Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук
Очікувана вартість
24 000,00 UAH
UA-2019-11-07-000748-c 4c94a59d0f9a4e8bba424a6384d5c9c9
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Савенко Наталія Іванівна

380444051420 cprmat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центр позашкільної роботи Святошинського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 22869738
Вебсайт: http://cprs.kiev.ua
Місцезнаходження: 03194, Україна , Київська обл., Київ, Пр-кт Леся Курбаса 7-г
Контактна особа: Савенко Наталія Іванівна
380444051420
cprmat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 12:33
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2019 18:00
Очікувана вартість: 24 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03194, Україна, Київська область, Київ, Проспект Леся Курбаса,7-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 12:43
ОГОЛОШЕННЯ НОУТБУКИ 2019р..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 листопада 2019 12:18
Дата відповіді: 08 листопада 2019 13:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: .Ні, ми не допускаємо аналогів та еквіалентів предмета закупівлі. 2. Так, ми допускаємо до участі в закупівлі ФОП неплатників ПДВ, ціна на товар указана уже з ПДВ.
Запитання
Дата подання: 08 листопада 2019 13:57
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 24 000,00
UAH з ПДВ
24 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 17:46
сертификатWindows-10-Pro (1).jpg
11 листопада 2019 17:46
Сервіс_центри.pdf
11 листопада 2019 17:46
Документы Компаком 2000.rar
11 листопада 2019 17:46
S_Inspiron 3567 (P76G_P63F).pdf
11 листопада 2019 17:46
Dell СЄС.pdf
11 листопада 2019 17:46
D_Inspiron 3567 (P76G_P63F).pdf
11 листопада 2019 17:46
D_Inspiron 3551_3552_3558 (P47F) (2).pdf
11 листопада 2019 17:46
propozitsiya_ 24000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 24 000,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 12:58

Документи

13 листопада 2019 12:57
Протокол №26.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2019 12:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
24 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 листопада 2019 12:57
Протокол №26.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № UA-748-с.PDF укладений
18 листопада 2019 11:14