Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери в зборі
Очікувана вартість
42 000,00 UAH
UA-2019-11-07-000326-a b4dc4b45684e439f99629345eddbbefe
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Ольга Миколаївна

+380566221242 ole.ole@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Нікопольський центр первинної медико-санітарної допомоги" Нікопольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37837203
Місцезнаходження: 53201, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, проспект Трубників, 56/2
Контактна особа: Карпенко Ольга Миколаївна
+380566221242
ole.ole@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 11:40
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 11:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 11:45
Початок аукціону: 15 листопада 2019 11:24
Очікувана вартість: 42 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


за рахунок коштів спеціального фонду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Персональний комп’ютер в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Богуна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості Товару, визначеного в Договорі, здійсню-ється Платником за пред’явленим рахунком протягом 10 робочих днів на підставі накладної, підписаної Платником та Постачальником. У разі затримання бюджетного фінан-сування розрахунок на поставлений Товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Платником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 11:41
ДОГОВІР компютери.doc
07 листопада 2019 11:41
Документація компютери.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 листопада 2019 12:20
Дата відповіді: 08 листопада 2019 13:38
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Звертаємо Вашу увагу, що вимогами тендерної документації вказано: "Примітка: Учасник на торги може пропонувати еквівалент товару. У разі якщо Учасником пропонується еквівалент товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характе-ристики, які вимагаються Замовником. Якщо надається еквівалент в складі пропозиції має бути надана довідка, яка містить порівняльну характеристику." 2. Стосовно вказання конкретних назв пропонуємого Учасником товару в ТД зазначено: "Для підтвердження технічних та якісних параметрів предмету закупівлі розмістити у складі пропозиції наступні документи:- завірену підписом та печаткою (у разі її використання) Учасника специфікацію запропонованого товару з описом, характеристиками, вимогами щодо якості по кожному найменуванню ціни, кількості та загальної суми (форма специфікації) В спеціфікації зазначено Комп’ютер в зборі (Корпус Gamemax ET-203 400W - Midl-Tower; 400 Вт; 4x5.25"; 1x3.5" ext.; 3x3.5" int.; 2 x USB/Mic/Aud: Материнская пла-та ASRock H310CM-DVS -1151 Intel H310, 2xDDR4, Int.Video(CPU), 4xSATAIII, 2xPCI-E 1x, VGA, HDMI, mATX , 1x LAN (RJ-45); Мо-дуль памяти DDR4 8Gb (2400MHz); Твердоте-льный накопитель - 2,5", 128Gb, SSD, SATA III; Монитор LG 22MP48A-P - 22", 250cd/m2, 1000:1, 5ms, 178°/178°, 1920x1080, VGA, WLED; клавіатура, миша оптична) (РОЗПИСАТИ ВІДПОВІДНО ПРОПОЗИЦІЇ)". 3. До участі в закупівлі допускаються всі учасники, незалежно від форм власності. Порівнюватися буде кінцева ціна, за якою Замовник буде придбавати товар.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 33 000,00
UAH з ПДВ
28 098,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 33 300,00
UAH з ПДВ
28 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Канріт 37 500,00
UAH з ПДВ
37 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 11:08
Пропозиція 33000.pdf
14 листопада 2019 11:08
Лист_гарантія.pdf
14 листопада 2019 11:08
Документы Компаком 2000_1.rar
14 листопада 2019 11:08
Сервіс_центри.pdf

Публічні документи

14 листопада 2019 08:50
Статут Канріт.pdf
14 листопада 2019 08:50
Специфікація.pdf
14 листопада 2019 08:50
СЭС гигиена 2019.pdf
14 листопада 2019 08:50
СЄС 1 (2).pdf
14 листопада 2019 08:50
Сертификат відпов.pdf
14 листопада 2019 08:50
Декларация.pdf
14 листопада 2019 08:50
Декларация ЭМС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ПП Канріт

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 28 098,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 15:58
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 28 100,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 09:08
ПП Канріт
#30092918
Переможець 37 500,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 15:56

Документи

19 листопада 2019 15:58
Електронний підпис

Документи

21 листопада 2019 09:08
Електронний підпис

Документи

21 листопада 2019 15:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2019 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Канріт
#30092918
37 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 листопада 2019 15:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 15:44
Договір укладений
26 листопада 2019 15:41