Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автобус спеціалізований шкільний, призначений для перевезення дітей з обмеженими фізичними можливостями
Очікувана вартість
2 100 000,00 UAH
UA-2019-11-06-002697-b ● 18070fcef81749cb94ba2f600d6c02cf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Путильська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Путильської районної ради Путильського району Чернівецької області |
Код ЄДРПОУ: | 25811484 |
Вебсайт: | http://www.putschool.cv.ua |
Місцезнаходження: | 59100, Україна , Чернівецька обл., селище міського типу Путила, вул. Українська, 84 |
Контактна особа: |
Шемберко Василь Власійович +380373821265 putschool@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2019 17:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2019 13:12 |
Очікувана вартість: | 2 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 63000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
ДК 021:2015, код 34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Автобус спеціалізований шкільний, призначений для перевезення дітей з обмеженими фізичними можливостями)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Автобус спеціалізований шкільний, призначений для перевезення дітей з обмеженими фізичними можливостями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
59100, Україна, Чернівецька область, селище міського типу Путила, вулиця Українська, будинок 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товар „Замовником” відбувається за наявності відповідного фінансування. на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України, поетапно шляхом оплати Замовником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. Замовник коштів протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2019р. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2019 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2019 14:43 |
Перелік змін до тендерної документації від 11.11.2019.pdf | |
11 листопада 2019 14:43 |
Додаток 4 до тендерної документації.pdf | |
06 листопада 2019 17:42 |
Тендерна документація.pdf | |
06 листопада 2019 17:42 |
Додаток 3 до тендерної документації.pdf | |
06 листопада 2019 17:42 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf | |
06 листопада 2019 17:42 |
Додаток 1 до тендерної документації.pdf |
11 листопада 2019 15:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 листопада 2019 14:43 |
Перелік змін до тендерної документації від 11.11.2019.pdf
|
|||
11 листопада 2019 14:43 |
Додаток 4 до тендерної документації.pdf
|
|||
06 листопада 2019 17:42 |
Тендерна документація.pdf
|
|||
06 листопада 2019 17:42 |
Додаток 3 до тендерної документації.pdf
|
|||
06 листопада 2019 17:42 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf
|
|||
06 листопада 2019 17:42 |
Додаток 1 до тендерної документації.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
До тендерної документації
Дата подання: 07 листопада 2019 11:05
Дата відповіді: 11 листопада 2019 14:40
Шановний Замовнику!
Чи можливо ромістити тендерну документацію в форматі doc, або word, оскільки тендерна документація розміщена в форматі pdf, та моэ багато форм, при підготовці тендерної пропозиції, учасник ризикує допустити багато формальних помилок, адже прийдеться власноруч заповнювати форми тендерної документації. Прохання розмістіть тендерну документацію в форматі doc, або word, задля запобіання помилок при складнні тендерної пропозиції та задля їх відповідності тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо:
«Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
Щодо надання тендерної документації в іншому форматі по відношенню до оприлюдненого.
Закон по суті піднятого Вами питання чітких вимог до формату файлів не встановлює. Однак, при проведенні допорогових закупівель, згідно Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, згідно наказу ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019 року, зазначено що інформація, котра подається до електронної системи закупівель повинна мати розширення «.doc», «.docx», «.ppt», «.pptx», «.pdf», «.jpeg», «.png» та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних.
Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Забороняється додавати документи, що безпосередньо не стосуються Закупівлі.
Якщо переглядати завантажені файли від Замовника з тендерною документацією та додатками до неї, вони подані в форматі «.pdf», що відповідно доступні до перегляду за умови наявності попередньо встановленого програмного забезпечення, котре може опрацьовувати відповідний формат файлу. Таким чином, Замовник не обмежує перегляд тендерної документації шляхом встановлення паролей або у будь-який інший спосіб. Разом з тим, принагідно інформуємо, що Замовник нажаль не має збереженого файлу/файлів тендерної документації із додатками до неї у запитуваному форматі.
Відтак, вважаємо що подання Замовником тендерної документації в даному вигляді, жодним чином не обмежує і не дискримінує окремих учасників закупівлі, позаяк всі знаходяться в рівних правах, тобто всі мають публічний доступ до єдиного у Замовника формату файлу/файлів, в котрих розміщено тендерну документацію.
Відповідної позиції притримується і Уповноважений орган з питань публічних закупівель, що підтверджується належною інформацією на його офіційному веб-порталі за адресою: https://prozorro.gov.ua/faq
«Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
Щодо надання тендерної документації в іншому форматі по відношенню до оприлюдненого.
Закон по суті піднятого Вами питання чітких вимог до формату файлів не встановлює. Однак, при проведенні допорогових закупівель, згідно Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, згідно наказу ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019 року, зазначено що інформація, котра подається до електронної системи закупівель повинна мати розширення «.doc», «.docx», «.ppt», «.pptx», «.pdf», «.jpeg», «.png» та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних.
Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Забороняється додавати документи, що безпосередньо не стосуються Закупівлі.
Якщо переглядати завантажені файли від Замовника з тендерною документацією та додатками до неї, вони подані в форматі «.pdf», що відповідно доступні до перегляду за умови наявності попередньо встановленого програмного забезпечення, котре може опрацьовувати відповідний формат файлу. Таким чином, Замовник не обмежує перегляд тендерної документації шляхом встановлення паролей або у будь-який інший спосіб. Разом з тим, принагідно інформуємо, що Замовник нажаль не має збереженого файлу/файлів тендерної документації із додатками до неї у запитуваному форматі.
Відтак, вважаємо що подання Замовником тендерної документації в даному вигляді, жодним чином не обмежує і не дискримінує окремих учасників закупівлі, позаяк всі знаходяться в рівних правах, тобто всі мають публічний доступ до єдиного у Замовника формату файлу/файлів, в котрих розміщено тендерну документацію.
Відповідної позиції притримується і Уповноважений орган з питань публічних закупівель, що підтверджується належною інформацією на його офіційному веб-порталі за адресою: https://prozorro.gov.ua/faq
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД ДИНАТ ГРУП" #38293839 |
Відхилено |
2 093 700,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2019 15:55
|
ТОВ "ТРАК - БАС" #41894173 |
Переможець |
2 094 000,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2019 10:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2019 09:42
|
Договір 45 від 10.12.2019 року | укладений |
10 грудня 2019 09:34
|