Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання копіювальної техніки
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2019-11-07-000440-a ● 583fb0d81e5e45c1860c454c3d657f46
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3 СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 01993747 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , Київська обл., м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ ВОЛИНСЬКА, будинок 21 |
Контактна особа: |
Дитяча клінічна лікарня № 3 Солом"янського району м.Києва dkl3@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2019 12:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 13:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2019 13:30 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2019 11:42 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2019 11:42 |
Очікувана вартість: | 80 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Надання цінової пропозиції.Доставка товару за рахунок Постачальника.Надання всіх установчих документів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Придбання копіювальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03151, Україна, м.Київ, м.Київ, вул.Волинська,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2019 12:56 |
ДОГОВІР товар 2019 (4).doc |
07 листопада 2019 12:56 |
Техумови прінтери і МФУдодатково20 шт.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 листопада 2019 12:15
Дата відповіді: 08 листопада 2019 14:49
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. В технічнихвимогах до копіювальноїтехнікивказані технічні характеристики виробу безприв"язки до конкретного виробникаабомоделі.
2. Пропонуємий товар маєвідповідатизаявленимвимогам з вказанням марки і моделівиробу.
3. До розгляду буде взято найменшуціну.
2. Пропонуємий товар маєвідповідатизаявленимвимогам з вказанням марки і моделівиробу.
3. До розгляду буде взято найменшуціну.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Скоркіна М.В. #2332003543 |
Переможець |
69 600,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2019 17:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
31210 від 3.12.2019 р..PDF | укладений |
02 грудня 2019 14:29
|