Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі
Очікувана вартість
237 300,00 UAH
UA-2019-11-07-002472-b ● 524e7a1655a34091a5a8627da4500d86
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві |
Код ЄДРПОУ: | 42098368 |
Вебсайт: | https://www.pfu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16 |
Контактна особа: |
Джуринська Наталія Валеріївна +380444863322 kiev_gu_tender@kv.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2019 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2019 12:03 |
Очікувана вартість: | 237 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 373,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
144 шт
Меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Вербицького, 9-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Меблі | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2019 16:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2019 16:07 |
тендерна документація Меблі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 08 листопада 2019 11:57
Дата відповіді: 08 листопада 2019 12:26
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві на Ваше звернення надає наступну інформацію:
Щодо участі у закупівлі ФОП, які не є платниками ПДВ, зазначаємо наступне: до участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
Розгляд пропозицій учасників буде здійснюватись відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а також відповідно до розділу III та V Тендерної документації.
Щодо участі у закупівлі ФОП, які не є платниками ПДВ, зазначаємо наступне: до участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
Розгляд пропозицій учасників буде здійснюватись відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а також відповідно до розділу III та V Тендерної документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕВРОСЕДІА" #34564967 |
Переможець |
237 280,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 17:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2019 13:58
|
Договір | укладений |
06 грудня 2019 13:56
|