Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини дорожнього покриття по вул. Шевченка в м. Богуслав Київська область
Очікувана вартість
3 743 000,00 UAH
UA-2019-11-07-001600-b 71e972e418be4b7684b5afb58def129f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віта Шевченко

+380456151267 shevochka84@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Богуславської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05408830
Місцезнаходження: 09700, Україна , Київська обл., м. Богуслав, вул. Шевченка, 40
Контактна особа: Віта Шевченко
+380456151267
shevochka84@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2019 14:06
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2019 14:06
Початок аукціону: 18 грудня 2019 12:44
Очікувана вартість: 3 743 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 430,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини дорожнього покриття по вул. Шевченка в м. Богуслав Київська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09701, Україна, Київська область, Богуслав, вулиця Шевченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 11:29
Тендерна документація зі змінами.doc
06 грудня 2019 11:29
Перелік змін до Тендерної документації.docx
07 листопада 2019 14:16
Тендерна документація.doc
06 грудня 2019 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 11:29
Тендерна документація зі змінами.doc
06 грудня 2019 11:29
Перелік змін до Тендерної документації.docx
07 листопада 2019 14:16
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-07-001600-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Афінацентр", Код ЄДРПОУ:39107995
Дата подання: 02 грудня 2019 14:04
Вимога
Вимагаємо усунути порушення законодавства.
Скасована
Дата: 03 грудня 2019 10:08
Причина: технічна помилка
Номер вимоги: UA-2019-11-07-001600-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Афінацентр", Код ЄДРПОУ:39107995
Дата подання: 03 грудня 2019 10:11
Вимога
Вимагаємо усунути порушення законодавства.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 грудня 2019 11:18
Дякую за Ваше звернення. До Тендерної документацї будуть внесені зміни.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-11-07-001600-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Афінацентр", Код ЄДРПОУ:39107995
Дата подання: 08 січня 2020 12:40
Вимога
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Виходячи з вищевикладеного, просимо Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112"" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.

У іншому випадку ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення замовника до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 січня 2020 18:39
Розглянувши вимогу, яку подало ТОВ « АфінаЦентр» , щодо дій замовника стосовно закупівлі «Капітальний ремонт частини дорожнього покриття по вул. Шевченка в м. Богуслав Київська область», уповноважена особа виконавчого комітету Богуславської міської ради повідомляє:
1. У тендерній документації Замовник не вимагав від Учасника Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, тому не може відхилити тендерну пропозицію за невідповідність документа, якого не вимагав від Учасника.
2. Учасник ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН №112» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про посадову особу або представника Учасника, яка уповноважена представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі. Вищевказана довідка міститься у файлі під назвою: «Довідка щодо повноважень директора»(Вих. №1332 від 16.12.2019 р.), так як директор є уповноваженою особою підписувати документи тендерної пропозиції,укладання та підписання договору про закупівлю. Довідка містить власноручний підпис директора - уповноваженї особи підписувати документи.
3. Оригінал бухгалтерської довідки за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/ або бухгалтера про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, які включені учасником до таблиці) на балансі підприємства ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН №112» надав у файлі під назвою: «Довідка про наявність обладнання», яка має вихідний номер 1315 від 16.12.2019 року.
4. ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН №112», як переможець, на даний час надав весь пакет документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6 та 8 частини першої та частини другої статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», які повинен надати переможець, тому не вбачаємо причин для його відхилення через відсутність гарантійного листа, щодо надання вищевказаних документів, так як це вже ніяк не вплине на закупівлю.
5. У складі тендерної пропозиції ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН №112» надало лист щодо зобов’язання такого учасника на внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, та за умови якщо замовник вимагатиме надання забезпечення виконання договору про закупівлю, а так само проект документу, яким у відповідності до вимог чинного законодавства регулюються відносини подібного характеру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, та відповідає вимогам чинного законодавства України. Файл з даним листом має назву: «Лист- згода виконання договору» (Вих. №1337 від 16.12.2019 року).
Виходячи з вищевикладеного, у Замовника не має причин скасовувати рішення щодо визначення переможцем Учасника ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН №112», так як діяв виключно у рамках Закону.

