Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини для автоматичних воріт (електропривід)
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2019-11-06-002676-b b60b9405b629488abea128d7ae0c0270
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Левадний

+380442567151
+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 03539024
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Контактна особа: Геннадій Левадний
+380442567151,+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019 17:36
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 19:30
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 19:30
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31730000-2: Електротехнічне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Запасні частини для автоматичних воріт (електропривід)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київ, м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 31730000-2 — Електротехнічне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється у безготівковій формі протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2019 18:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 18:42
Оголошення-31730000-2 (зі змінами).doc
06 листопада 2019 17:36
Оголошення-31730000-2.doc
22 листопада 2019 18:42
Перелік змін №1 до Протокольного рішення від 22.11.2019 №753.pdf
22 листопада 2019 18:42
ТД-31730000-2 (зі змінами).docx
06 листопада 2019 17:36
ТД-31730000-2.docx
22 листопада 2019 18:42
Зміни до Додатку 5 до ТД - технiчнi якiснi та iншi характеристики.docx
06 листопада 2019 17:36
Додаток 5 до ТД - технiчнi якiснi та iншi характеристики.docx
22 листопада 2019 18:42
Протокол від 22.11.2019 №753.pdf
06 листопада 2019 17:36
Додаток 1 до ТД - вимоги згiдно статтi 16 Закону.docx
06 листопада 2019 17:36
Додаток 6 до ТД - згода на обробку персоналних даних.docx
06 листопада 2019 17:36
Додаток 2 до ТД - вимоги згiдно статтi 17 Закону.docx
06 листопада 2019 17:36
Додаток 3 до ТД - тендерна пропозицiя.docx
06 листопада 2019 17:36
Додаток 4 до ТД - проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 листопада 2019 11:00
Дата відповіді: 12 листопада 2019 09:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Згідно вимог Додатку 5 до тендерної документації; 2)Дана вимога застосовується у Додатку 5 до тендерної пропозиції, в тендерній пропозиції таке поле не передбачено; 3)ФОП допускаються. Остаточна ціна пропозиції визначається за результатами аукціону.
Комплектація
Дата подання: 15 листопада 2019 14:33
Дата відповіді: 20 листопада 2019 15:37
В умовах тендеру чітко не позначено чи потрібно окремо самі привода (2шт) ,чи комплект цілком з блоком керування, пультами, лампою та фотоелементами. Уточніть.
Відповідь: Доброго дня! Будуть внесені зміни.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-06-002676-b.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Фізична особа-підприємець Вишинський Юлій Борисович, Код ЄДРПОУ:2027611139
Дата подання: 16 листопада 2019 12:58
Персональні дані
Один з основних принципів роботи електронної системи публічних закупівель Prozorro -“Всі бачать все”. Раніше система закупівель була закритою, пропозиції постачальників бачили лише Замовники і до рішень Замовників не було довіри суспільства та постачальників. Наразі будь-хто може переглянути в Prozorro всі вимоги Замовника, переглянути всі пропозиції Постачальників в тому числі персональні дані Участника. Згідно статті 11 Закону України “Про інформацію” не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Частина цих даних міститься в паспорті громадянина України. Згідно з «Р О З' Я С Н Е Н Н ЯМ «Статус фізичної особи - підприємця проблеми застосування законодавства» в МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ від 14.01.2011 говориться: «Статус фізичної особи - підприємця - це юридичний статус, який засвідчує право особи на заняття підприємницькою діяльністю, а саме: самостійною, ініціативною, систематичною, на власний ризик господарською діяльністю, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.» Зідно статті 51. Цивільного кодексу України (435-15) «Застосування до підприємницької діяльності фізичних осіб нормативно-правових актів, що регулюють підприємницьку діяльність юридичних осіб 1. До підприємницької діяльності фізичних осіб застосовуються нормативно-правові акти, що регулюють підприємницьку діяльність юридичних осіб, якщо інше не встановлено законом або не випливає із суті відносин.» Водночас, слід зауважити, що в господарському законодавстві "юридична особа" та "фізична особа-підприємець" охоплюються спільним поняттям "суб'єкт господарювання". Таким чином: По-перше, правоздатність індивідуального підприємця практично прирівнюється до правоздатності юридичних осіб - комерційних організацій. Він може мати права і обов'язки, необхідні для здійснення будь-яких видів діяльності, не заборонених законом, та щодо яких законом не передбачено обмежень (стаття 50 ЦК 435-15 ). По-друге, до підприємницької діяльності фізичних осіб застосовуються норми як загального цивільного (Цивільний кодекс України 435-15, так і спеціального законодавства (Господарський кодекс України (436-15), Закони України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" Таким чином «Фізична особа підприємець» у підприємницькій діяльності є суто ЮРИДИЧНОЮ ОСОБОЮ, яка доказала свою правочинність при реєстрації та має дозвіл від держави на провадження такої діяльності, отже вимагання надавати «персональні данні», окрім реєстраційних документів не є законним. Виходячи із існуючої проблеми, та завдяки недосконалості ресурсу «Prozorro», у сфері захисту персональної інформації, вимагаємо прибрати із тексту «Перелік документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону, Додаток 2, слова: -«сканований оригінал або завірена копія сторінок паспорта (1-4 та останнього місця реєстрації) паспорта (для фізичних осіб);» -«сканований оригінал або завірена копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);»
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 20.11.2019 № 17027.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 21:32

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

20 листопада 2019 21:32
рішення від 20.11.2019 № 17027.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 19:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕАМАРКЕТ" 24 500,00
UAH з ПДВ
24 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 11:52
Вибір Країни 2019.pdf
25 листопада 2019 11:52
Вибір споживача 2018.pdf
25 листопада 2019 11:52
Вибір України 2017.pdf
25 листопада 2019 11:52
Вибір України 2016.pdf
25 листопада 2019 11:52
Инструкція ATI 3000 (5000).pdf
25 листопада 2019 11:52
Кваліфікаційні крітерії.pdf
25 листопада 2019 11:52
Св-во ПДВ.jpg
25 листопада 2019 11:52
Пропозиція ТЕАМАРКЕТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕАМАРКЕТ"

Інформація про відміну

Дата відміни
29 листопада 2019 19:30
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій