Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вогнегасне просочення жорсткої та м’якої декорації
Очікувана вартість
99 000,00 UAH
UA-2019-11-07-000990-a 6c4de3ebfd6f449c846bb64e29c0a638
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Войтченко

0487220162 ea@operetta.odessa.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Одеський академічний театр музичної комедії ім.М.Водяного"
Код ЄДРПОУ: 02224838
Місцезнаходження: 65012, Україна , Одеська обл., Одесса, вул.Пантелеймонівська, 3
Контактна особа: Олена Войтченко
0487220162
ea@operetta.odessa.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2019 18:00
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 19 листопада 2019 11:30
Очікувана вартість: 99 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Вогнегасне просочення жорсткої та м’якої декорації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
Вогнегасне просочення жорсткої та м’якої декорації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  16 грудня 2019
ДК 021:2015: 45343100-4 — Роботи із забезпечення вогнезахисту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 1 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 14:37
Протокол №31 (12.11.19).pdf
12 листопада 2019 14:32
оголошення.doc
07 листопада 2019 17:15
ПРОТОКОЛ 30.pdf
12 листопада 2019 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 14:37
Протокол №31 (12.11.19).pdf
12 листопада 2019 14:32
оголошення.doc
07 листопада 2019 17:20
оголошення.doc
07 листопада 2019 17:15
ПРОТОКОЛ 30.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Заповнення форми пропозиції
Дата подання: 11 листопада 2019 10:29
Дата відповіді: 12 листопада 2019 14:30
Доброго дня! Замовником встановлено форму пропозиції в Додатку №3. Додатково Замовником зазначається, що Учасники не повинні відступати від даної форми. Під час вивчення Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі - Документація), виникли певні запитання. Зокрема, в формі пропозиції наявна таблиця "відповідність технічним вимогам до предмета закупівлі", яку необхідно заповнити Учаснику. Однак, у зв'язку з наявністю можливості досить широкого трактування граф таблиці, залишається не зрозумілим, яку саме інформацію бажає отримати Замовник та як павильно заповнити її Учаснику. Зокрема, вбачається, що інформація, котра має міститися в даній таблиці має стосуватися предмета закупівлі. Згідно п.4.1.та п.4.2. предметом закупівлі є 1 (одна) послуга, а саме вогнегасне просочення жорсткої та м'якої декорації. Тобто в графі "найменування" - має міститися найменування послуги з просочення декорації, а в графі "кількість, шт" - 1 послуга. Однак, з іншого боку, Замовник бажає отримати інформацію щодо відповідності технічним вимогам до предмету закупівлі. Згідно п.4.5. Документації, технічні (якісні) вимоги до послуг значаться в Додатку №1 цієї документації, в якому Замовник зокрема вказує кількість деревини та тканини в кв.м. Таким чином, вбачається, що в графі "найменування" Замовник бажає отримати інформацію про деревину та тканину, щодо якої виконуватиметься послуга, та інформацію щодо кількості такої. Разом з тим, в графі "кількість", Замовник встановлює одиницю виміру "шт.", тоді як в Додатку №1 - це "кв.м." У зв'язку з вищевикладеним, звертаємося до вас з вимогою надати детальне роз'яснення щодо того, яку саме інформацію необхідно зазначити Учаснику в таблиці "відповідність технічним вимогам до предмета закупівлі". З метою уникнення непопрозумінь, та коректного складання Учасниками своїх цінових пропозиції, пропонуємо Замовнику самому заповнити графи таблиці Додатку 3, а саме "найменування", "кількість,шт" , а також "технічні вимоги до послуг" та викласти Додаток №3 у новій редакції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
З метою уникнення непорозумінь, та коректного складання Учасниками своїх цінових пропозицій, було внесено зміни в Оголошення, та завантажено нову редакцію.