Документи подані скаржником

03 грудня 2019 10:10
Вимога

Документи подані скаржником

08 січня 2020 12:40
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2019 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Афінацентр" 3 096 951,74
UAH з ПДВ
3 096 951,74
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" 3 742 000,00
UAH з ПДВ
3 742 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 13:41
Електронний підпис
11 грудня 2019 16:36
Електронний підпис
11 грудня 2019 16:22
29. Ліцензії.pdf
11 грудня 2019 16:22
28. Дсту.pdf
11 грудня 2019 16:22
26. банк.pdf
11 грудня 2019 16:22
24. гарантійний лист (2).pdf
11 грудня 2019 16:22
23. гарантійний лист.pdf
11 грудня 2019 16:22
21. Відсутність вироків.pdf
11 грудня 2019 16:22
20. Проект договору.pdf
11 грудня 2019 16:22
17. Витяг ПДВ.pdf
11 грудня 2019 16:22
16. Витяг ЄДР.pdf
11 грудня 2019 16:22
14. Згода викор печатки.pdf
11 грудня 2019 16:22
12.3 Наказ на директора.pdf
11 грудня 2019 16:22
12. Статут Афінацентр.pdf
11 грудня 2019 16:22
10. гарантійний лист.pdf
11 грудня 2019 16:22
9. Захист довкілля.pdf
11 грудня 2019 16:22
7. Кошторис.pdf
11 грудня 2019 16:22
6.1 Лист згода ст 17.pdf
11 грудня 2019 16:22
6. ст 17.pdf
11 грудня 2019 16:21
4. Досвід роботи.pdf
11 грудня 2019 16:21
3.4 Договора аренди.pdf
11 грудня 2019 16:21
3.3 тех паспорта копии.pdf
11 грудня 2019 16:21
2. лист гарантія.pdf

Публічні документи

08 січня 2020 16:53
Довідка Порожнюк С.А..zip
17 грудня 2019 13:02
Електронний підпис
17 грудня 2019 13:02
Тендерна пропозиція.pdf
17 грудня 2019 13:02
Статут ТОВ МЗ-112.pdf
17 грудня 2019 13:02
Сертификат ISO 9001 -2015.pdf
17 грудня 2019 13:02
Протокол № 22.pdf
17 грудня 2019 13:01
Копія ліцензії.pdf
17 грудня 2019 13:01
Копії наказів.pdf
17 грудня 2019 13:01
Договірна ціна.rar
17 грудня 2019 13:01
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
17 грудня 2019 13:01
Відгук.pdf
17 грудня 2019 13:01
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
17 грудня 2019 13:01
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Афінацентр"

ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Афінацентр"
#39107995
Відхилено 3 096 951,74
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 14:09
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112"
#22202218
Переможець 3 742 000,00
UAH з ПДВ
03 січня 2020 12:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2020 12:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112"
#22202218
3 742 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 12:40
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 13:33
Дод. угода.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 13:04
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 12:08
Локальний кошторис 8-1-1.PDF укладений
23 січня 2020 12:06
Локальний кошторис 2-2-3.PDF укладений
23 січня 2020 12:06
Локальний кошторис 7-1-3.PDF укладений
23 січня 2020 12:06
Локальний кошторис 7-1-5.PDF укладений
23 січня 2020 12:06
Локальний кошторис 7-1-2.PDF укладений
23 січня 2020 12:06
Додаток 1.PDF укладений
23 січня 2020 12:06
Локальний кошторис 2-2-1.PDF укладений
23 січня 2020 12:06
Договір 16.PDF укладений
23 січня 2020 12:06
Локальний кошторис 2-1-1.PDF укладений
23 січня 2020 12:06
Додаток 2.PDF укладений
23 січня 2020 12:06
Локальний кошторис 7-1-4.PDF укладений
23 січня 2020 12:05
Локальний кошторис 7-1-1.PDF укладений
23 січня 2020 12:05
Локальний кошторис 1.PDF укладений
23 січня 2020 12:05
Локальний кошторис 2-2-2.PDF укладений
23 січня 2020 12:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та підрядник за взаємною згодою, вирішили внести зміни до Договору підряду №16 від 23.01.2020 року на виконання робіт "Капітальний ремонт частини дорожнього покриття по вул. Шевченка в м. Богуслав Київська область", стосовно зменшення вартості робіт по договору на 425 246,84 (чотириста двадцять п'ять тисяч двісті сорок шість гривень 84 коп.)
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 316 753,16
UAH (в тому числі ПДВ 552 792,19 UAH)