Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цифровий радіологічний принтер для сухого термографічного друку
Очікувана вартість
194 000,00 UAH
UA-2019-11-07-000286-b 94a7d508d6f848cfaf18cce9f639fae9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Суха

+380962324190 kucgb@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Новомосковська центральна міська лікарня" Новомосковської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01987273
Місцезнаходження: 51200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Сучкова, 40
Контактна особа: Наталія Суха
+380962324190
kucgb@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 09:51
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 14:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 12:06
Очікувана вартість: 194 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 970,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


товар
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Цифровий радіологічний принтер для сухого термографічного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51200, Україна, Дніпропетровська область, Новомосковськ, вул.Сучкова,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 09:51
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно медико технічних вимог
Дата подання: 08 листопада 2019 09:57
Дата відповіді: 11 листопада 2019 12:37
Доброго дня, шановний Замовнику! У Додатку 4 тендерної документації вказано, що тип використовуваної плівки є плівка DRYSTAR DT2B, але в нашій країні на притерах DRYSTAR 5302 використовується плівка DRYSTAR DT 5.000I B, що може бути підтверджено гарантією виробника. Також не знайшов в документації підтвердження від виробника гарантій якості та гарантійного терміну. Чи будете додавати пункт стосовно того, що на підтвердження Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції файл відсканований з Оригіналу листа виробника(представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваженняпоширюються на територію України), або представника, дилера,дистриб’ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедуризакупівлі? Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. В Додатку 4 до ТД зазначено, що посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника читати з виразом «або еквівалент». В залежності від моделі принтеру , який буде придбано за результатами аукціону, буде залежать і тип плівки.
В Додатку 6 до ТД «Проект Договору про закупівлю» в п 2 «Якість товару» Постачальник гарантує надійність та якість Товару, що поставляється, протягом 12 місяців з моменту введення в експлуатацію. Зміни до ТД вноситься не будуть.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Жук Олександр Володимирович 192 000,00
UAH з ПДВ
192 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС РЕЙ" 193 911,00
UAH з ПДВ
193 911,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 14:02
Документи переможця.pdf
22 листопада 2019 16:34
5 Згода на обробку даних.pdf
22 листопада 2019 16:34
4.3 Тех опис 5302.pdf
22 листопада 2019 16:34
7 Інше.pdf
22 листопада 2019 16:34
2 Документи статті 17.pdf
22 листопада 2019 16:34
1 Комерційна пропозиція.pdf
22 листопада 2019 16:34
6 Проект договору.pdf
22 листопада 2019 16:34
4.1 Брошюра 5302.pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 12:11
Додаток 6.pdf
25 листопада 2019 12:11
Додаток 5.pdf
25 листопада 2019 12:11
Додаток 4.pdf
25 листопада 2019 12:10
Додаток 3.pdf
25 листопада 2019 12:10
Додаток 2.pdf
25 листопада 2019 12:10
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Жук Олександр Володимирович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС РЕЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Жук Олександр Володимирович
#3266004614
Переможець 192 000,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 14:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 14:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Жук Олександр Володимирович
#3266004614
192 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:53
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 13:17
Договір принтер.PDF укладений
13 грудня 2019 13:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 192 000,00
UAH