Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщень після надзвичайної ситуації КНП «Київська стоматологія»
філія №1 Печерського району м. Києва вул. Шота Руставелі 26
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2019-11-07-000945-a ● ffaddea4ffa14ae990f61c1a578a2eda
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "КИЇВСЬКА СТОМАТОЛОГІЯ" Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 42376659 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Шевченківський район, вул.Пимоненка 10А |
Контактна особа: |
Науменко Аліса Дмитрівна aposhtaruk1998@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2019 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2019 11:35 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2019 11:35 |
Очікувана вартість: | 1 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень після надзвичайної ситуації КНП «Київська стоматологія»
філія №1 Печерського району м. Києва вул. Шота Руставелі 26
філія №1 Печерського району м. Києва вул. Шота Руставелі 26
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01033, Україна, м.Київ, м.Київ, вул.Шота Руставелі 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 листопада 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Код КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | виконання робіт | Пiсляоплата | 1 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2019 16:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2019 16:49 |
Додаток 8.docx | |
07 листопада 2019 16:49 |
Додаток 7.docx | |
07 листопада 2019 16:49 |
Додаток 6.docx | |
07 листопада 2019 16:49 |
Додаток 5.docx | |
07 листопада 2019 16:49 |
Додаток 4.doc | |
07 листопада 2019 16:49 |
Додаток 3.docx | |
07 листопада 2019 16:49 |
Додаток 2.docx | |
07 листопада 2019 16:49 |
Додаток 1.docx | |
07 листопада 2019 16:49 |
Тендерна документація.docx | |
07 листопада 2019 16:49 |
Тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Строк виконання робіт
Дата подання: 07 листопада 2019 17:33
Дата відповіді: 07 листопада 2019 17:43
Прошу надати пояснення стосовно строку виконання робіт. На сторінці закупівлі зазначено, що прийом пропозицій до 22.11.2019 р., аукціон заплановано на 25.11.2019 р. В той же час, період доставки, зазначений в системі - 20.11. 2019 року.
Отже, який строк на надання послуг встановлюється Замовником для даної закупівлі?
Відповідь: технічна помилка, ремонт потрібно зробити до 20.12.2019
Доповнення технічного завдання
Дата подання: 08 листопада 2019 10:44
Дата відповіді: 11 листопада 2019 16:28
Доброго дня! Просимо доповнити технічне завдання та надати файл ims кошторисного розрахунку.
Відповідь: Технічне завдання сформовано коректнота ми не повинні викладати ims версію згідно ТК.
Надання документів, які видані не раніше дати оприлюднення оголошення
Дата подання: 11 листопада 2019 16:02
Дата відповіді: 14 листопада 2019 17:40
Тендерною документацією передбачено, що "Усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/установ/організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, паспортів та документів, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору; свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, копій технічних паспортів або інших реєстраційних документів/документів, що підтверджують право власності)".
Що стосується Витягу з реєстру платників єдиного податку/ платників ПДВ: чи повинні ці документи бути виданв не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ці документи можуть бути видані раніше дати оприлюднення оголошення
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-07-000945-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ МЕТЛІТА, Код ЄДРПОУ:42121260
Дата подання: 06 грудня 2019 19:35
Вимога
25 листопада 2019року проводився аукціон на закупівлю: "Поточний ремонт приміщень після надзвичайної ситуації КНП «Київська стоматологія» філія №1 Печерського району м. Києва вул. Шота Руставелі 26". Наше підприємство ТОВ "МЕТЛІТА" приймало участь в закупівлі, завантаживши усі документи, що визначені тендерною документацією. Відповідно зо ЗУ "Про публічні закупівлі" Ви, як Замовник, завантажили додаток 4 до тендерної документації, у вигляді проекту договору, в якому вказані строки виконання робіт, передбачених тендерною документацією. Ми, як учасник торгів, в складі своєї пропозиції надали через електронну систему лист-погодження з істотними умовами договору підряду (згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" в перелік істотних умов входять строки виконання робіт, що не мають можливості змінюватись, крім випадків передбачених законодавством), також ми в своїй пропозиції надали підписаний та пропечатаний проект договору, що затверджує погодження з усіма умовами договору та закупівлі.
Щодо другого питання, що "збентежило" Замовника, повідомляємо наступне: в складі пропозиції, ми надали лист на підтвердження розміру кошторисної заробітної плати, згідно якого учасник підтвердив розмір заробітної плати та її визначення. Замовником не було передбачено форму, згідно якої учасники повинні були надати таке підтвердження. Просимо, анулювати рішення щодо визнання переможцем закупівлі "Поточний ремонт приміщень після надзвичайної ситуації КНП «Київська стоматологія» філія №1 Печерського району м. Києва вул. Шота Руставелі 26" ТОВ "АБСОЛЮТНІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ", та рішення щодо відхилення нашої пропозиції. Визнати нас переможцем так як ми надали усі документи, що вимагались Замовником в тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Щодо другого питання, що "збентежило" Замовника, повідомляємо наступне: в складі пропозиції, ми надали лист на підтвердження розміру кошторисної заробітної плати, згідно якого учасник підтвердив розмір заробітної плати та її визначення. Замовником не було передбачено форму, згідно якої учасники повинні були надати таке підтвердження. Просимо, анулювати рішення щодо визнання переможцем закупівлі "Поточний ремонт приміщень після надзвичайної ситуації КНП «Київська стоматологія» філія №1 Печерського району м. Києва вул. Шота Руставелі 26" ТОВ "АБСОЛЮТНІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ", та рішення щодо відхилення нашої пропозиції. Визнати нас переможцем так як ми надали усі документи, що вимагались Замовником в тендерній документації.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-11-07-000945-a.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ МЕТЛІТА, Код ЄДРПОУ:42121260
Дата подання: 06 грудня 2019 19:36
Вимога
25 листопада 2019року проводився аукціон на закупівлю: "Поточний ремонт приміщень після надзвичайної ситуації КНП «Київська стоматологія» філія №1 Печерського району м. Києва вул. Шота Руставелі 26". Учасник-переможець надав графік, що не відповідає вимогам п.п.2 п.6 розділ ІІІ тендерної документації: "Календарний графік виконання робіт, відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009 №2 “Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві”". Просимо, анулювати рішення щодо визнання переможцем закупівлі "Поточний ремонт приміщень після надзвичайної ситуації КНП «Київська стоматологія» філія №1 Печерського району м. Києва вул. Шота Руставелі 26" ТОВ "АБСОЛЮТНІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ".
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 12:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Герасименко Наталія Володимирівна |
1 381 088,18
UAH з ПДВ
|
800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ МЕТЛІТА |
1 347 944,72
UAH з ПДВ
|
920 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АБСОЛЮТНІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ" |
1 256 676,40
UAH з ПДВ
|
1 178 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОК БУДІВЕЛЬНІ МАТЕРІАЛИ" |
1 290 110,36
UAH з ПДВ
|
1 179 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Євроінтеграл Буд" |
1 361 570,40
UAH з ПДВ
|
1 361 570,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Герасименко Наталія Володимирівна #2086825986 |
Відхилено |
800 000,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2019 15:06
|
ТОВ МЕТЛІТА #42121260 |
Відхилено |
920 000,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2019 15:10
|
ТОВ "АБСОЛЮТНІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ" #42746291 |
Переможець |
1 178 999,99
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2019 15:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:48
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:45
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
02 січня 2020 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2019 17:37
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2019 17:37
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2019 13:51
|
Договір 386.pdf | укладений |
09 грудня 2019 13:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни; |
Номер договору про закупівлю: | №386 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №386 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару; |
Номер договору про закупівлю: | №386 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |