Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтери та мережеве сховище
Очікувана вартість
50 500,00 UAH
UA-2019-11-07-001643-c 92089075c24f40de85aefacd93533b93
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козак Богдан Степанович

+380432505098 gu@vn.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 13322403
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Контактна особа: Козак Богдан Степанович
+380432505098
gu@vn.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 18:27
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 18:32
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2019 18:32
Початок аукціону: 25 листопада 2019 11:42
Очікувана вартість: 50 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 252,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Принтери та мережеве сховище. Джерело фінансування - Кошти Пенсійного фонду України.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7, каб. 1216
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Післяоплата. Протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку та накладної. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 18:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 18:27
Оголошення.pdf
07 листопада 2019 18:27
ТД ГУ ПФУ принтери мереж 19.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 листопада 2019 09:58
Дата відповіді: 11 листопада 2019 18:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку із надходженням запитань, тендерний комітет головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області повідомляє наступне.
Щодо питання 1. Відповідно до статті 22 Закону України від 25.12.2015 №922 «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Вимоги до товару, що містяться у Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі», ґрунтуються виключно на існуючих міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах, не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов.
Тому усі, передбачені Додатком 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» вимоги, є обов’язковими.
Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені в Тендерній документації, буде акцептована Замовником на загальних підставах.
Щодо питання 2. Згідно ч. 6 Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі», учасник у технічній частині своєї пропозиції, повинен чітко вказати специфікації продукції, які будуть запропоновані замовнику для задоволення технічних вимог та технічних специфікацій тендерної документації. Специфікації товарів повинні бути вказані зі ступенем деталізації, достатнім для внесення специфікацій у договір про закупівлю, а також для виконання самого договору. Вказана вимога Замовника узгоджується з принципом відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель за ст. 3 Закону.
Щодо питання 3. Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі у закупівлі на загальних умовах. Згідно п. 5 «Недискримінація учасників» 1 Розділу I. «Загальні положення» Тендерної документації Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Тобто учасником процедури закупівлі може бути як фізична особа-підприємець, так і юридична особа, незалежно від системи оподаткування.
Відповідно до п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно ч. 4 ст. 28 Закону, після оцінки пропозицій, замовник розглядає тендерні пропозиції, починаючи з найбільш економічно вигідної, на відповідність умовам, визначеним у тендерній документації, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені в Тендерній документації, буде акцептована Замовником на загальних підставах.
Запитання
Дата подання: 12 листопада 2019 14:13
Дата відповіді: 14 листопада 2019 19:41
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку із надходженням запитань, тендерний комітет головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області повідомляє наступне.
Щодо питання 1.
Статтею 21 Закону України від 25.12.2015 №922 «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Згідно частини 8 Розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної документації» та виходячи зі змісту частини 5 статті 25 Закону, учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо їх отримано електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Найбільш економічно вигідна пропозиція учасника оцінюється замовником на предмет її відповідності умовам тендерної документації. Якщо тендерна пропозиція учасника відповідає умовам тендерної документації та відсутні підстави для її відхилення, такого учасника буде визнано переможцем.
Частиною 4 статті 36 та частини 4 розділу VІ Тендерної документації «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю (предмет, ціна, строк дії договору, умови, що визначені законом, як істотні) не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених частиною 4 статті 36 Закону.
Щодо питання 2.
Згідно статті 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 ст.22 Закону). Додатком 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» щодо оголошення закупівлі визначено вимоги, які є обов’язковими для предмету закупівлі.
Згідно частини 6 Додатку 1 до Тендерної документації учасник у технічній частині своєї пропозиції, повинен чітко вказати специфікації продукції, які будуть запропоновані замовнику для задоволення технічних вимог та технічних специфікацій тендерної документації. Специфікації товарів повинні бути вказані зі ступенем деталізації, достатнім для внесення специфікацій у договір про закупівлю, а також для виконання самого договору. Вказана вимога Замовника узгоджується з принципом відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель за ст. 3 Закону. Найбільш економічно вигідна пропозиція учасника оцінюється замовником на предмет її відповідності умовам тендерної документації, у тому числі на відповідність технічним характеристикам. Якщо тендерна пропозиція учасника відповідає умовам тендерної документації та відсутні підстави для її відхилення, такого учасника буде визнано переможцем.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК" 49 876,00
UAH з ПДВ
42 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" 45 646,00
UAH з ПДВ
43 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" 47 640,00
UAH з ПДВ
43 998,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Бірюкова Світлана Михайлівна 49 920,00
UAH з ПДВ
49 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 13:25
VB6SS-014.PDF
25 листопада 2019 13:22
DS_DNS-340l.pdf
24 листопада 2019 09:59
ДОКУМЕНТИ та довідки.rar

Публічні документи

04 грудня 2019 17:29
Електронний підпис
04 грудня 2019 17:27
Довідка ДФС Вінниця.pdf
04 грудня 2019 17:18
Довідка МВС 02.12.2019.pdf
29 листопада 2019 18:24
Цінова пропозиція оновлена.pdf
24 листопада 2019 02:19
Електронний підпис
24 листопада 2019 02:18
Цінова пропозиція.pdf
24 листопада 2019 02:18
Установчі документи.pdf
24 листопада 2019 02:18
Технічна характеристика.pdf
24 листопада 2019 02:18
СЕС.pdf
24 листопада 2019 02:18
СЕС принтер1.pdf
24 листопада 2019 02:18
СЕС принтер 3.pdf
24 листопада 2019 02:18
СЕС принтер 2.pdf
24 листопада 2019 02:18
Мат.техн.база.pdf
24 листопада 2019 02:18
Лист-гарантія щодо санкцій.pdf
24 листопада 2019 02:18
ДОГОВІР.pdf
24 листопада 2019 02:18
Довідка щодо ліцензування.pdf
24 листопада 2019 02:18
Довідка щодо досвіду.pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 15:22
Електронний підпис
20 листопада 2019 12:46
17.Додаток 3.Проект Договору.pdf
20 листопада 2019 12:46
11.1.Аналогічний Договір.pdf
20 листопада 2019 12:46
8.Довідка про санкції.pdf
20 листопада 2019 12:46
5.4.Паспорт +код.pdf
20 листопада 2019 12:46
4.Статут.pdf
20 листопада 2019 12:46
2.Виписка з ЄДРПОУ.pdf
20 листопада 2019 12:46
2.1.Витяг з ЄДРПОУ .pdf
20 листопада 2019 12:46
1.Авторизація 2019.pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 17:02
7 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
20 листопада 2019 17:02
5 Технічна специфікація.pdf
20 листопада 2019 17:02
4 Вимоги ст.17.pdf
20 листопада 2019 17:02
1 Довідка про обладнання.pdf
20 листопада 2019 17:02
6 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК"

ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"

ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"

Фізична особа-підприємець Бірюкова Світлана Михайлівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК"
#43268102
Відхилено 42 100,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 17:42
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"
#43120417
Переможець 43 996,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 18:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 18:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"
#43120417
43 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 18:03
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 08:59
Договір укладений
17 грудня 2019 08:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 43 996,00
UAH