Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 код 15530000-2 Вершкове масло (масло вершкове)
SC 021:2015 (CPV) code 15530000-2 Butter
SC 021:2015 (CPV) code 15530000-2 Butter
Очікувана вартість
6 000 000,00 UAH
UA-2019-11-07-000821-c ● 05c7727613de4c818f15fcfb1dd0cafd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485490 |
Вебсайт: | http://2422171.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03087, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12 |
Контактна особа: |
Толок Анастасія Геннадіївна 380442423706 tolok_n@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of education Solomyanskiy district in Kyiv state administration |
National ID: | 37485490 |
Contact point: |
Tolok Anastasiya Gennadiivna 380442423706 tolok_n@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2019 13:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 17 січня 2020 12:09 |
Очікувана вартість: | 6 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 180000 UAH |
Publication date: | 07 листопада 2019 13:03 |
Enquiries until: | 29 листопада 2019 18:00 |
Complaints submission until: | до 05 грудня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 грудня 2019 18:00 |
Information
Estimated total value: | 6 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 30 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 кілограми
ДК 021-2015 код 15530000-2 Вершкове масло (масло вершкове)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03087, Україна, місто Київ, Київ, відповідно до дислокації
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
SC 021:2015 (CPV) code 15530000-2 Butter
CPV: 15530000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2019 12:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2019 12:39 |
ТД Масло 2020 зм 1.docx | |
26 листопада 2019 12:39 |
Перелік змін масло 1.docx |
26 листопада 2019 12:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 листопада 2019 12:39 |
ТД Масло 2020 зм 1.docx
|
|||
26 листопада 2019 12:39 |
Перелік змін масло 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Фасування масла
Дата подання: 07 листопада 2019 13:58
Дата відповіді: 11 листопада 2019 13:31
Вагове масло - Ві маєте на увазі моноліт, чи розглядатимете Ви пропозиції фасованного масло у пачку 200г?
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за питання, Просимо Учасників подавати свої тендерні пропозиції відповідно до технічних вимог та характеристик товару (Додаток 3) Тендерної документації. Дякуємо!
вид та фасування масла
Дата подання: 11 листопада 2019 13:51
Дата відповіді: 13 листопада 2019 15:38
За ТД у Вас зазначено масло вагове, просимо надати роз'яснення чи це масло монолiтчи масло фасоване у пачку у кашировану фольгу? якщо фасоване масло, то по скiльки грам повинна бути фасовка? адже за додатком 3 iнформацiя невичерпна та з цього додатку у повнфй мiрi неможливо яке саме масло Вам потрiбне
Відповідь: Моноліт
Аналогічні договори
Дата подання: 11 листопада 2019 16:15
Дата відповіді: 13 листопада 2019 15:38
Добрий день.
У Додатку 2 зазначено: "* Аналогічними є договори, які відповідають аналогічним обсягам та конкретній закупівлі".
Вважаємо відповідність аналогічним обсягам дискримінаційною вимогою та просимо видалити з Тендерної документації.
Відповідь: Дане питання буде вивчено та при необхідності будуть внесені зміни.
Аналогічні договори
Дата подання: 12 листопада 2019 10:23
Дата відповіді: 13 листопада 2019 15:36
У п. 3.2 Додатку 2 зокрема зазначено: надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічого договору надати:
- договір (ів), зазначеного в довідці, крім відомостей, що становлять комерційну таємницю;
- накладні
Скажіть будь ласка, мається на увазі декілька накладних або всі?
Дякуємо.
Відповідь: Декілька.
аналогічні договори
Дата подання: 13 листопада 2019 11:39
Дата відповіді: 13 листопада 2019 15:35
Доброго дня. У п. 3.1 Додатку 2 зазначено: надати довідку про виконання аналогічного договору(ів) за 2017-2018 рік, в якому зазначити предмет договору(ів), вартість договору, замовника, його адресу, робочий телефон, ПІБ керівника/особи, уповноваженої на підписання договорів. Уточніть будь-ласка, мається на увазі договір(и) за кожен рік, тобто 2017 та 2018, чи договір(и) за період з 2017 по 2018 рік включно?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За період.
аналогічні договори
Дата подання: 15 листопада 2019 09:32
Дата відповіді: 16 листопада 2019 18:58
Просимо уточнити, яка мінімальна кількість аналогічних договорів та листів-відгуків вимагається від учасника для документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, згідно п.3 Додатку 2 ТД?
Відповідь: Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічого договору (ст. 16 Закону України "Про публічні звкупівлі) та відповідно до вимог Додатку 2 Тендерної документації Учасник надає: - договір (и), якіий (і)) зазначеного (их) в довідці про виконання аналогічного договору (ів)(,крім відомостей, що становлять комерційну таємницю. Замовник зазначив період. за який Учасники надають аналогічні (договори). або аналогічний (договір). Листи-відгуки надаються в складі тендерної пропозиції Учасника відповідно до наданого(их ) договору(ів). ДЯКУЄМО!.
Щодо технічних вимог
Дата подання: 27 листопада 2019 11:28
Дата відповіді: 28 листопада 2019 18:02
Шановний Замовнику!!!! Згідно технічних вимог Тендерної документації Ви вимагаєте надання експертного висновку, чинного на дату розкриття.
Уточніть, будь ласка, дату розкриття тендерних пропозицій - На момент Прекваліфікації, коли буде розкриватися технічна документація, 09.12.2019 чи на момент аукціону, при розкритті цінової пропозиції, - 14.01.2020 рік????
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-07-000821-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 13 грудня 2019 22:09
Вимога
Шановний замовнику!!!! Прикріпіть Протокол рішення Кваліфікаційного комітету з прекваліфікації, так як Ви порушуєте наші права щодо терміну оскарження!!!!!!!!!!!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 грудня 2019 09:21
Відсутня технічна можливість.
Вимога/скарга не задоволена.
Номер вимоги: UA-2019-11-07-000821-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 16 грудня 2019 14:35
ВИМОГА
Шановний Замовнику!
Згідно Вашого протоколу щодо відхілення нашої пропозиції на стадії прекваліфікації: вимагаємо анулювати протокол щодо відхилення та більш детально, уважно та неупереджено передивитися тендерну пропозицію ПрАТ “Обухівський молокозавод”.
На виконання вимоги щодо ненаданняі документів згідно пп. 1.5. п. 1 Додатку 2 Тендерної документації, Учасником надано відповідний лист пояснення з посиланням на законодавство про відсутність даного документу, а саме: п. 2.1.5. Лист пояснення щодо реєстру потужностей.
Відповідно до ст. 25 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” від 23.12.1997 р. №771/97-ВР державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отриманя експлуатаційного дозволу. Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у звязку з експлуатацією потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл.
Також, у складі тендерної пропозиції № UA-2019-11-07-000821-c надані скан-копії з оригіналів експлуатаційних дозволів, виданих Управлінням Ветеринарної медицини в Обухівському районі (№ 10-08-11 МР від 11.02.2011 р.) та Обухівською районною санітарно-епідеміологічною станцією (№ 08703/01/15 від 25.03.2011 р.), для потужностей (обєктів) виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, тобто вимогу Замовника щодо інформації про реєстрацію потужностей з нашої сторони потрібно вважати поданою в повному обсязі.
На виконання вимоги Замовника щодо ненадання документів згідно пп. 1.8. п. 1 Додатку 2 Тендерної документації, нами було надано відповідні документи, знову ж таки з посиланням на законодавство, про відсутність даного документу, а саме: п. 2.1.7. Довідка щодо санітарної обробки складських, виробничих приміщень та автотранспортні засоби, Журнал контролю миття транспортних засобів та завдання на санітарний день щодо обробки складських та виробничих приміщень.
На законодавчому рівні не передбачено обов'язкове залучення сторонніх осіб для виконання робіт щодо санітарної обробки складських, виробничих приміщень та автотранспортних засобів. Підприємство має абсолютно усі можливості щодо організації власними силами відповідних підрозділів молокозаводу здійснювати санітарну обробку усіх приміщень та усіх автотранспортних засобів.
Складські, виробничі приміщення та автотранспортні засоби проходять санітарну обробку відповідно до “Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі (СанПіН 5781-91)” затверджених Наказом № 5781-91 від 16.04.1991 р. Міністерством охорони СРСР. Дезінфекція, дератизація та дезінсекція (санітарна обробка) складських, виробничих приміщень, де зберігається молочна продукція, та автотранспортних засобів, якими завозиться молочна продукція, проводиться по мірі необхідності, але не рідше одного разу в 10 днів. Для контролю санітарного стану всіх приміщень створено журнал реєстрації санітарної обробки складських приміщень та автотранспортних засобів, про що Учасником надано у складі тендерної пропозиції відповідні документи, зазначені вище. Представник лабораторії молокозаводу перевіряє наявність обробки згідно встановленого періоду.
А отже, вимога Замовника щодо п. 1.8. Тендерної документації Учасником надано в повному обсязі.
В разі негативної відповіді нами буде подану скаргу до Антимонопольного комітету України та Держаудитслужбу про порушення наших прав та дискримінаційний підхід саме до пропозиції Обухівського молокозаводу.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Вашого протоколу щодо відхілення нашої пропозиції на стадії прекваліфікації: вимагаємо анулювати протокол щодо відхилення та більш детально, уважно та неупереджено передивитися тендерну пропозицію ПрАТ “Обухівський молокозавод”.
На виконання вимоги щодо ненаданняі документів згідно пп. 1.5. п. 1 Додатку 2 Тендерної документації, Учасником надано відповідний лист пояснення з посиланням на законодавство про відсутність даного документу, а саме: п. 2.1.5. Лист пояснення щодо реєстру потужностей.
Відповідно до ст. 25 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” від 23.12.1997 р. №771/97-ВР державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отриманя експлуатаційного дозволу. Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у звязку з експлуатацією потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл.
