Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво спортивного залу та майстерень Коломийського НВК №9 «Школа-природничо-математичний ліцей» по вул.М.Драгоманова, 1 в м.Коломиї Івано-Франківської області. (Коригування РП)» (за кодом CPV за ДК 021:2015 – Будівництво будівель (45210000-2)
Очікувана вартість
18 633 149,00 UAH
UA-2019-11-06-002794-b 41ccea6656074362a69a05162a3c4e29
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Геник

+380343347571 tender_kolrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Коломийська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04054334
Вебсайт: http://kolrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, проспект Михайла Грушевського, 1
Контактна особа: Наталя Геник
+380343347571
tender_kolrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019 18:37
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2019 20:00
Початок аукціону: 25 листопада 2019 12:19
Очікувана вартість: 18 633 149,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 558 994,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво спортивного залу та майстерень Коломийського НВК №9 «Школа-природничо-математичний ліцей» по вул.М.Драгоманова, 1 в м.Коломиї Івано-Франківської області. (Коригування РП)» (за кодом CPV за ДК 021:2015 – Будівництво будівель (45210000-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78203, Україна, Івано-Франківська область, місто Коломия, вулиця М.Драгоманова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 № 1764 «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Замовник може перерахувати авансовий платіж у розмірі до 30% вартості робіт за договором. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, надавачам товарів і послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, надавачами товарів і послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Замовник зобов’язаний забезпечити здійснення фінансування робіт відповідно до бюджетних призначень. Оплата виконаних робіт проводитиметься після прийняття замовником закінчених Робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконаних робіт. Поетапна проміжна оплата виконаних Робіт залежатиме виключно від фактичного надходження коштів відповідного бюджетного фінансування за рахунок Замовника. Довідка та Акт готуються Підрядником та передаються на розгляд та підписання Замовнику не пізніше 25-го числа поточного місяця. Замовник повинен розглянути та перевірити подані документи та в разі відсутності зауважень підписати Довідку та Акт протягом п'яти робочих днів з моменту надання цих документів Підрядником. Остаточна оплата виконаних робіт здійснюється після прийняття Замовником закінчених робіт на підставі Акту. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Промбудсервіс-Косів" 16 858 199,00
UAH з ПДВ
16 858 199,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Рембудкомінвест" 17 317 145,00
UAH з ПДВ
17 317 145,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2019 13:22
Електронний підпис
30 листопада 2019 13:21
Довідка ОДПІ.pdf
30 листопада 2019 13:21
Довідка МВС.pdf
30 листопада 2019 13:21
Довідка ЄДР.pdf
21 листопада 2019 12:27
Електронний підпис
21 листопада 2019 12:24
Підписаний_Лицензия.pdf
21 листопада 2019 12:24
Підписаний_G1119-9441-GL_tender.pdf
21 листопада 2019 12:24
42_Проект Договору.pdf
21 листопада 2019 12:24
39_Лист-Згода.pdf
21 листопада 2019 12:24
36_Лист щодо ринкових цін.pdf
21 листопада 2019 12:24
31_Ліцензія субпідрядника.pdf
21 листопада 2019 12:24
11_Довідки зг. ст. 17 ЗУ.pdf
21 листопада 2019 12:24
10_Статут.pdf
21 листопада 2019 12:24
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 листопада 2019 15:07
Додаток 3.pdf
23 листопада 2019 15:06
Витяг ПДВ.pdf
23 листопада 2019 15:06
Гарантійний термін.pdf
23 листопада 2019 15:06
Довідка про субпідрядників.pdf
23 листопада 2019 15:06
Проект договору.pdf
23 листопада 2019 15:06
Дозвіл.pdf
23 листопада 2019 15:06
Ліцензія.pdf
23 листопада 2019 15:06
Статут.pdf
23 листопада 2019 15:06
Протокол.pdf
23 листопада 2019 15:06
Додаток 1.pdf
23 листопада 2019 15:06
Коломия 9.rar
23 листопада 2019 15:06
Договірна ціна.pdf
23 листопада 2019 15:06
Додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Промбудсервіс-Косів"

ТОВ "Рембудкомінвест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Промбудсервіс-Косів"
#33909174
Переможець 16 858 199,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 16:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Промбудсервіс-Косів"
#33909174
16 858 199,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 липня 2023 19:09
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 16:05
Додаткова угода 715.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 16:00
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2022 19:15
Додаткова угода 412.pdf зміни до договору
05 жовтня 2022 19:08
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2021 18:04
Додаткова угода 67.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 18:03
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2021 14:17
Додаткова угода 27.pdf зміни до договору
19 травня 2021 14:13
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 16:59
Договір 19.pdf укладений
10 грудня 2019 16:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. На підставі п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020р.) та п.18.7 Договору, у зв'язку із затримкою фінансування витрат замовника сторони домовились викласти пункт 5.3. Договору у наступній редакції: «Підрядник зобов'язується виконати роботи в строк до 31.12.2021 року».
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. На підставі п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020р.) та п.18.7 Договору, у зв'язку із затримкою фінансування витрат замовника сторони домовились викласти пункт 5.3. Договору у наступній редакції: «Підрядник зобов'язується виконати роботи в строк до 31.12.2022 року»
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 67
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною платіжних реквізитів приватного підприємства «Промбудсервіс-Косів» Сторони домовились внести зміни до Розділу 19 Договору від 09.12.2019р. № 19
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 412
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.4ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" та п.18.7 Договору, у зв'язку із затримкою фінансування витрат замовника сторони домовились викласти пункт 5.3. Договору у наступній редакції: "Підрядник зобов'язується виконати роботи в строк до 30.06.2023 роки"
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 715
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2019 — 30 червня 2023
Сума оплати за договором: 16 858 199,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 809 699,84 UAH)