Сертифікати відповідності
Дата подання: 11 листопада 2019 10:53
Дата відповіді: 12 листопада 2019 15:34
В п.9 Додатку №2 Замовником зазначається вимога щодо необхідності надання учасниками сертифікатів відповідності на просочувальні суміші ДСА 1, ДСА 2 та ФСГ 1. Слід зазначити, що дана вимога є дискримінаційною, та значно звужує коло потенційних Учасників даної процедури закупівлі, оскільки просочування може здійснюватися і іншими сумішами, які також мають сертифікати відповідності, а по своїм характеристикам є навіть кращими. Окрім того, вимогам прописана таким чином, що потенційні Учасники, котрі мають можливість здійснити просочення іншими сумішами, та мають відповідні сертифікати на такі, а також планують взяти участь у процедурі закупівлі, позбавляються такої можливості, оскільки Замовником не прописано можливість надання послуг з використанням інших сумішей. Ватро наголосити, що Документація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника Відповідно до п.4.1. Документації предметом закупівлі є вогнегасне просочення жорсткої та м’якої декорації, а не закупівля конкретної просочувальної суміші. Саме тому, залишається незрозумілим вибір Замовника щодо посилання саме на конкретні суміші. Звертаємося до вас з вимогою усунення дискримінаційної вимоги та внесення зміни в п.9 Додатку №2, що передбачатимуть можливість подання учасниками сертифікатів відповідності також на інші суміші, якими можуть бути надані послуги з вогнегасного просочення жорсткої та м’якої декорації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
Вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону.
З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-07-000990-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЦЕНТР ВОГНЕЗАХИСТУ", Код ЄДРПОУ:41809994
Дата подання: 20 листопада 2019 12:15
Вимога щодо відхилення пропозиції
Доброго дня!
Відповідно до протоколу № 2 від 11.11.2019 року засідання тендерного комітету, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ЦЕНТР ВОГНЕЗАХИСТУ». Слід зазначити, що аукціон по закупівлі UA-2019-11-07-000990-a відбувся 19.11.2019 р. Таким чином, відповідно до протоколу №2, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника ще до моменту проведення аукціону.
Окрім цього, причиною для відхилення пропозиції ТОВ «ЦЕНТР ВОГНЕЗАХИСТУ» Замовник зазначає закінчення строку дії сертифікатів відповідності ДСА 1 та ДСА. Однак, Замовником ніде не було встановлено вимогу, щодо строку дії зазначених сертифікатів. Отже, посилання останнім на закінчення строку дії таких є недоцільним. У разі, якщо Замовник бажав отримати сертифікати з певним строком дії, йому було необхідно прописати це в вимогах.
Ще однією причиною для відхилення пропозиції ТОВ «ЦЕНТР ВОГНЕЗАХИСТУ» Замовник зазначає не заповнення колонки технічних характеристик. Варто зазначити, що в формі тендерної пропозиції, яка підписана уповноваженою особою, міститься формулювання, що гарантії на послуги становлять три роки, підтверджується наявність сертифікованого обладнання та ліцензійних матеріалів. Таким чином, не заповнення даних граф є формальною помилкою, оскільки підписана тендерна пропозиція містить технічні характеристики послуг, що пропонуються учасником.
Окрім того, правовими підставами для відхилення пропозиції ТОВ «ЦЕНТР ВОГНЕЗАХИСТУ» Замовник зазначає положення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). При цьому, відповідно до наданих відповідей Замовника на запитання учасників в системі Прозоро, останній зазначає, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
Варто зазначити, що допорогові закупівлі регулюються Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з виявленням значних порушень зі сторони Замовника на етапі кваліфікації пропозицій учасників, звертаємося до вас з вимогою щодо їхусунення. (шляхом відміни процедури закупівлі та проведення її відповідно до законодавства)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2019 15:55