Також, у складі тендерної пропозиції № UA-2019-11-07-000821-c надані скан-копії з оригіналів експлуатаційних дозволів, виданих Управлінням Ветеринарної медицини в Обухівському районі (№ 10-08-11 МР від 11.02.2011 р.) та Обухівською районною санітарно-епідеміологічною станцією (№ 08703/01/15 від 25.03.2011 р.), для потужностей (обєктів) виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, тобто вимогу Замовника щодо інформації про реєстрацію потужностей з нашої сторони потрібно вважати поданою в повному обсязі.
На виконання вимоги Замовника щодо ненадання документів згідно пп. 1.8. п. 1 Додатку 2 Тендерної документації, нами було надано відповідні документи, знову ж таки з посиланням на законодавство, про відсутність даного документу, а саме: п. 2.1.7. Довідка щодо санітарної обробки складських, виробничих приміщень та автотранспортні засоби, Журнал контролю миття транспортних засобів та завдання на санітарний день щодо обробки складських та виробничих приміщень.
На законодавчому рівні не передбачено обов'язкове залучення сторонніх осіб для виконання робіт щодо санітарної обробки складських, виробничих приміщень та автотранспортних засобів. Підприємство має абсолютно усі можливості щодо організації власними силами відповідних підрозділів молокозаводу здійснювати санітарну обробку усіх приміщень та усіх автотранспортних засобів.
Складські, виробничі приміщення та автотранспортні засоби проходять санітарну обробку відповідно до “Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі (СанПіН 5781-91)” затверджених Наказом № 5781-91 від 16.04.1991 р. Міністерством охорони СРСР. Дезінфекція, дератизація та дезінсекція (санітарна обробка) складських, виробничих приміщень, де зберігається молочна продукція, та автотранспортних засобів, якими завозиться молочна продукція, проводиться по мірі необхідності, але не рідше одного разу в 10 днів. Для контролю санітарного стану всіх приміщень створено журнал реєстрації санітарної обробки складських приміщень та автотранспортних засобів, про що Учасником надано у складі тендерної пропозиції відповідні документи, зазначені вище. Представник лабораторії молокозаводу перевіряє наявність обробки згідно встановленого періоду.
А отже, вимога Замовника щодо п. 1.8. Тендерної документації Учасником надано в повному обсязі.
В разі негативної відповіді нами буде подану скаргу до Антимонопольного комітету України та Держаудитслужбу про порушення наших прав та дискримінаційний підхід саме до пропозиції Обухівського молокозаводу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 грудня 2019 09:21
Шановний учаснику тендерна документація не передбачала надання листа пояснення при відсутності документу. Відповідно до тендерної документації, якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви учасник надає інший рівнозначний документ та письмове пояснення щодо надання такого документу з посиланням на норму права.
Розгорнути
Згорнути
Вимога/скарга не задоволена.
Номер вимоги: UA-2019-11-07-000821-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 18 грудня 2019 09:45
Вимога
Шановний Замовнику!!!!! На вимогу надати реєстр потужностей нами було надано рівнозначний документ, а саме: Експлуатаційний дозвіл, який покриває і транспортні засоби та лист пояснення з посиланням на ЗАКОНОДАВСТВО про те, що реєстр потужностей не потрібний у зв'язку з тим, що в нас є Експлуатаціний дозвіл і теж саме стосується іншої вимоги!!!!!!! Де логіка у Вашій відповіді?????????
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 грудня 2019 11:11
Ще раз уважно прочитайте відповідь коли надається рівнозначний документ : Відповідно до тендерної документації, якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви учасник надає інший рівнозначний документ та письмове пояснення щодо надання такого документу з посиланням на норму права. Тобто з 3Х причин, а саме: втрата чинності, зміни форми, назви, тоді надається рівнозначний документ та лист пояснення. У вашій тендерній пропозиції відсутній рівнозначний документ, а також відсутній по іншій причині ніж допускається тендерною документацією.
Розгорнути
Згорнути
Вимога скарга не задоволена.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-07-000821-c.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 18 грудня 2019 11:25
Дата подання: 18 грудня 2019 11:25
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 грудня 2019 13:07
рішення від 20.12.2019 №18971+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2019 13:07
інформація про резолютивну частину рішення від 10.01.2019 №559.pdf
Дата публікації: 11 січня 2020 15:48
Рішення від 10.01.2020№559.pdf
Дата публікації: 14 січня 2020 23:35
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 13 грудня 2019
Найменування: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485490 |
Місцезнаходження: | 03087, Україна, Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2020 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" |
5 400 000,00
UAH з ПДВ
|
5 196 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" |
5 621 400,00
UAH з ПДВ
|
5 198 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" #00445920 |
Переможець |
5 196 600,00
UAH з ПДВ
|
20 січня 2020 11:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2021 14:11
|
4-26.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2021 10:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2021 09:19
|
3-26.pdf | зміни до договору |
22 січня 2021 09:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 09:30
|
2-26.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 09:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 09:34
|
1-26.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 09:34
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2020 16:41
|
26 договор.pdf | укладений |
07 лютого 2020 15:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |