Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2019-11-07-002499-b 9e54b38998104afaa16ff384021bbd83
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Маслова

+380661906986 dpri_prom@zoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ПРОМИСЛОВОСТІ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 20508189
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, пр. Соборний, 164
Контактна особа: Марія Маслова
+380661906986
dpri_prom@zoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2019 16:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 16:07
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Увага! Закупівля здійснюється відповідно до Граничних сум витрат на придбання легкових автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, комп'ютерів, придбання і утримання мобільних телефонів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 04.04.2001 № 332, що передбачає:
вартість за одиницю предмета закупівлі Шафа для паперів не може бути більшою, ніж 2400,0 грн. з урахуванням ПДВ, згідно кошторисних призначень;
Вартість за одиницю предмета закупівлі Стіл письмовий не може бути більшою, ніж 2500,0 грн. з урахуванням ПДВ, згідно кошторисних призначень.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штука
Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, проспект Соборний 164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 16:09
Додаток 2 вимоги МЕБЛІ.doc
07 листопада 2019 16:09
Оголошення МЕБЛІ.doc
07 листопада 2019 16:09
Додаток 3 згода.doc
07 листопада 2019 16:09
Додаток 1 пропозиція МЕБЛІ.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій