Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
VIP щоденник (шкірзам, тиснення) укр/англ. (ДК 021-2015 ЄЗС 18530000-3 Подарунки та нагороди)
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2019-11-07-000241-c ● e88c97fd4dd447fe96585c9188033913
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інвестиційно-інноваційного розвитку і зовнішніх відносин Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37379459 |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Героїв України, 31 |
Контактна особа: |
Пасько Руслан Сергійович 380685383946 guriz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2019 10:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2019 15:48 |
Очікувана вартість: | 70 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18530000-3: Подарунки та нагороди
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
175 штуки
VIP щоденник (шкірзам, тиснення) укр/англ. (ДК 021-2015 ЄЗС 18530000-3 Подарунки та нагороди)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, Героїв України, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 18530000-3 — Подарунки та нагороди
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2019 10:08 |
Форма цiновоi пропозицii (Додаток №1).doc |
07 листопада 2019 10:07 |
Проект договору(Додаток №3).doc |
07 листопада 2019 10:07 |
Технiчне завдання( Додаток № 2 ).doc |
07 листопада 2019 10:07 |
Оголошення вiп щоденник.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 листопада 2019 12:28
Дата відповіді: 08 листопада 2019 12:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: По першому питанню - звертаємо Вашу увагу, що у технічному завдані до оголошення про проведення закупівлі не зазначено жодного посилання на торгові марки або моделі.
По другому питанню - участь фізичних осіб-підприємців у закупівлі не обмежується, оцінка цінових пропозицій учасників здійснюється електронною системою закупівель автоматично (електронний аукціон). При цьому, ціна пропозиції за результатом аукціону є остаточною для укладення договору та не може збільшуватись Переможцем (у т.ч. за рахунок додавання ПДВ тощо).
Також, звертаємо Вашу увагу, що вищенаведена інформація зазначена в підпункті 2.2. оголошення та у формі цінової пропозиції, що є додатком 1 до оголошення на дану закупівлю.
По другому питанню - участь фізичних осіб-підприємців у закупівлі не обмежується, оцінка цінових пропозицій учасників здійснюється електронною системою закупівель автоматично (електронний аукціон). При цьому, ціна пропозиції за результатом аукціону є остаточною для укладення договору та не може збільшуватись Переможцем (у т.ч. за рахунок додавання ПДВ тощо).
Також, звертаємо Вашу увагу, що вищенаведена інформація зазначена в підпункті 2.2. оголошення та у формі цінової пропозиції, що є додатком 1 до оголошення на дану закупівлю.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-07-000241-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Костюченко Олександр Анатолійович, Код ЄДРПОУ:2484605552
Дата подання: 19 листопада 2019 10:32
Причина дисквалификации
Ознайомившись з протоколом про дискваліфікацію ми не можемо погодитись з даним рішенням.
В оголошенні про закупівлю в пункті 5 вказано:
"Вимоги до кваліфікації при розгляді пропозицій Учасників" та наведен перелік необхідних документів. Тобто на момент розгляду пропозиції мають бути в наявності всі необхідні документи і не вказано коли самє маєть бути надан пакет документів до початку аукціону чи після! Нас дісваліфікували по причині відсутності всого пакету документів, але всі необхідні документи на момент розгляду нашої пропозиції у насбули в наявності!
На момент подання пропозиції була надана довідка, в якій вказано було всі необхідні дані і посилання на тендерну закупівлю. Якщо відкрити цей тендер там прикріплено підписаній з обох боків договор, в якому вказан предмет закупівля, кількість та вартість предмету закупівлі. Також згідно є можливість відстежити виконання цього договору через PROZORRO.
Ми працюємо з багатьма бюджетними організаціями по всій Україні. Ми неодноразово проводили поставку різноманітної продукції в тому числі щоденників і жодна організація не скаржилась на якість!
Просимо ще раз розглянути нашу пропозицію, тим більш, что на момент розгляду пропозиції всі документи було завантажено.
Розгорнути
Згорнути
В оголошенні про закупівлю в пункті 5 вказано:
"Вимоги до кваліфікації при розгляді пропозицій Учасників" та наведен перелік необхідних документів. Тобто на момент розгляду пропозиції мають бути в наявності всі необхідні документи і не вказано коли самє маєть бути надан пакет документів до початку аукціону чи після! Нас дісваліфікували по причині відсутності всого пакету документів, але всі необхідні документи на момент розгляду нашої пропозиції у насбули в наявності!
На момент подання пропозиції була надана довідка, в якій вказано було всі необхідні дані і посилання на тендерну закупівлю. Якщо відкрити цей тендер там прикріплено підписаній з обох боків договор, в якому вказан предмет закупівля, кількість та вартість предмету закупівлі. Також згідно є можливість відстежити виконання цього договору через PROZORRO.
Ми працюємо з багатьма бюджетними організаціями по всій Україні. Ми неодноразово проводили поставку різноманітної продукції в тому числі щоденників і жодна організація не скаржилась на якість!
Просимо ще раз розглянути нашу пропозицію, тим більш, что на момент розгляду пропозиції всі документи було завантажено.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 листопада 2019 17:00
Ознайомившись з Вашою вимогою про усунення порушення щодо рішення замовника по кваліфікації (дискваліфікації) під час проведення допорогової закупівлі VIP щоденник (шкірзам, тиснення) укр/англ. (ДК 021-2015 ЄЗС 18530000-3 Подарунки та нагороди) повідомляємо.
По-перше в оголошенні про закупівлю в пункті 5 «Вимоги до кваліфікації при розгляді пропозицій Учасників» чітко зазначено коли саме та які документи повинні бути надані Учасником:
«Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі «pdf» або «jpеg») вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:» серед яких, є вимога надати саме копію виконаного аналогічного договору, та документ що підтверджує його виконання, а не довідку із посиланням на тендерну закупівлю, яку додано Вами у складі своєї пропозиції. Разом з тим, Учасники подають пропозиції в ЕСЗ шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантажують інформацію та документи у вигляді електронних документів на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення.
По-друге Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 14 листопада 2019 11:00. Вами завантажені документи-18 листопада 2019 10:00 та 10.01, після закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
По-перше в оголошенні про закупівлю в пункті 5 «Вимоги до кваліфікації при розгляді пропозицій Учасників» чітко зазначено коли саме та які документи повинні бути надані Учасником:
«Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі «pdf» або «jpеg») вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:» серед яких, є вимога надати саме копію виконаного аналогічного договору, та документ що підтверджує його виконання, а не довідку із посиланням на тендерну закупівлю, яку додано Вами у складі своєї пропозиції. Разом з тим, Учасники подають пропозиції в ЕСЗ шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантажують інформацію та документи у вигляді електронних документів на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення.
По-друге Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 14 листопада 2019 11:00. Вами завантажені документи-18 листопада 2019 10:00 та 10.01, після закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Відповідь на вимогу про усунення порушення
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Костюченко Олександр Анатолійович |
64 225,00
UAH з ПДВ
|
63 525,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ |
66 500,00
UAH з ПДВ
|
64 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ШЕМЧУК ОЛЕНА ГРИГОРІВНА |
68 250,00
UAH з ПДВ
|
66 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Костюченко Олександр Анатолійович #2484605552 |
Відхилено |
63 525,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2019 17:28
|
БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ #3427309110 |
Відхилено |
64 000,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 11:38
|
ШЕМЧУК ОЛЕНА ГРИГОРІВНА #2638510226 |
Відхилено |
66 000,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 11:40
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій