Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015 (CPV): 39160000-1 - Шкільні меблі (Шкільні меблі для опорної школи)
Очікувана вартість
946 000,00 UAH
UA-2019-11-07-001094-c a3e7144843f04882b2af11a90a4da872
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маціюк Віктор Михайлович

+380664070973 miroslava8@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Васильківської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02142402
Вебсайт: http://vasilkvo.dnepredu.com
Місцезнаходження: 52600, Україна , Дніпропетровська обл., селище Васильківка, вулиця Партизанська,150
Контактна особа: Маціюк Віктор Михайлович
+380664070973
miroslava8@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 14:41
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 14:41
Початок аукціону: 25 листопада 2019 14:40
Очікувана вартість: 946 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 730,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Субвенція на оновлення матеріально-технічної бази
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
216 шт
Стіл учнівський 2-місний з полицею антисколіозний 4-6 р.г.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52663, Україна, Відповідно до документації, сел. Чаплине, вул. Західна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
432 шт
Стілець учнівський 4-6 р.гр.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52663, Україна, Відповідно до документації, сел. Чаплине, вул. Західна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
4 шт
Стінка дитяча конструкція 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52663, Україна, Відповідно до документації, сел. Чаплине, вул. Західна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
8 шт
Стінка дитяча конструкція 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52663, Україна, Відповідно до документації, сел. Чаплине, вул. Західна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
8 шт
Стінка дитяча конструкція 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52663, Україна, Відповідно до документації, сел. Чаплине, вул. Західна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
4 шт
Стінка дитяча конструкція 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52663, Україна, Відповідно до документації, сел. Чаплине, вул. Західна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 шт
Стінка ігрова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52663, Україна, Відповідно до документації, сел. Чаплине, вул. Західна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 шт
Буккросинг конструкція 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52663, Україна, Відповідно до документації, сел. Чаплине, вул. Західна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 шт
Буккросинг конструкція 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52663, Україна, Відповідно до документації, сел. Чаплине, вул. Західна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
20 шт
Стіл для їдалень прямокутний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52663, Україна, Відповідно до документації, сел. Чаплине, вул. Західна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
40 шт
Лава для їдальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52663, Україна, Відповідно до документації, сел. Чаплине, вул. Західна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
25 шт
Крісло для актового залу (4 місця)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52663, Україна, Відповідно до документації, сел. Чаплине, вул. Західна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 14:38
Тендерна документація меблі для опорної школи 07.11.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-07-001094-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ТК - РЕНЕССАНС", Код ЄДРПОУ:32819771
Дата подання: 11 листопада 2019 09:56
Вимога Замовнику щодо необхідності усунення порушення у закупівлі UA-2019-11-07-001094-c Шкільні меблі (Шкільні меблі для опорної школи) одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме – недискримінація учасників.
Вважаємо за доцільне довести до відома тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Васильківської райдержадміністрації (далі – Замовник), що у вашій тендерній документації закупівлі UA-2019-11-07-001094-c Шкільні меблі (Шкільні меблі для опорної школи) наявне порушення одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, визначеного статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників. Це підтверджується тим, що у Додатку №3 до тендерної документації вами вимагається щоб учасники у складі своїх тендерних пропозицій надавали: «Копію сертифікату на систему якості ISO 9001 виробника продукції запропонованої для участі у процедурі закупівлі» та «Копію сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001 виробника продукції запропонованої для участі у процедурі закупівлі», що є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ УМОВОЮ! З усією відповідальність запевняємо тендерний комітет Замовника, що вищенаведене ґрунтується не на підставі нашої окремої думки, а на підставі ґрунтовного аналізу практики розгляду відповідних скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, рішення №1832-р/пк-пз від 28.02.2018 (стор.7-8) (додається). З огляду на вищевикладене, наполегливо просимо тендерний комітет Замовника ознайомитися з висновками уповноваженого органу оскарження, зробленими у вищезазначеному рішенні, та усунути у вашій тендерній документації порушення одного з основних принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 листопада 2019 11:27
Розглянувши Вашу вимогу (скаргу), зазначаємо, що на сьогоднішній день системи управління якістю, розроблені відповідно до вимог стандарту ISO 9001, є найкращим загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість продукції на всіх етапах її виробничого (життєвого) циклу. Тобто, ще до початку співпраці можна бути впевненим у відповідальності учасника, оскільки його виробництво було перевірено сторонньою організацією із сертифікації.
Діяльність будь-якого підприємства чи організації так чи інакше впливає на навколишнє середовище. І вплив цей, як правило, негативний: викиди газів у атмосферу, відходи виробництва – усе це забруднює довкілля. Одним з найперспективніших шляхів розв’язання екологічних проблем виробництва вважається системний підхід в екологічному управлінні, заснований на вимогах міжнародних стандартів серії ISO 14000. Одним з ключових стандартів, орієнтованих на поліпшення екологічних характеристик діяльності підприємства, є стандарт ISO 14001, який містить перелік та опис основних елементів системи управління навколишнім середовищем і керівні вказівки щодо їх застосування. Цей стандарт має структуру, подібну до стандарту ISO 9001, що дозволяє поєднати на підприємстві одночасно дві системи.
Зазначаємо, що отримання сертифікату на систему якості ISO 9001 виробника продукції та сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001 виробника продукції можливе будь-яким суб’єктом господарської діяльності (юридичні та фізичні особи).
Тому Ваше твердження щодо дискримінаціності вимоги надання вищезазначених сертифікатів є не обґрунтованим та безпідставним, що свідчить про навмисне затягування процедури державних закупівель через систему публічних державних закупівель ProZorro.

