Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання та приладдя, програмне забезпечення
Очікувана вартість
149 900,00 UAH
UA-2019-11-07-001424-c 55ad51e6a98a485eb12bde11569833eb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лобанов Олексій Костянтинович

0971024025 social.kuzn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Вараської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22575178
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рiвненська обл., ВАРАШ, майдан Незалежності, 1
Контактна особа: Лобанов Олексій Костянтинович
0971024025
social.kuzn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 15 листопада 2019 15:18
Очікувана вартість: 149 900,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 749,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Системні блоки, монітори, БФП, клавіатура, маніпулятор типу "миша", DVD-R, флеш пам'ять USB, операційні системи, пакети програмного забезпечення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
84 шт.
Комп'ютерне обладнання та приладдя, програмне забезпечення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34400, Україна, Рiвненська область, ВАРАШ, Майдан Незалежності буд.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2019  —  02 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 15:53
ПРОЕКТ ДОГОВІР комп.docx
07 листопада 2019 15:53
Дотатк 3 комп 2019.doc
07 листопада 2019 15:53
Додаток 2 до оголошення.doc
07 листопада 2019 15:53
Технічний опис Додаток 1до оголошення.doc
07 листопада 2019 15:53
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 листопада 2019 11:59
Дата відповіді: 08 листопада 2019 15:30
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання.

1. У відповідності до вимог чинного законодавства тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Пунктом 4.Оголошення про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель Prozorro передбачено, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відображена у технічних вимогах до предмету закупівлі (Додаток 1 до Оголошення ).
У вищезазначеному додатку передбачено найменування та технічні параметри обладнання, що є предметом закупівлі. При цьому, оскільки Замовником вказується конкретна торгівельна марка та тип обладнання, що передбачає відповідний набір характеристик, у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» технічні вимоги містять вираз «або еквівалент».
Замовник буде визначати еквівалент на основі тих основних характеристик, що притаманні конкретно визначеним товарам, у відповідності до вказаних у технічних вимогах до предмету закупівлі.
Таким чином, Замовником допускаються торгові марки або моделі, що відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в технічних вимогах до товару, але за умови що такі є еквівалентом обладнання, визначеного Додатком 1 за відповідними технічними параметрами або з кращими показниками.
2.Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відображена у технічних вимогах до предмету закупівлі (Додаток 1 до Оголошення).
У разі відсутності зазначених вимог, пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється.
3.Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна».
Для Замовника не має значення податковий статус учасника, а має значення лише досягнення найменших витрат при закупівлі обладнання відповідних технічних параметрів та характеристик в постачальника, який повністю відповідає кваліфікаційним критеріям даної закупівлі. В решті оцінка буде проводитися електронною системою закупівель автоматично шляхом застосування електронного аукціону.
На все добре.
Гарного дня.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 141 000,00
UAH
141 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 144 846,00
UAH
144 846,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 листопада 2019 13:34
Порівняльна таблиця.pdf
18 листопада 2019 13:34
Пропозиція 141000 Уточнена.pdf
14 листопада 2019 17:41
Пропозиція 141000.pdf
14 листопада 2019 17:41
Рекомендаційний лист.jpg
14 листопада 2019 17:41
Договор 93000 нов.pdf
14 листопада 2019 17:41
Довідка Досвід поставок 2000.pdf
14 листопада 2019 17:41
Документы Компаком 2000_1.rar
14 листопада 2019 17:41
Сервіс_центри.pdf

Публічні документи

14 листопада 2019 15:32
Гарантійний лист на товар .pdf
14 листопада 2019 15:32
МОНИТОР AOC.pdf
14 листопада 2019 15:32
МОНИТОР AOC СЕС 27-02-2022.pdf
14 листопада 2019 15:32
Microsoft AEPCertificate .pdf
14 листопада 2019 15:32
технічні вимоги.pdf
14 листопада 2019 15:32
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 141 000,00
UAH
22 листопада 2019 10:40
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 144 846,00
UAH
22 листопада 2019 14:25

Документи

22 листопада 2019 10:36
Електронний підпис
22 листопада 2019 10:34
tender_compaKom.pdf

Документи

22 листопада 2019 14:24
Електронний підпис
22 листопада 2019 14:23
Протокол Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
144 846,00
UAH
Документи

Документи

22 листопада 2019 14:24
Електронний підпис
22 листопада 2019 14:23
Протокол Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 09:05
dogovor_compaKom.pdf укладений
05 грудня 2019 09:04