Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дезінфекційні засоби
Очікувана вартість
66 000,00 UAH
UA-2019-11-07-000741-a 49f0a3298b234e9e9f6fadb479ffafc9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макарова Людмила Григорівна

(044) 2920193 kmkl2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2
Код ЄДРПОУ: 25637595
Місцезнаходження: 02094, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ КРАКІВСЬКА, будинок 13
Контактна особа: Макарова Людмила Григорівна
(044) 2920193
kmkl2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 15 листопада 2019 13:54
Початок аукціону: 15 листопада 2019 13:54
Очікувана вартість: 66 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 330,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Додаткові кошти місцевого бюджету загального фонду. Ціна з ПДВ.

Додаткові кошти місцевого бюджету загального фонду. Ціна з ПДВ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
244 пляшки
Дезінфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, місто Київ, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ КРАКІВСЬКА, будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
Код КЕКВ: 2220 — Медикаменти та перев'язувальні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Післяплата Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 15:21
Форма цінової пропозиції.docx
07 листопада 2019 15:21
Проект договіру ЛЗ.docx
07 листопада 2019 15:21
Кваліфікаційні та технічі вимоги дези.docx
07 листопада 2019 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 15:21
Форма цінової пропозиції.docx
07 листопада 2019 15:21
Проект договіру ЛЗ.docx
07 листопада 2019 15:21
Кваліфікаційні та технічі вимоги дези.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-07-000741-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Парсек", Код ЄДРПОУ:22967470
Дата подання: 07 листопада 2019 15:48
Дискримінаційно абсурбні кваліфікаційні вимоги
Доброго дня. Ознайомилися з кваліфікаційними та технічними вимогами викладеними в оголошені про закупівлю. Щодо технічних вимог: ви вказали конкретні назви деззасобів, проте, не надали посилання на можливість надання еквіваленів/аналогів. Зазначення найменуваннь засобів з його унікальними медико-технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному переможцю, пропозиція якого буде набагато більша в ціні за інших учасників які б могли запропонувати еквівалент за меншу ціну, яка з економить бюджет Замовника. Не наданням Замовником можливості подання еквівалентів являється дискримінаційною вимогою. Встановлені Замовником технічні характеристики до предмету закупівлі суперечать принципам закупівель Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, Замовником порушуються статті 6, 8, 15, 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Відповідно до статей 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, Замовником порушуються статті 6, 8, 15, 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». На підставі вищенаведеного, а також керуюсь ст.ст. 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.ст. 6, 8, 15, 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», Вимагаємо внести зміни в документацію закупівлі, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів товарів, що зазначені в Оголошенні про закупівлю. Щодо кваліфікаційних вимог, а саме п.6 - з яких це пір гарантійні листи виробника під час електронної закупівлі завіряються ноторіально? Це абсурд. Внесіть зміни в данний пункт.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 листопада 2019 14:44
Відхилення вимоги.
Відповідно до абз. 3 п.2 р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19 березня 2019 року №10 (зі змінами), під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки).
Отже, при допороговій закупівлі замовник має право закуповувати конкретний предмет закупівлі, без передбачення можливості поставки еквівалента, оскільки у вказаній Інструкції не передбачено ні обов’язку Замовника вказувати «еквіваленти», ні права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками.
Товар повинен відповідати технічним характеристикам Замовника. Технічні характеристики зазначались після проведеного тестування засобів протягом певного часу та розробки алгоритму використання у підрозділах лікарні, враховувались досвід використання дезінфікуючих засобів обумовлених умовами, в яких вони використовуються, та потребами.
У зв’язку з вищевикладеним змушені відхилити вимогу.
Номер вимоги: UA-2019-11-07-000741-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 18 листопада 2019 15:38
Вимога щодо невідповідності запропонованих засобів
Шановний Замовнику! Різниця між пропозиціями становить 54% або 35 466грн, тобто це ще більше ніж одна закупівля, адже наша пропозиція становить 30 366грн, а завідомого «переможця» 65 832 грн!!! В період уточнення учасник звертався до Замовника з вимогою внести зміни в документацію і надати можливість запропонувати еквіваленти, але Замовник в свою чергу процитував наказ із своїм тлумаченням, дійсно Наказ ДП "Прозорро" від 19.03.2019 р. № 10 затвердив Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», та виключив неоднозначний вираз «або еквівалент», але ніяким чином не змінився Закон України «Про публічні закупівлі», який є єдиним документом. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Звертаємо увагу Замовника на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. Замовник зазначив, що не має наміру розглядати еквіваленти. Такий підхід грубо порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Це й підтверджено вашою відповіддю на вимогу: «Товар повинен відповідати технічним характеристикам Замовника. Технічні характеристики зазначались після проведеного тестування засобів протягом певного часу та розробки алгоритму використання у підрозділах лікарні, враховувались досвід використання дезінфікуючих засобів обумовлених умовами, в яких вони використовуються, та потребами.» Тобто Замовник вже давно співпрацюєте із даними засобами та ще більше з представниками виробника, тож хочеться нагадати про ротацію засобів, про яку Замовник забув протягом довгих років, то ж можливо пора покласти край цим договірним закупівлям!
