Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка науково-проектної документації «Ремонт (реставраційний) фасаду та окремих номерів готелю «Октябрьская» будівлі-пам’ятки «Прибутковий будинок Бишлера» за адресою: м. Одеса, вул. Канатна, 31. (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»; 71220000-6 - Послуги з архітектурного проектування. Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету).
Очікувана вартість
270 000,00 UAH
UA-2019-11-07-000717-b aba6425c123d4e368f9ec0ff40dc2275
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данильченко Ольга

+380487189267 UORZMV@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОБЛАСНОЇ РАДИ З МАЙНОВИХ ВІДНОСИН
Код ЄДРПОУ: 23212638
Вебсайт: http://property.odessa.gov.ua/
Місцезнаходження: 65032, Україна , Одеська обл., Одеса, м. Одеса, просп. Шевченка, буд. 4
Контактна особа: Данильченко Ольга
+380487189267
UORZMV@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Розробка науково-проектної документації «Ремонт (реставраційний) фасаду та окремих номерів готелю «Октябрьская» будівлі-пам’ятки «Прибутковий будинок Бишлера» за адресою: м. Одеса, вул. Канатна, 31. (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»; 71220000-6 - Послуги з архітектурного проектування. Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету)..
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Розробка науково-проектної документації «Ремонт (реставраційний) з ідентифікації ступеню безпеки будівлі-пам’ятці архітектури КУ «Одеський академічний музично-драматичний театр ім. В.С. Василька» за адресою: м. Одеса, вул. Пастера, 15». Предмет закупівлі визначено з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65032, Україна, Одеська обл., Одеса, проспект Шевченка, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Поточні розрахунки здійснюються проміжними платежами відповідно календарного плану виконання робіт на підставі актів виконаних робіт протягом 10 робочих днів з дня підписання акту виконаних робіт, підписаних представниками сторін за умови наявності відповідного фінансування та коштів на рахунку Замовника. Остаточний розрахунок після завершення робіт здійснюється протоягом 10 робочих днів з дня паідписання акту виконаних робіт, після підписання Сторонами останнього акту виконаних робіт, передання Підрядником Замовнику Документації за актом прийому-передачі з урахуванням раніше проведених платежів. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

07 листопада 2019 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Одесгражданпроект"
#41769868
Переможець 270 000,00
UAH
07 листопада 2019 11:12

Документи

07 листопада 2019 11:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 10:09
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 13:35
ДУ 5 до ДП 23 (1).pdf зміни до договору
02 квітня 2021 13:34
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2021 15:20
ДУ 4 до ДП 23 (1).pdf зміни до договору
25 березня 2021 15:19
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 14:20
ДУ 3 до ДП 23 (1).pdf зміни до договору
13 листопада 2020 14:14
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2020 15:40
ДУ 2 до ДП 23 (1).pdf зміни до договору
17 березня 2020 15:39
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 15:52
ДУ 1 до ДП 23 (1).pdf зміни до договору
26 грудня 2019 15:52
Електронний підпис укладений
07 листопада 2019 11:13
договір підряду 23.pdf укладений
07 листопада 2019 11:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору у звязку із затримкою фінансування
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни у звязку із здорожчанням вартості експертизи
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна календорного плану виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 листопада 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 302 374,37
UAH