Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Монітори, ДБЖ, багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
45 000,00 UAH
UA-2019-11-07-000536-a ● aa56b62f37d1472b9354912cebe1ef04
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ЗАКАРПАТГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 05448610 |
Місцезнаходження: | 88015, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, вулиця Погорєлова 2 |
Контактна особа: |
Фабріці Іван Теодорович 380676502229 Ivan.Fabrici@zkgas.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2019 13:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2019 13:39 |
Очікувана вартість: | 45 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 225,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Монітори, ДБЖ, багатофункціональні пристрої
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Монітори, ДБЖ, багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 листопада 2019
—
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп'ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2019 13:55 |
Iнструкцiя з підготовки монітор.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 листопада 2019 12:12
Дата відповіді: 11 листопада 2019 10:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1. Відповідно до розд.1 п.3 Інструкції з підготовки пропозиці товар повинен відповідати технічним вимогам зазначеним у додатку 1 Інструкції. 2.Відповідно до розд.4 п.2 пп.1 Інструкції з підготовки пропозиції : • Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, які мають бути відкриті для загального доступу (не містити паролів): 1) документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам та документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника на підписання документів пропозиції (відповідно до чинного законодавства); 3. До участі у закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Пропозиція таких учасників буде розглядатися як остаточна ціна.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-07-000536-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАКОМ-2000", Код ЄДРПОУ:42668690
Дата подання: 20 листопада 2019 13:38
Стосовно дискваліфікації ТОВ «Компаком-2000»
Шановний Замовник, повідомляємо Вам, що ТОВ «Компаком-2000» було надані всі необхідні документи, а саме:
Документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам (Порівняльна таблиця) та цінова пропозиція;
Лист згода з проектом договору викладений як (Згода з умовами договору);
Проект договору про закупівлю (згідно Додатку 2 Інструкції) не потребує обов'язкового підкріплення так як ТОВ «Компаком-2000» надав цінову пропозицію в якій вказано, що уповноважений на підписання Договору та Згоду з умовами договору.
Тому пропонуємо Вам повернути ТОВ «Компаком-2000» на кваліфікацію та переглянути нашу пропозицію.
Розгорнути
Згорнути
Документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам (Порівняльна таблиця) та цінова пропозиція;
Лист згода з проектом договору викладений як (Згода з умовами договору);
Проект договору про закупівлю (згідно Додатку 2 Інструкції) не потребує обов'язкового підкріплення так як ТОВ «Компаком-2000» надав цінову пропозицію в якій вказано, що уповноважений на підписання Договору та Згоду з умовами договору.
Тому пропонуємо Вам повернути ТОВ «Компаком-2000» на кваліфікацію та переглянути нашу пропозицію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 листопада 2019 10:35
Замовником у п.1 та п.2 розд.4 Інструкції з підготовки пропозиції чітко прописано, що: Учасник повинен розмістити в електронній системі закупівель всі документи, передбачені даною Інструкцією до кінцевого строку подання пропозицій.
1. Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, які мають бути відкриті для загального доступу (не містити паролів): 1.документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам; 3.проект договору про закупівлю (згідно Додатку 2 Інструкції); 5.Лист згода з проектом договору відповідно до Додатку 3.
Документи, що вимагаються цією Інструкцією, Учасники повинні подати (завантажити в електронну систему закупівель) до закінчення терміну подання пропозицій, встановленого Замовником під час оголошення Закупівлі (далі - Оголошення), у сканованому вигляді у форматі PDF (Portable Document Format). Скановані копії документів мають містити якісні, розбірливі зображення.
Усі документи, які складаються безпосередньо учасником, витяги, а також кожна сторінка проекту договору, повинні бути засвідчені підписом уповноваженої особи (із зазначенням прізвища, ініціалів, посади особи) та відбитком печатки Учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством).
Відповідно до п.3 розд.1 інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета Закупівлі зазначено у додатку 1 Інструкції.
Розгорнути
Згорнути
1. Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, які мають бути відкриті для загального доступу (не містити паролів): 1.документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам; 3.проект договору про закупівлю (згідно Додатку 2 Інструкції); 5.Лист згода з проектом договору відповідно до Додатку 3.
Документи, що вимагаються цією Інструкцією, Учасники повинні подати (завантажити в електронну систему закупівель) до закінчення терміну подання пропозицій, встановленого Замовником під час оголошення Закупівлі (далі - Оголошення), у сканованому вигляді у форматі PDF (Portable Document Format). Скановані копії документів мають містити якісні, розбірливі зображення.
Усі документи, які складаються безпосередньо учасником, витяги, а також кожна сторінка проекту договору, повинні бути засвідчені підписом уповноваженої особи (із зазначенням прізвища, ініціалів, посади особи) та відбитком печатки Учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством).
Відповідно до п.3 розд.1 інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета Закупівлі зазначено у додатку 1 Інструкції.
Незадоволення вимоги щодо повернення ТОВ "Компаком-2000" на кваліфікацію та перегляд пропозиції
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій