Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45450000-6 – Капітальний ремонт їдальні в ЗНЗ № 1 м. Вараш з заміною сантехнічного, вентиляційного та промислового обладнання (місцевий бюджет)
Очікувана вартість
3 867 223,20 UAH
UA-2019-11-07-001635-c 2f3fddb797804f66bed78b7a4e7580a0
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горайчук Анатолій Іларіонович

+380363623610 kuznosvitagcgo@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04590731
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, м-н. Вараш,41
Контактна особа: Горайчук Анатолій Іларіонович
+380363623610
kuznosvitagcgo@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 18:13
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 18:18
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2019 18:18
Початок аукціону: 25 листопада 2019 12:24
Очікувана вартість: 3 867 223,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 672,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
45450000-6 – Капітальний ремонт їдальні в ЗНЗ № 1 м. Вараш з заміною сантехнічного, вентиляційного та промислового обладнання (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34400, Україна, Рівненська область, м. Вараш, м-н Будівельників, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 08:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 08:34
Відомість обсягів робіт.pdf
07 листопада 2019 18:14
Експертний звіт.PDF
07 листопада 2019 18:14
Додаток 2 Робочий проект.PDF
07 листопада 2019 18:14
Протокол 158 від 07.11.2019 ТД_Капітальний ремонт їдальні в ЗНЗ _ 1_2019 ВТ.docx
08 листопада 2019 08:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 18:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 08:34
Відомість обсягів робіт.pdf
07 листопада 2019 18:14
Експертний звіт.PDF
07 листопада 2019 18:14
Додаток 2 Робочий проект.PDF
07 листопада 2019 18:14
Протокол 158 від 07.11.2019 ТД_Капітальний ремонт їдальні в ЗНЗ _ 1_2019 ВТ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-07-001635-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ІБК "ДЕДАЛ", Код ЄДРПОУ:35505111
Дата подання: 02 грудня 2019 09:45
Вимога про усунення порушення
Приватне підприємство “ІБК “Дедал”
__________________________________________________________________
ПАТ “Приватбанк”, п/р №26003054714980 35612,Україна,Рівненська обл., Дубенський р-н.,
МФО 333391, код ЄДРПОУ 35505111 с.Варковичі, вул.Шевченка буд, 36
тел/факс:0362-45-15-35


вих. №370 від 29.11.2019р.


Замовник:
Управління освіти виконавчого комітету
Вараської міської ради

Адреса: 34400,Рівненська обл., м.Вараш, м-н Вараш,41
Заявник:
Приватне підприємство «ІБК «ДЕДАЛ»
Адреса:
35612, Рівненська область, Дубенський район, с.Варковичі, вул. Шевченка, 36 Тел. 0362-45-15-35
e-mail: ibkdedal @gmail.com


Вимога про усунення порушення
Замовником Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради
в системі електронних закупівель РгоZогго проводиться закупівля робіт ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 – Капітальний ремонт їдальні в ЗНЗ № 1 м. Вараш з заміною сантехнічного, вентиляційного та промислового обладнання.
28.11.2019 року тендерним комітетом прийнято рішення (Протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.11.2019р. за №179) про визначення переможця відкритих торгів по коду ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 – Капітальний ремонт їдальні в ЗНЗ № 1 м. Вараш з заміною сантехнічного, вентиляційного та промислового обладнання на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». Переможцем торгів є Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДСТРОЙ ІНВАЙТ».
В протоколі розгляду зазначено, що підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні.
Однак, вивчивши тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДСТРОЙ ІНВАЙТ», ми не погоджуємося з рішенням тендерного комітету і вважаємо що тендерна пропозиція даного учасника не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, а саме:
1. Згідно п.5. «Кваліфікаційні критерії» .Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасником не надано у складі тендерної пропозиції інформації , що Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, завантажить в Систему документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону .
2. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Замовником визначено наступні вимоги до предмета закупівлі (необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі):. Тобто в складі своєї пропозиції учасник повинен надати:
- погодження з вимогами Робочого проекту (Додатку 2 до тендерної документації);
- розрахунок договірної ціни;
- локальний кошторис, який відповідає опису та основним вимогам до предмету закупівлі;
-і т.д.
Переможець надав в своїй тендерній пропозиції Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-5, завдання для подання якого відсутнє в додатку 2 тендерної пропозиції.

