Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021-2015 (CPV): 39160000-1 - Шкільні меблі (Шкільні меблі для опорної школи)
Очікувана вартість
946 000,00 UAH
UA-2019-11-07-001094-c ● a3e7144843f04882b2af11a90a4da872
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Васильківської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02142402 |
Вебсайт: | http://vasilkvo.dnepredu.com |
Місцезнаходження: | 52600, Україна , Дніпропетровська обл., селище Васильківка, вулиця Партизанська,150 |
Контактна особа: |
Маціюк Віктор Михайлович +380664070973 miroslava8@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2019 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 14:41 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2019 14:41 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2019 14:40 |
Очікувана вартість: | 946 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 730,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Субвенція на оновлення матеріально-технічної бази
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
216 шт
Стіл учнівський 2-місний з полицею антисколіозний 4-6 р.г.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52663, Україна, Відповідно до документації, сел. Чаплине, вул. Західна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
432 шт
Стілець учнівський 4-6 р.гр.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52663, Україна, Відповідно до документації, сел. Чаплине, вул. Західна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
4 шт
Стінка дитяча конструкція 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52663, Україна, Відповідно до документації, сел. Чаплине, вул. Західна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
8 шт
Стінка дитяча конструкція 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52663, Україна, Відповідно до документації, сел. Чаплине, вул. Західна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
8 шт
Стінка дитяча конструкція 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52663, Україна, Відповідно до документації, сел. Чаплине, вул. Західна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
4 шт
Стінка дитяча конструкція 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52663, Україна, Відповідно до документації, сел. Чаплине, вул. Західна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 шт
Стінка ігрова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52663, Україна, Відповідно до документації, сел. Чаплине, вул. Західна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 шт
Буккросинг конструкція 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52663, Україна, Відповідно до документації, сел. Чаплине, вул. Західна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 шт
Буккросинг конструкція 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52663, Україна, Відповідно до документації, сел. Чаплине, вул. Західна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
20 шт
Стіл для їдалень прямокутний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52663, Україна, Відповідно до документації, сел. Чаплине, вул. Західна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
40 шт
Лава для їдальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52663, Україна, Відповідно до документації, сел. Чаплине, вул. Західна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
25 шт
Крісло для актового залу (4 місця)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52663, Україна, Відповідно до документації, сел. Чаплине, вул. Західна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2019 14:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2019 14:38 |
Тендерна документація меблі для опорної школи 07.11.2019.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-07-001094-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ТК - РЕНЕССАНС", Код ЄДРПОУ:32819771
Дата подання: 11 листопада 2019 09:56
Вимога Замовнику щодо необхідності усунення порушення у закупівлі UA-2019-11-07-001094-c Шкільні меблі (Шкільні меблі для опорної школи) одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме – недискримінація учасників.
Вважаємо за доцільне довести до відома тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Васильківської райдержадміністрації (далі – Замовник), що у вашій тендерній документації закупівлі UA-2019-11-07-001094-c Шкільні меблі (Шкільні меблі для опорної школи) наявне порушення одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, визначеного статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників. Це підтверджується тим, що у Додатку №3 до тендерної документації вами вимагається щоб учасники у складі своїх тендерних пропозицій надавали: «Копію сертифікату на систему якості ISO 9001 виробника продукції запропонованої для участі у процедурі закупівлі» та «Копію сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001 виробника продукції запропонованої для участі у процедурі закупівлі», що є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ УМОВОЮ! З усією відповідальність запевняємо тендерний комітет Замовника, що вищенаведене ґрунтується не на підставі нашої окремої думки, а на підставі ґрунтовного аналізу практики розгляду відповідних скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, рішення №1832-р/пк-пз від 28.02.2018 (стор.7-8) (додається). З огляду на вищевикладене, наполегливо просимо тендерний комітет Замовника ознайомитися з висновками уповноваженого органу оскарження, зробленими у вищезазначеному рішенні, та усунути у вашій тендерній документації порушення одного з основних принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 листопада 2019 11:27
Розглянувши Вашу вимогу (скаргу), зазначаємо, що на сьогоднішній день системи управління якістю, розроблені відповідно до вимог стандарту ISO 9001, є найкращим загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість продукції на всіх етапах її виробничого (життєвого) циклу. Тобто, ще до початку співпраці можна бути впевненим у відповідальності учасника, оскільки його виробництво було перевірено сторонньою організацією із сертифікації.
Діяльність будь-якого підприємства чи організації так чи інакше впливає на навколишнє середовище. І вплив цей, як правило, негативний: викиди газів у атмосферу, відходи виробництва – усе це забруднює довкілля. Одним з найперспективніших шляхів розв’язання екологічних проблем виробництва вважається системний підхід в екологічному управлінні, заснований на вимогах міжнародних стандартів серії ISO 14000. Одним з ключових стандартів, орієнтованих на поліпшення екологічних характеристик діяльності підприємства, є стандарт ISO 14001, який містить перелік та опис основних елементів системи управління навколишнім середовищем і керівні вказівки щодо їх застосування. Цей стандарт має структуру, подібну до стандарту ISO 9001, що дозволяє поєднати на підприємстві одночасно дві системи.
Зазначаємо, що отримання сертифікату на систему якості ISO 9001 виробника продукції та сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001 виробника продукції можливе будь-яким суб’єктом господарської діяльності (юридичні та фізичні особи).
Тому Ваше твердження щодо дискримінаціності вимоги надання вищезазначених сертифікатів є не обґрунтованим та безпідставним, що свідчить про навмисне затягування процедури державних закупівель через систему публічних державних закупівель ProZorro.
Діяльність будь-якого підприємства чи організації так чи інакше впливає на навколишнє середовище. І вплив цей, як правило, негативний: викиди газів у атмосферу, відходи виробництва – усе це забруднює довкілля. Одним з найперспективніших шляхів розв’язання екологічних проблем виробництва вважається системний підхід в екологічному управлінні, заснований на вимогах міжнародних стандартів серії ISO 14000. Одним з ключових стандартів, орієнтованих на поліпшення екологічних характеристик діяльності підприємства, є стандарт ISO 14001, який містить перелік та опис основних елементів системи управління навколишнім середовищем і керівні вказівки щодо їх застосування. Цей стандарт має структуру, подібну до стандарту ISO 9001, що дозволяє поєднати на підприємстві одночасно дві системи.
Зазначаємо, що отримання сертифікату на систему якості ISO 9001 виробника продукції та сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001 виробника продукції можливе будь-яким суб’єктом господарської діяльності (юридичні та фізичні особи).
Тому Ваше твердження щодо дискримінаціності вимоги надання вищезазначених сертифікатів є не обґрунтованим та безпідставним, що свідчить про навмисне затягування процедури державних закупівель через систему публічних державних закупівель ProZorro.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 15:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” |
648 021,00
UAH з ПДВ
|
648 021,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН" |
744 511,00
UAH з ПДВ
|
739 776,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" |
750 000,00
UAH з ПДВ
|
740 436,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ШАРБАТАЛІ ОКТАЙ СУРХАЙ ОГЛИ |
864 100,00
UAH з ПДВ
|
834 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” #25464410 |
Переможець |
648 021,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2019 14:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 16:20
|
Звіт про виконання договору 93 меблі | укладений |
28 грудня 2019 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2019 11:18
|
Дод. угода меблі.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2019 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2019 15:12
|
Договір 648 021 меблі опорна | укладений |
09 грудня 2019 15:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прописання конкретної назви предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 93 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |