Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Привід висування кабіни для гідравлічного перевантажувача на колісному ходу TEREX FUCHS MHL 880, зав. № 880410/5201, 2018 р.в., з наданням послуг з монтажу, пусконалагоджувальних та випробувальних робіт – 1одиниця
Очікувана вартість
840 000,00 UAH
UA-2019-11-07-000041-a 593744b31cb24058b9c05404eb6d6e53
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Долгова Світлана Вікторівна

0484123106 SDPR@IZMPORT.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт»
Код ЄДРПОУ: 01125815
Вебсайт: https://www.izmport.com.ua
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, вул. Портова, 7, Одеська обл., м. Ізмаїл
Контактна особа: Долгова Світлана Вікторівна
0484123106
SDPR@IZMPORT.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 09:13
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 11:00
Початок аукціону: 25 листопада 2019 11:06
Очікувана вартість: 840 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Привід висування кабіни для гідравлічного перевантажувача на колісному ходу TEREX FUCHS MHL 880, зав. № 880410/5201, 2018 р.в., з наданням послуг з монтажу, пусконалагоджувальних та випробувальних робіт – 1 одиниця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Після підписання Акту здавання-приймання наданих Послуг та на підставі виставленого рахунку Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 09:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 09:11
ТД.docx
07 листопада 2019 09:11
Додаток_6.docx
07 листопада 2019 09:11
Додаток_5.docx
07 листопада 2019 09:10
Зразок_1.docx
07 листопада 2019 09:10
Додаток_4.doc
07 листопада 2019 09:10
Додаток_3.docx
07 листопада 2019 09:10
Додаток_2.docx
07 листопада 2019 09:10
Додаток_1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-05-000214 ● a671b26cdd4842e0b2f207632648bdf5
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 грудня 2019 15:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.12.2019 Одеса № 430

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 05.12.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 05.12.2019.

В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.12.2019 № 430
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
2. UA-2019-11-07-000041-a 07.11.2019 Отриманням інформації від громадських об'єднань про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-06 16:19:39

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 05.12.2019 № 430 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання, яка проводиться Державним підприємством «Ізмаїльський морський торговельний порт» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-11-07-000041-a).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення від Замовника щодо відповідності вимогам тендерної документації (далі – ТД), пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНС-СЕРВІС-КТТ» (далі – ТОВ «ТРАНС-СЕРВІС-КТТ»), якого визнано переможцем:
Згідно Розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) ТД, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, які подає учасник у складі тендерної пропозиції, повинні бути завантажені у вигляді електронних документів або у вигляді документів, сканованих з оригіналів та/або їхніх копій.
В той же час, абзацом 3 частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Згідно статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Враховуючи вищевикладене, просимо пояснити причини не відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТРАНС-СЕРВІС-КТТ», яким не накладено кваліфікаційний електронний підпис на документи своєї тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам Розділу 3 ТД та абзацу 3 частини третьої статті 12 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-11 15:13:46

Пояснення стосовно оцінки тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТРАНС-СЕРВІС-КТТ»

На Ваш запит від 06.12.2019 повідомляємо наступне.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон № 922) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до статті 25 Закону № 922 тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону
№ 922 і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється учасником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце учасника. Учасник для отримання доступу до автоматизованого робочого місця безоплатно проходить реєстрацію на авторизованому електронному майданчику або веб-порталі шляхом здійснення одного із способів ідентифікації/авторизації відповідно до порядку, установленого Кабінетом Міністрів України.
Абзацом третім ч.3 ст.12 Закону № 922 законодавець передбачив, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України від 22.05.2003 № 851-15 «Про електронні документи та електронний документообіг» (далі – Закон № 851-15).
При цьому згідно з ч.1 ст. 5 Закону № 851-15 електронний документ – це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа.
Водночас для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис (ч.1 ст. 6 Закону № 851-15). При цьому накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа (ч. 2 ст. 6 Закону № 851-15).
Зауважте, що в Законі № 922 законодавець не уточнює, в якій саме частині має бути враховано положення Закону № 851-15 при поданні учасниками тендерних пропозицій. При цьому Закон № 922 не містить вимог про те, що тендерна пропозиція має створюватися саме як електронний документ у розумінні Закону № 851-15 та що вона має обов’язково містити електронний цифровий підпис/кваліфікованих електронних підписів (далі – ЕЦП/КЕП).
Згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону № 922 тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому тендерна документація розробляється та затверджується замовником згідно з пунктом 29 частини першої статті 1 Закону № 922 .
Статтею 22 Закону № 922 визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Зокрема відповідно до пункту 1 частини другої статті 22 Закону № 922 тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
Таким чином, учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону № 922.
Поряд з цим зазначаємо, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням (стаття 3 Закону № 922).
Аналогічна думка викладена у консультації Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 09.12.2019 на запит №281/2016.
Як зазначалося відповідно до ч.3 ст.12 Закону № 922 під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону № 851-15. Проте згідно статті 6 Закону № 851-15 для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Як бачимо, в самому законі є протиріччя, з якого випливає, що автор електронного документа може, а не зобов’язаний підписувати його ЕЦП/КЕП. Тому і в системі ПРОЗОРРО, з одного боку, для замовників встановлено вимогу при оприлюдненні інформації про публічні закупівлі обов’язково підписувати електронні документи (оголошення, звіти, річні плани) ЕЦП/КЕП для ідентифікації конкретної особи, яка несе відповідальність за достовірність і повноту інформації, що оприлюднюється і ця вимога прямо встановлена наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». З іншого боку, для учасників можуть розміщувати інформацію без накладення ЕЦП/КЕП. Таким чином, замовник не зобов’язаний, а має право вимагати від учасника накладати ЕЦП/КЕП на тендерну пропозицію, або документи, які подаються у складі тендерної пропозиції.
В той же час, стаття 7 Закону № 922 передбачає, що Антимонопольний комітет України здійснює контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Для здійснення передбачених завдань оскарження, відповідно до Закону № 922, АМКУ створив постійно діючу адміністративну колегію з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно, на сьогоднішній день, склалась певна практика, яка знаходить своє відображення і у рішеннях АМКУ, які виносяться за результатами розгляду скарг, де фігурує ЕЦП/КЕП. Вона полягає у наступному. Якщо в тендерній документації міститься вимога щодо накладення на тендерну пропозицію ЕЦП/КЕП, учасник повинен накладати ЕЦП/КЕП, в іншому випадку його тендерна пропозиція не відповідатиме умовам тендерної документації (рішення АМКУ № 199-р/пк-пз від 16.01.2017 за номером оголошення № UA-2016-11-21-000777-a). Якщо тендерна документація не містить окремих вимог щодо необхідності накладення на документи, надані у складі пропозиції, електронного цифрового підпису учасника та не містить вимоги, що документи тендерної пропозиції мають бути надані у вигляді електронних документів, учасник не зобов'язаний накладати ЕЦП/КЕП (рішення АМКУ № 6396/пк-пз від 14.09.2017 за номером оголошення № UA-2017-07-28-000262-а).
Разом з тим, відсутність ЕЦП/КЕП учасника не є законодавчою підставою для відхилення тендерної пропозиції виходячи з положень ст. 30 цього ж Закону № 922, і визначений перелік є вичерпним: Так Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

В силу норми абзацу першого ч. 3 ст.12 Закону № 922 електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Так, пунктом 5 ч. 1 ст. 1 Закону № 922 передбачено, що учасник процедури закупівлі (далі - учасник) – це фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
У листопаді 2018 року втратив чинність Закон України від 22.05.2003 № 852-IV «Про електронний цифровий підпис». Його замінив – Закон України від 05.10.2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги», який набрав чинності 07.11.2018 року.
Зауважте, що на сьогодні в Україні ще не прийнято (офіційно визнано або рекомендовано) жодного з більш ніж сорока міжнародних стандартів і близько сорока стандартів Європейського Союзу щодо цифрового підпису. Водночас жоден з українських стандартів не визнано як європейський або міжнародний.
Українське законодавство передбачає використання ЕЦП/КЕП при підписанні зовнішньоекономічних договорів. Однак механізм застосування ЕЦП/КЕП в зовнішньоекономічних контрактах відсутній.
Тож підсумовуючи хоч замовники й мають право встановлювати в тендерній документації вимогу для учасників накласти ЕЦП/КЕП учасника на тендерну пропозицію (або ж на документи в тендерній пропозиції), а на рівні законодавства закріплено можливість укладення зовнішньоекономічного договору з ЕЦП/КЕП з іноземними сертифікатами ключів, проте на практиці учасникам-нерезидентам це зробити неможливо через відсутність нормативно-правового врегулювання щодо визнання в Україні міжнародних стандартів ЕЦП/КЕП. Як наслідок, вимога в тендерній документації про накладення ЕЦП/КЕП на тендерну пропозицію дискримінує учасників-нерезидентів.
Насамкінець зазначаємо, що в силу ч.1 с.17 Закону України від 23.02.2006 № 3477-15 «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини» суди застосовують при розгляді справ Конвенцію про захист прав людини і основоположних свобод (далі – Конвенція) та практику Європейського суду з прав людини (далі – ЄСПЛ) та Європейської комісії з прав людини як джерело права.
Так, згідно з рішенням ЄСПЛ у справі «Пайн Велі Девелопмент Лтд. та інші проти Ірландії» «майно» в розумінні ст.1 Першого протоколу Конвенції охоплює поняття «правомірні очікування» тобто законні сподівання вчиняти певні дії відповідно до виданого державними органами дозволу. При цьому в рішенні ЄСПЛ у справі «Лелас проти Хорватії» зазначено, що державні органи, які не впроваджують або не дотримуються своїх власних процедур, не повинні мати можливість отримувати вигоду від своїх протиправних дій або уникати виконання своїх обов'язків.
Тож нами як Замовником враховано принцип «належного урядування», який проголошує ЄСПЛ, та про основні принципи публічних закупівель, серед яких – недискримінація учасників.
Підсумовуючи викладене оцінку тендерної пропозицій ТОВ "ТРАНС-СЕРВІС-КТТ" було проведено відповідно до вимог тендерної документації тож підстав для її відхилення не було.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 грудня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТРАНС-СЕРВІС-КТТ" 832 680,00
UAH з ПДВ
813 360,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фронта" 817 930,00
UAH з ПДВ
817 930,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 10:23
Довідка_МВС України.pdf
03 грудня 2019 10:23
Довідка з ДПСУ.pdf
22 листопада 2019 09:47
Лицензия заверенная.pdf.(1).P7S
22 листопада 2019 09:47
Лицензия заверенная.pdf
22 листопада 2019 09:47
Доверенность Свобода АО 2898.pdf
22 листопада 2019 09:47
14. ВИТЯГ_ПДВ.pdf
22 листопада 2019 09:47
11. Згадо з умовами договору.pdf
22 листопада 2019 09:47
9. Документи на директора.pdf
22 листопада 2019 09:47
6. Статут_Опис.pdf
22 листопада 2019 09:47
4, Відомості про учасника.pdf
22 листопада 2019 09:47
3. інформація по Ст.17.pdf
22 листопада 2019 09:47
3. Довідка про працівників.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 14:02
Відомості про учасника.pdf
21 листопада 2019 13:38
Копія Статуту та опису.pdf
21 листопада 2019 13:38
Довідки по ст. 17.pdf
21 листопада 2019 13:38
Статутний капітал.pdf
21 листопада 2019 13:38
Відомості про учасника.pdf
21 листопада 2019 13:38
Копія витягу ПДВ.pdf
21 листопада 2019 13:38
Згода з умовами договору.pdf
21 листопада 2019 13:38
24191_ФРОНТА_Гарантія_21_11_2019.rar
21 листопада 2019 13:38
Технічна частина.pdf
21 листопада 2019 13:38
Довідка працівники.pdf
21 листопада 2019 13:38
Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТРАНС-СЕРВІС-КТТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фронта"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТРАНС-СЕРВІС-КТТ"
#34379765
Переможець 813 360,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 10:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 10:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТРАНС-СЕРВІС-КТТ"
#34379765
813 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 16:30
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2020 14:56
дод.угода (1).pdf зміни до договору
30 червня 2020 14:56
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 14:45
Договір 51.pdf укладений
20 грудня 2019 14:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору в частині вартості товару підлягає зміні у випадку зміни курсу євро, встановленого на дату проведення електронного аукціону, більш ніж на 3% по відношенню до курсу євро, встановленого НБУ на дату виставлення постачальником рахунку.
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2019 — 31 травня 2020
Сума оплати за договором: 855 441,85
UAH (в тому числі ПДВ 142 573,64 UAH)