3.Строк , протягом якого тендерні пропозиції є дійсними.
Переможцем торгів не надано інформації, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.

4.Інша інформація , що передбачена умовами тендерної документації.
Переможцем не надано інформації , що він визначає ціну на усі види робіт, передбачені робочим проектом, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також інших витрат, визначених законодавством, та зазначених у тендерній документації, оплачує витрати пов’язані з подачею оригіналів документів та повернення підписаних документів.

Отже, не погоджуємося з рішенням тендерного комітету і вважаємо, що таким рішенням Замовник порушує права та охоронювані законом інтереси учасників закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель.
Замовник порушив вимоги статті 31 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені статею 3 Закону, зокрема, принципи щодо забезпечення максимальної економії та ефективності, недискриминації учасників, здійснення об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів, запобігання корупційним діям і зловживанням.


Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,

ПРОСИМО: 1. Скасувати своє рішення щодо визначення Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДСТРОЙ ІНВАЙТ» переможцем торгів.
2. Продовжити процедуру у встановленому законом порядку.

Директор приватного підприємства «ІБК «ДЕДАЛ» Б.М.Файфура
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 грудня 2019 15:27
На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. Згідно частини 5 розділу 3 Тендерної документації Замовника Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен завантажити в Систему документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, тобто на дату подання вимоги дана норма не порушена.
2. В частині 6 розділу 3 Тендерної документації Замовником визначено наступні вимоги до предмета закупівлі (необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі): Повна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведені у наступних документах:
1) Робочий проект (Додаток 2 до тендерної документації);
2) Відомість обсягів робіт;
3) Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
Основні параметри матеріалів та робіт визначаються робочим проектом, що є Додатком 2 до документації, та технічним завданням.
Учасником наданий лист 191119-05 від 20.11.2019 року, в якому він погодився з вимогами робочого проекту Замовника (Додатку 2 до тендерної документації).
3. В частині 4 розділу 3 Тендерної документації Замовника визначено, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій;
учасник має право:
- відхилити таку вимогу;
- погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції.
4. В частині 2 розділу 5 Тендерної документації Замовника визначено, що Учасник визначає ціну на усі види робіт, передбачені робочим проектом, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також інших витрат, визначених законодавством, та зазначених у тендерній документації. Учасник оплачує витрати пов’язані з подачею оригіналів документів та повернення підписаних документів.
Учасник визнав дану вимогу у своїй пропозиції.
Замовником дотримано вимоги статей 31 та 3 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер вимоги: UA-2019-11-07-001635-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ", Код ЄДРПОУ:42382835
Дата подання: 06 грудня 2019 13:34
Вимога щодо наданні інформації (ч.3 ст.30 Закону)
ВИМОГА ЩОДО НАДАННЯ ДОДАТКОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ СТОСОВНО ПРИЧИНИ НЕВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «БУДСТРОЙ ІНВАЙТ» УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
(ч. 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Протоколом від 03 грудня 2019 року № 181 прийнято рішення тендерного комітету Управління освіти Вараської міської ради про відміну рішення про визнання переможця ТОВ «Будстрой Інвайт» з підстави відсутності в Системі документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою та другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
На це заперечуємо з огляду на наступне:
За результатами проведеного аукціону та розгляду пропозиції ТОВ «Будстрой Інвайт», Замовником було прийнято рішення про визнання Переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «Будстрой Інвайт» (протокол від 28.11.2019 № 179) та оприлюднено інформацію 28.11.2019 о 15:36 за Київським часом (у другій половині календарного дня).
