Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Стрічка конвеєрна)
Очікувана вартість
378 000,00 UAH
UA-2019-11-07-000903-c ● 5ff408b07cfb43aca665f8f21fa4e460
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Донецька залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150216 |
Місцезнаходження: | 84400, Україна , Донецька обл., Лиман (Красний Лиман), вул. Кірова, буд. 22 |
Контактна особа: |
Погребняк Станислав +38(06261)6-26-53 sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2019 13:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2019 11:00 |
Очікувана вартість: | 378 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 890,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11340 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Стрічка конвеєрна, згідно додатку №4 тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 м.кв.
Стрічка конвеєрна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2019 13:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2019 13:38 |
ТД 19456 Стрічка конвеєрна.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо сертифікату відповідності
Дата подання: 11 листопада 2019 11:25
Дата відповіді: 14 листопада 2019 08:43
У п.1.1. Додатку №5 вказано, що учаснику закупівлі необхідно надати Сертифікат відповідності, виданий органом з сертифікації. У п.1.2. Додатку №5 вказано, що якщо товар не підлягає обовязковій сертифікації в Україні, учасник повинен надати про це довідку з органу сертифікації. Тобто надання Сертифікату відповідності є обов’язковою вимогою, навіть якщо продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Згідно з п.1.1. та 1.2. цього Додатку учаснику закупівлі необхідно надати і Сертифікат відповідності і довідку про несертифікацію, тобто два документи. Окрім того у зв’язку з тим, що в Україні на сьогоднішній день відсутній ДСТУ на конвеєрні стрічки загального призначення, то вимагати сертифікати відповідності на даний вид продукції некоректно, так як за відсутності ДСТУ, органу з сертифікації просто не з чим порівнювати таку відповідність. У звязку з наведеним просимо внести зміни до тендерної документації, передбачивши у ній надання одного з документів: сертифікату відповідності, якщо продукція підлягає обовязковій сертифкації в Україні або довідки з органу сертифікації, якщо продукція не підлягає обовязковій сертифікації в Україні. Чи будуть внесені такі зміни?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Ваше питання буде розглянуте на засіданні тендерного комітету і в разі необхідності будуть внесені зміни.
щодо декларації
Дата подання: 11 листопада 2019 11:26
Дата відповіді: 14 листопада 2019 08:44
У п.1.5. Додатку №5 вказано, що Учасник при наданні документів про відповідність передбачених п. 1.4.1., повинен надати копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію органу з оцінки відповідності у визначеній галузі – його компетентність, виданого національним органом з акредитації. Але у п.1.4.1. вимагається лише декларація про відповідність, складена відповідно до вимог технічних регламентів, або зразок маркування (для технічних регламентів, які передбачають обов’язкову наявність такого маркування). Просимо пояснити про яку декларацію, видану національним органом акредитації йдеться?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Форма документів з підтвердження відповідності:
- для сертифікатів відповідності (свідоцтв про визнання) або їх копій – вимогам ДСТУ 3498-96;
- для декларацій про відповідність – вимогам ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006;
- копію сертифікату системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ІSO 9001:2008, ІDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, яка дійсна на весь період поставки продукції.
- для сертифікатів відповідності (свідоцтв про визнання) або їх копій – вимогам ДСТУ 3498-96;
- для декларацій про відповідність – вимогам ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006;
- копію сертифікату системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ІSO 9001:2008, ІDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, яка дійсна на весь період поставки продукції.
щодо ГОСТ 20-85
Дата подання: 11 листопада 2019 11:27
Дата відповіді: 14 листопада 2019 08:45
У п. 3 Додатку №4 вказано, що Якість товару повинна відповідати вимогам чинних і дійсних на території України нормативних документів (ГОСТ, ДСТУ, ТУ, тощо). У передостанньому абзаці Додатку № 4 вказано, що технічні характеристики можуть відповідати вимогам та характеристикам зазначених в ГОСТ 20-85. Але міждержавний стандарт ГОСТ 20-85 «Ленты конвейерные резинотканевые. Технические условия» втратив свою силу в Україні з 01.01.2018р. та в РФ з 01.07.2019р. Як у такому випадку ці дві вимоги узгоджуються між собою? Якість продукції, що може бути запропонована до постачання може відповідати недійсному і не чинному на території України стандарту - ГОСТ 20-85?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! В даному випадку мається на увазі, що технічні характеристики стрічки конвеєрної, яка пропонується учасником до постачання, можуть відповідати технічним характеристикам, які зазначені в даному нормативному документі. При цьому виробництво предмету закупівлі може бути за будь-яким нормативним документом.