Жодного професійного обґрунтування для заборони дезінфікуючих засобів, які пройшли реєстрацію згідно чинного законодавства України та мають дозвільні документи не має! Зазначені в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували еквіваленти за такими характеристиками, як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист.
Який наказ дає Замовнику таке право, адже закупівля проводиться за ДЕРЖАВНІ КОШТИ, ЗАКОНИ УКРАЇНИ однакові для всіх!!!! Тож згідно Наказу ДП "Прозорро" від 19.03.2019 р. № 10 та Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо детального пояснення невідповідності запропонованих нами засобів, які згідно наданій документації відповідають вимогам та при цьому приносять економію державних коштів понад 54%, посніть що ж таке має відрізняти ці дві пропозиції на суму в 35 466 грн? Не вже температура зберігання від мінус 40 градусів? (Де це у Замовника така має бути температура в складських приміщеннях, та чи знає Замовник вимоги до таких приміщень?)
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до департаменту ОЗ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2019 13:07
Не задоволена
Шановний учасник ТОВ "ІМЕД" !
Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» « учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі». За Вашим оскарженням Ви «в період уточнення учасник звертався до Замовника з вимогою внести зміни в документацію і надати можливість запропонувати еквівалент». Тобто, ТОВ "ІМЕД" в змові з ТОВ "Парсек".
В Законі України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» №114-IX наведено поняття «аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону.»
Еквівалент— продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
Відповідно до технічних характеристик наданої Вами пропозиції не можуть вважатись «еквівалентом»:
Найменування запропонованого засобу Медико – технічні вимоги Замовника Технічні характеристики запропонованого засобу
Госпісепт Вміст компонентів карбонату натрію та бікарбонату натрію на рівні не менше 11%, що зменшують кородуючу дію хлору та забезпечують миючу дію засобу. Вміст компонентів лише 7,5%.
Засіб призначений для дезінфекції поверхонь, дезінфекції, поєднаної з ПСО виробів медичного призначення, стерилізації ВМП. Відсутній режим стерилізації ВМП.
Робочі розчини в концентрації 0,016%-0,288% не повинні викликати подразнення органів дихання. Зазначено, що в концентрації 0,01-0,1% можна використовувати без засобів захисту органів дихання та очей.
Мікрасепт Склад діючих речовин засобу: ізопропіловий спирт- 60%, алкілдиметилбензиламоній хлорид, октилдецилдиметиламоній хлорид, диоктилдиметиламоній хлорид, дидецилдиметиламоній хлорид, вода, функціональні добавки (гліцерин, пантенол). Склад не відповідає.
Споросепт Універсальний рідкий нехлорний засіб призначений для дезінфекції, передстерилізаційного очищення, стерилізації ВМП, для дезінфекції поверхонь приміщень, медприладів, сантехнічного обладнання, інвентарю з бактерицидною, туберкулоцидною, вірулоцидною(в т.ч. гепатит Б, ВІЛ-інфекція), фунгіцидною та овоцидною активністю, активністю щодо особливо-небезпечних інфекцій та мийними властивостями при високому ступені розведення(з одного літру концентрату повинно виходити не менше 1000 літрів робочого розчину при вірусній етіології (дезінфекція ВМП) з терміном експозиції 60хв). Відсутня овоцидна активність.
З 1л. концентрату виходить 400 л. робочого розчину.

Можливість проведення дезінфекції , суміщеної із передстерилізаційним очищенням, гнучких і жорстких ендоскопів за 10 хвилин. Не відповідає.

Документи

20 листопада 2019 13:07
Шановний учасник ТОВ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 30 366,00
UAH з ПДВ
30 366,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" 65 832,00
UAH з ПДВ
65 832,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 21:04
Документи.rar
13 листопада 2019 21:04
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ТОВ "ФАРТУНАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 30 366,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 11:59
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ"
#37308833
Переможець 65 832,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 12:02

Документи

18 листопада 2019 11:59
Електронний підпис
18 листопада 2019 11:58
Рішення 322.PDF

Документи

18 листопада 2019 12:02
Електронний підпис
18 листопада 2019 12:01
Рішення 323.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2019 12:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ"
#37308833
65 832,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 листопада 2019 12:02
Електронний підпис
18 листопада 2019 12:01
Рішення 323.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 10:35
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 11:26
договір 189 від 25.11.2019.pdf укладений
25 листопада 2019 11:26
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 14:51
Договір189.PDF укладений
20 листопада 2019 14:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 65 832,00
UAH