Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

24450000-3 Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби)
Очікувана вартість
25 500,00 UAH
UA-2019-11-07-000289-b 682fb28e03cc4c2a8e89f01959792bf0
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матковський Ігор Анатолійович

+380432566406 aids.center.vin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Вінницький обласний клінічний Центр профілактики та боротьби зі СНІДом Вінницької обласної Ради"
Код ЄДРПОУ: 26285843
Місцезнаходження: 23222, Україна , Вінницька обл., селище Березина, Вінницький район
Контактна особа: Матковський Ігор Анатолійович
+380432566406
aids.center.vin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 09:52
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2019 09:57
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2019 09:57
Початок аукціону: 13 листопада 2019 15:01
Очікувана вартість: 25 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 128,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 літр
Дезінфекційні засоби (обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23222, Україна, Вінницька область, Вінницький район, селище Березина
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019  —  16 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Дезінфекційні засоби Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 09:52
деззасоби.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-07-000289-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 08 листопада 2019 16:43
Вимога щодо внесення змін в документацію.
Шановний Замовнику! В Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та кваліфікаційні критерії до учасників до предмету закупівлі 24450000-3 Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби) (UA-2019-11-07-000289-b) зазначено: «В даній закупівлі аналогів або еквівалентів не передбачається».

Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Закупівля оголошена Замовником є допороговою, тож підпадає під дію Наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (зі змінами), визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель, до складу якої згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) входять веб-портал Уповноваженого органу (Prozorro), авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. При цьому сама Інструкція, виключила неоднозначний вираз «або еквівалент», але ніяким чином не змінився Закон України «Про публічні закупівлі», який є єдиним документом. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Замовник зазначив, що аналоги та еквіваленти не передбачено. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників.
Зазначення найменування засобу з його унікальними медико-технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Зазначення в предметі закупівлі найменування засобів суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу (аналогів або еквівалентів не передбачається) та внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів товарів, що зазначені в Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та кваліфікаційні критерії до учасників (UA-2019-11-07-000289-b).

Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2019-11-07-000289-b.b2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 14 листопада 2019 17:37
Вимога
Шановний Замовнику!
07 листопада 2019 року Замовником - КНП "Вінницький обласний клінічний Центр профілактики та боротьби зі СНІДом Вінницької обласної Ради" була оголошена закупівля «24450000-3 Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-07-000289-b) та завантажено Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та кваліфікаційні критерії до учасників, згідно з умовами якої встановлено:
«пункт 3. Учасники повинні надати в складі пропозиції конкурсних торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником;
пункт 4. На запропоновані препарати учасник повинен надати документ про державну реєстрацію товару (реєстраційного посвідчення, свідоцтва про державну реєстрацію, декларацію відповідності тощо)»
14 листопада 2019 року Протоколом засідання тендерного комітету Замовника №161 ФОП ОЛІЙНИК ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА визнана одноголосно переможцем закупівлі 24450000-3 Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-07-000289-b), чим порушили встановлені Замовником вимоги щодо надання Учасником документів, які передбачені в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та кваліфікаційні критерії до учасників, а саме: Учасником-Переможцем ФОП ОЛІЙНИК ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА у складі своєї цінової пропозиції не надано такі обов’язкові документи, які вимагались Замовником: 1) реєстраційне посвідчення; 2) свідоцтво про державну реєстрацію; 3) декларація відповідності; 4) документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.
Крім того, в тендерній пропозиції ФОП ОЛІЙНИК ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА не зазначала в листах вихідні номера, дати їх створення, а також дані листи були адресовані тендерному комітету невідомої організації. ФОП ОЛІЙНИК ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА у складі своєї цінової пропозиції надала документи з розширенням ,,.pdf’’, але в даних документах наочно видно, що за допомогою спеціальних комп’ютерних програм в документах (цінова пропозиція, гарантійні листи) накладено на текст підпис з печаткою Учасника, де в цих документах можна скопіювати дані печатки з підписом та вставити у будь-який файл для будь-яких цілей.
На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО протокол засідання тендерного комітету Замовника №161 від 07 листопада 2019 року щодо визначення Переможця ФОП ОЛІЙНИК ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА відмінити та дискваліфікувати ФОП ОЛІЙНИК ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА, оскільки рішення тендерного комітету є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій) та встановлені Замовником в Інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель вимоги до учасників, згідно з якими ФОП ОЛІЙНИК ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА не надала повний перелік необхідних для участі у закупівлі документів.

У випадку ігнорування наших вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Вінницької обласної Ради, представників Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним оборудкам посадових осіб Замовника та притягнення їх до відповідальності!
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2019 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 13 500,00
UAH з ПДВ
10 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Альдена" 16 920,00
UAH з ПДВ
11 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ОЛІЙНИК ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА 25 500,00
UAH з ПДВ
25 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 15:38
Цінова пропозиція оновлена.pdf
11 листопада 2019 17:01
Документи.rar
11 листопада 2019 17:01
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

12 листопада 2019 09:44
Електронний підпис
12 листопада 2019 09:31
гарантійний лист.jpeg
12 листопада 2019 09:31
документація Альдена 2.rar
12 листопада 2019 09:31
Дезариус.rar

Публічні документи

11 листопада 2019 17:51
кваліфікація.pdf
11 листопада 2019 17:51
1.pdf
11 листопада 2019 17:51
цінова пропозиція.pdf
11 листопада 2019 17:51
відповідність мтв.pdf
11 листопада 2019 17:51
2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ТОВ "Альдена"

ФОП ОЛІЙНИК ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 10 998,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 14:36
ТОВ "Альдена"
#37192759
Відхилено 11 000,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 14:45
ФОП ОЛІЙНИК ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА
#3464906963
Переможець 25 500,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 15:34

Документи

14 листопада 2019 14:36
Протокол.pdf

Документи

14 листопада 2019 14:44
Протокол.pdf

Документи

14 листопада 2019 15:34
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2019 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ОЛІЙНИК ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА
#3464906963
25 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 листопада 2019 15:34
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
20 листопада 2019 13:58