Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля
Очікувана вартість
279 000,00 UAH
UA-2019-11-07-002207-b a965fbc4ce764bbea1793f84a6437970
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Моторна

+380957963029 imotornaya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Бобринецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40737491
Місцезнаходження: 27200, Україна , Кіровоградська обл., місто Бобринець , вул. Незалежності,80
Контактна особа: Ірина Моторна
+380957963029
imotornaya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2019 12:00
Початок аукціону: 25 листопада 2019 15:34
Очікувана вартість: 279 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 790,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Потреба на 2020 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18600 кілограм
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 15:41
ТД картопля Бобринець нова н.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-07-002207-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Жадан Валентина Григорівна, Код ЄДРПОУ:2801516983
Дата подання: 03 грудня 2019 08:44
щодо можливих порушень
Відповідно до розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено, що Запропонована Учасником пропозиція повинна забезпечувати виконання технічних вимог, визначених Додатком 3 до цієї тендерної документації (Технічні Вимоги). Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, буде відхилена як невідповідна вимогам документації.
Додатком 3 тендерної документації передбачено:
- документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (наприклад, сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005), (учасники, які не отримали відповідних сертифікатів надають лист-пояснення щодо їх відсутності з посиланням на норми чинного законодавства відповідно до яких учасник не зобов'язаний проходити сертифікацію / або щодо проходження учасником сертифікації із зазначенням орієнтовного терміну завершення).
Виходячи з вищенаведених вимог учасники повинні надати саме документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі.
В складі тендерної пропозиції учасника Гребенюк Олени Олександрівни міститься «Довідка ХАСП hdf.» та «Довідка щодо відсутності ісо pdf» вищезазначені довідки не є документом, як вимагала тендерна документація.
Наявність документу, який підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005),є свідченням того, що учасник запровадив систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог вищезазначеного ДСТУ.
Для мене, як учасника процедури закупівлі – Жадан Валентини Григорівни незрозуміло, яким чином Замовник встановив, що учасник процедури закупівлі Гребенюк Олена Олександрівна підтвердила, що впроваджена нею система безпечності харчових продуктів відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005).
Підтвердженням відповідності розробленої програми, її запровадження та постійну дію на підприємстві учасника яку буцімто застосовує учасник може бути підтверджено такими документами як, сертифікат ДСТУ ISO 22000:2007(ISO 22000:2005) або «Звіт про аудит системи менеджменту» органу сертифікації, який акредитований Національним Агенством Акредитації України відповідно до сфери акредитації (перелік акредитованих органів сертифікації https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/) або актом Держпродспоживслужи, складеним за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №446 від 08.08.2019 року «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР»
На підставі вище викладено, просимо Вас переглянути рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі або відхилити мого звернення для захисту своїх інтересів в Антимонопольному комітеті України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 грудня 2019 16:50
Вимога відхилена. Опис у вкладенні

Документи подані скаржником

03 грудня 2019 08:43
вимога

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Макарова Христина Володимирівна 279 000,00
UAH з ПДВ
159 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гребенюк О.О. 225 060,00
UAH з ПДВ
183 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА" 245 520,00
UAH з ПДВ
183 210,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Жадан Валентина Григорівна 273 420,00
UAH з ПДВ
273 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 19:32
Витяг.pdf

Публічні документи

01 грудня 2019 14:47
довідка МВС
23 листопада 2019 09:50
Електронний підпис
23 листопада 2019 09:46
Картопля Бобринець.rar
22 листопада 2019 22:51
Електронний підпис
22 листопада 2019 22:47
Картопля Бобринець.rar

Публічні документи

23 листопада 2019 07:58
Електронний підпис
22 листопада 2019 16:39
картопля_погодження.pdf
22 листопада 2019 16:39
проект договору.pdf
22 листопада 2019 16:39
какртопля цінова.pdf
22 листопада 2019 16:39
тех. вимоги картопля.pdf
22 листопада 2019 16:39
ст.16 картопля.pdf
22 листопада 2019 16:39
дезінфекція.pdf
22 листопада 2019 16:39
довідка працівники.pdf
22 листопада 2019 16:39
довідка мат. тех. база.pdf
22 листопада 2019 16:39
уповноважена особа.pdf
22 листопада 2019 16:39
Лист гарантія санкції.pdf
22 листопада 2019 16:39
інформ про учасника.pdf
22 листопада 2019 16:39
довідка стаття 17.pdf
22 листопада 2019 16:39
витяг платника.pdf

Публічні документи

23 листопада 2019 11:07
Електронний підпис
23 листопада 2019 11:06
5 Інші документи картопля.pdf
23 листопада 2019 11:06
4 Повноваження к.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Макарова Христина Володимирівна

ФОП Гребенюк О.О.

ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА"

ФОП Жадан Валентина Григорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Макарова Христина Володимирівна
#3629600786
Відхилено 159 600,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 10:22
ФОП Гребенюк О.О.
#3259515082
Переможець 183 000,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 11:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гребенюк О.О.
#3259515082
183 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 14:10
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:04
462.jpg зміни до договору
30 грудня 2020 10:02
462_001.jpg зміни до договору
30 грудня 2020 10:02
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 08:51
Додаткова угода № 5 від 16.12.2020 року картопля.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 08:50
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 11:40
Додаткова угода № 4 від 23.11.2020 року Гребенюк картопля.pdf зміни до договору
23 листопада 2020 11:39
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 15:33
Додаткова угода № 3 від 19.10.2020 р картопля.pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 15:31
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2020 11:21
Додаткова угода №2 від 16,03,2020 року Гребенюк ОО картопля.pdf зміни до договору
16 березня 2020 11:21
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2020 09:45
Додаткова угода №1 Гребенюк ОО картопля.pdf зміни до договору
20 січня 2020 09:45
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 15:17
Договір №462-19 від 11.12.2019 року ФОП Гребенюк О О.pdf укладений
11 грудня 2019 15:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 462-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 462-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 462-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 462-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 462-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 462-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 60 152,93
UAH