Доброго дня!
Аукціон по закупівлі UA-2019-11-07-000990-a відбувся 19.11.2019р. 19 листопада 2020 року о 15.01 було опубліковано рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "ЦЕНТР ВОГНЕЗАХИСТУ". В протоколі дійсно є технічна помилка в даті. Дійсна дата протоколу №32 є 19.11.2019р. Слід зазначити, що інформація, яка міститься у протоколі №32, стає доступною тільки після проведення аукціону. Тому припущення, що Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника ще до моменту проведення аукціону, є недійсним. Замовником внесені зміни у Протокол №32 від.19.11.2019р.
У Технічних (якісних) вимогах до послуг прописано – Наявність сертифікованого обладнання та ліцензованих матеріалів. Тому, якщо строк дії ліцензії або сертифікату закінчено, матеріал не є сертифікованим та ліцензованим.
Згідно абз.4, п.1, ст..2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Під час здійснення закупівлі товарів, робіт, послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абз.2 та 3 п.1. ст..2, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару, надавача послуг та виконавця робіт для укладання договору.
З огляду на зазначене, вимогу відхиляємо.
Номер вимоги: UA-2019-11-07-000990-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЦЕНТР ВОГНЕЗАХИСТУ", Код ЄДРПОУ:41809994
Дата подання: 21 листопада 2019 10:35
недотримання принципів закупівлі
Шановний замовник.
Відповідно до вашої відповіді, згідно абз.4, п.1, ст..2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Під час здійснення закупівлі товарів, робіт, послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абз.2 та 3 п.1. ст..2, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару, надавача послуг та виконавця робіт для укладання договору. 
Відповідно до ст. 3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ; ОБ’ЄКТИВНА ТА НЕУПЕРЕДЖЕНА ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Однак, як ми можемо бачити, Замовник дотримується даних принципів вибірково та в залежності від суб’єктивних суджень – до кожного учасника окремо.
У період уточнень до Замовника надходили звернення щодо наявності дискримінаційних вимог. Наголошуємо, що Замовник сам зазначає у своїй відповіді від 20.11.19 щодо Замовники ПОВИННІ дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Однак, останнім було прокоментоване звернення щодо наявності дискримінаційних вимог тим, що «Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону». Варто зазначити, що звернення аж ніяк не містило вимоги щодо внесення положення про еквівалент. До Замовника надійшло звернення з вимогою щодо усунення дискримінаційної вимоги та внесення зміни в п.9 Додатку №2, що передбачатиме можливість подання учасниками сертифікатів відповідності також на інші суміші, якими можуть бути надані послуги з вогнегасного просочення жорсткої та м’якої декорації.
Як ми можемо бачити, Замовник вибірково, в залежності від зручності для нього, обирає коли керуватися Законом, а коли ні.
Окрім цього, Замовник влучно зазначає, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт, послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абз.2 та 3 п.1. ст..2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Одним з таких принципів є об’єктивна та неупереджена оцінка учасників. Просимо надати відповідь, чому Замовник, при оцінці пропозицій не дотримується даного принципу, а лише словесно на нього посилається? Зокрема, учасником ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л" не надано всіх документів, що вимагалися Замовником. Зокрема, ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л" не надано у складі його пропозиції Витягу зі Статуту підприємства щодо юридичного статусу підприємства, його місцезнаходження, видів діяльності суб’єкта господарювання та повноважень директора. Таким чином, пропозиція ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л" підлягає відхиленню.