Відповідно до частини 1 статті 253 Цивільного кодексу України «перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якого пов’язано його початок».
Відповідно до частини 1 статті 255 Цивільного кодексу України «якщо строк встановлено для вчинення дії, вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку».
Учасником ТОВ «Будстрой Інвайт» оприлюднено оригінали довідок з МВС та ДПС, в тому числі підтвердження розрахунків договірної ціни, 03.12.2019 року о 14:50 за Київським часом.
При цьому, Замовник, маючи сумніви щодо строків оприлюднення (надання документів) також повинен був звернути увагу, що кінцевим терміном оскарження кваліфікації учасника припадало на 09.12.2019 00:00, тобто 08.12.2019 о 23:59 (10-й календарний день), що автоматично визначала система «Держзакупівлі.Онлайн».
Таким чином, 02.12.2019 не може бути останнім днем подачі документів для Переможця, оскільки за підрахунками Замовника останній день оскарження припадало б на 07.12.2019 о 23:59 за Київським часом.
Замовник, у свою чергу, оприлюднив два протоколи 03.12.2019 року за таким часом:
15:27 за Київським часом (протокол № 180 від 03.12.2019);
17:01 за Київським часом (протокол № 181 від 03.12.2019 про відміну рішення № 179 від 28.11.2019).
Отже, не бачити оприлюднених документів Переможця 03.12.2019 о 14:50 за Київським часом Замовник не міг. Крім того, Система надсилає повідомляння і Замовнику, і Учаснику, на їх електронні пошти.
Вважаємо Ваше рішення безпідставним та неправомірним.
Додатково зауважуємо про правильне розуміння та застосування Закону всіма членами тендерного комітету, а саме:
Замовником були проведені відкриті торги:
1). в поточному році відкриті торги (ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-06-003484-b), Переможець ПП «ІБК «Дедал» за рішенням ТК № 94 від 26.06.2019 року, який завантажив документи Переможця в Систему 01.07.2019 о 16:05 за Київським часом, тобто на п’ятий календарний день (27.06.19(Чт), 28.06.19(Пт), 29.06.19(Сб), 30.06.19(Нд), 01.07.19(Пн));
2). у 2018 році відкриті торги (ідентифікатор закупівлі UA-2018-08-23-000690-b), Переможець ТОВ «Енергоефективність Україна» за рішенняи ТК № 156 від 18.10.2018 р., який завантажив документи 23 жовтня 2018 року о 12:54 за Київським часом, тобто на п’ятий календарний день (19.10.2018(Пт), 20.10.2018(Сб), 21.10.2018(Нд), 22.10.2018 (Пн), 23.10.2018(Вт)).
Якщо в першому варіанті відкритих торгів у 2019 році, члени тендерного комітету Замовника, ігноруючи статті 253, 255 ЦКУ, нібито будуть керуватися частиною 5 статті 254 ЦКУ (святковий день), то в другому випадку відкритих торгів у 2018 році - святкових днів у жовтні 2018 року не було.
На практиці (в тому числі за практикою винесених судом рішень та рішень АМКУ з порушеного питання) формулювання «у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір» розуміється так, що кінцевим днем подання документів переможцем торгів є п’ятий календарний день, незалежно від того, чи є цей день робочим, вихідним або святковим (відлік строку починається з наступного календарного дня після оприлюднення замовником наміру укласти договір).
Враховуючи вищезазначений досвід Замовника в особі тендерного комітету, дії тендерного комітету порушують статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Члени Тендерного комітету є службовими (посадовими) та іншими особами замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі, та несуть відповідальність відповідно до статті 164-14 КУпАП.
У свою чергу, згідно частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи).
Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності (стаття 68 Конституції України).
Залишаємо за собою право звернення в Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, Рівненського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України, для здійснення уповноваженими органами державного контролю за дотриманням законодавства у сфері державних закупівель.

ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти дану вимогу до розгляду.
2. Надати пояснення згідно з вимогами чинного законодавства України.

Директор ТОВ "Будстрой Інвайт" О.П. Вавренюк
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 грудня 2019 17:12
Вашу вимогу взято до відома. Замовник прийняв рішення відмінити торги відповідно до ч. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі

