Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картопля
Очікувана вартість
279 000,00 UAH
UA-2019-11-07-002207-b ● a965fbc4ce764bbea1793f84a6437970
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Бобринецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40737491 |
Місцезнаходження: | 27200, Україна , Кіровоградська обл., місто Бобринець , вул. Незалежності,80 |
Контактна особа: |
Ірина Моторна +380957963029 imotornaya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2019 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2019 15:34 |
Очікувана вартість: | 279 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 790,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Потреба на 2020 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18600 кілограм
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти. молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2019 15:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2019 15:41 |
ТД картопля Бобринець нова н.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-07-002207-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Жадан Валентина Григорівна, Код ЄДРПОУ:2801516983
Дата подання: 03 грудня 2019 08:44
щодо можливих порушень
Відповідно до розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено, що Запропонована Учасником пропозиція повинна забезпечувати виконання технічних вимог, визначених Додатком 3 до цієї тендерної документації (Технічні Вимоги). Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, буде відхилена як невідповідна вимогам документації.
Додатком 3 тендерної документації передбачено:
- документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (наприклад, сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005), (учасники, які не отримали відповідних сертифікатів надають лист-пояснення щодо їх відсутності з посиланням на норми чинного законодавства відповідно до яких учасник не зобов'язаний проходити сертифікацію / або щодо проходження учасником сертифікації із зазначенням орієнтовного терміну завершення).
Виходячи з вищенаведених вимог учасники повинні надати саме документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі.
В складі тендерної пропозиції учасника Гребенюк Олени Олександрівни міститься «Довідка ХАСП hdf.» та «Довідка щодо відсутності ісо pdf» вищезазначені довідки не є документом, як вимагала тендерна документація.
Наявність документу, який підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005),є свідченням того, що учасник запровадив систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог вищезазначеного ДСТУ.
Для мене, як учасника процедури закупівлі – Жадан Валентини Григорівни незрозуміло, яким чином Замовник встановив, що учасник процедури закупівлі Гребенюк Олена Олександрівна підтвердила, що впроваджена нею система безпечності харчових продуктів відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005).
Підтвердженням відповідності розробленої програми, її запровадження та постійну дію на підприємстві учасника яку буцімто застосовує учасник може бути підтверджено такими документами як, сертифікат ДСТУ ISO 22000:2007(ISO 22000:2005) або «Звіт про аудит системи менеджменту» органу сертифікації, який акредитований Національним Агенством Акредитації України відповідно до сфери акредитації (перелік акредитованих органів сертифікації https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/) або актом Держпродспоживслужи, складеним за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №446 від 08.08.2019 року «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР»
На підставі вище викладено, просимо Вас переглянути рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі або відхилити мого звернення для захисту своїх інтересів в Антимонопольному комітеті України.
Розгорнути
Згорнути
Додатком 3 тендерної документації передбачено:
- документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (наприклад, сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005), (учасники, які не отримали відповідних сертифікатів надають лист-пояснення щодо їх відсутності з посиланням на норми чинного законодавства відповідно до яких учасник не зобов'язаний проходити сертифікацію / або щодо проходження учасником сертифікації із зазначенням орієнтовного терміну завершення).
Виходячи з вищенаведених вимог учасники повинні надати саме документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі.
В складі тендерної пропозиції учасника Гребенюк Олени Олександрівни міститься «Довідка ХАСП hdf.» та «Довідка щодо відсутності ісо pdf» вищезазначені довідки не є документом, як вимагала тендерна документація.
Наявність документу, який підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005),є свідченням того, що учасник запровадив систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог вищезазначеного ДСТУ.
Для мене, як учасника процедури закупівлі – Жадан Валентини Григорівни незрозуміло, яким чином Замовник встановив, що учасник процедури закупівлі Гребенюк Олена Олександрівна підтвердила, що впроваджена нею система безпечності харчових продуктів відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005).
Підтвердженням відповідності розробленої програми, її запровадження та постійну дію на підприємстві учасника яку буцімто застосовує учасник може бути підтверджено такими документами як, сертифікат ДСТУ ISO 22000:2007(ISO 22000:2005) або «Звіт про аудит системи менеджменту» органу сертифікації, який акредитований Національним Агенством Акредитації України відповідно до сфери акредитації (перелік акредитованих органів сертифікації https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/) або актом Держпродспоживслужи, складеним за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №446 від 08.08.2019 року «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР»
На підставі вище викладено, просимо Вас переглянути рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі або відхилити мого звернення для захисту своїх інтересів в Антимонопольному комітеті України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 грудня 2019 16:50
Вимога відхилена. Опис у вкладенні
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Макарова Христина Володимирівна |
279 000,00
UAH з ПДВ
|
159 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гребенюк О.О. |
225 060,00
UAH з ПДВ
|
183 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СОКУРЕНКО ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА" |
245 520,00
UAH з ПДВ
|
183 210,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Жадан Валентина Григорівна |
273 420,00
UAH з ПДВ
|
273 420,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Макарова Христина Володимирівна #3629600786 |
Відхилено |
159 600,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2019 10:22
|
ФОП Гребенюк О.О. #3259515082 |
Переможець |
183 000,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2019 11:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 14:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:04
|
462.jpg | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:02
|
462_001.jpg | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2020 08:51
|
Додаткова угода № 5 від 16.12.2020 року картопля.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2020 08:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2020 11:40
|
Додаткова угода № 4 від 23.11.2020 року Гребенюк картопля.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2020 11:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2020 15:33
|
Додаткова угода № 3 від 19.10.2020 р картопля.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2020 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 березня 2020 11:21
|
Додаткова угода №2 від 16,03,2020 року Гребенюк ОО картопля.pdf | зміни до договору |
16 березня 2020 11:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2020 09:45
|
Додаткова угода №1 Гребенюк ОО картопля.pdf | зміни до договору |
20 січня 2020 09:45
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2019 15:17
|
Договір №462-19 від 11.12.2019 року ФОП Гребенюк О О.pdf | укладений |
11 грудня 2019 15:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 462-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 462-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 462-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 462-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 462-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 462-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |