Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

VIP щоденник (шкірзам, тиснення) укр/англ. (ДК 021-2015 ЄЗС 18530000-3 Подарунки та нагороди)
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2019-11-07-000241-c e88c97fd4dd447fe96585c9188033913
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Пасько Руслан Сергійович

380685383946 guriz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інвестиційно-інноваційного розвитку і зовнішніх відносин Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37379459
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Героїв України, 31
Контактна особа: Пасько Руслан Сергійович
380685383946
guriz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 10:06
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 11:00
Початок аукціону: 15 листопада 2019 15:48
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18530000-3: Подарунки та нагороди


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
175 штуки
VIP щоденник (шкірзам, тиснення) укр/англ. (ДК 021-2015 ЄЗС 18530000-3 Подарунки та нагороди)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, Героїв України, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 18530000-3 — Подарунки та нагороди

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 листопада 2019 12:28
Дата відповіді: 08 листопада 2019 12:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По першому питанню - звертаємо Вашу увагу, що у технічному завдані до оголошення про проведення закупівлі не зазначено жодного посилання на торгові марки або моделі.
По другому питанню - участь фізичних осіб-підприємців у закупівлі не обмежується, оцінка цінових пропозицій учасників здійснюється електронною системою закупівель автоматично (електронний аукціон). При цьому, ціна пропозиції за результатом аукціону є остаточною для укладення договору та не може збільшуватись Переможцем (у т.ч. за рахунок додавання ПДВ тощо).
Також, звертаємо Вашу увагу, що вищенаведена інформація зазначена в підпункті 2.2. оголошення та у формі цінової пропозиції, що є додатком 1 до оголошення на дану закупівлю.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-07-000241-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Костюченко Олександр Анатолійович, Код ЄДРПОУ:2484605552
Дата подання: 19 листопада 2019 10:32
Причина дисквалификации
Ознайомившись з протоколом про дискваліфікацію ми не можемо погодитись з даним рішенням.
В оголошенні про закупівлю в пункті 5 вказано:
"Вимоги до кваліфікації при розгляді пропозицій Учасників" та наведен перелік необхідних документів. Тобто на момент розгляду пропозиції мають бути в наявності всі необхідні документи і не вказано коли самє маєть бути надан пакет документів до початку аукціону чи після! Нас дісваліфікували по причині відсутності всого пакету документів, але всі необхідні документи на момент розгляду нашої пропозиції у насбули в наявності!
На момент подання пропозиції була надана довідка, в якій вказано було всі необхідні дані і посилання на тендерну закупівлю. Якщо відкрити цей тендер там прикріплено підписаній з обох боків договор, в якому вказан предмет закупівля, кількість та вартість предмету закупівлі. Також згідно є можливість відстежити виконання цього договору через PROZORRO.
Ми працюємо з багатьма бюджетними організаціями по всій Україні. Ми неодноразово проводили поставку різноманітної продукції в тому числі щоденників і жодна організація не скаржилась на якість!
Просимо ще раз розглянути нашу пропозицію, тим більш, что на момент розгляду пропозиції всі документи було завантажено.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 листопада 2019 17:00
Ознайомившись з Вашою вимогою про усунення порушення щодо рішення замовника по кваліфікації (дискваліфікації) під час проведення допорогової закупівлі VIP щоденник (шкірзам, тиснення) укр/англ. (ДК 021-2015 ЄЗС 18530000-3 Подарунки та нагороди) повідомляємо.
По-перше в оголошенні про закупівлю в пункті 5 «Вимоги до кваліфікації при розгляді пропозицій Учасників» чітко зазначено коли саме та які документи повинні бути надані Учасником:
«Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі «pdf» або «jpеg») вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:» серед яких, є вимога надати саме копію виконаного аналогічного договору, та документ що підтверджує його виконання, а не довідку із посиланням на тендерну закупівлю, яку додано Вами у складі своєї пропозиції. Разом з тим, Учасники подають пропозиції в ЕСЗ шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантажують інформацію та документи у вигляді електронних документів на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення.
По-друге Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 14 листопада 2019 11:00. Вами завантажені документи-18 листопада 2019 10:00 та 10.01, після закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу про усунення порушення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Костюченко Олександр Анатолійович 64 225,00
UAH з ПДВ
63 525,00
UAH з ПДВ
Документи
БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ 66 500,00
UAH з ПДВ
64 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ШЕМЧУК ОЛЕНА ГРИГОРІВНА 68 250,00
UAH з ПДВ
66 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2019 10:01
Видаткова накладна
18 листопада 2019 10:00
Договір поставки щоденників
13 листопада 2019 18:31
Данные по ФОП.PDF
13 листопада 2019 18:31
пропоз (2).PDF
13 листопада 2019 18:31
довид.PDF

Публічні документи

13 листопада 2019 13:35
договір 68 нп 2019 (1).pdf
13 листопада 2019 13:35
договір 69 нп 19 (1).pdf
13 листопада 2019 13:35
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

14 листопада 2019 10:20
[18-09-2019 14.31.34]ВідгукМАН.tif
14 листопада 2019 10:20
Установчі.rar
14 листопада 2019 10:20
ЦіноваЩоденник.pdf
14 листопада 2019 10:20
[18-09-2019 14.31.34]СувеніркаМАН.pdf
14 листопада 2019 10:20
[18-09-2019 14.31.34]МАН2.pdf
14 листопада 2019 10:20
[18-09-2019 14.31.34]МАН.pdf
14 листопада 2019 10:20
[18-09-2019 14.31.34]МАН3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Костюченко Олександр Анатолійович

БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ

ШЕМЧУК ОЛЕНА ГРИГОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Костюченко Олександр Анатолійович
#2484605552
Відхилено 63 525,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 17:28
БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ
#3427309110
Відхилено 64 000,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 11:38
ШЕМЧУК ОЛЕНА ГРИГОРІВНА
#2638510226
Відхилено 66 000,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 11:40

Документи

Документи

Документи

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій