Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина): Ноутбуки-10шт.
Очікувана вартість
89 814,00 UAH
UA-2019-11-07-001262-b ● 2a021418d43946d698c39c732e1cea7d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад освіти "Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Надія" ДОР |
Код ЄДРПОУ: | 26005868 |
Місцезнаходження: | 50081, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, м-н. 5-й Зарічний, 35а |
Контактна особа: |
Алла Сукачук +380967851415 nadiya5z35a@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2019 12:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2019 14:54 |
Очікувана вартість: | 89 814,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50081, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий ріг, м-н 5-й Зарічний, 35а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2019 12:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2019 12:53 |
Технічні вимоги_комп'ютери.docx | |
07 листопада 2019 12:53 |
Проект договору_комп'ютери.doc | |
07 листопада 2019 12:53 |
Пропозиція_комп'ютери.doc | |
07 листопада 2019 12:53 |
Оголошення_комп'ютери.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 листопада 2019 12:16
Дата відповіді: 08 листопада 2019 13:25
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. В технічних характеристиках до предмету закупівлі не вказані торгові марки або моделі ноутбуків, якщо мається на увазі моделі центрального та графічного процесорів або виробника відео карти то в примітці до технічной документації зазначено:
1. Всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент».
Еквівалент товару, який буде запропанований Вами, повинен бути ідентичним та не повинен мати гірші технічні характеристики, ніж ті що прописані в документації до закупівлі, Ми допускаєм до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Оцінювати пропозицію ФОП неплатника ПДВ будемо як остаточну ціну.
1. Всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент».
Еквівалент товару, який буде запропанований Вами, повинен бути ідентичним та не повинен мати гірші технічні характеристики, ніж ті що прописані в документації до закупівлі, Ми допускаєм до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Оцінювати пропозицію ФОП неплатника ПДВ будемо як остаточну ціну.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-07-001262-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 21 листопада 2019 10:34
не відповідає вимогам
Звертаємо увагу Шановного Замовника, що ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" не виконав вимоги тендерної документації, а саме:
- в разі надання пропозиції із еквівалентним товаром учасник повинен надати довідку із порівняльною таблицею опису та характеристик товарів. ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" надав єквівалент (тому що процесор еквівалентний, камера, відеокарта), а порівняльну таблицю не надав;
- ни в технічній частині ні в ціновій пропозиції не надана чітка модель версії Microsoft Office. Оскільки не зрозуміло яка це версія і не має можливості перевірити наявність підтримки роботи з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML та MDB, ODT, ODS, ODP), а також роботу з електронною поштою, а також вважаючи занадто низьку ціну, це може бути безкоштовна версия Libre Office, яка не підтримує роботу з електронною поштою, або інша версія Office, яка не має всіх необхідних функцій.
- також ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" не надав інформацію щодо наявності сервісного центру для гарантійного обслуговування товарів на території Дніпропетровської області. І якщо за жодних умов учасник-переможець не може перекладати відповідальність за поломки та несправності на будь-яких третіх осіб, це має бути власний сервісний центр.
Тому пропонуємо дискваліфікувати ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ".
Розгорнути
Згорнути
- в разі надання пропозиції із еквівалентним товаром учасник повинен надати довідку із порівняльною таблицею опису та характеристик товарів. ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" надав єквівалент (тому що процесор еквівалентний, камера, відеокарта), а порівняльну таблицю не надав;
- ни в технічній частині ні в ціновій пропозиції не надана чітка модель версії Microsoft Office. Оскільки не зрозуміло яка це версія і не має можливості перевірити наявність підтримки роботи з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML та MDB, ODT, ODS, ODP), а також роботу з електронною поштою, а також вважаючи занадто низьку ціну, це може бути безкоштовна версия Libre Office, яка не підтримує роботу з електронною поштою, або інша версія Office, яка не має всіх необхідних функцій.
- також ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" не надав інформацію щодо наявності сервісного центру для гарантійного обслуговування товарів на території Дніпропетровської області. І якщо за жодних умов учасник-переможець не може перекладати відповідальність за поломки та несправності на будь-яких третіх осіб, це має бути власний сервісний центр.
Тому пропонуємо дискваліфікувати ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 листопада 2019 13:14
Доброго дня. На Ваше звернення про дискваліфікацію ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Аукціон відбувся 20 листопада 2019 рокута оцінка пропозицій триває.Станом на сьогодні рішення по Учаснику, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідноюне прийнято!
Відповідно до п. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Також у відповідь на вимогу повідомляємо, що в складі пропозиції ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» в документі Відповідність технічним вимогам.pdf надана ДОВІДКА з описом та характеристиками товарів, яка містить порівняльну таблицю з фото товару.
В пропозиції вказано, що пакет програм офісного призначення буде сертифікований в Україні, з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною операційною системою, що підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML та MDB, ODT, ODS, ODP), а також роботу з електронною поштою. Обов’язкова наявність україномовної підтримки.
В складі пропозиції Учасник, ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» надає інформацію, що має сервісний центр для гарантійного обслуговування на території Дніпропетровської області. Також вказана інформація, що за жодних умов ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» у разі визнання його переможцем, не буде перекладати відповідальність за поломки та несправності на будь-яких третіх осіб. Треті особи можуть нести відповідальність за поломки і несправності перед учасником, але не перед замовником.
І Ми як Замовник залишаємо за собою право перевірки отриманого товару та перевірки наявності сервісного центру на відповідність технічним вимогам та вимогам, що вказані в оголошенні.
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Аукціон відбувся 20 листопада 2019 рокута оцінка пропозицій триває.Станом на сьогодні рішення по Учаснику, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідноюне прийнято!
Відповідно до п. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Також у відповідь на вимогу повідомляємо, що в складі пропозиції ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» в документі Відповідність технічним вимогам.pdf надана ДОВІДКА з описом та характеристиками товарів, яка містить порівняльну таблицю з фото товару.
В пропозиції вказано, що пакет програм офісного призначення буде сертифікований в Україні, з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною операційною системою, що підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML та MDB, ODT, ODS, ODP), а також роботу з електронною поштою. Обов’язкова наявність україномовної підтримки.
В складі пропозиції Учасник, ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» надає інформацію, що має сервісний центр для гарантійного обслуговування на території Дніпропетровської області. Також вказана інформація, що за жодних умов ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» у разі визнання його переможцем, не буде перекладати відповідальність за поломки та несправності на будь-яких третіх осіб. Треті особи можуть нести відповідальність за поломки і несправності перед учасником, але не перед замовником.
І Ми як Замовник залишаємо за собою право перевірки отриманого товару та перевірки наявності сервісного центру на відповідність технічним вимогам та вимогам, що вказані в оголошенні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" |
72 996,00
UAH з ПДВ
|
72 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
78 000,00
UAH з ПДВ
|
77 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
80 752,20
UAH з ПДВ
|
77 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
82 500,00
UAH з ПДВ
|
77 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" #41783730 |
Переможець |
72 996,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2019 13:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2019 10:53
|
договір (2).pdf | укладений |
26 листопада 2019 10:53
|