Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин та дизпаливо
Очікувана вартість
3 357 000,00 UAH
UA-2019-11-07-002764-b ● 16087c09244843c7859ffb108c4c9857
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" |
Код ЄДРПОУ: | 16286441 |
Вебсайт: | http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 |
Контактна особа: |
Наталія Тарануха +380444810262 n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2019 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2019 13:27 |
Очікувана вартість: | 3 357 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 113 000 літрів (в т. ч. бензин А-95+: 40 000 літрів; бензин А-95: 32 000 літрів; бензин А-92: 4 000 літрів; дизельне паливо: 37 000 літрів, згідно Додатку 1 до тендерної документації).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: місце поставки (передачі) товарів: АЗС учасника в м. Києві та всіх областях України (за виключенням тимчасово окупованих територій та Автономної Республіки Крим). Найближча АЗС повинна бути розташована на відстані не більше 8 (восьми) кілометрів від наступної адреси в м. Києві: вул. Дегтярівська, 38-44.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: автомобілі Замовника заправляються по електронним карткам та штрих-карткам (талонам) на автозаправних станціях в м. Києві (найближча АЗС повинна бути розташована на відстані не більше 8 (восьми) кілометрів від наступної адреси в м. Києві: вул. Дегтярівська, 38-44), та всіх областях України (за виключенням тимчасово окупованих територій та Автономної Республіки Крим) цілодобово з дати підписання договору уповноваженими особами сторін до 31 грудня 2020 року включно (але в будь якому-випадку до повного виконання сторонами своїх зобов‘язань за договором).
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: місце поставки (передачі) товарів: АЗС учасника в м. Києві та всіх областях України (за виключенням тимчасово окупованих територій та Автономної Республіки Крим). Найближча АЗС повинна бути розташована на відстані не більше 8 (восьми) кілометрів від наступної адреси в м. Києві: вул. Дегтярівська, 38-44.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: автомобілі Замовника заправляються по електронним карткам та штрих-карткам (талонам) на автозаправних станціях в м. Києві (найближча АЗС повинна бути розташована на відстані не більше 8 (восьми) кілометрів від наступної адреси в м. Києві: вул. Дегтярівська, 38-44), та всіх областях України (за виключенням тимчасово окупованих територій та Автономної Республіки Крим) цілодобово з дати підписання договору уповноваженими особами сторін до 31 грудня 2020 року включно (але в будь якому-випадку до повного виконання сторонами своїх зобов‘язань за договором).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
113000 літр
Бензин та дизпаливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата 100% вартості товару, замовленого за письмовою заявкою замовника, здійснюється замовником впродовж 7 (семи) робочих днів з дати отримання замовником рахунку учасника на замовлений за письмовою заявкою товар. | Аванс | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2019 16:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2019 16:35 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf | |
07 листопада 2019 16:35 |
ТД Бензин та дизпаливо (07.11.19).docx | |
07 листопада 2019 16:35 |
Дод 4 до ТД Пр Дог Бензин та дизпаливо (07.11.1019).doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-07-002764-b.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 06 грудня 2019 15:24
Дата подання: 06 грудня 2019 15:24
Скарга на рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі.
ТОВ «ВОГ КАРД» не погоджується з вашим рішенням щодо визначення переможця процедури закупівлі.
1. Відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник у складі тендерної пропозиції подає інформацію у довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону (за винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону), а саме:
- відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
- фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- в учасника відсутня (або наявна) заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);
- суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
ПП «ОККО КОНТРАКТ» у складі пропозиції не надано інформацію у довільній формі про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
2. Пунктом 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати (завантажити) в Систему у сканованому вигляді наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям:
1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
- довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі її використання) учасника, про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору (довідка повинна містити, в т. ч., інформацію про наявність в учасника постійного офісу із зазначенням його фактичної адреси, наявність можливості створення особистого кабінету замовника на сайті постачальника з можливістю замовника самостійно проводити операції по електронним карткам).
ПП «ОККО КОНТРАКТ» надано довідку про наявність матеріально-технічної бази №05-22/11 від 22.11.2019 у якій вказано інформацію про наявність офісних приміщень на підставі договору оренди, що не підтверджують наявність саме постійного офісу.
Таким чином, ПП «ОККО КОНТРАКТ» не виконало вимоги документації в цій частині, у зв’язку з чим, його пропозиція має бути відхилена.
Відповідно до частини першої статті 32 Закону України «Про публчні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
У зв’язку з наведеним, просимо переглянути рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі та скасувати його.
У протилежному випадку, будемо змушені звернутися до органу оскарження для захисту своїх прав та законних інтересів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 10.12.2019 №18268.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2019 00:06
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
2 948 400,00
UAH з ПДВ
|
2 948 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
3 355 670,00
UAH з ПДВ
|
3 355 670,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
2 948 400,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2019 13:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:38
|
Додаткова угода №1 до Договору №489.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:35
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2019 16:39
|
Договір 489 від 17.12.2019.pdf | укладений |
17 грудня 2019 16:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | «3.1. Загальна вартість Товару за цим Договором визначена Сторонами в Специфікації (додаток 3 до цього Договору) та становить 2 847 600, 00 грн. (Два мільйони вісімсот сорок сім тисяч шістсот гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ (20%) – 474 600, 00 грн. (Чотириста сімдесят чотири тисячі шістсот гривень 00 копійок). 2. Сторони домовились викласти Специфікацію (додаток 3 до Договору) в новій редакції, що додається. 3. Інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою № 1, залишаються незмінними та Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання. 4. Ця Додаткова угода №1 укладена українською мовою в двох оригінальних примірниках, які мають рівну юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 5. Ця Додаткова угода № 1 набуває чинності з моменту підписання її Сторонами та є невід’ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 489 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до Договору від 17.12.2019 №489 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |