Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Олія соняшникова (Рафінована)
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2019-11-07-000116-a c92a8c3e146a4da5a8182dec2465687c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вітер Ірина Вікторівна

+380938772969 kmpnl3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ № 3
Код ЄДРПОУ: 02125838
Місцезнаходження: 08631, Україна , Київська обл., Васильківський район, селище міського типу Глеваха, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 7
Контактна особа: Вітер Ірина Вікторівна
+380938772969
kmpnl3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 09:55
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 10:00
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15420000-8: Рафіновані олії та жири


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 літр
Олія соняшникова (Рафінована)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08631, Україна, Київська, Васильківський район, селище міського типу Глеваха, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 листопада 2019  —  29 листопада 2019
ДК 021:2015: 15420000-8 — Рафіновані олії та жири

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Олія соняшникова (Рафінована) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 09:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 09:55
Оголошення - Олія .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-07-000116-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41692188
Дата подання: 08 листопада 2019 16:02
Дискримінаційна умова про декілька аналогічних договорів з бюджетними установами за певні роки

Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники ДОПОРОГОВИХ закупівель повинні дотримуватися визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону, зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5, ч.4 ст.22 Закону включає заборону замовнику включати до тендерної документація вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Встановленням у п.6.1 Оголошення (тендерної документації) вимоги про надання "довідки про виконання аналогічних договорів (з бюджетними установами) протягом 2018-2019років (копію договору, лист відгук)» порушено принцип «недискримінація учасників» визначеного ст.3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджується нижченаведеними рішеннями АМКУ:
1. Рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (зокрема п. 4.1. рішення №1002-р/пк-пз від 03.03.2017р., рішенням №9941-р/пк-пз від 26.09.2018р. та рішенням №9468-р/пк-пз від 13.09.2018р.) замовникам заборонено вимагати від учасників :
1) подання більше одного аналогічного договору,
2) подання договору укладеного лише з певною (зокрема бюджетною);
3) подання договору укладеного у певному році (роках).
Такі вимоги визнані АМКУ порушенням ст.3,5 , 22 Закону (обмеження конкуренції та дискримінація учасників) та зобов’язано замовників виключати такі вимоги з тендерної документації.
2. Згідно ч.2 ст.16 Закону замовник може встановити лише такий кваліфікаційних критеріїв «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Тобто Закон не дозволяє замовнику вимагати інформацію по виконання а) більше ніж одного аналогічного договору, б) обмежувати коло сторін такого договору та в) обмежувати дати укладення аналогічних договору.
На підставі викладеного, керуючись принципами закупівель визначеними ст.3, 5, 22 Закону вимагаємо в тендерній документації слова "довідки про виконання аналогічних договорів (з бюджетними установами) протягом 2018-2019років (копію договору, лист відгук)" змінити на "довідку про виконання аналогічного договору поставки товару".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 листопада 2019 10:36
виконано
Шановний учаснику! Дякуємо за ваше звернення! Повідомляємо Вам про те, що не маємо наміру дискваліфікувати будь кого з учасників у випадку якщо хтось із них надасть один аналогічний договір замість декількох або декілька замість одного.! Повідомляємо Вам про те, що не маємо наміру дискваліфікувати будь кого з учасників у випадку якщо хтось із них надасть довідку 4-ОПП замість аналогічного документу за новим законодавством або аналогічний документ за новим законодавством замість довідки 4-ОПП. Також нагадуємо Вам, що Закон "Про публічні закупівлі" (далі Закон) регламентує процедуру проведення закупівель вартістю вище 200 000 тис. грн. для товарів, тобто враховуючи вартість закупівлі щодо якої Ви подали вимогу щодо усунення порушення ми лише притримуємось принципів які прописані у даному Законі і не зобов`язані дотримуватись чітко кожного його пункту, адже закупівля вартістю до 200 000 тис.грн не підпадає під дію цього закону. Бажаємо успіхів у участі в аукціоні.
Номер вимоги: UA-2019-11-07-000116-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41692188
Дата подання: 08 листопада 2019 16:05
Неправомірність вимоги про надання довідки 4-ОПП
Встановлена у п.6.1. ТД вимога надати "копію довідки про взяття на облік платника податків(форма №4-ОПП) суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та є дискримінаційною, доказом чого є:
1. Рішення Антимонопольного комітету України (зокрема в п. 4.1. рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №408-р/пк-ск від 27.03.2015р.) - який визнає такі вимоги порушенням ст.3,5 , 22 Закону (обмеження конкуренції та дискримінація учасників) та зобов’язує замовників виключати такі вимоги з тендерної документації.
2. Ще з 2012 року довідку 4-ОПП було відмінено для юросіб та фізосіб-підприємців, дані щодо яких містить Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. А з 20.03.2017 року дана довідка скасована абсолютно для всіх категорій осіб, про що йдеться у Наказі Мінфіну №1125 від 21.12.2016 року.
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники допорогових закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону, зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5, ч.4 ст.22 Закону включає заборону замовнику включати до тендерної документація вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі викладеного, керуючись принципами закупівель визначеними ст.3, 5, 22 Закону вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу про "Довідку про взяття на облік платника податків(форма 4-ОПП)».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 листопада 2019 10:38
виконано
Шановний учаснику! Дякуємо за ваше звернення! Повідомляємо Вам про те, що не маємо наміру дискваліфікувати будь кого з учасників у випадку якщо хтось із них надасть один аналогічний договір замість декількох або декілька замість одного.! Повідомляємо Вам про те, що не маємо наміру дискваліфікувати будь кого з учасників у випадку якщо хтось із них надасть довідку 4-ОПП замість аналогічного документу за новим законодавством або аналогічний документ за новим законодавством замість довідки 4-ОПП. Також нагадуємо Вам, що Закон "Про публічні закупівлі" (далі Закон) регламентує процедуру проведення закупівель вартістю вище 200 000 тис. грн. для товарів, тобто враховуючи вартість закупівлі щодо якої Ви подали вимогу щодо усунення порушення ми лише притримуємось принципів які прописані у даному Законі і не зобов`язані дотримуватись чітко кожного його пункту, адже закупівля вартістю до 200 000 тис.грн не підпадає під дію цього закону. Бажаємо успіхів у участі в аукціоні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кущенко Оксана Юріївна 49 000,00
UAH з ПДВ
49 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 16:25
Витяг Єдиний 2018.pdf
13 листопада 2019 16:25
Сан паспорт Сітроен.pdf
13 листопада 2019 16:25
Мед книга 08 лютого 2020.pdf
13 листопада 2019 16:25
Установчі ФОП.pdf
13 листопада 2019 16:25
Сертифікт олія.pdf
13 листопада 2019 16:25
Пропозиція олія листопад.pdf
13 листопада 2019 16:25
Паспорт Кущенко О.Ю..pdf
13 листопада 2019 16:25
Інформація ФОП.pdf
13 листопада 2019 16:25
Договір олія КМПЛ3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кущенко Оксана Юріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кущенко Оксана Юріївна
#2303817005
Переможець 49 000,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 11:31

Документи

14 листопада 2019 11:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2019 11:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кущенко Оксана Юріївна
#2303817005
49 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 листопада 2019 11:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 09:41
дог 12 11-2230.pdf укладений
19 листопада 2019 09:40