель монітору Dell P2219H, та вказав у технічних характеристиках розмір пікселя 0,293х0,293, що не відповідає дійсності. У даної моделі монітору розмір пікселя 0,248х0,248. цю інформацію можна перевірити за посиланням https://www.dell.com/ua/business/p/dell-p2219h-monitor-ws/pd. Це є порушенням умов технічної документації, що можна прирівняти до фальсифікації даних та введення замовника в оману.
Враховуючи вищевикладене, вами, як замовником, було відхилено нашу пропозицію із найменшою ціною, що є основним критерієм визначення переможця, незважаючи на те, що наша пропозиція відповідала всім необхідним технічним вимогам.
Вимагаю переглянути пропозицію учасника ТОВ "ЮДІТРЕЙД" та визнати її такою, що не відповідає умовам технічної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 09:39
Доброго дня! Шановний учасник ФОП Муха Віталій Анатолійович, розглянувши Вашу вимогу, повідомляю наступне:
Відповідно до умов тендерної документації учасник повинен надати авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб'ютера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системі Прозоро. Відповідно до практики Антимонопольного комітету України (далі-АМКУ) у разі, якщо замовником вимається надання авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні, то учасник має надати саме авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft (Детальніше дивитись рішення АМКУ у справі №14805-р/пк-пз від 16.10.2019). Окрім того, вказана вимога не є дискримінаційною, адже за допомогою вказаного авторизаційного листа учасник підтверджує ліцензійність запропонованої операційної системи.
Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовник в тендерній документації чітко вказав технічні характеристики маніпулятора «миша», а саме встановлено технічну характеристику інтерфейс – бездротова. Саме тому учасник, надаючи тендерну пропозицію повинен був спиратись саме на технічні характеристики, а не на зазначену Замовником модель.
Стосовно вимоги про те, що ТОВ «ЮДІТРЕЙД» не надав документи, які б підтвердили партнерський статус компанії Microsoft, то такі вимоги не висувались Замовником в тендерній документації.
Звертаємо увагу на те, що учасником Юдітрейд було допущено технічну помилку (описку), яка згідно розділу 3 тендерної документації, відноситься до таких, що не призводить до відхилення пропозиції учасника. Запропонований монітор Dell P2219H відповідає технічним вимогам зазначеним в тендерній документації.
У зв’язку з вище наведеною інформацією підстави для задоволення вимоги відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Муха Віталій Анатолійович 384 606,00
UAH з ПДВ
374 604,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 405 030,00
UAH з ПДВ
374 605,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 448 983,00
UAH з ПДВ
448 983,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 15:35
Електронний підпис
29 листопада 2019 15:34
тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2019 15:33
установчі документи.pdf
29 листопада 2019 15:32
технічні характеристики.pdf
29 листопада 2019 15:28
лист-гарантія ст.17.pdf
29 листопада 2019 15:27
інформмація про учасника.pdf
29 листопада 2019 15:27
згода з умовами договору.pdf
29 листопада 2019 15:27
договір та специфікація.pdf
29 листопада 2019 14:38
довідка про право підпису.pdf
29 листопада 2019 14:35
довідка про наявність мтб.pdf
29 листопада 2019 14:32
гарантійний строк.pdf
29 листопада 2019 14:29
Сертифікати.pdf
22 листопада 2019 16:56
сертифікати.pdf
22 листопада 2019 16:55
Електронний підпис
22 листопада 2019 16:54
сертифікати.pdf
22 листопада 2019 15:40
гарантійний строк.pdf
22 листопада 2019 15:39
довідка про наявність мтб.pdf
22 листопада 2019 15:39
довідка про право підпису.pdf
22 листопада 2019 15:39
договір з постачальником.pdf
22 листопада 2019 15:39
договір.pdf
22 листопада 2019 15:39
згода з умовами договору.pdf
22 листопада 2019 15:39
інформація про учасника.pdf
22 листопада 2019 15:39
лист гарантія.pdf
22 листопада 2019 15:39
лист-гарантія ст. 17.pdf
22 листопада 2019 15:39
технічні характеристики.pdf
22 листопада 2019 15:39
установчі документи.pdf
22 листопада 2019 15:38
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 20:09
Електронний підпис
01 грудня 2019 13:38
Електронний підпис
01 грудня 2019 13:37
Інші документи_Статут.pdf
01 грудня 2019 13:37
Інші документи_ПДВ.pdf
01 грудня 2019 13:37
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 грудня 2019 15:54
Електронний підпис
07 грудня 2019 15:51
Документи переможця.pdf
30 листопада 2019 12:45
Електронний підпис
30 листопада 2019 12:07
санкції гарантійний лист.pdf
30 листопада 2019 12:07
Оригінал паспортні дані.pdf
30 листопада 2019 12:07
Оригінал Витягу ПДВ.pdf
30 листопада 2019 12:07
Лист-гарантія про санкції.pdf
30 листопада 2019 12:07
Інформаційна довідка.pdf
30 листопада 2019 12:07
Згода на обробку даних...pdf
30 листопада 2019 12:07
Згода з проектом договору.pdf
30 листопада 2019 12:07
Додаток 6.pdf
30 листопада 2019 12:07
Додаток 2 Гарантійні листи.pdf
30 листопада 2019 12:07
Довідка резидент.pdf
30 листопада 2019 12:07
Довідка ліцензування.pdf
30 листопада 2019 12:07
Гарантійний лист довкілля.pdf
30 листопада 2019 12:07
Висновки сес.pdf
30 листопада 2019 12:07
Авторизаційний лист МТИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Муха Віталій Анатолійович

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Муха Віталій Анатолійович
#3001419294
Відхилено 374 604,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 13:47
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Відхилено 374 605,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 12:43
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 448 983,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 12:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 12:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
448 983,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:26
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 11:15
Юдитрейд доп 001.jpg зміни до договору
23 грудня 2019 11:15
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 16:00
19.12.19.docx зміни до договору
19 грудня 2019 15:59
стр.2 001.jpg зміни до договору
19 грудня 2019 15:59
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 11:32
спец 001.jpg укладений
18 грудня 2019 11:30
стр.1 001.jpg укладений
18 грудня 2019 11:30
стр.2 001.jpg укладений
18 грудня 2019 11:30
стр.3 001.jpg укладений
18 грудня 2019 11:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помилка(описка)
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: ПРТОКОЛ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 448 983,00
UAH (в тому числі ПДВ 74 830,50 UAH)