Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Стрічка конвеєрна)
Очікувана вартість
378 000,00 UAH
UA-2019-11-07-000903-c 5ff408b07cfb43aca665f8f21fa4e460
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Погребняк Станислав

+38(06261)6-26-53 sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Донецька залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150216
Місцезнаходження: 84400, Україна , Донецька обл., Лиман (Красний Лиман), вул. Кірова, буд. 22
Контактна особа: Погребняк Станислав
+38(06261)6-26-53
sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 13:41
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 25 листопада 2019 11:00
Очікувана вартість: 378 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 890,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11340 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Стрічка конвеєрна, згідно додатку №4 тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 м.кв.
Стрічка конвеєрна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 13:38
ТД 19456 Стрічка конвеєрна.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо сертифікату відповідності
Дата подання: 11 листопада 2019 11:25
Дата відповіді: 14 листопада 2019 08:43
У п.1.1. Додатку №5 вказано, що учаснику закупівлі необхідно надати Сертифікат відповідності, виданий органом з сертифікації. У п.1.2. Додатку №5 вказано, що якщо товар не підлягає обовязковій сертифікації в Україні, учасник повинен надати про це довідку з органу сертифікації. Тобто надання Сертифікату відповідності є обов’язковою вимогою, навіть якщо продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Згідно з п.1.1. та 1.2. цього Додатку учаснику закупівлі необхідно надати і Сертифікат відповідності і довідку про несертифікацію, тобто два документи. Окрім того у зв’язку з тим, що в Україні на сьогоднішній день відсутній ДСТУ на конвеєрні стрічки загального призначення, то вимагати сертифікати відповідності на даний вид продукції некоректно, так як за відсутності ДСТУ, органу з сертифікації просто не з чим порівнювати таку відповідність. У звязку з наведеним просимо внести зміни до тендерної документації, передбачивши у ній надання одного з документів: сертифікату відповідності, якщо продукція підлягає обовязковій сертифкації в Україні або довідки з органу сертифікації, якщо продукція не підлягає обовязковій сертифікації в Україні. Чи будуть внесені такі зміни?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Ваше питання буде розглянуте на засіданні тендерного комітету і в разі необхідності будуть внесені зміни.
щодо декларації
Дата подання: 11 листопада 2019 11:26
Дата відповіді: 14 листопада 2019 08:44
У п.1.5. Додатку №5 вказано, що Учасник при наданні документів про відповідність передбачених п. 1.4.1., повинен надати копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію органу з оцінки відповідності у визначеній галузі – його компетентність, виданого національним органом з акредитації. Але у п.1.4.1. вимагається лише декларація про відповідність, складена відповідно до вимог технічних регламентів, або зразок маркування (для технічних регламентів, які передбачають обов’язкову наявність такого маркування). Просимо пояснити про яку декларацію, видану національним органом акредитації йдеться?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Форма документів з підтвердження відповідності:
- для сертифікатів відповідності (свідоцтв про визнання) або їх копій – вимогам ДСТУ 3498-96;
- для декларацій про відповідність – вимогам ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006;
- копію сертифікату системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ІSO 9001:2008, ІDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, яка дійсна на весь період поставки продукції.
щодо ГОСТ 20-85
Дата подання: 11 листопада 2019 11:27
Дата відповіді: 14 листопада 2019 08:45
У п. 3 Додатку №4 вказано, що Якість товару повинна відповідати вимогам чинних і дійсних на території України нормативних документів (ГОСТ, ДСТУ, ТУ, тощо). У передостанньому абзаці Додатку № 4 вказано, що технічні характеристики можуть відповідати вимогам та характеристикам зазначених в ГОСТ 20-85. Але міждержавний стандарт ГОСТ 20-85 «Ленты конвейерные резинотканевые. Технические условия» втратив свою силу в Україні з 01.01.2018р. та в РФ з 01.07.2019р. Як у такому випадку ці дві вимоги узгоджуються між собою? Якість продукції, що може бути запропонована до постачання може відповідати недійсному і не чинному на території України стандарту - ГОСТ 20-85?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! В даному випадку мається на увазі, що технічні характеристики стрічки конвеєрної, яка пропонується учасником до постачання, можуть відповідати технічним характеристикам, які зазначені в даному нормативному документі. При цьому виробництво предмету закупівлі може бути за будь-яким нормативним документом.