Документи подані скаржником

11 листопада 2019 09:56
Рішення АМКУ від 28.02.2018 № 1832.pdf

Документи

15 листопада 2019 11:27
Протокол 158

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” 648 021,00
UAH з ПДВ
648 021,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН" 744 511,00
UAH з ПДВ
739 776,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" 750 000,00
UAH з ПДВ
740 436,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ШАРБАТАЛІ ОКТАЙ СУРХАЙ ОГЛИ 864 100,00
UAH з ПДВ
834 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 09:18
Електронний підпис
29 листопада 2019 09:17
Цінова пропозиція оновлена
29 листопада 2019 09:17
Лист щодо ліцензії
29 листопада 2019 09:17
Довідка ДФС
29 листопада 2019 09:17
Довідка МВС
22 листопада 2019 10:59
Електронний підпис
22 листопада 2019 10:58
7.Інші документи.pdf
22 листопада 2019 10:58
6.Проект договору.pdf
22 листопада 2019 10:58
5.Повноваження.pdf
22 листопада 2019 10:58
3.Ст.17.pdf
22 листопада 2019 10:58
2.Кваліфікаційні критерії.pdf
22 листопада 2019 10:58
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 14:49
Електронний підпис
21 листопада 2019 14:47
Витяг.pdf
20 листопада 2019 15:54
Електронний підпис
20 листопада 2019 15:53
Витяг з ЄДР.pdf
20 листопада 2019 15:53
ISO 14001-2015.pdf
20 листопада 2019 15:53
ISO 9001-2015.pdf
20 листопада 2019 15:53
2337 Лист про санкції.pdf
20 листопада 2019 15:53
2336 Проект договору.pdf
20 листопада 2019 15:53
2333 Довідка про аналогічні.pdf
20 листопада 2019 15:53
2332 Закон17.pdf
20 листопада 2019 15:53
2330 Захист довкілля.pdf
20 листопада 2019 15:53
2329 Згода на обробку даних.pdf
20 листопада 2019 15:53
2328 Лист про ліцензію.pdf
20 листопада 2019 15:53
2313 Довідка наявність МТБ.pdf
20 листопада 2019 15:53
2307_Тендерна пропозиція.pdf
20 листопада 2019 15:53
2268 Критерій- Ціна.pdf
20 листопада 2019 15:53
3_Висновок_на_крайку.pdf
20 листопада 2019 15:53
3_Висновок_на_ДСП.pdf
20 листопада 2019 15:53
1 Аналогічний+видаткові.pdf
20 листопада 2019 15:53
0 Установчий договір.pdf
20 листопада 2019 15:53
0 Статут нотаріус.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 14:32
Електронний підпис
22 листопада 2019 14:31
4-1_ГЛ_стаття 17.pdf
22 листопада 2019 14:31
4 Довідки ст.17.pdf
22 листопада 2019 14:31
Установчі документи.pdf
22 листопада 2019 14:31
23 Приймання товару.pdf
22 листопада 2019 14:31
16 Довідка_щодо ліцензії.pdf
22 листопада 2019 14:31
20 ГЛ_надання документів.pdf
22 листопада 2019 14:31
15 Лист- Згода на перевірку.pdf
22 листопада 2019 14:31
14 ГЛ_своєчасна доставка.pdf
22 листопада 2019 14:31
Тендерна пропозиція.pdf
22 листопада 2019 14:31
Сертифікати Аншар.pdf
22 листопада 2019 14:31
21 Гарантія санкції.pdf
22 листопада 2019 14:31
ISO Компанія Гамаюн.pdf
22 листопада 2019 14:31
6 Проект договору.pdf
22 листопада 2019 14:31
8 ГЛ_зразки.pdf
22 листопада 2019 14:31
9 ГЛ_гарант.обслуговування.pdf
22 листопада 2019 14:31
12 Гарантія на товар.pdf
22 листопада 2019 14:31
11 Гарантія доставка.pdf
22 листопада 2019 14:31
10-1 Гарантія якості.pdf
22 листопада 2019 14:31
3 Відомості про учасника.pdf
22 листопада 2019 14:31
10 Гарантія якості.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 10:27
Електронний підпис
22 листопада 2019 10:24
1 Паспорт+код.pdf
22 листопада 2019 10:24
8 Довідка про МТБ.pdf
22 листопада 2019 10:24
3 Наказ _1 від 18.07.18.pdf
22 листопада 2019 10:24
2 Виписка Витяг з ЄДРПОУ.pdf
22 листопада 2019 10:24
35 Цінова пропозиція.pdf
22 листопада 2019 10:24
23 Довідка щодо санкцій.pdf
22 листопада 2019 10:24
29 Договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"

ФОП ШАРБАТАЛІ ОКТАЙ СУРХАЙ ОГЛИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”
#25464410
Переможець 648 021,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 14:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”
#25464410
648 021,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 16:20
Звіт про виконання договору 93 меблі укладений
28 грудня 2019 15:57
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 11:18
Дод. угода меблі.pdf зміни до договору
10 грудня 2019 11:15
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 15:12
Договір 648 021 меблі опорна укладений
09 грудня 2019 15:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прописання конкретної назви предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 648 021,00
UAH (в тому числі ПДВ 108 003,50 UAH)