Документи

03 грудня 2019 15:27
Протокол

Документи подані скаржником

06 грудня 2019 13:34
Вимога

Документи

11 грудня 2019 17:12
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" 3 673 561,05
UAH з ПДВ
3 673 561,05
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОЦ УБ РАЕС" 3 729 296,40
UAH з ПДВ
3 729 296,40
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІБК "ДЕДАЛ" 3 810 000,00
UAH з ПДВ
3 770 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 14:55
Електронний підпис
03 грудня 2019 14:50
Довідка МВС
03 грудня 2019 14:50
Довідка ДПС
24 листопада 2019 14:38
Електронний підпис
24 листопада 2019 14:37
Тендерна пропозиція.pdf
24 листопада 2019 14:37
Статут.pdf
24 листопада 2019 14:37
Стаття 17.pdf
24 листопада 2019 14:37
Розрахунок ЗП.pdf
24 листопада 2019 14:37
Розрахунок ДЦ.pdf
24 листопада 2019 14:37
Пояснювальна записка ДЦ.pdf
24 листопада 2019 14:37
Пояснення щодо розрахунків.pdf
24 листопада 2019 14:36
Погодження з РП.pdf
24 листопада 2019 14:36
Паспорт.pdf
24 листопада 2019 14:36
локальний кошторис.pdf
24 листопада 2019 14:36
Ліцензія.pdf
24 листопада 2019 14:36
Досвід виконання робіт.pdf
24 листопада 2019 14:36
Довідка персоналу.pdf
24 листопада 2019 14:36
Довідка МТБ.pdf
24 листопада 2019 14:36
Довідка захисту довкілля.pdf
24 листопада 2019 14:36
графік робіт.pdf
24 листопада 2019 14:36
Витяг з ПДВ.pdf
24 листопада 2019 14:36
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 09:31
Електронний підпис
22 листопада 2019 09:31
38 витяг з ЄДРПОУ.pdf
22 листопада 2019 09:31
37 витяг з реєстру ПДВ.pdf
22 листопада 2019 09:31
36 Статут.pdf
22 листопада 2019 09:31
33 дозвіл 2111656.pdf
22 листопада 2019 09:31
32 дозвіл 2181656.pdf
22 листопада 2019 09:31
30 ліцензія.pdf
22 листопада 2019 09:31
28 паспорт+іпн директора.pdf
22 листопада 2019 09:31
26 графік фінансування.pdf
22 листопада 2019 09:31
25 проект договора.pdf
22 листопада 2019 09:31
18 погодження з додатком 2.pdf
22 листопада 2019 09:31
15 графік робіт.pdf
22 листопада 2019 09:31
13 розрахунок ЗВВ.pdf
22 листопада 2019 09:31
12 відомість ресурсів.pdf
22 листопада 2019 09:31
11 пояснююча записка.pdf
22 листопада 2019 09:31
10 розрахунок зп.pdf
22 листопада 2019 09:31
9 локальні кошториси.pdf
22 листопада 2019 09:31
8 договірна ціна.pdf
22 листопада 2019 09:31
7 технічна пропозиція.pdf
22 листопада 2019 09:31
6 наявність працівників.pdf
22 листопада 2019 09:31
5 копія дог., КБ-3,дод. угоди.pdf
22 листопада 2019 09:31
2 наявність обладнання.pdf
22 листопада 2019 09:31
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 12:08
Тендерна пропозиція
11 грудня 2019 12:08
Довідка про несудимість
24 листопада 2019 13:43
інші.pdf
24 листопада 2019 13:43
персональні дані.pdf
24 листопада 2019 13:43
Директор.pdf
24 листопада 2019 13:43
Витяг.pdf
24 листопада 2019 13:43
ПДВ.pdf
24 листопада 2019 13:43
Статут Дедал1.pdf
24 листопада 2019 13:43
проект договору.pdf
24 листопада 2019 13:43
субпідряд.pdf
24 листопада 2019 13:43
довкілля.pdf
24 листопада 2019 13:43
Ліцензії дозвола.pdf
24 листопада 2019 13:43
Кошторис.pdf
24 листопада 2019 13:43
кількісні якісні.pdf
24 листопада 2019 13:43
й.17.pdf
24 листопада 2019 13:43
Працівники.pdf
24 листопада 2019 13:43
обладнання.pdf
24 листопада 2019 13:43
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОЦ УБ РАЕС"

ПП "ІБК "ДЕДАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ"
#42382835
Рішення скасоване 3 673 561,05
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 16:58
ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ"
#42382835
Відхилено 3 673 561,05
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 17:04
ПП "ІБК "ДЕДАЛ"
#35505111
Очікує рішення 3 770 000,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 12:31
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОЦ УБ РАЕС"
#33467111
Відхилено 3 729 296,40
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 12:31

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 грудня 2019 17:14
Коментар щодо відміни: Неможливо усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
11 грудня 2019 17:14
Протокол