Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Переговорне обладнання, код 32360000-4 за ДК 021:2015 (обладнання гучномовного оповіщення VELEZ)»
Очікувана вартість
998 675,16 UAH
UA-2019-11-07-002003-b f6592293d8994022ba9f856fd1b51138
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Старицька Наталя Василівна

044 238-57-91 N.Starytska@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Старицька Наталя Василівна
044 238-57-91
N.Starytska@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 15:30
Очікувана вартість: 998 675,16 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 987,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32360000-4: Переговорне обладнання


Детальний опис закупівлі в оголошенні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Обладнання гучномовного оповіщення VELEZ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 32360000-4 — Переговорне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Попередня оплата в розмірі 50% від суми договору, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати виставленого рахунку-фактури Постачальником Аванс 20 Календарні 50
Поставка товару Остаточний розрахунок - протягом 14 (чотирнадцять) календарних днів з дати поставки товару Покупцю, на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 14 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 15:15
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 листопада 2019 12:04
Дата відповіді: 11 листопада 2019 09:03
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розгляд пропозиції проводиться відповідно до вимог технічної специфікації.
Електронна система забезпечує можливість подання пропозиції всім учасникам на рівних умовах.
Учасники, які є платниками податків або не платниками податків приймають участь в електронних торгах на рівних умовах. Замовник розглядає пропозицію учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу ціну, яка розглядається Замовником як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2019 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛАТІН-А" 997 568,00
UAH з ПДВ
997 568,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2019 15:41
Цінова пропозиція 1.pdf
18 листопада 2019 15:26
Свідоцтво про ПДВ.pdf
18 листопада 2019 15:26
СТАТУТ.pdf
15 листопада 2019 14:00
Цінова пропозиція 1.pdf
15 листопада 2019 12:15
Цінова пропозиція ++.pdf
15 листопада 2019 11:05
Технічна специфікація+.pdf
15 листопада 2019 11:05
Цінова пропозиція+.pdf
14 листопада 2019 11:48
Перелік договорів.pdf
14 листопада 2019 11:48
гарантійний лист.pdf
14 листопада 2019 11:48
Технічна специфікація.pdf
14 листопада 2019 11:48
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАТІН-А"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛАТІН-А"
#36957079
Переможець 997 568,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 16:32

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛАТІН-А"
#36957079
997 568,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
877-ІТЗ-19 від 1.12.19 - ЛАТІН-А - договір.pdf укладений
13 грудня 2019 14:51