щодо тенедерної документації
Дата подання: 11 листопада 2019 11:31
Дата відповіді: 14 листопада 2019 08:45
Просимо уточнити який документ\документи необхідно надати переможцю закупівлі згідно п.3.3. Додатку №2. До чого відноситься фраза цього пункту: «щодо юридичної особи, яка є учасником, до якої застосовано заходи кримінально-правового характеру за вчинення корупційного правопорушення, видана після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.»? Довідка про несудимість може бути видана лише на фізичну особу, а не на юридичну. Це помилка (опечатка) у документації? Якщо так, то чи будуть внесені зміни у тендерну документацію?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Ваше питання буде розглянуте на засіданні тендерного комітету і в разі необхідності будуть внесені зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-07-000903-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "АЗОВКАБЕЛЬ", Код ЄДРПОУ:31600918
Дата подання: 11 листопада 2019 15:45
Вимога на зміни в ТД
З 29 жовтня система Prozorro інтегрувалася з реєстром Державної податкової служби (раніше Державна фіскальна служба України). Відтепер дані щодо відсутності/наявності податкової заборгованості переможця тендеру потраплятимуть в систему за автоматичним запитом.
Порядок взаємодії системи закупівель та реєстру ДФС з метою перевірки податкової заборгованості учасників закупівель врегульовано спільним наказом Мінеконорозвитку та Мінфіну № 37/11.
https://prozorro.gov.ua/news/v-prozorro-avtomatichno-pereviryatimut-podatkovu-zaborgovanist-uchasnika-tenderu
У зв'язку з вищезазначеним вимагаємо видалити п. 3.1 Додатку 2 ТД з вимогою надання переможцем оригіналу довідки уповноваженого податкового органу про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету
Розгорнути
Згорнути
Порядок взаємодії системи закупівель та реєстру ДФС з метою перевірки податкової заборгованості учасників закупівель врегульовано спільним наказом Мінеконорозвитку та Мінфіну № 37/11.
https://prozorro.gov.ua/news/v-prozorro-avtomatichno-pereviryatimut-podatkovu-zaborgovanist-uchasnika-tenderu
У зв'язку з вищезазначеним вимагаємо видалити п. 3.1 Додатку 2 ТД з вимогою надання переможцем оригіналу довідки уповноваженого податкового органу про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 листопада 2019 08:40
Шановний учасник, дякуємо за звернення! Ми ознайомились з Вашою вимогою і найближчим часом вона буде розглянута на засіданні тендерного комітету відповідними фахівцями.
Номер вимоги: UA-2019-11-07-000903-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "БЕРТІ", Код ЄДРПОУ:00152359
Дата подання: 12 листопада 2019 13:21
"Вимога на зміни в тендерній документації"
Вимагаємо внести зміни у Додаток №5 та виключити вимогу про обовязкове надання Сертифікату відповідності. Натомість передбачити необхідність надання Сертифікату відповідності тільки у випадку, якщо продукція підлягає обовязковій сертифікації. Тобто прописати у Додатку№ 5 до тендерної документаціі (п.1.1 та 1.2.): або Сертифікат відповідності (якщо продукція підлягає обовязковій сертифікації) або довідка з органу сертифікації про те, що продукція не підлягає сертифікації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 листопада 2019 08:41
Шановний учасник, дякуємо за звернення! Ми ознайомились з Вашою вимогою і найближчим часом вона буде розглянута на засіданні тендерного комітету відповідними фахівцями.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 11:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БЕРТІ" |
300 600,00
UAH з ПДВ
|
300 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне акціонерне товариство "АЗОВКАБЕЛЬ" |
336 060,00
UAH з ПДВ
|
334 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БЕРТІ" #42971122 |
Відхилено |
300 600,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2019 15:13
|
Приватне акціонерне товариство "АЗОВКАБЕЛЬ" #31600918 |
Переможець |
334 080,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2019 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2020 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2019 16:32
|
Договір 19746 Стрічка.pdf | укладений |
11 грудня 2019 16:30
|