У зв’язку вищевикладеним, складається враження, що Замовник, під час здійснення закупівлі не дотримується приписів закону, а керується в прийнятті рішень якимись іншими судженнями та «прихильностями», оскільки вперто не бажає помічати помилок в пропозиції ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л". Звертаємося до вас з вимогою керуватися у прийнятті рішень законами України та завершити процедуру закупівлі з урахуванням принципів здійснення закупівель. В іншому випадку ми будемо вимішені звернутися до відповідних структур.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2019 15:29
Доброго дня!
Додаток №2 «Перелік документів, які подає учасник у складі своєї документації» : п 6. витяг зі статуту (іншого установчого документу) підприємства щодо юридичного статусу підприємства, його місцезнаходження, видів діяльності суб’єкта господарювання та повноважень директора. Із переліку публічних документів завантажених ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л" :
18 листопада 2019 09:57 паспорт код.pdf
18 листопада 2019 09:57 довідка МВС.pdf
18 листопада 2019 09:57 сертифікат інженера-кошторисника.pdf
18 листопада 2019 09:57 сертифікат інженера-проектувальника.pdf
18 листопада 2019 09:57 статут.pdf
18 листопада 2019 09:57 ліцензія.pdf
18 листопада 2019 09:57 декларація відповідності.pdf
18 листопада 2019 09:57 наказ дир.pdf
18 листопада 2019 09:57 установчі.pdf
18 листопада 2019 09:57 витяг Пожзабезпеченя Л.pdf
18 листопада 2019 09:57 виписка Пожзабезпечення Л.pdf
18 листопада 2019 09:57 сертифікат ДСА-2.pdf
18 листопада 2019 09:57 висновок.pdf
18 листопада 2019 09:57 регламент. сертифікат ДСА-1 2019.pdf
18 листопада 2019 09:57 сертифікат регламент СЕС ФСГ-1.pdf
18 листопада 2019 09:57 аналогічні.pdf
18 листопада 2019 09:57 проект договору.pdf
18 листопада 2019 09:57 кошторис.pdf
18 листопада 2019 09:57 довідки.pdf
Підстав для відхилення пропозиції ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л" не має.
Проведення допорогових закупівель регулюється Законом України "Про публічні закупівлі" та регламентується Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЦЕНТР ВОГНЕЗАХИСТУ" 45 000,00
UAH з ПДВ
45 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л" 68 936,00
UAH з ПДВ
48 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІЛІЯ "РАДАР ВС ПІВДЕНЬ" 99 000,00
UAH з ПДВ
49 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ОДЕСЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ ДОБРОВІЛЬНОГО ПОЖЕЖНОГО ТОВАРИСТВА УКРАЇНИ 99 000,00
UAH з ПДВ
99 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2019 15:59
СЭС ДСА-1,2.jpg
18 листопада 2019 15:59
серт_ДСА2_ЗЦ_коп_2013.jpg
18 листопада 2019 15:59
серт_ДСА1_ЗЦ_коп_2013.jpg
18 листопада 2019 15:58
ДСА-2 2019 - копия.JPG
18 листопада 2019 15:58
Регламент 2017-19.jpeg
18 листопада 2019 15:50
Проект Договору.pdf
18 листопада 2019 15:50
Кошторисна документація.pdf
18 листопада 2019 15:50
Форма пропозиції.pdf
18 листопада 2019 15:50
витяг_ЄДР.pdf
18 листопада 2019 15:50
виписка_з_ЄДР.pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 15:31
Електронний підпис
19 листопада 2019 15:29
пропозиція оновлена.pdf
18 листопада 2019 10:03
Електронний підпис
18 листопада 2019 09:57
паспорт код.pdf
18 листопада 2019 09:57
довідка МВС.pdf
18 листопада 2019 09:57
статут.pdf
18 листопада 2019 09:57
ліцензія.pdf
18 листопада 2019 09:57
декларація відповідності.pdf
18 листопада 2019 09:57
наказ дир.pdf
18 листопада 2019 09:57
установчі.pdf
18 листопада 2019 09:57
витяг Пожзабезпеченя Л.pdf
18 листопада 2019 09:57
виписка Пожзабезпечення Л.pdf
18 листопада 2019 09:57
сертифікат ДСА-2.pdf
18 листопада 2019 09:57
висновок.pdf
18 листопада 2019 09:57
аналогічні.pdf
18 листопада 2019 09:57
проект договору.pdf
18 листопада 2019 09:57
кошторис.pdf
18 листопада 2019 09:57
довідки.pdf

