Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лінгафонний кабінет (15+1)
Очікувана вартість
318 630,00 UAH
UA-2019-11-07-000001-a ● f01e7075a55047f198ccc46515acf982
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Каховської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146707 |
Вебсайт: | http://osvitakakhovky.ks.ua |
Місцезнаходження: | 74800, Україна , Херсонська обл., місто Каховка, вул. Фаїни Гаєнко, 6-А |
Контактна особа: |
Семененко Ольга Олександрівна +380553621286 02146707@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2019 00:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 00:50 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2019 00:50 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2019 15:50 |
Очікувана вартість: | 318 630,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Лінгафонний кабінет (15+1) (джерело фінансування - міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74800, Україна, Херсонська область, м. Каховка, вул. Освіти, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати підписання акту приймання-передачі Товару Cторонами | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2019 15:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2019 15:41 |
Зміни до ТД.docx | |
14 листопада 2019 15:41 |
Додаток 3 зі змінами.doc | |
14 листопада 2019 15:41 |
тендерна документацiя 2019.doc | |
07 листопада 2019 00:46 |
Додаток 5.doc | |
07 листопада 2019 00:46 |
Додаток 4.docx | |
07 листопада 2019 00:46 |
Додаток 2.docx | |
07 листопада 2019 00:46 |
Додаток 1.docx |
14 листопада 2019 15:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 листопада 2019 15:41 |
Зміни до ТД.docx
|
|||
14 листопада 2019 15:41 |
Додаток 3 зі змінами.doc
|
|||
14 листопада 2019 15:41 |
тендерна документацiя 2019.doc
|
|||
07 листопада 2019 00:46 |
Додаток 5.doc
|
|||
07 листопада 2019 00:46 |
Додаток 4.docx
|
|||
07 листопада 2019 00:46 |
Додаток 2.docx
|
|||
07 листопада 2019 00:46 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога, що обмежує учасників щодо участі у даній закупівлі
Дата подання: 08 листопада 2019 12:45
Дата відповіді: 13 листопада 2019 17:11
Шановний замовник, наше підприємство виявило бажання взяти участь у зазначеній закупівлі. За результатами вивчення Тендерної документації у Додатку 3 встановлено вимогою надання учасником у складі тендерної документації "Авторизаційний лист наданий виробником або офіційним дистриб’ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення", проте вказану вимогу нашим підприємством та багатьма іншими суб’єктами господарської діяльності неможливо виконати, адже виходячи з 33 пунктів опису вимог у Додатку 3 до лінгафонного програмного забезпечення під даний опис попадає єдине у світі програмне забезпечення - "NIBELUNG" та відповідно єдиним екслюзивним представником є ТОВ "ІНФОЛ-СЕРВІС" яке надає авторизаційний лист виключно одному учаснику для участі у закупівлі задля усунення конкуренції. На наше звернення до ТОВ "ІНФОЛ-СЕРВІС" було повідомлено, що даний тендер вже зареєстрований за одним єдиним учасником і у авторизаційному листі відмовлено, саме тому виконати вказану вимогу в Законному порядку неможливо.
Тобто права усіх потенційних учасників, які на момент публікації ознайомились з вашою документацією та до завершення кінцевого терміну подання пропозицій даної закупівлі не можуть в Законному порядку отримати даний авторизаційний лист, є конкурентно обмежені та дискриміновані.
Незрозуміло взагалі потребу Замовника у авторизаційному листі в той час як відповідно до інформації на сайті виробника для придбання програмного забезпечення не потрібно жодних умов і активується воно виключно ліцензійним ключом що буде виданий на ім'я замовника.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, саме тому відсутність дискримінаційних умов є обов’язковою вимогою при здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідна практика рішень Антимонопольного комітету у подібних вимогах до авторизаційних листів викладені у рішенні № 730-р/пк-ск від 15.04.2016, де АМКУ зобов'язав Замовника видали вимоги щодо авторизаційних листів від виробників, оскільки "зазначена умова Документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з виробниками предмета закупівлі договірними відносинами, внаслідок чого обмежується право на участь у Процедурі закупівлі."
Виконання та дотримання вимог Закону України є вищим приорітетом над будь яким наказом або нормативним документом. З урахуванням викладеного вимагаємо виключити із тендерної документації вимогу щодо надання авторизаційного листа виданого виробником або офіційним дистриб’ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення на підставі звернення. Чим буде створено конкуренті умови для учасників і Замовник отримає найкращу ціну.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! На підставі звернення із тендерної документації буде виключено вимогу щодо надання авторизаційного листа виданого виробником або офіційним дистриб’ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення. Зазначені зміни, а також певні зміни технічних характеристик предмету закупівлі, будуть внесені до тендерної документації найближчим часом. Запрошуємо до участі!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 16:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна |
280 000,00
UAH з ПДВ
|
232 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ГОРБАТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ |
318 630,00
UAH з ПДВ
|
233 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" |
285 012,00
UAH з ПДВ
|
255 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Можаровська Тетяна Юріївна |
286 700,00
UAH з ПДВ
|
256 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО +" |
317 500,00
UAH з ПДВ
|
317 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" |
318 000,00
UAH з ПДВ
|
318 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна #3014604285 |
Відхилено |
232 900,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 17:02
|
ФОП ГОРБАТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ #3088620656 |
Відхилено |
233 000,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 17:20
|
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" #30668603 |
Переможець |
255 600,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 17:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 13:49
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2019 09:23
|
дод угода 1.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2019 09:12
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 14:07
|
договір | укладений |
19 грудня 2019 14:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони прийшли до згоди змінити місце поставки товару та п.5.2 Договору викласти в наступній редакції: «5.2. Місце поставки Товару: 74800,Херсонська обл., м. Каховка, вул. Велика Куликовська, 78 (Каховська СЗОШ І-ІІІст. №2)» |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |