Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Довбиська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 20407130 |
Місцезнаходження: | 12724, Україна , Житомирська обл., селище міського типу Довбиш, вул.Кірова,10 |
Контактна особа: |
Никитюк Валентин Степанович +380414451161 dovbyhinternat@yandex.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2019 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 15:44 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2019 15:44 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2019 13:28 |
Очікувана вартість: | 318 530,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 319,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2019 17:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2019 15:39 |
Тендерна документація (ДРОВА)довбиш.doc | |
07 листопада 2019 15:39 |
Оголошення на дрова.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-24-000030 ● 66288333c0024590bd4aebe391265c8f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 грудня 2019 16:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.12.2019
№ 66
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 24.12.2019 № 66.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2019-11-07-002185-b від 07.11.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-09 11:16:35
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Деревина» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-07-002185-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922). постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922 передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, вимоги встановлені статтею 17 Закону № 922 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Так, відповідно до пункту 5 розділу III тендерної документації, Довбиською спеціальною загальноосвітньою школою-інтернат встановлено умову, щодо надання переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати пояснення про спосіб надання зазначених документів переможцем, який встановлено пунктом 5 розділу III тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-01-14 11:19:47
Інфррмація про відсутність підстав ст.17 ЗУ №922
На сайті "Державні закупівлі" при закупівлі "Деревина" в пропозиції Рудковської Олени Павлівної під пунктом 5 після підписання договору опубліковано "Інформація про відсутність підстав ст.17" від 20.11.22019р., копія якої надається.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-10 16:45:20
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Деревина» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-07-002185-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922) постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення.
Однак, аналізом дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності оприлюднення договору про закупівлю встановлено, що Замовником договір про закупівлю від 18.12.2019 № 40 не оприлюднено в повному обсязі протягом двох днів з дня його укладання (оприлюднено лише 1 сторінку даного договору), чим не дотримано вимоги абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати пояснення, та завантажити договір за результатами проведеної процедури закупівлі з учасником-переможцем ФОП Рудковська Олена Павлівна.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-01-13 17:54:18
Відповідь на моніторинг держзакупівлі "Деревина"
на Ваш запит по моніторингу прведення закупівлі "Деревина" повідомляємо, що сторінка 2 договору № 40 була відсканірована та машинально не прикріплена до сайту закупівель, що свідчить файл "40" який був загружений в компютер 20.12.2019 року.
Дану помилку виправлено та відправлено на сайт "Державних закупівель"
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-01-14 16:24:13
Пояснення з власної ініціативи
Надаємо довідки ФОП Рудковська Олена Павлівна які підтверджують відсутність підстав про відхилення тендерної пропозиції учасника згідно ст.17 ЗУ №922.
Голова тендерного комітету: Медушевський Л.З.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-01-14 16:52:13
Пояснення з власної ініціативи
Надаємо супрвідний лист від ФОП Рудковська О.П.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону про державні закупвлі торги відмінені та визнані такими, як не відбулися.
2020-01-17 11:29:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
2020-01-21 09:23:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "РУДКОВСЬКА ОЛЕНА ПАВЛІВНА" |
274 500,00
UAH з ПДВ
|
269 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЛИХОТВОРИК ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
294 000,00
UAH з ПДВ
|
270 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПРИСЯЖНЮК ВАЛЕРІЙ ДМИТРОВИЧ" |
309 500,00
UAH з ПДВ
|
305 299,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОРЕСУРСИ ПОЛІССЯ" |
314 074,80
UAH з ПДВ
|
305 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "РУДКОВСЬКА ОЛЕНА ПАВЛІВНА" #2801912104 |
Переможець |
269 999,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2019 09:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2020 12:47
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2020 17:25
|
Додаткова угола.pdf | зміни до договору |
17 січня 2020 13:42
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2020 13:20
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2020 07:35
|
Договір 40.pdf | зміни до договору |
10 січня 2020 17:58
|
Договір (2).pdf | зміни до договору |
10 січня 2020 17:58
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2019 09:59
|
Повідомлення | зміни до договору |
20 грудня 2019 09:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | друга сторінка до договору №40 |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 40 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розірвання договору зг. абз.3 ч.1 ст,31 ЗУ №922 |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Повідомлення |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | порушення порядку оприлюднення про намір укласти договір |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
269 999,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Порушення проведення процедури закупівлі |