щодо тенедерної документації
Дата подання: 11 листопада 2019 11:31
Дата відповіді: 14 листопада 2019 08:45
Просимо уточнити який документ\документи необхідно надати переможцю закупівлі згідно п.3.3. Додатку №2. До чого відноситься фраза цього пункту: «щодо юридичної особи, яка є учасником, до якої застосовано заходи кримінально-правового характеру за вчинення корупційного правопорушення, видана після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.»? Довідка про несудимість може бути видана лише на фізичну особу, а не на юридичну. Це помилка (опечатка) у документації? Якщо так, то чи будуть внесені зміни у тендерну документацію?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Ваше питання буде розглянуте на засіданні тендерного комітету і в разі необхідності будуть внесені зміни.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-07-000903-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "АЗОВКАБЕЛЬ", Код ЄДРПОУ:31600918
Дата подання: 11 листопада 2019 15:45
Вимога на зміни в ТД
З 29 жовтня система Prozorro інтегрувалася з реєстром Державної податкової служби (раніше Державна фіскальна служба України). Відтепер дані щодо відсутності/наявності податкової заборгованості переможця тендеру потраплятимуть в систему за автоматичним запитом.
Порядок взаємодії системи закупівель та реєстру ДФС з метою перевірки податкової заборгованості учасників закупівель врегульовано спільним наказом Мінеконорозвитку та Мінфіну № 37/11.
https://prozorro.gov.ua/news/v-prozorro-avtomatichno-pereviryatimut-podatkovu-zaborgovanist-uchasnika-tenderu
У зв'язку з вищезазначеним вимагаємо видалити п. 3.1 Додатку 2 ТД з вимогою надання переможцем оригіналу довідки уповноваженого податкового органу про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 листопада 2019 08:40
Шановний учасник, дякуємо за звернення! Ми ознайомились з Вашою вимогою і найближчим часом вона буде розглянута на засіданні тендерного комітету відповідними фахівцями.
Номер вимоги: UA-2019-11-07-000903-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "БЕРТІ", Код ЄДРПОУ:00152359
Дата подання: 12 листопада 2019 13:21
"Вимога на зміни в тендерній документації"
Вимагаємо внести зміни у Додаток №5 та виключити вимогу про обовязкове надання Сертифікату відповідності. Натомість передбачити необхідність надання Сертифікату відповідності тільки у випадку, якщо продукція підлягає обовязковій сертифікації. Тобто прописати у Додатку№ 5 до тендерної документаціі (п.1.1 та 1.2.): або Сертифікат відповідності (якщо продукція підлягає обовязковій сертифікації) або довідка з органу сертифікації про те, що продукція не підлягає сертифікації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 листопада 2019 08:41
Шановний учасник, дякуємо за звернення! Ми ознайомились з Вашою вимогою і найближчим часом вона буде розглянута на засіданні тендерного комітету відповідними фахівцями.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 11:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БЕРТІ" 300 600,00
UAH з ПДВ
300 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "АЗОВКАБЕЛЬ" 336 060,00
UAH з ПДВ
334 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 12:32
Статут Берти копия.pdf
22 листопада 2019 12:32
Виписка ЄДР.pdf
22 листопада 2019 12:32
Рішення 1.jpg
22 листопада 2019 12:32
Довідка рахунки.pdf
22 листопада 2019 12:32
Ценовое.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 13:41
Електронний підпис
28 листопада 2019 13:39
Довідка ДФС.pdf
28 листопада 2019 13:37
Довідка МВС.pdf
21 листопада 2019 15:04
Електронний підпис
21 листопада 2019 14:54
26_Довідка щодо ГОСТ 20-2018.pdf
21 листопада 2019 14:54
21_Висновок СЭС ГСК.pdf
21 листопада 2019 14:54
25_Довідка захист довкілля.pdf
21 листопада 2019 14:54
18_Технічна специфікація.pdf
21 листопада 2019 14:54
13_Статут 2019 копия.pdf
21 листопада 2019 14:54
2_Проект договору.pdf
21 листопада 2019 14:54
5_Гарантія.zip
21 листопада 2019 14:54
15_Довідка ст.17.pdf
21 листопада 2019 14:54
10_Листи - відгуки.pdf
21 листопада 2019 14:54
12_Довідка про наявність МТБ.pdf
21 листопада 2019 14:54
9_Довідка досвід виконання.pdf
21 листопада 2019 14:54
14_Довідка банку рахунки.pdf
21 листопада 2019 14:54
8_Довідка про виробника.pdf
21 листопада 2019 14:54
1_Цінова пропозиція.pdf
21 листопада 2019 14:54
1_Цінова пропозиція.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "БЕРТІ"

Приватне акціонерне товариство "АЗОВКАБЕЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "БЕРТІ"
#42971122
Відхилено 300 600,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 15:13
Приватне акціонерне товариство "АЗОВКАБЕЛЬ"
#31600918
Переможець 334 080,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 15:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "АЗОВКАБЕЛЬ"
#31600918
334 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 червня 2020 10:26
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 16:32
Договір 19746 Стрічка.pdf укладений
11 грудня 2019 16:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 334 080,00
UAH (в тому числі ПДВ 55 680,00 UAH)