Публічні документи

18 листопада 2019 17:41
9. пропозиція.pdf
18 листопада 2019 17:41
15.2. кошторис.pdf
18 листопада 2019 17:41
15.1. кошторис.pdf
18 листопада 2019 17:41
18. проект договору.pdf
18 листопада 2019 17:41
16. лист пояснення ДСНС.pdf
18 листопада 2019 17:41
11. ДСА-1 2022г образец.pdf
18 листопада 2019 17:41
10. Ліцензія ДСНС РАДАР ВС.pdf
18 листопада 2019 17:41
7. витяг зі Статуту.pdf
18 листопада 2019 17:41
6. виписка з ЄДР.pdf
18 листопада 2019 17:41
5. Ліцензія ДСНС РАДАР ВС.pdf
18 листопада 2019 17:41
4. довіреність Пасісніченко.pdf
18 листопада 2019 17:41
3. наказ пасісніченко.pdf
18 листопада 2019 17:41
1.2. ЄДР-філія-18.11.19.pdf

Публічні документи

15 листопада 2019 14:16
уст 10.pdf
15 листопада 2019 14:16
дог 3.pdf
15 листопада 2019 14:16
контракт.pdf
15 листопада 2019 14:16
уст 5.pdf
15 листопада 2019 14:16
лок кошт 1.pdf
15 листопада 2019 14:16
выписка (2).pdf
15 листопада 2019 14:16
уст 2.pdf
15 листопада 2019 14:16
регл фсг.pdf
15 листопада 2019 14:16
від рес 2.pdf
15 листопада 2019 14:16
уст 3.pdf
15 листопада 2019 14:16
уст 4.pdf
15 листопада 2019 14:16
дог 5.pdf
15 листопада 2019 14:16
пропоз 2.pdf
15 листопада 2019 14:16
уст 12.pdf
15 листопада 2019 14:16
від рес 1.pdf
15 листопада 2019 14:16
дса регл.pdf
15 листопада 2019 14:16
дса серт.pdf
15 листопада 2019 14:16
дог ціна2.pdf
15 листопада 2019 14:16
уст 7.pdf
15 листопада 2019 14:16
дог 1.pdf
15 листопада 2019 14:16
уст 1.pdf
15 листопада 2019 14:16
пропоз1.pdf
15 листопада 2019 14:16
дог ціна 1.pdf
15 листопада 2019 14:16
лок кошт 2.pdf
15 листопада 2019 14:16
лицензия.pdf
15 листопада 2019 14:16
довільна довідка.pdf
15 листопада 2019 14:16
уст 13.pdf
15 листопада 2019 14:16
дог 2.pdf
15 листопада 2019 14:16
уст 11.pdf
15 листопада 2019 14:16
уст 6.pdf
15 листопада 2019 14:16
фсг сертификат (1).pdf
15 листопада 2019 14:16
витяг спец рсп.pdf
15 листопада 2019 14:16
уст 9.pdf
15 листопада 2019 14:16
назначение диретора.pdf
15 листопада 2019 14:16
Сертификат Антонов.pdf
15 листопада 2019 14:16
уст 8.pdf
15 листопада 2019 14:16
дог 4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЦЕНТР ВОГНЕЗАХИСТУ"

ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л"

ТОВ "ФІЛІЯ "РАДАР ВС ПІВДЕНЬ"

ОДЕСЬКЕ ОБПСПЕЦРБП ПР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЦЕНТР ВОГНЕЗАХИСТУ"
#41809994
Відхилено 45 000,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 15:01
ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л"
#42441853
Переможець 48 999,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 16:45

Документи

20 листопада 2019 15:45
Протокол №32.pdf
19 листопада 2019 15:01
Електронний підпис
19 листопада 2019 15:00
Протокол 32.pdf

Документи

20 листопада 2019 16:45
Електронний підпис
20 листопада 2019 16:43
Протокол №33 от 20.11.2019.pdf
20 листопада 2019 16:43
Протокол №33 от 20.11.2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2019 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л"
#42441853
48 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 листопада 2019 16:45
Електронний підпис
20 листопада 2019 16:43
Протокол №33 от 20.11.2019.pdf
20 листопада 2019 16:43
Протокол №33 от 20.11.2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:18
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 13:59
Договор №ВП1 + довідка.pdf укладений
27 листопада 2019 13:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 48 999,00
UAH