Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

SSD накопичувачі
Очікувана вартість
5 660,00 UAH
UA-2019-11-07-000772-c ecbb2b95900e496bb8d8a2383a43d79d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Матюшенко Тетяна Володимирівна

380444261459 ruszn_05bux@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445416
Вебсайт: http://obolon.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 04209, Україна , Київська обл., Київ, вул,Озерна, 18-а
Контактна особа: Матюшенко Тетяна Володимирівна
380444261459
ruszn_05bux@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 12:42
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 12 листопада 2019 14:55
Очікувана вартість: 5 660,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,88%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


SSD накопичувачі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
SSD накопичувачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04209, Україна, місто Київ, Київ, Озерна,18А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2019
ДК 021:2015: 30233000-1 — Пристрої для зберігання та зчитування даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 12:56
проект договору.docx
07 листопада 2019 12:55
кваліфікаційні.pdf
07 листопада 2019 12:54
технічні.docx
07 листопада 2019 12:54
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
07 листопада 2019 12:54
форма пропозиції.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 08 листопада 2019 09:40
Дата відповіді: 08 листопада 2019 10:21
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання.Будемо розглядати згідно чинного законодавства.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 листопада 2019 12:17
Дата відповіді: 08 листопада 2019 12:36
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Якщо в документації під товаром прописано "еквівалент не пропонувати",то інші марки не розглядаються. 2)До торгів допускаємо і платників ПДВ,і не платників.(це стосується як ФОП та юр.компаній-учасників).Пропозиція оцінюється остаточна.(Якщо у часник не платник ПДВ,то чому до пропозиції додавати суму ПДВ і навпаки,якщо платник ПДВ,то чому ПДВ віднімати????)Ціни порівнюються остаточні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2019 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 5 610,00
UAH з ПДВ
5 299,92
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 5 500,00
UAH з ПДВ
5 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 14:03
Електронний підпис
11 листопада 2019 14:02
Лист про неліцензування.pdf
11 листопада 2019 14:02
Згода з договором.pdf
11 листопада 2019 14:02
Відомості про учасника.pdf
11 листопада 2019 14:02
ЕКО5140_Цінова пропозиція.pdf
11 листопада 2019 14:02
ЕКО5140_Проект договору.pdf
11 листопада 2019 14:02
ЕКО5140_Проект договору.doc

Публічні документи

11 листопада 2019 11:11
Доки ЧП Шульц.rar
11 листопада 2019 11:11
Витяг з реэстру.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 5 299,92
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 17:39

Документи

12 листопада 2019 17:39
протокол переможця 26.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2019 17:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
5 299,92
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2019 17:39
протокол переможця 26.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог_772-с.pdf укладений
18 листопада 2019 16:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 299,92
UAH (в тому числі ПДВ 883,32 UAH)