Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина
Очікувана вартість
318 530,00 UAH
UA-2019-11-07-002185-b 828a36abf0524e3184991c1fc125921b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Никитюк Валентин Степанович

+380414451161 dovbyhinternat@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Довбиська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат
Код ЄДРПОУ: 20407130
Місцезнаходження: 12724, Україна , Житомирська обл., селище міського типу Довбиш, вул.Кірова,10
Контактна особа: Никитюк Валентин Степанович
+380414451161
dovbyhinternat@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 15:44
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 15:44
Початок аукціону: 25 листопада 2019 13:28
Очікувана вартість: 318 530,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 319,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
230 м.куб
Дрова паливні середніх порід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12724, Україна, Житомирська область, Довбиш, вул.Соборна, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
200 м.куб
Дрова паливні твердих порід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12724, Україна, Житомирська область, Довбиш, вул.Соборна, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 15:39
Тендерна документація (ДРОВА)довбиш.doc
07 листопада 2019 15:39
Оголошення на дрова.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-24-000030 ● 66288333c0024590bd4aebe391265c8f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 грудня 2019 16:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

24.12.2019
№ 66

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 24.12.2019 № 66.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2019-11-07-002185-b від 07.11.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-09 11:16:35

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Деревина» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-07-002185-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922). постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922 передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, вимоги встановлені статтею 17 Закону № 922 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Так, відповідно до пункту 5 розділу III тендерної документації, Довбиською спеціальною загальноосвітньою школою-інтернат встановлено умову, щодо надання переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати пояснення про спосіб надання зазначених документів переможцем, який встановлено пунктом 5 розділу III тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-14 11:19:47

Інфррмація про відсутність підстав ст.17 ЗУ №922

На сайті "Державні закупівлі" при закупівлі "Деревина" в пропозиції Рудковської Олени Павлівної під пунктом 5 після підписання договору опубліковано "Інформація про відсутність підстав ст.17" від 20.11.22019р., копія якої надається.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-10 16:45:20

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Деревина» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-07-002185-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922) постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення.
Однак, аналізом дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності оприлюднення договору про закупівлю встановлено, що Замовником договір про закупівлю від 18.12.2019 № 40 не оприлюднено в повному обсязі протягом двох днів з дня його укладання (оприлюднено лише 1 сторінку даного договору), чим не дотримано вимоги абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати пояснення, та завантажити договір за результатами проведеної процедури закупівлі з учасником-переможцем ФОП Рудковська Олена Павлівна.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-13 17:54:18

Відповідь на моніторинг держзакупівлі "Деревина"

на Ваш запит по моніторингу прведення закупівлі "Деревина" повідомляємо, що сторінка 2 договору № 40 була відсканірована та машинально не прикріплена до сайту закупівель, що свідчить файл "40" який був загружений в компютер 20.12.2019 року.
Дану помилку виправлено та відправлено на сайт "Державних закупівель"

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-01-14 16:24:13

Пояснення з власної ініціативи

Надаємо довідки ФОП Рудковська Олена Павлівна які підтверджують відсутність підстав про відхилення тендерної пропозиції учасника згідно ст.17 ЗУ №922.
Голова тендерного комітету: Медушевський Л.З.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-01-14 16:52:13

Пояснення з власної ініціативи

Надаємо супрвідний лист від ФОП Рудковська О.П.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону про державні закупвлі торги відмінені та визнані такими, як не відбулися.

2020-01-17 11:29:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору

2020-01-21 09:23:38

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РУДКОВСЬКА ОЛЕНА ПАВЛІВНА" 274 500,00
UAH з ПДВ
269 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛИХОТВОРИК ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 294 000,00
UAH з ПДВ
270 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПРИСЯЖНЮК ВАЛЕРІЙ ДМИТРОВИЧ" 309 500,00
UAH з ПДВ
305 299,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОРЕСУРСИ ПОЛІССЯ" 314 074,80
UAH з ПДВ
305 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 16:53
Електронний підпис
20 листопада 2019 16:47
Реєстр документів.pdf
20 листопада 2019 16:47
15.Проект договору.pdf
20 листопада 2019 16:47
11. Санкції.pdf
20 листопада 2019 16:47
9.Контактні дані учасника.pdf
20 листопада 2019 16:47
6.Тех.завдання .pdf
20 листопада 2019 16:47
3.ПРАВА ДУПЛІЙЧУК (1).pdf
20 листопада 2019 16:47
3.Довідка про працівників(2).PDF
20 листопада 2019 16:47
2.САЗ ТЕХ ПАСПОРТ.pdf
20 листопада 2019 16:47
2.Довідка про наявність МТБ .pdf
20 листопада 2019 16:47
1.Цінова пропозиція (1).PDF

Публічні документи

21 листопада 2019 17:06
Електронний підпис
21 листопада 2019 17:03
16. Копії платіжних доручень.pdf
21 листопада 2019 17:03
08. Контактні дані учасника.pdf
21 листопада 2019 17:03
06. Копія паспорту.pdf
21 листопада 2019 17:03
02. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 09:28
тех паспорта 001 (1).pdf
22 листопада 2019 09:28
тех паспорт1.jpg
22 листопада 2019 09:28
тех паспорт 2.png
22 листопада 2019 09:28
проект договора.pdf
22 листопада 2019 09:28
паспорт.pdf
22 листопада 2019 09:28
Лист-відгук КНП ЦПМСД ЖРР.pdf
22 листопада 2019 09:28
індекф. код.pdf
22 листопада 2019 09:28
доручення стр 2.pdf
22 листопада 2019 09:28
доручення стр 1.pdf
22 листопада 2019 09:28
додаток 2.pdf
22 листопада 2019 09:28
додаток 1.pdf
22 листопада 2019 09:28
договір оренди.pdf
22 листопада 2019 09:28
довіреність одаз 001.pdf
22 листопада 2019 09:28
довіреність зіл 131 001.pdf
22 листопада 2019 09:28
витяг з ЄДРФ.pdf
22 листопада 2019 09:28
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 10:25
Електронний підпис
22 листопада 2019 10:23
Цінова пропозиція.pdf
22 листопада 2019 10:23
Реєстр документів.pdf
22 листопада 2019 10:23
Гарант лист щодо санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "РУДКОВСЬКА ОЛЕНА ПАВЛІВНА"

ФОП "ЛИХОТВОРИК ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ФОП "ПРИСЯЖНЮК ВАЛЕРІЙ ДМИТРОВИЧ"

ТОВ "ЕНЕРГОРЕСУРСИ ПОЛІССЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "РУДКОВСЬКА ОЛЕНА ПАВЛІВНА"
#2801912104
Переможець 269 999,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 09:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 09:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "РУДКОВСЬКА ОЛЕНА ПАВЛІВНА"
#2801912104
269 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 12:47
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 17:25
Додаткова угола.pdf зміни до договору
17 січня 2020 13:42
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 13:20
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 07:35
Договір 40.pdf зміни до договору
10 січня 2020 17:58
Договір (2).pdf зміни до договору
10 січня 2020 17:58
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 09:59
Повідомлення зміни до договору
20 грудня 2019 09:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): друга сторінка до договору №40
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 40
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання договору зг. абз.3 ч.1 ст,31 ЗУ №922
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: Повідомлення
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): порушення порядку оприлюднення про намір укласти договір
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 269 999,00
UAH
Причини розірвання договору: Порушення проведення процедури закупівлі