Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Цифровий радіологічний принтер для сухого термографічного друку
Очікувана вартість
194 000,00 UAH
UA-2019-11-07-000286-b ● 94a7d508d6f848cfaf18cce9f639fae9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Новомосковська центральна міська лікарня" Новомосковської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01987273 |
Місцезнаходження: | 51200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Сучкова, 40 |
Контактна особа: |
Наталія Суха +380962324190 kucgb@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2019 09:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2019 12:06 |
Очікувана вартість: | 194 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 970,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
товар
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Цифровий радіологічний принтер для сухого термографічного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51200, Україна, Дніпропетровська область, Новомосковськ, вул.Сучкова,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2019 09:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2019 09:51 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно медико технічних вимог
Дата подання: 08 листопада 2019 09:57
Дата відповіді: 11 листопада 2019 12:37
Доброго дня, шановний Замовнику!
У Додатку 4 тендерної документації вказано, що тип використовуваної плівки є плівка DRYSTAR DT2B, але в нашій країні на притерах DRYSTAR 5302 використовується плівка DRYSTAR DT 5.000I B, що може бути підтверджено гарантією виробника. Також не знайшов в документації підтвердження від виробника гарантій якості та гарантійного терміну. Чи будете додавати пункт стосовно того, що на підтвердження Учасник повинен надати у складі тендерної
пропозиції файл відсканований з Оригіналу листа виробника(представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваженняпоширюються на територію України), або представника, дилера,дистриб’ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким
підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедуризакупівлі? Дякуємо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. В Додатку 4 до ТД зазначено, що посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника читати з виразом «або еквівалент». В залежності від моделі принтеру , який буде придбано за результатами аукціону, буде залежать і тип плівки.
В Додатку 6 до ТД «Проект Договору про закупівлю» в п 2 «Якість товару» Постачальник гарантує надійність та якість Товару, що поставляється, протягом 12 місяців з моменту введення в експлуатацію. Зміни до ТД вноситься не будуть.
В Додатку 6 до ТД «Проект Договору про закупівлю» в п 2 «Якість товару» Постачальник гарантує надійність та якість Товару, що поставляється, протягом 12 місяців з моменту введення в експлуатацію. Зміни до ТД вноситься не будуть.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 12:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Жук Олександр Володимирович |
192 000,00
UAH з ПДВ
|
192 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС РЕЙ" |
193 911,00
UAH з ПДВ
|
193 911,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Жук Олександр Володимирович #3266004614 |
Переможець |
192 000,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 14:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:53
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2019 13:17
|
Договір принтер.PDF | укладений |
13 грудня 2019 13:15
|